Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2005, 13:40
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Oh ja, nog een vraagje. Met wenspunten heb ik zo een liefdestobbe gekocht. Er is daar ook de optie: proberen een kindje te maken. Ik heb dat drie keer na elkaar geprobeerd, maar die optie bleef daar maar staan, ze werd maar niet zwanger... Daarna probeerde ik het in bed, en toen wa ze onmiddellijk zwanger. Is dit een fout of is het gewoon moeilijker om kindjes in de liefdestobbe te maken?
(Ik had trouwens ook ergens gelezen dat wanneer je daarin een kindje probeert te maken, dat je dan meer kans hebt op een tweeling.)

*edit* Laat maar, het is net na 4 keer na elkaar proberen gelukt
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!

Laatst gewijzigd op 15-05-2005 om 13:49.
Advertentie
Oud 15-05-2005, 14:43
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 15-05-2005 @ 14:32 :
Goed, als ik over de wensmeter met de muis ga, zie ik heel veel tekst, maar geen levenswens ofzo... Komt die pas na een tijd ofzo? Ze zijn allebei volwassenen btw...

Of heb ik hier iets niet door?
Heb je wel university?
__________________
Oud 15-05-2005, 14:48
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
Miracle schreef op 15-05-2005 @ 15:43 :
Heb je wel university?
Haa, dat zou een goede verklaring kunnen zijn
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 15-05-2005, 15:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 15-05-2005 @ 09:21 :
D'oh Maar ik bedoelde meer wanneer je weet wat de wens is. Bij mijn tiener zie ik de levenswens nog niet, maar bij de volwassenen wel. Dus die krijg je volgens mij dan te zien zodra ze volwassen zijn. Overigens heb ik nu ook die wens van 6 kleinkinderen. Dus nu ben ik hard kindertjes aan het maken en die moeten zich dan ook maar voortplanten. Ik vind het geen leuke levenswens! Ik kies nooit meer de family aspiration
hmm ik zag bij mijn tieners (die op de universiteit zaten, mocht dat wat uitmaken) al de levenswens. Ik koos daarom ook expres een studie die aansloot bij hun wens (top van de wetenschap bereiken) zodat ik alvast de juiste kennispunten kon gaan verzamelen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-05-2005, 08:55
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Wat kun je allemaal met sims online en wat is er allemaal op de website van thesims.com doen eigenlijk?

Oh en nog een vraag, hoe zorg je er nou in vredesnaam voor dat een feestje leuk wordt? Bij mij mislukken feestjes standaard, maar ik huur wel altijd een barkeeper en heb balonnen geplaatst en zo'n buffet tafel en heb de muziek aan.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much

Laatst gewijzigd op 16-05-2005 om 09:00.
Oud 16-05-2005, 08:56
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 16-05-2005 @ 09:36 :
Oh is dat illegaal? Wist ik niet

Wat kun je eigenlijk allemaal met simsonline en op de website van thesims.com enzo?
Simsonline is gewoon sims 1 in multiplayer vorm, je kunt alleen niet vooruit spoelen. Je moet dan rare spelletjes doen om geld te verdienen en net als de sims objecten gebruiken om skills te krijgen. In de praktijk sta je 4 uur voor een schoolbord een beetje te chatten want voor de rest is er geen actie, persoonlijk vind ik hem enorm saai.
Oud 16-05-2005, 11:52
Princess16
Princess16 is offline
Ik heb een vraagje....hoe kan je met the sims 2 keuze krijgen uit meerdere kleding..

als je ene familie hebt gemaakt heb je kledingv voor ze uigekozen..Maar al heb je dan een kledingkast in het huis gezet en je kiest dan voor outfit uitkiezen, kan je alleen maar de kleding aan laten trekken die je bij het maken van die familie hebt uigekozen dus je kan ze niet iedere dag wat anders aan laten trekken.
Nu kan dat bij een vriendin van me wel...weten jullie heo dat komt ??
Oud 16-05-2005, 11:57
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Princess16 schreef op 16-05-2005 @ 12:52 :
Ik heb een vraagje....hoe kan je met the sims 2 keuze krijgen uit meerdere kleding..

als je ene familie hebt gemaakt heb je kledingv voor ze uigekozen..Maar al heb je dan een kledingkast in het huis gezet en je kiest dan voor outfit uitkiezen, kan je alleen maar de kleding aan laten trekken die je bij het maken van die familie hebt uigekozen dus je kan ze niet iedere dag wat anders aan laten trekken.
Nu kan dat bij een vriendin van me wel...weten jullie heo dat komt ??
Je moet kleding kopen in een winkel. Dat is een openbare kavel oid. Daarna kun je ze wel laten swichen van outfit.

