Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2002, 11:54
Mizz X
Mizz X is offline
Als jullie dit jaar naar een hogeschool of universiteit gaan, zal er waarschijnlijk ook een introductie bijzitten.

Hoe denken jullie dat hij worden gaat? En naar welke intro gaan jullie?
__________________
ik heb een signature
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2002, 12:20
Miess
Miess is offline
Citaat:
Mizz X schreef:
Als jullie dit jaar naar een hogeschool of universiteit gaan, zal er waarschijnlijk ook een introductie bijzitten.

Hoe denken jullie dat hij worden gaat? En naar welke intro gaan jullie?
Ik zit in het introductieteam van de TU Eindhoven. Wees maar voorbereid...

Mijn eigen introductie nui twee jaar geleden was overigens erg leuk. Op het zwemmen in de dommel na dan.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 12:26
PV
PV is offline
Ik had vorig jaar augustus een introductiekamp.. het kamp op zich viel mee, maar de mensen waren wat minder.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 12:30
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Bij mijn school heb je 3 dagen introductie waar het vrijwillig is om aan mee te doen.


Daar doe ik dus echt NIET aan mee!

Ben en blijf een einzelgänger....dat soort dingen zijn totaal niks voor mij!

Groetjes
Ben(die hele erge koppijn heeft, en dat dat waarschijnlijk komt door 1 berenburg Cola!!!!! *eigenlijk nooit alcohol drink, maar kreeg per ongeluk geen gewone cola*
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 13:06
Python
Python is offline
Altijd doen! (is mijn advies...!) Als je nog niemand kent, kun je mensen leren kennen, en het zijn daarnaast vaak nog supermooie feestjes! Gewoon doen! Why not? Die van mij waren super!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 15:42
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Demon of Fire schreef:
Bij mijn school heb je 3 dagen introductie waar het vrijwillig is om aan mee te doen.


Daar doe ik dus echt NIET aan mee!

Ben en blijf een einzelgänger....dat soort dingen zijn totaal niks voor mij!

Ach dat moet je natuurlijk zelf weten, maar vind je het niet leuk om alvast de mensen van je studie te leren kennen in een relaxte ambiance met wat zon en bier?

Mensen die een studie gaan doen aan de faculteit its van de tudelft krijgen de gelegenheid mij te ontmoeten
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 16:15
Miess
Miess is offline
Citaat:
beuk schreef:


Ach dat moet je natuurlijk zelf weten, maar vind je het niet leuk om alvast de mensen van je studie te leren kennen in een relaxte ambiance met wat zon en bier?

Het is inderdaad een goede manier om kennis te maken met je studiegenoten en ouderejaars. Dat is erg handig bij de rest van je studie, want dan moet je ook met elkaar opdrachten doen enz.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 17:18
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Ik ga aan de introductie van de studievereniging A-Eskwadraat meedoen van de Univ Utrecht (Natuur- en sterrenkunde, wiskunde, informatica, informatiekunde), dat wordt wel geinig volgens mij
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 19:09
I_am_anouk
Avatar van I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Ik ben ook benieuwd naar mijn introductie...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 19:44
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Demon of Fire schreef:
Ben en blijf een einzelgänger....dat soort dingen zijn totaal niks voor mij!
Idem, same here!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 21:25
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
beuk schreef:


Ach dat moet je natuurlijk zelf weten, maar vind je het niet leuk om alvast de mensen van je studie te leren kennen in een relaxte ambiance met wat zon en bier?

Mensen die een studie gaan doen aan de faculteit its van de tudelft krijgen de gelegenheid mij te ontmoeten

Ik drink geen alcohol. dus dat word dan al een ergenis!

Nee, het boeit me niet om ze vroegtijdig te ontmoeten, dat kan tijdens de opleiding ook wel. Ben niet zo'n massa-socializer.

Zodra ik met 10 mensen die ik niet ken om moet gaan, dan ben ik diegene die het minst zegt danwel 2 meter verder op staat.

Moet ik een avond doorkomen met 1 persoon die ik niet ken, dan kan ik mezelf veel beter uiten en kan ik zo de hele avond met diegene persoon praten.

