Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2008, 22:17
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Heath Ledger is plotseling overleden:

Actor Heath Ledger Is Found Dead
By Sewell Chan

The actor Heath Ledger was found dead this afternoon in an apartment building at 421 Broome Street in SoHo, according to the New York City police. Mr. Ledger was 28.
At 3:31 p.m., a masseuse arrived at Apartment 5A in the building for an appointment with Mr. Ledger, the police said. The masseuse was let in to the home by a housekeeper, who then knocked on the door of Mr. Ledger’s bedroom. When no one answered, the housekeeper and the masseuse opened the bedroom and found Mr. Ledger unconscious. They shook him, but he did not respond. They immediately called the authorities. The police said they did not suspect foul play and said they found pills near body.

Mr. Ledger, a native of Perth, Australia, won acclaim for his role as a co-star in “Brokeback Mountain”, a 2005 film. The film, based on a short story by Annie Proulx about two cowboys who fall in love, won critical acclaim. Reviewing the film in The New York Times, the critic Stephen Holden wrote, “Mr. Ledger magically and mysteriously disappears beneath the skin of his lean, sinewy character. It is a great screen performance, as good as the best of Marlon Brando and Sean Penn.”
Calls by The New York Times to Mara Buxbaum, a publicist for Mr. Ledger, and Steve Alexander, the actor’s agent, were not immediately returned this afternoon.

http://cityroom.blogs.nytimes.com/2008/01/22/actor-heath-ledger-is-found-dead/index.html?hp

Hij zal dit jaar nog o.a. te zien zijn in de films I'm Not There (over Bob Dylan) en The Dark Knight (de nieuwe Batman film).

Verder; een goede acteur die in Brokeback Mountain liet zien dat hij wel degelijk wat kon, of niets meer dan een idool voor 15-jarige meisjes?
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2008, 22:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
wat ik begrepen heb is zijn werk als The Joker van erg hoog niveau. Hopen dat het (post) filmwerk dusdanig compleet is. Wel balen .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:27
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
wtf.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:27
Verwijderd
WTF
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:28
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Volgens IMDB is de film in "Post Production".
Filmen is dus klaar.

Wel jong idd...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:30
Verwijderd
Ik vond hem in Brokeback Mountain zeker erg goed en ook een acteur die nog wel behoorlijk zou groeien en interessante rollen zou gaan vertolken. Vooral erg naar voor zijn dochtertje natuurlijk, die nooit haar vader zal leren kennen. Als het een drugs overdosis is dan echt, stom, stommer, stomst! ZO zonde hoeveel mensen daar al aan overleden zijn.. :/

Laatst gewijzigd op 22-01-2008 om 22:37.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Zonde, een van de betere acteurs van zijn generatie. Wel straks een legende.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:38
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Als het een drugs overdosis is dan echt, stom, stommer, stomst! ZO zonde hoeveel mensen daar al aan overleden zijn..
Je bent je bewust van het feit dat een overdosis zowat altijd bewust gebeurd is?
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:40
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Zonde, een van de betere acteurs van zijn generatie. Wel straks een legende.
cgriusy says: (23:36:19)
nu is hij een soort van river phoenix

Hehe.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:41
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Echt zo bizar gewoon.
Klinkt als zelfmoord.
Zielig voor het kindje.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:43
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
cgriusy says: (23:36:19)
nu is hij een soort van river phoenix

Hehe.
ghehe, ja en river phoenix heeft er minder voor hoeven doen om legendarisch te worden na zijn dood.

in elk geval heel jammer, was toch wel een van mijn favoriete acteurs. brokeback mountain was echt vooral dankzij hem zo'n boeiende film. naturelle acteur.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Je bent je bewust van het feit dat een overdosis zowat altijd bewust gebeurd is?
Ah, ja, in de zin van zelfmoord? Had er nog even niet bij stilgestaan nee. Ik dacht "of zelfmoord", "of overdosis", maar het één kan inderdaad het ander betekenen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:47
Verwijderd
Hij was vet als the joker!
Ik hoop dat ze genoeg materiaal hebben voor the dark knigt.

