Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2008, 20:44
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
over 2 dagen, dus vrijdagnacht rond uur of 5 is die te downloaden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2008, 21:50
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Yeah, het is bijna weer zover.
Ik was 't helemaal vergeten, omdat ik in m'n hoofd had dat de stop langer zou duren

(om 8 uur beginnen met downloaden, nog even naar school en Lost kijken )
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 15:03
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
en de nieuwe is vandaag al uitgekomen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 20:56
Crane Fist
Avatar van Crane Fist
Crane Fist is offline
Jaaa, en hij is best ziek!
__________________
Lend me your brain, I'm building an idiot.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 22:04
Verwijderd
Wat een kutaflevering zeg, dat nieuwe gedoe vind ik maar niks.
Ik heb liever dat iedereen weer bij elkaar komt en dat al die nieuwe personages weggaan.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 12:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
gave aflevering! Het feit dat de seizoenen ingekort zijn heeft tot nu toe alleen maar windeieren gelegd. Ben is mijn nieuwe held!

Citaat:
Wat een kutaflevering zeg, dat nieuwe gedoe vind ik maar niks.
Ik heb liever dat iedereen weer bij elkaar komt en dat al die nieuwe personages weggaan.
Volgens mij hebben ze simpelweg geen verhaal meer voor bepaalde personages. En ik vind het idee dat sommige personages die er sinds S1 bij zijn helemaal niet zo belangrijk zijn absoluut niet erg.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 12:39
pino123
pino123 is offline
Citaat:
gave aflevering! Het feit dat de seizoenen ingekort zijn heeft tot nu toe alleen maar windeieren gelegd. Ben is mijn nieuwe held!
Ben & Jacob !!! En ik vind het hele verhaal rondom Jack c.s. niet meer zo interessant.
And Ben controls Smokey! Geweldig gewoon
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 20:13
Verwijderd
Opzich vind ik Ben wel een heel gaaf personage, hij speelt het echt heel goed maar het verhaal boeit me gewoon niet, ik zie liever een verhaal dat zich echt alleen op het eiland afspeelt.

Verder ben ik wel benieuwd naar wie die Jacob nou is, zou het misschien toch de vader van Jack zijn?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 20:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
De hele verhaallijn (of meer over de geschiedenis van het eiland etc) heeft eigenlijk meer met Ben te maken dan met de 'Losties', dus van mij mag het zo door gaan.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 21:54
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik vond het echt een gruwelijk harde aflevering, beste van dit seizoen tot nu toe. Ik schoot gewoon omhoog toen Smokey aangevlogen kwam.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het echt een gruwelijk harde aflevering, beste van dit seizoen tot nu toe. Ik schoot gewoon omhoog toen Smokey aangevlogen kwam.
Same here, gotta love the smoke monsterrrr! Verder vrij voorspelbaar wat er met Ben's dochter gebeurde..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 03:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
vond het wel gaaf dat Ben zijn 'truukje' probeerde van 'ach het maakt mij niks uit' om die gast over te halen (tevergeefs)
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 09:44
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik vond dat niet voorspelbaar...
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 11:08
Verwijderd
Ik ga zo ep 3 t/m 9 kijken Lekkere Lost marathon
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 18:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
zo, die was wel weer kicken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 18:23
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Goede aflevering, Locke is gewoon geboren voor het eiland
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 20:28
Verwijderd
Eindelijk weer een vette aflevering
Ik wist dat die vader van Jack nog een belangrijke rol zou spelen in Lost
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 13:00
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
wtfffffffff
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 20:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Eindelijk weer een vette aflevering
eindelijk?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 22:31
Verwijderd
Citaat:
eindelijk?
Ja eindelijk, de laatste 4 eps vond ik dus bagger
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 02:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik vond The Shape of Things to Come anders vrij bruut.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 03:06
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
die ene hiervoor was wel een beetje saaaai
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 21:40
Verwijderd
Wat denken jullie, is Claire (dus) dood?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 21:43
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Ik denk en hoop het niet..
Wie zou dat gedaan moeten hebben?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 21:51
Verwijderd
Hebben jullie al een theorie over waarom ze dan in de cabin zit?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 10:13
pino123
pino123 is offline
misschien dat ze nu eidelijk bij haar vader is/kan zijn?
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 10:38
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Lijkt me niet dat ze daarvoor Aaron achter zal laten.
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 12:23
Verwijderd
Misschien dat ze allebei niet eens dood zijn, ik heb Christian ook nooit officieel zien doodgaan.
En waarom zou Claire dood zijn, wat is daar de oorzaak van?

Ik zou zeggen dat ze allebei nog leven en dat is dan meteen de reden waarom Jack tegen Kate verteld dat ze terugmoeten naar het eiland (laatste scene seizoen 3) om Aaron terug te geven aan Claire en Jack ziet zijn vader dan weer.