Je gaat naar een winkel door een taxi te laten komen, met de telefoon.
__________________
Oud 16-05-2005, 13:25
M-Leentje
Avatar van M-Leentje
M-Leentje is offline
Heey!!

De laatste tijd komen er steeds meer fouten in mijn Sims2 spel voor.. Eerst waren het huizen, als je daarnaartoe gaat dan loopt het hele spel vast en dan sluit het af ( mijn com voldoet wel aan de systeemeisen) en nu beginnen buren mn kinderen ook al mee te nemen..

Nu hoorde ik dat je daarvoor een programma kan downloaden, die die fouten weghaald.. Iemand enig idee waar ik dat vandaan kan halen en hoe dat werkt??

Thnxs!!
__________________
...gone with the wind...
Oud 17-05-2005, 09:44
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Waarom krijg ik alleen maar jongens wanneer ik echt graag een meisje wil? Heb nu al 4 jongens na elkaar gekregen!

Geen vraag btw, even frustratie uiten
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 17-05-2005, 10:24
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 17-05-2005 @ 10:44 :
Waarom krijg ik alleen maar jongens wanneer ik echt graag een meisje wil? Heb nu al 4 jongens na elkaar gekregen!

Geen vraag btw, even frustratie uiten
Je bent niet de enige. Volgens mij krijgt niemand de kinderen die hij wil. Ik krijg btw ook veel jongens.
__________________
Oud 17-05-2005, 13:55
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
M-Leentje schreef op 16-05-2005 @ 14:25 :
Heey!!

De laatste tijd komen er steeds meer fouten in mijn Sims2 spel voor.. Eerst waren het huizen, als je daarnaartoe gaat dan loopt het hele spel vast en dan sluit het af ( mijn com voldoet wel aan de systeemeisen) en nu beginnen buren mn kinderen ook al mee te nemen..

Nu hoorde ik dat je daarvoor een programma kan downloaden, die die fouten weghaald.. Iemand enig idee waar ik dat vandaan kan halen en hoe dat werkt??

Thnxs!!
de patch bedoel je?
www.thesims2.com
__________________
I love dr Phil :D
Oud 17-05-2005, 17:19
Verwijderd
Heb je eigelijk nog speciale dingen in je computer nodig om de sims 2 te kopen.

Ik wil hem echt kopen, ja eigelijk de universiteit... maar heb niet echt geld
Oud 17-05-2005, 20:52
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb trouwens een vreselijk irritant probleempje. Bij een gezin komt de postbode niet meer voor de rekeningen. Dus ik krijg geen rekeningen meer. Dat klinkt heel leuk, maar ik krijg wel telkens een waarschuwing. Er is zelfs al een vetje gekomen om een stuk aanrecht mee te nemen.

Iemand die misschien weet hoe ik dit kan oplossen.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 17-05-2005, 20:53
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 17-05-2005 @ 18:19 :
Heb je eigelijk nog speciale dingen in je computer nodig om de sims 2 te kopen.

Ik wil hem echt kopen, ja eigelijk de universiteit... maar heb niet echt geld

Als je de systeemvereisten bedoelt:

800 MHz processor
256 MB RAM
besturingssysteem Windows(R) XP, Windows ME, Windows 98 of Windows 2000
Ten minste 3,5 GB vrije harde-schijfruimte
Een videokaart die T&L ondersteunt met ten minste 32 MB RAM
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 17-05-2005, 20:54
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
Vice schreef op 17-05-2005 @ 21:52 :
Ik heb trouwens een vreselijk irritant probleempje. Bij een gezin komt de postbode niet meer voor de rekeningen. Dus ik krijg geen rekeningen meer. Dat klinkt heel leuk, maar ik krijg wel telkens een waarschuwing. Er is zelfs al een vetje gekomen om een stuk aanrecht mee te nemen.

Iemand die misschien weet hoe ik dit kan oplossen.
Ben je zeker dat er geen rekeningen meer in de brievenbus zitten? Of misschien slingeren er ergens rekeningen rond op de grond die je nog niet gezien had? Heb het zelf nog nooit voorgehad
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 17-05-2005, 22:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Vice schreef op 17-05-2005 @ 21:52 :
Ik heb trouwens een vreselijk irritant probleempje. Bij een gezin komt de postbode niet meer voor de rekeningen. Dus ik krijg geen rekeningen meer. Dat klinkt heel leuk, maar ik krijg wel telkens een waarschuwing. Er is zelfs al een vetje gekomen om een stuk aanrecht mee te nemen.