Filmsterren zijn vaak in een dip!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:48
Verwijderd
Citaat:
wat ik begrepen heb is zijn werk als The Joker van erg hoog niveau. Hopen dat het (post) filmwerk dusdanig compleet is. Wel balen .
dat is wel hopen ja, in de trailer was ie echt al vet!

Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:55
Verwijderd
No way, wat een kutnieuws!

Goeie acteur. Weer iemand dood die nog zo veel had kunnen laten zien...

Schrikken is dit zeg
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Volgens IMDB is de film in "Post Production".
Filmen is dus klaar.

Wel jong idd...
op zijn mess board en die van the dark knight zit het overvol.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 01:22
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
wow heel erg jong, en jammer erg goede acteur
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 07:11
Verwijderd
Tering, 28. Da's wel jong idd. Laatst ook al die Brad Renfro uit The Client/Apt Pupil. Alleen van die laatste verwachtte je het wel, met zijn continue drugsgebruik/misdaden. Maar Heath Ledger? Voor zover ik weet was dat altijd een braaf jongetje.

Overigens lijkt het me stug dat ie zelfmoord zou hebben gepleegd. Ik denk dat het een onbedoelde overdosis was.

Laatst gewijzigd op 23-01-2008 om 07:27.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2008, 08:04
Verwijderd

Ik ken hem alleen uit Brokeback Mountain, en daar vond ik hem heel erg goed in.
edit: Oh ja, en The brothers Grimm, maar daar vond ik geen fuck aan.

Ik vind het ook echt zonde!

Laatst gewijzigd op 23-01-2008 om 08:11.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 08:06
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Wat vervelend. Hij was wel goed. Sonde.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 08:29
TwistedJunkie
Avatar van TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Dit was het eerste wat ik las toen ik opstond een uur geleden.............ik vind het echt heel erg! Hij was zeker één van mn favoriete acteurs. Erg jammer en al helemaal vreselijk voor zn kindje.

Ik las net dat de familie en de politie heeft bekend gemaakt dat het geen zelfmoord is. Dat hij longontsteking had en daar pillen voor slikte. Schijnbaar is het een ongeluk geweest.

R.I.P
__________________
This Whole Damn World Can Fall Apart, You'll Be Ok
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 08:42
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Drie keer raden wie er een lock is voor de oscars van 2009.....
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 08:42
Verwijderd
Wtf, hé.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 09:28
Verwijderd
Hij doet het tenminste in één keer goed. Daar heb ik dan wel weer respect voor.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 09:29
Verwijderd
Wat zonde

Heb hem ooit in het echt gezien. Niet dat dat belangrijk is ofzo, maar wilde het toch even zeggen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2008, 09:31
menniej
menniej is offline


Wat erg Hij was echt en goeie acteur
__________________
Greetz,
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 09:39
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
En natuurlijk krijg je er direct dit bij:
Sukkels

Echt heel erg. Hij was een goed acteur en had nog veel in zijn mars.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 09:58
Verwijderd
Ik zag het voor het eerst in de serie die maar 13 afleveringen duurde, Roar.

Echt heel erg spijtig.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 09:59
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Hij doet het tenminste in één keer goed. Daar heb ik dan wel weer respect voor.
Je weet meer dan wij?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 10:28
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
wow, echt heftig. Hij was mijn jeugdliefde, sinds 10 thing i hate about you!

Maar ik hoorde net op het nieuws, dat hij sinds the break up met die michelle depressief was... Dus misschien toch geen ongelukje?

28 is iig veel te jong, en hij kon nog zoveel laten zien. Erg sneu. Vooral voor dat dochtertje.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 10:38
Verwijderd
Citaat:
En natuurlijk krijg je er direct dit bij: [afbeelding]
Sukkels

Echt heel erg. Hij was een goed acteur en had nog veel in zijn mars.
Was te verwachten van die fundamentalistische engerds.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 10:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En natuurlijk krijg je er direct dit bij: [afbeelding]
Sukkels

Echt heel erg. Hij was een goed acteur en had nog veel in zijn mars.
Gatverdamme, dit is gewoon ziek. Ik ben echt nog een beetje in shock. Heel raar gevoel, ik bedoel, ik ken hem niet persoonlijk ofzo. Maar op de één of andere manier heb je toch het gevoel of je iemand kent na veel films van hem te hebben gezien.