Misschien heel onlogisch maar je weet het nooit met Lost.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 13:46
Verwijderd
Of de reden dat ze terug moeten is gewoon omdat er daar nog mensen van 815 zitten.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 14:24
Verwijderd
Echt gááf
Ik ben echt benieuwd hoe het nu met Claire en Aaron zit!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 08:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ben benieuwd naar de laatste 2. Volgende week is er overigens geen aflevering

Ik denk dat dat apperaatje (hartmonitor?) op Keamy's arm een soort deadman's-switch is; als Keamy sterft dan doet het bootje boem.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 11:34
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ja idd dat is wel logisch tochhhhhhhhh.

ik ben benieuwd hoe jin doodgaat
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 11:25
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Ik begrijp niet precies door wie Kate en Sayid nou gevangen zijn.
Want die ene kerel die hun meenam, die hoorde eerst toch altijd bij The Others?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 12:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
uh ja, dat is Richard Alpert, een van de 'oorspronkelijke Others'/eilandbewoners.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 13:27
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
Net s04e12 gezien, en ik kijk met spanning uit naar de volgende aflevering, wat een opbouw naar die climax. Deze aflevering zat echt vol met gave dingen, wendingen, nieuwe verhaallijnen en nieuwe mensen.

Het zou toch ook niet heel gek zijn als richard alpert de menselijke gedaante van jacob is? Hij wordt niet ouder(geboorte van john), en ziet er in elke scene weer even onmenselijk uit.

Dat tergend langsame shot voordat sun en kind (waarschijnlijk) van de boot gaan zegt opzich wel wat over de toekomst van jin, zijn vriendjes, de boot en vriendje c4.
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 13:55
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Wikipedia zegt dit over deel 2 & 3 van de finale:

The plot was revealed over two weeks in advance of broadcast to Kristin Dos Santos of E!, who wrote that "in a series that is continually shocking, I have never been quite so shocked."

Ik ben razend benieuwd. En dan te bedenken dat ik exact een maand geleden net begon met s01e01.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 19:13
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
uh ja, dat is Richard Alpert, een van de 'oorspronkelijke Others'/eilandbewoners.
Ok, dan ben ik dus toch niet gek. Ik vond het al zo gek, zeker omdat hij niet ouder wordt enzo. Maar ik vind opzich het idee dat hij Jacob zou zijn wel aannemelijk...mja misschien ook wel niet, het blijft tenslotte Lost
Ik kijk echt enorm uit naar de finale, die wordt echt gaaf.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 21:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Het zou toch ook niet heel gek zijn als richard alpert de menselijke gedaante van jacob is? Hij wordt niet ouder(geboorte van john), en ziet er in elke scene weer even onmenselijk uit.
Citaat:
Ok, dan ben ik dus toch niet gek. Ik vond het al zo gek, zeker omdat hij niet ouder wordt enzo. Maar ik vind opzich het idee dat hij Jacob zou zijn wel aannemelijk...mja misschien ook wel niet, het blijft tenslotte Lost Ik kijk echt enorm uit naar de finale, die wordt echt gaaf.
Nou ja, Alpert is een van de 'oorspronkelijke' eilandbewoners; en het is nu wel bekend dat het eiland 'genezende' krachten heeft en niet helemaal synchroon loopt met de 'realtime', om het maar zo te noemen. Ik ga er van uit dat de andere originele Others dus net zo tijdloos zijn, om het maar zo te noemen. En ik denk dat Jacob wel een wat relevanter personage zal zijn dan een bijrol.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 14:57
pino123
pino123 is offline
Spannuuund!!

Ben benieuwd, nu de Oceanic 6 verdeeld zijn, hoe ze uiteidelijk gered worden.
En hoe Ben ('I always have a plan', love it!!) of Locke het eiland gaat verplaatsen
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 00:13
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Nou ja, Alpert is een van de 'oorspronkelijke' eilandbewoners; en het is nu wel bekend dat het eiland 'genezende' krachten heeft en niet helemaal synchroon loopt met de 'realtime', om het maar zo te noemen. Ik ga er van uit dat de andere originele Others dus net zo tijdloos zijn, om het maar zo te noemen. En ik denk dat Jacob wel een wat relevanter personage zal zijn dan een bijrol.
Daar heb je ook weer gelijk in.
Ik haat het dat ik altijd zoveel moet nadenken over deze serie!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 03:03
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
De overeenkomsten tussen Ben en Locke stapelen zich echt op, heel gaaf! Ze zijn beiden te vroeg geboren van een Emily L., beiden erg stil als kind, beiden hebben ze van Alpert de opdracht gekregen om hun eigen vader te doden omdat ze pas dan 'klaar' zouden zijn, en beiden hebben ze dit uiteindelijk ook gedaan (John via Sawyer)... Het lijkt alsof Alpert een bepaalde profetie uit probeerde te laten komen, alsof hij twee kandidaten had (Ben en John) en omdat John faalde bij de test lijkt het alsof hij er van overtuigd raakt dat Ben 'de uitverkorene' is en er daarom ook totaal geen probleem mee heeft om Ben als leider te accepteren. Nu begint echter duidelijk te worden dat Ben niet de uitverkorene is, en zelfs Ben begint dit nu te beseffen... Het eiland heeft dit al langer door, en vraagt zelfs letterlijk aan John om hem te 'helpen' bij het eerste bezoek aan Jacob. Die aflevering is denk ik echt het keerpunt in de machtsverhouding tussen Ben en John, en nu beginnen ze allebei de consequenties daarvan te bevatten.