Iemand die misschien weet hoe ik dit kan oplossen.
verhuizen vrees ik.
bij mij is m'n prullenbak een keer weggeweest en uiteindelijk heb ik moeten verhuizen. De troep stapelde zich op.
Als de postbode echt niet meer komt en het dus niet aan rondslingerende bonnen ligt, dan vrees ik dat er geen andere oplossing is...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-05-2005, 22:38
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miracle schreef op 17-05-2005 @ 11:24 :
Je bent niet de enige. Volgens mij krijgt niemand de kinderen die hij wil. Ik krijg btw ook veel jongens.
wtf ik krijg alleen maar meiden...meiden en meidne
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-05-2005, 10:24
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 17-05-2005 @ 23:38 :
wtf ik krijg alleen maar meiden...meiden en meidne
Dan heb jij geluk Ik krijg altijd maar jongens en ik wil meisjes, die zijn veel leuker


Offtopic: Is Mark geband?
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 20-05-2005, 10:40
Verwijderd
Ik heb per on geluk in mijn studentenhuis een deur verwijderd, had ik niet door dus toen heb ik hem opgeslagen.. Maar je kan geen deuren krijgen in het studentenhuis Is hier nog wat aan te doen of zit ik nu met een kamer zonder deur?
Oud 20-05-2005, 11:03
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 20-05-2005 @ 11:40 :
Ik heb per on geluk in mijn studentenhuis een deur verwijderd, had ik niet door dus toen heb ik hem opgeslagen.. Maar je kan geen deuren krijgen in het studentenhuis Is hier nog wat aan te doen of zit ik nu met een kamer zonder deur?
Wat raar. Ik kan niet eens een deur verwijderen.
__________________
Oud 20-05-2005, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 20-05-2005 @ 12:03 :
Wat raar. Ik kan niet eens een deur verwijderen.
oow apart zeg
Oud 20-05-2005, 14:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 18-05-2005 @ 11:24 :
Offtopic: Is Mark geband?
dat klopt, maar wat heeft dat met dit topic te maken?

@Cassiopeia: om een deur te verwijderen moet je hem, neem ik aan, kunnen selecteren. Misschien kun je hem dan selecteren en om ctrl drukken en hem dan weer terug plaatsen? Normaal krijg je doordat je ctrl ingedrukt hebt dan nog een exemplaar van hetgeen je aan het bouwen bent...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-05-2005, 15:12
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-05-2005 @ 15:46 :
dat klopt, maar wat heeft dat met dit topic te maken?
Sorry, dit stond in de avatar en de sig van rare kwast (post voor mij), maar dat is nu alweer weg. Ik was een beetje verbaasd

En nu weer ontopic! Is er eigenlijk een nadeel aan veel levenselexir drinken? Of kan je het blijven drinken zolang je maar in het platinum wensniveau bent?
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 20-05-2005, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 20-05-2005 @ 15:46 :
dat klopt, maar wat heeft dat met dit topic te maken?

@Cassiopeia: om een deur te verwijderen moet je hem, neem ik aan, kunnen selecteren. Misschien kun je hem dan selecteren en om ctrl drukken en hem dan weer terug plaatsen? Normaal krijg je doordat je ctrl ingedrukt hebt dan nog een exemplaar van hetgeen je aan het bouwen bent...
Oke, dankje... dat zal ik zometeen even proberen. Hopelijk werkt het
Oud 20-05-2005, 17:00
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 20-05-2005 @ 16:12 :
Sorry, dit stond in de avatar en de sig van rare kwast (post voor mij), maar dat is nu alweer weg. Ik was een beetje verbaasd

En nu weer ontopic! Is er eigenlijk een nadeel aan veel levenselexir drinken? Of kan je het blijven drinken zolang je maar in het platinum wensniveau bent?
Ik heb het een keer 4x achter elkaar gedronken en later nog een aantal keer. In totaal al snel 10x, dus ik denk dat je dat eindeloos kunt blijven drinken zolang je wensniveau platinum of gold is. Maar dan kun je net zo goed je aging uit zetten
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-05-2005, 17:38
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-05-2005 @ 18:00 :
Ik heb het een keer 4x achter elkaar gedronken en later nog een aantal keer. In totaal al snel 10x, dus ik denk dat je dat eindeloos kunt blijven drinken zolang je wensniveau platinum of gold is. Maar dan kun je net zo goed je aging uit zetten
Maar dan groeien de kindjes niet, en er moeten er een paar zo snel mogelijk het huis uit
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 20-05-2005, 18:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 18-05-2005 @ 11:24 :
Dan heb jij geluk Ik krijg altijd maar jongens en ik wil meisjes, die zijn veel leuker