Groetjes
Ben(die zichzelf wel aan het ontplooiien is om wat minder een 'kat uit de boom kijker' te zijn
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 22:20
ganralph
ganralph is offline
dit jaar weer een introductie (al eerder gehad, maar op andere uni)

kdenk dat ik wel ff ga kijken enzo, maar mijn vorige introducties(s) waren totaal zinloos - ik heb erna bijna niemand meer gezien uit die groep en het was toch voornamelijk dat studentiekoze waar ik zown gruwelijke *&^$@-hekel aan heb

ze hebben in a'dam 1 dag om me te overtuigen dat ze het daar wel kunnen; anders ga ik lekker naar lowlands
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 13:18
Verwijderd
Wij gingen op (jawel ) piratenkamp ('k doe pabo ). 't leek me niks, maar 't was hardstikke gezellig, veel mensen leren kennen ed. Ga nou niet lopen miepen dat je een einzelganger, of weet ik het hoe je het wilt noemen, bent, dat maak je alleen maar van jezelf. Ik kan je alleen maar aanraden om mee te doen, tenzij het echt alleen maar zatvoeren is, dan is er idd geen flikker aan.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 15:02
Sommetje
Sommetje is offline
Ik zit na de vakantie in 6vwo. Dus ik moet nog even wachten. Ik wil in Leiden gaan studeren en daar hebben ze *geloof ik* de El Cid-dagen of iets dergelijks!
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 12:18
makita
makita is offline
ik niet. heb me te laat opgegeven maar eigenlijk vind ik dat niet zo erg. onze introductie gaat via zon studentenvereniging en ik heb niets tegen die lui hoor maar om nou drie dagen vrijwillig met hun door te brengen nee dank u. en mijn klasgenoten leer ik op school ook wel kennen. bovendien kost het 40 euro en daar kan ik een maand van eten !!!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 13:16
heeero
heeero is offline
Bij mij hetzelfde, het lijkt me op zich wel gezellig, maar voor 3 dagen kost het bij ons 75 euro, nou daar doe ik liever wat anders mee.
Verder kan ik ook niet eens, het is eind augustus, dan zit ik nog op m'n vakantie, lekker gepland weer allemaal........
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 14:02
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Demon of Fire schreef:
Ben en blijf een einzelgänger....dat soort dingen zijn totaal niks voor mij!
Hier nog zo iemand, zou eigenlijk mee moeten op introductie van de hogeschool holland; het tweede jaar Accountancy/Bedrijfseconomie
maar daar voel ik niets voor..
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 15:23
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Wij gingen op (jawel ) piratenkamp ('k doe pabo ). 't leek me niks, maar 't was hardstikke gezellig, veel mensen leren kennen ed. Ga nou niet lopen miepen dat je een einzelganger, of weet ik het hoe je het wilt noemen, bent, dat maak je alleen maar van jezelf. Ik kan je alleen maar aanraden om mee te doen, tenzij het echt alleen maar zatvoeren is, dan is er idd geen flikker aan.

Dat maak je niet van jezelf, dat is wie je bent.


Groetjes
Ben(die zijn persoonlijkheid echt niet van de ene op de andere dag kan en wil veranderen
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-07-2002, 06:47
Verwijderd
Citaat:
Demon of Fire schreef:



Dat maak je niet van jezelf, dat is wie je bent.


Groetjes
Ben(die zijn persoonlijkheid echt niet van de ene op de andere dag kan en wil veranderen
Jij denkt alles te weten, soms wel eens jammer. Maar goed, denk jij maar dat je dat soort dingen niet zou kunnen veranderen. Misschien is het ook wel zo, want zoals je zelf al een beetje aangeeft, je moet het idd wel willen. Wie zegt btw dat het van 'de een op de andere dag moet'? Jij bent de enige die die woorden in zijn mond neemt. Je hoeft het btw ook niet te veranderen, tis alleen wel fijn als je wat mensen kent van je studie, is het niet voor de gezelligheid dan wel voor de handigheid (samenwerking, als je ziek bent, wat dan ook).

Bij ons waren er btw ook 'einzelgangers' mee en die hebben het, voor zover ik weet, ook best naar hun zin gehad. Aangezien er eigenlijk toch altijd wel mensen tussen zitten waar je een beetje mee op één golflengte zit. Zèlfs wanneer je nog zo 'einzelganger' bent.

Zelf ben ik ook geen massa-socializer, aan dat soort dingen doe ik dus ook niet mee. Ik ben wel meegegaan op intro, om bovenstaande redenen. Ik heb het er best naar m'n zin gehad, ik ging buiten de 'verplichte dingen' (als fietstocht, spelletjes (je doet pabo of je doet het niet ), enz.) met een stuk of 3 mensen om en dan vaak niet met 3 tegelijk. Niks hele tijd massa-gedoe dus.