Erg mooi om te zien trouwens hoe Alpert bij het jongetje John Locke langskomt om hem te testen, de manier van testen lijkt erg op de manier waarop de dalai lama wordt gekozen, de manier waarop de Tibetanen hun opvolger herkennen: deze moet een aantal voorwerpen 'herkennen' die toebehoorden aan de vorige dalai lama en op deze manier bewijzen dat hij de reincarnatie is. John kiest volgens mij wél de juiste voorwerpen, en Alpert interpreteert dit verkeerd/is verkeerd geïnformeerd. In dit geval wordt er geen dalai lama gekozen, maar een soort van 'beschermer van het eiland'.

En het zou denk ik best eens kunnen dat de volgende beschermer Aaron is. Daarom is het nu al zo belangrijk waar/wanneer hij geboren wordt, hoe hij opgroeit, door wie hij wordt opgevoed etc. Al ben ik hier wel benieuwd wat de baby van Sun ons aan plotwendingen zal brengen.

Wat betreft Christian en de schijnbaar gedrogeerde Claire ben ik net zo "lost" als de overlevenden van flight 815 op de dag van de crash...
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 09:23
pino123
pino123 is offline
up! Laatste twee afleveringen

Ik ga morgen lekker kijken, daarna weer een half jaar wachten
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 10:59
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Wow wat een aflevering zeg, echt van genoten. Had niet verwacht dat locke daar in die kist lag. Dan moeten de dingen op het eiland wel heel slecht zijn gegaan
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 12:11
pino123
pino123 is offline
OMG he moved the freakin island!! Nuis bij mij de tijdsvolgorde van de flashforwards weer in orde

En penny dat was zo lieeeef, dat had ik echt niet verwacht.

Maar bij het einde van seizoen 2 met de hatch, was toen ook het eiland verplaatst? De lucht die ook opeens wit werd etc etc ?
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 15:12
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Nee toen hadden ze de hatch opgeblazen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 23:45
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Is Jin nu dood en waren zijn flashforwards eigenlijk flashbackwards? Of heeft hij de bom alsnog overleeft, en dan blijft nog de vraag wie nog meer.
En hoe kunnen ze nu terug gaan naar het eiland, als niemand meer weet waar het is?
Het was iig een bevredigende finale, eindelijk een keer duidelijk wat er nu allemaal gebeurt.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 23:59
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Is Jin nu dood en waren zijn flashforwards eigenlijk flashbackwards?

Serieus dacht dat toch echt wel duidelijk was Het waren flasbacks.

Penny en Desmond waren echt schattig, en Hurley die dacht dat die met Eko aan het schaken was. Nog wel benieuwd wat Jacks vader zo eens op de boot deed.

Laatst gewijzigd op 01-06-2008 om 00:09.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 02:17
Verwijderd
Mijn god, die Christian. Daar wil ik meer van weten.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 11:39
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Wow wat een aflevering zeg, echt van genoten. Had niet verwacht dat locke daar in die kist lag. Dan moeten de dingen op het eiland wel heel slecht zijn gegaan
Die flashforwards zijn drie jaar later dus het kan nog best een tijd goed zijn gegaan.

Verder wordt het me iets teveel verschijningen, spoken, wonderen en 'plop, eiland weg'. Maar gelukkig zal er voorlopig niemand meer 'WAAAAAAALT!' lopen roepen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 13:51
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Is Jin nu dood en waren zijn flashforwards eigenlijk flashbackwards? Of heeft hij de bom alsnog overleeft, en dan blijft nog de vraag wie nog meer.
En hoe kunnen ze nu terug gaan naar het eiland, als niemand meer weet waar het is?
Het was iig een bevredigende finale, eindelijk een keer duidelijk wat er nu allemaal gebeurt.
Richard Alpert en dat ene mannetje die Michael in NY kwam opzoeken, konden wel gewoon reizen.
Dus ik denk dat als je het eiland verplaatst, je ook teleporteert of iets dergelijks en je dus de nieuwe locatie van het eiland niet weet. Terwijl als je 'gewoon' reist, je wel weet waar het eiland is en je dan weer terug kan gaan.
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.