Offtopic: Is Mark geband?
nou wat een geluk...ik vind jongens namen maken leuker


off...ja die is geband... (waar zo een naam al niet toe leidt...)
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 20-05-2005, 19:19
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 20-05-2005 @ 19:56 :
nou wat een geluk...ik vind jongens namen maken leuker
Nee, ik vind het veel makkelijker om meisjesnamen te vinden Maar algemeen genomen vind ik het toch wel heel moeilijk om namen te kiezen...
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 20-05-2005, 19:40
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik ga bezig met mijn levenswens (of hoe heette het nou?) en dat is dus zes klein kinderen maken. Ik had zo bedacht dat ik gewoon met één iemand heel veel kindjes ga maken, dus daar ging ik mee bezig. De hele tijd gingen ze het proberen in het bubbelbad en steeds lukte het niet, toen maar nog ff voor het slapen gaan geprobeerd en het was in één keer raak. Dat is toch wel typisch...

Het eerste kind is overigens een meisje.
__________________
Oud 20-05-2005, 20:28
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Mijn levenswens is een golden aniversery halen. Leuk, maar euh, wanneer heb ik dat gehaald?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-05-2005, 23:43
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Miracle schreef op 20-05-2005 @ 12:03 :
Wat raar. Ik kan niet eens een deur verwijderen.
Wel als je de cheat "moveobjects on" gebruikt. Denk ik.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 21-05-2005, 09:02
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb al een aantal keer een sim de opdracht gegeven het toilet schoon te maken, want er komt zo'n groene walm van af. Ik kan dus wel de optie kiezen, maar geen enkele sim maakt het schoon... Ze slaan dat icoontje iedere keer weer over... Terwijl ze andere wc's wel gewoon schoon maken. Is dat een foutje in the sims?
Oud 21-05-2005, 09:22
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 21-05-2005 @ 10:02 :
Ik heb al een aantal keer een sim de opdracht gegeven het toilet schoon te maken, want er komt zo'n groene walm van af. Ik kan dus wel de optie kiezen, maar geen enkele sim maakt het schoon... Ze slaan dat icoontje iedere keer weer over... Terwijl ze andere wc's wel gewoon schoon maken. Is dat een foutje in the sims?
Is je WC goed bereikbaar?

Misschien stinkt 't gewoon te erg en wil ze niet dood?
Oud 21-05-2005, 09:51
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik had ook in een bepaald huis dat de man geen post uit de brievenbus kon halen.

Maare, ik zou gewoon de wc verwijderen en weer een nieuwe neerzetten.
__________________
Oud 21-05-2005, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 21-05-2005 @ 00:43 :
Wel als je de cheat "moveobjects on" gebruikt. Denk ik.
Jeps... mijn zusje gebruikt altijd cheats, en dan ze natuurlijk niet even moveobjects off tja en dan is mijn deur weg.
Oud 21-05-2005, 18:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-05-2005 @ 21:28 :
Mijn levenswens is een golden aniversery halen. Leuk, maar euh, wanneer heb ik dat gehaald?
Ik heb even gezocht en het antwoord staat niet duidelijk op internet, maar wat ik begreep gecombineerd met wat ik denk: je moet met iemand trouwen als je volwassen bent en vervolgens trouw aan elkaar blijven. Dan kan je, als ze ouderen zijn, een anniversary party geven oid.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-05-2005, 20:08
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 20-05-2005 @ 21:28 :
Mijn levenswens is een golden aniversery halen. Leuk, maar euh, wanneer heb ik dat gehaald?
Hehe dat vroeg ik me ook al af, mijn sim heeft dat ook als levenswens...
Oud 22-05-2005, 00:28
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-05-2005 @ 19:19 :
Ik heb even gezocht en het antwoord staat niet duidelijk op internet, maar wat ik begreep gecombineerd met wat ik denk: je moet met iemand trouwen als je volwassen bent en vervolgens trouw aan elkaar blijven. Dan kan je, als ze ouderen zijn, een anniversary party geven oid.
Er stond inderdaad wel iets bij van trouw blijven aan elkaar, maar er stond niet bij hoelang ze bij elkaar moeten blijven. Nouja ik merk het vanzelf wel. Krijg ik een melding als ik dat feest kan geven, of moet ik gewoon op mijn telefoon in de gaten houden welke feesten ik kan geven?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 22-05-2005, 09:51
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Marcade schreef op 21-05-2005 @ 10:22 :
Is je WC goed bereikbaar?