Je bent echt niet de enige die 'zo is als jij'.

Groetjes
Leonie(die Ben af en toe een beetje arrogant vindt...maar tegelijkertijd denkt dat ie dat misschien helemaal niet is en alleen maar zo doet)

Laatst gewijzigd op 18-07-2002 om 06:53.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 15:03
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

*heel verhaal*

Ik ben mezelf wel degelijk aan het veranderen, en ben daar al al zo'n 2 jaar mee bezig. Het laatste half jaar heb ik enorm veel vooruitgang geboekt.

Maar ook dat lukt niet iedereen. Niet iedereen kan zich ook daadwerkelijk veranderen. Heb je in mijn opinie wel een bepaald soort mensen voor nodig of een bepaalde persoonlijkheid beter gezegd.

Zo ben ik van mening dat mijn broer en moeder absoluut niet hun 'aard' zouden kunnen veranderen.

Verder is een 'einzelgänger' een erg moeilijk persoon over het algemeen om mee om te gaan. Dat geld niet voor iedereen, het is maar de mate weerin je zo'n iemand bent. De ene heeft het heel erg en de ander wat minder. Sommige mensen zijn gewoon sociaal gehandicapt en contact gestoord.

Ook heb je bij veel mensen dat ze wel degelijk 'spontaner' en 'opener' zouden kunnen zijn, maar eerst 'de kat uit de boom kijken'. Dat het gewoon meer energie kost voor de mensen die daar mee te maken hebben om ze te leren kennen.

Niet iedereen is daar even begripvol voor, en ik verwacht zeker niet dat dat het geval is bij zo'n introdcutie. Als je meteen al loopt te roepen...'hou rekening met mij, ik ben wat moeilijk bij sociale omgang'.
blablabla etc.

Persoonlijk vermijd ik liever dat soort (moeilijke) situaties dan. Ook vind ik het vooral zelf storend dat ik wel opener WIL zijn, maar NIET kan zijn. Het lukt me doodgewoon niet(door mijn vooruitgang is het al een stuk minder, maar niet zoals ik het graag zou willen zien). En dus kan het frusterend werken zo'n introductie(1 grote 3-daagse ergenis). En ik denk dat dat ook zeker voor veel andere mensen geld die erg 'op zichzelf zijn'.

Groetjes
Ben(die niet arrogant is, maar slechts zegt wat hij denkt
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Demon of Fire schreef:
Niet iedereen is daar even begripvol voor, en ik verwacht zeker niet dat dat het geval is bij zo'n introdcutie. Als je meteen al loopt te roepen...'hou rekening met mij, ik ben wat moeilijk bij sociale omgang'.
blablabla etc.
Waarom zou je dat ook zeggen? Dat merken ze dan vanzelf wel.

Citaat:


Persoonlijk vermijd ik liever dat soort (moeilijke) situaties dan. Ook vind ik het vooral zelf storend dat ik wel opener WIL zijn, maar NIET kan zijn. Het lukt me doodgewoon niet(door mijn vooruitgang is het al een stuk minder, maar niet zoals ik het graag zou willen zien). En dus kan het frusterend werken zo'n introductie(1 grote 3-daagse ergenis). En ik denk dat dat ook zeker voor veel andere mensen geld die erg 'op zichzelf zijn'.
Wat je in een eerdere post zei:
Citaat:
Ben zegt:
Groetjes
Ben(die zijn persoonlijkheid echt niet van de ene op de andere dag kan en wil veranderen
Daar ga je dus niet de indruk er mee bezig te zijn, je zegt immers het niet te willen. Er is een verschil tussen opener zijn en omgaan met andere mensen, dat is (iig voor mij) nl geen kwestie van open zijn. Ik denk dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt door niet te gaan, zeker als je het al moeilijk vindt om met anderen om te gaan ed. Zij hebben dan al een soort van 'band', jij komt er als nieuweling bij. Maar goed, je zult er ongetwijfeld goed over na gedacht hebben.

Citaat:


Groetjes
Ben(die niet arrogant is, maar slechts zegt wat hij denkt
Gelukkig maar dan.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 23:14
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
kga naar de uni van nijmegen...daar hebben we een intro van 18 tm 28 aug.
we gaan echt veeeeeeel doen, kan zo niet noemen wat allemaal precies
iig bowlen , zwemfestijn ofzow, weekend weg, speurtochten enzovoort
kheb er wel zin in enzow..twas trouwes wel een aanslag op mn bankrekening: 45 euro..en aug. is al zow duur
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 09:00
Miess
Miess is offline
Citaat:
*BattleStar* schreef:
kga naar de uni van nijmegen...daar hebben we een intro van 18 tm 28 aug.
we gaan echt veeeeeeel doen, kan zo niet noemen wat allemaal precies
iig bowlen , zwemfestijn ofzow, weekend weg, speurtochten enzovoort
kheb er wel zin in enzow..twas trouwes wel een aanslag op mn bankrekening: 45 euro..en aug. is al zow duur
Wat ga je in Nijmegen studeren als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 16:31
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Miess schreef:


Wat ga je in Nijmegen studeren als ik vragen mag?
Communicatiewetenschappen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:19
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Sommetje schreef:
Ik zit na de vakantie in 6vwo. Dus ik moet nog even wachten. Ik wil in Leiden gaan studeren en daar hebben ze *geloof ik* de El Cid-dagen of iets dergelijks!
zit ook in 6vwo en ben nu al bang voor de kei-week in gr. volgend jaar; allemaal onbekende mensen, AAAH
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2002, 19:35
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
nou..

ik heb er wel erg zin in! Nieuwe mensen leren kennen enzo! Alleen mn haar mag niet nat/vies/enzo worden, want dan heb ik net dreads. Dus ik ga met die introductie gewoon met n badmuts op lopen ofzo.. whehe, ja, zo maak ik vast snel vrienden
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:51
Seneca
Seneca is offline
De intro in Nijmegen vorig jaar was geweldig!!! Zo leuk, dat ik dit jaar maar mentor ben (geworden). Het is sowieso wel aan te raden ff langs te komen, dan zie je bij wat voor soort mensen je terecht komt en of er kans is dat het een beetje klikt. Nu zal dat wel zo zijn, want ze hebben allemaal iig één dezelfde interesse als jij, dus zit er ergens al een soort verwantschap. Altijd goed mensen te leren kennen, en er is heus wel kans met 1 iemand een gesprek te voeren ipv met de hele groep, dus dat is ook al geen excuus. Als je geen bier/alcohol wilt drinken hoeft dat toch ook niet (als je dan bij een studentenvereniging gaat maak je het jezelf wel moeilijk, maar goed), het is allemaal wel relaxed hoor. Lekker vakantiegevoel, terrasje, oriënteren op je (al dan niet nieuwe) stad. En je ziet kanten van je studiegenoten die je anders nooit zou zien. Geloof me! Allemaal meedoen aan de intro!
__________________
Nunquam parum est quod satis est.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 12:39
ganralph
ganralph is offline
bij mijn eerste intro (in maastricht) zaten alle opleidingen gemengd door elkaar; ik heb de hele intro geen studiegenoot gezien - en de mensen die ik wel zag, heb ik daarna nooit meer gesproken
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:53
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Breda 26 t/m 29 augustus dacht ik. Lijkt me wel leuk, ook wel spannend zo alles nieuw..
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 13:46
Mizz X
Mizz X is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
Breda 26 t/m 29 augustus dacht ik. Lijkt me wel leuk, ook wel spannend zo alles nieuw..
Leuk
Daar ben ik ook aanwezig...
__________________
ik heb een signature
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 15:41
Rosa-Sara
Avatar van Rosa-Sara
Rosa-Sara is offline
Ik ga naar de introweek/dagen van Utrecht, de UIT dacht ik IK heb me een beetje laat ingeschreven, maar krijg daar vast nog info over. Nog meer die dat gaan doen?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 19:12
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Rosa-Sara schreef:
Ik ga naar de introweek/dagen van Utrecht, de UIT dacht ik IK heb me een beetje laat ingeschreven, maar krijg daar vast nog info over. Nog meer die dat gaan doen?