Misschien stinkt 't gewoon te erg en wil ze niet dood?
Ja, niks mee aan de hand, de sims gaan er ook gewoon op zitten, dus dat is het probleem niet.
Uiteindelijk heb ik het wel opgelost: na een aantal keer maakte iemand 'm wel schoon toen ik die de opdracht gaf om schoon te maken. Maar ik snap dus nog steeds niet waarom ze dat eerst niet deden.
Oud 22-05-2005, 10:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 22-05-2005 @ 01:28 :
Er stond inderdaad wel iets bij van trouw blijven aan elkaar, maar er stond niet bij hoelang ze bij elkaar moeten blijven. Nouja ik merk het vanzelf wel. Krijg ik een melding als ik dat feest kan geven, of moet ik gewoon op mijn telefoon in de gaten houden welke feesten ik kan geven?
In ieder geval moeten ze eerst bejaard zijn geworden. Hoe het daarna zit weet ik niet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-05-2005, 21:54
FreeZzze
FreeZzze is offline
Uuih wete iemand hoe je abortus pleegt? M'n mannelijke sim is al voor de derde keer zwanger van een alien
Oud 22-05-2005, 22:50
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
FreeZzze schreef op 22-05-2005 @ 22:54 :
Uuih wete iemand hoe je abortus pleegt? M'n mannelijke sim is al voor de derde keer zwanger van een alien
Het kind gewoon laten doodgaan eens het geboren is? Heb nog nooit een alienbaby gehad, en al helemaal geen zwangere mannelijke sims
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 25-05-2005, 16:13
M-Leentje
Avatar van M-Leentje
M-Leentje is offline
Kee, ik heb dus net ff de foto's van The Sims Nightlife gezien!
Ik krijg altijd een mailtje met nieuws van de Sims en allerlei dingen erin enzo!! Maar echt zo super gaaf, zo leuk om te zien!
Je kunt nu veel meer dingen natuurlijk en krijgt allerlei nieuwe objecten, maar het allergaafste is is dat ze nu zelf auto's krijgen! Vraag me niet hoe, maar the Sims gaan zelf naar hun werk etc..

Verder staan er nu heel veel foto's over op de site!!
__________________
...gone with the wind...
Oud 25-05-2005, 18:16
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ja ik hoopte al dat ik het goed had begrepen dat ze een eigen auto krijgen! Maar wanneer komt Night Out eigenlijk uit?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 25-05-2005, 19:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
M-Leentje schreef op 25-05-2005 @ 17:13 :
en krijgt allerlei nieuwe objecten
is d'r een site waar je wat van die nieuwe objecten kunt zien?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-05-2005, 07:40
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
In the sims 2 university had ik een kindermeisje aangenomen. Op een gegeven moment zei ze dat ze afgewerkt was en vroeg ze of ik zin had om iets samen te doen. En sindsdien is ze mijn huis niet meer uitgegaan... Op een gegeven moment stond ze steeds op dezelfde plek in de badkamer, en ik kon haar niet eens vragen te vertrekken! Toen heb ik haar gedelete met move_objects on, en dat leek te helpen. Echter, twee dagen later, had ik (zonder die vraag) weer twee kindermeisjes in huis... Wat is dat irritant! Heeft iemand dat ook gehad?
Oud 26-05-2005, 07:43
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 25-05-2005 @ 19:16 :
Ja ik hoopte al dat ik het goed had begrepen dat ze een eigen auto krijgen! Maar wanneer komt Night Out eigenlijk uit?
Citaat:
Balance schreef op 25-05-2005 @ 20:38 :
is d'r een site waar je wat van die nieuwe objecten kunt zien?
Hebben jullie hier misschien iets aan?
Oud 26-05-2005, 10:56
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Ik heb al verhalen gehoord over dat je meerdere kindermeisjes kan nemen of meerdere tuinmannen enzo... Maar hoe doe je dat? Wanneer ik naar de dienst bel, kan ik er 1 'bestellen', maar als ik er meer wil, is die optie weg, omdat ik er dus al 1 heb...
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 26-05-2005, 16:31
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 26-05-2005 @ 11:56 :
Ik heb al verhalen gehoord over dat je meerdere kindermeisjes kan nemen of meerdere tuinmannen enzo... Maar hoe doe je dat? Wanneer ik naar de dienst bel, kan ik er 1 'bestellen', maar als ik er meer wil, is die optie weg, omdat ik er dus al 1 heb...
Ik zou me alleen kunnen voorstellen dat hiermee bedoelt word, dat als je het bed in duikt met een tuinman, dat je dan een nieuwe erbij kan bestellen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.