Yupz.. ikke Je introductie begint toevallig zeker niet om 12:30?
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:44
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
sublime schreef:


zit ook in 6vwo en ben nu al bang voor de kei-week in gr. volgend jaar; allemaal onbekende mensen, AAAH
Lijkt me hartstikke lachen .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:51
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Nuck schreef:


Lijkt me hartstikke lachen .
bij mij een beetje dubbel; lijkt me opzich wel heel leuk, maar ben altijd heel bang als ik ergens kom waar ik niemand ken... en ben bang dat ik juist de meest irritante kut groep tref... das ook wel iets wat mij overkomt
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:10
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ach je moet een beetje door die dingen heen kijken. Er is altijd een douche na de activiteit en echt ranzig was ja er dus zo vanaf.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 15:42
Thor
Avatar van Thor
Thor is offline
Citaat:
sublime schreef:


bij mij een beetje dubbel; lijkt me opzich wel heel leuk, maar ben altijd heel bang als ik ergens kom waar ik niemand ken... en ben bang dat ik juist de meest irritante kut groep tref... das ook wel iets wat mij overkomt
Wes gerust, je groepgenoten zitten in hetzelfde schuitje. De groepen in de Keiweek - ik doe er zelf ook aan mee - tellen zo'n 15 mensen geloof ik. Lijkt me onwaarschijnlijk dat daar allemaal irritante mensen inzitten. Ik heb er in ieder geval zin in, al spreken niet alle programmapunten me aan. Maar dat is voor deze thread niet relevant.
__________________
Wat weg is raak je nooit meer kwijt...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2002, 20:39
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Ik heb eigenlijk 2 keer introductie.

De eerste keer van mijn opleiding dus alle studenten van bedrijfseconomie, dat is een kamp van 2 dagen waarin we spelletjes enzo gaan doen. Is ergens op het platteland.

De tweede keer is de algemene introductieweek van Tilburg, kortweg de TIK week. In die week wordt je in groepen ingedeeld van studenten van alle verschillende opleidingen, in die week leer je ook de stad kennen.

Ik heb er wel zin in en ja het heeft in totaal €100,- gekost, maar mijn moeder betaalt dat. Het hoort toch gewoon bij je studie. Ik hoop dta het leuk is, ik ga er helemaal alleen naar toe. Maar ik weet dat er veel meer mensen in datzelfde schuitje zitten. Ik ben ook 2 dagen gaan proefstuderen in tilburg, toen was ik ook alleen en toen waren er echt ook veel leuke mensen...dus ach ik zie het wel positief in en anders is het maar in totaal 7 dagen...dat houdt ik ook wel uit. Zelfs als het niet echt super leuk is, maar het zal zeker wel leuk zijn. Ik voel me ook wel snel op mijn gemak bij mensen..dus ach
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 09:53
Jerommeke
Jerommeke is offline
de introductie twente ga ik doen

wordt erg leuk

zijn hier trouwens nog meer twentenaren?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 11:12
Ki Fighter
Avatar van Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Wij hebben helemaal geen introductie, wij moeten gelijk de eerste schooldag al meteen beginnen met hard werken en dat blijft zo het rest van het jaar, niks introductie. Maar ik zit dan ook op een kutschool dus dat verklaart alles.
__________________
Mooi geschreven heh?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 13:38
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Nou, er zijn UIT-dagen (in Utrecht dus) en daar heb ik al 6 jaar op school gezeten, dus inmiddels kén ik de stad wel. Maar ach, ik zit toch thuis, het is gratis en ik leer zo weer mensjes kennen, dus ik denk dat ik maar gewoon ga kijken.
En introductie van de studie.. heb ik verder nog niets over gehoord. Het is óf de laatste week van augustus, óf de eerste week van september.

[edit]Het is dus niet gratis (ik is dom ) en ik heb niet zoveel geld (ben blut) dus nu heb ik een probleem [/edit]
__________________
Hm... Larstig... ;)

Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 13:46.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 13:40
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Rosa-Sara schreef:
Ik ga naar de introweek/dagen van Utrecht, de UIT dacht ik IK heb me een beetje laat ingeschreven, maar krijg daar vast nog info over. Nog meer die dat gaan doen?
Damn.. moest je je inschrijven? Waar dan?
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 14:09
Heelduh
Heelduh is offline
Ik ga niet mee met de UIT-dagen, maar wel met de (deels verplichte) introductie van m'n studie. Twee dagen introductie in Utrecht, en twee dagen op kamp in Putten. 't Lijkt me leuk om alvast wat mensen te kennen (en ik denk ook wel dat ik die de rest van het jaar nog terugzie, omdat iedereen dezelfde studie gaat doen). 't kostte 35 euro trouwens, voor twee nachten weg... ach ja...
__________________
Als je een vinger in je oor steekt en je teen in je mond en je draait op één been 20 rondjes, val je dan om?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:55
Rosa-Sara
Avatar van Rosa-Sara
Rosa-Sara is offline
Citaat:
Anneee schreef:


Damn.. moest je je inschrijven? Waar dan?
Nee, ik had het over inschrijven voor mij studie (psychologie), dat ik daar laat mee was. Ik denk dat ik daarom nog geen info over die UIT-dagen heb gehad. Wie weet daar meer van?
Wel weet ik dat bij psychologie in Utrecht de eerste week van september een "faculteitsintroductie-week is. Maar verder...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 13:15
Sizzm
Sizzm is offline
ik ga ook naar utrecht, pfff eerst die UITdagen en dan de introductieweek van de opleiding, met als afsluiter een KAMP van 3 dagen in oosterhout (uhh.. weet iemand waar dat ligt?)

mensen die ook naar de UITdagen gaan en zelf niet in Utrecht wonen, waar gaan jullie slapen ik heb niet echt zin om in zo'n zaal te gaan liggen (of ben ik nou een zeikerd ) maar aan de andere kant, misschien dat juist leuk ofzo
__________________
-=-*the beauty of silence*-=-
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 13:28
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Sizzm schreef:
mensen die ook naar de UITdagen gaan en zelf niet in Utrecht wonen, waar gaan jullie slapen ik heb niet echt zin om in zo'n zaal te gaan liggen (of ben ik nou een zeikerd ) maar aan de andere kant, misschien dat juist leuk ofzo
Laten we een scholierenmeeting houden tijdens de UIT Misschien dat ik dan toch kom. En ik ga dan gewoon thuis slapen, maar woon maar 10 minuten fietsen van Utrecht af.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 13:34
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Sizzm schreef:
ik ga ook naar utrecht, pfff eerst die UITdagen en dan de introductieweek van de opleiding, met als afsluiter een KAMP van 3 dagen in oosterhout (uhh.. weet iemand waar dat ligt?)

noord brabant > have fun dus
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 15:33
Rosa-Sara
Avatar van Rosa-Sara
Rosa-Sara is offline
Citaat:
Sizzm schreef:
ik ga ook naar utrecht, pfff eerst die UITdagen en dan de introductieweek van de opleiding, met als afsluiter een KAMP van 3 dagen in oosterhout (uhh.. weet iemand waar dat ligt?)

mensen die ook naar de UITdagen gaan en zelf niet in Utrecht wonen, waar gaan jullie slapen ik heb niet echt zin om in zo'n zaal te gaan liggen (of ben ik nou een zeikerd ) maar aan de andere kant, misschien dat juist leuk ofzo
Ik heb ook geen idee waar ik dan zal slapen (als ik ga). Zo'n zaal lijkt me ook niet echt geweldig ofzo, maar idd, misschien juist ook wel. . .Of je kan vast wel elke avond een stukje avond-programma missen om naar huis te gaan, maar dat is misschien weer niet zo gezellig. Hm..ik weet het ook nog niet
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 15:55
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Rosa-Sara schreef:


Ik heb ook geen idee waar ik dan zal slapen (als ik ga). Zo'n zaal lijkt me ook niet echt geweldig ofzo, maar idd, misschien juist ook wel. . .Of je kan vast wel elke avond een stukje avond-programma missen om naar huis te gaan, maar dat is misschien weer niet zo gezellig. Hm..ik weet het ook nog niet
Heb ik het weer makkelijk. Woon maar 10 minuten fietsen bij Utrecht vandaan.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 17:03
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
niemand die hier naar EUREKAweek gaat
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 17:26
Aegishjalmur
Aegishjalmur is offline
'k heb drie dagen intro die verplicht zijn (van 2-4 september) gesteld door school

ze worden georganiseerd door de studentenvereniging, dus zal wel afwachten wat het wordt

gewoon beetje feesten is altijd goed, maar ik heb een enorme hekel aan van "typische studenten" die niks anders doen dan zuipen en brallen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Introductie HvU maatschappelijkwerk en dienstverlening
Troy
1 04-07-2004 19:38
Algemene schoolzaken Farmakunde introductie!
M@@IKE
7 17-08-2003 09:41
Algemene schoolzaken Studentenvereniging introductie (drukte van het programma)
Divina Flor
14 16-08-2003 17:30
Algemene schoolzaken Introductie Geneeskunde
Lynn
4 26-07-2003 11:55
Algemene schoolzaken introductie
KoEkWaUzZz
13 29-08-2002 17:10
Algemene schoolzaken Een ouder mee naar introductie?
Severus
22 29-08-2002 17:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.