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Gatverdamme, dit is gewoon ziek. Ik ben echt nog een beetje in shock. Heel raar gevoel, ik bedoel, ik ken hem niet persoonlijk ofzo. Maar op de één of andere manier heb je toch het gevoel of je iemand kent na veel films van hem te hebben gezien.

Ja, ik vind het heel maf maar het grijpt me bij hem wat extra aan.. maar ik bedacht me dat dat misschien komt omdat hij echt zo een acteur is waar ik mee ben opgegroeid zeg maar.. die er altijd was toen films mij echt gingen interesseren. Ik kan het niet echt achterhalen bij mezelf, maar was echt heel erg geschrokken toen ik het hoorde inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 11:07
Verwijderd
Baaah, wat een slecht nieuws! Hij was zo talentvol.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 11:15
TwistedJunkie
Avatar van TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
En natuurlijk krijg je er direct dit bij: [afbeelding]
Sukkels

Echt heel erg. Hij was een goed acteur en had nog veel in zijn mars.
Dat is echt diep triest! Losers.
__________________
This Whole Damn World Can Fall Apart, You'll Be Ok
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 11:19
Verwijderd
Citaat:
En natuurlijk krijg je er direct dit bij: [afbeelding]
Sukkels

Echt heel erg. Hij was een goed acteur en had nog veel in zijn mars.
Ik vind zo'n plaatje niet echt boeiend.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2008, 11:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik vind het heel maf maar het grijpt me bij hem wat extra aan.. maar ik bedacht me dat dat misschien komt omdat hij echt zo een acteur is waar ik mee ben opgegroeid zeg maar.. die er altijd was toen films mij echt gingen interesseren. Ik kan het niet echt achterhalen bij mezelf, maar was echt heel erg geschrokken toen ik het hoorde inderdaad.
Ja, en ik heb laatst 10 things I hate about you nog maar eens gekeken. Jeugdsentiment, hij is daar zo schattig in of is het nu 'was'?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 11:30
Verwijderd
Citaat:
En natuurlijk krijg je er direct dit bij: [afbeelding]
Sukkels

Echt heel erg. Hij was een goed acteur en had nog veel in zijn mars.
Damn, ik dacht dat god de enige was die mensen kon veroordelen?! Wat een stom gezeik meteen weer
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 12:22
Verwijderd
Citaat:
wow, echt heftig. Hij was mijn jeugdliefde, sinds 10 thing i hate about you!
Ja, die film
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 12:34
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
O dit is naar.
Ik schrok echt toen ik het hoorde op het nieuws.

Hij was zo'n goede acteur (en lekker )
28 jaar oud, zo jong nog....
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 12:58
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
overdosis of zelfmoord is niet bekend, maar hij was sowieso wel aan de drugs. dit interview was een paar weken voor zn dood gemaakt, hij is echt duidelijk onder de invloed...

http://www.youtube.com/watch?v=uKa-a...on.com/page/2/
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 13:10
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Hij slikte voorgeschreven pillen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 13:33
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
overdosis of zelfmoord is niet bekend, maar hij was sowieso wel aan de drugs. dit interview was een paar weken voor zn dood gemaakt, hij is echt duidelijk onder de invloed...

http://www.youtube.com/watch?v=uKa-a...on.com/page/2/
Omdat hij verward overkomt, betekent dat niet meteen dat hij aan de drugs is.

Ik vind het altijd zo kansloos dat mensen nadat een bekend persoon is overleden al gelijk zo overtuigd zijn van zelfmoord of een overdosis, zonder dat het onderzoek naar de dood is afgerond. Nogal respectloos, imho.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Omdat hij verward overkomt, betekent dat niet meteen dat hij aan de drugs is.

Ik vind het altijd zo kansloos dat mensen nadat een bekend persoon is overleden al gelijk zo overtuigd zijn van zelfmoord of een overdosis, zonder dat het onderzoek naar de dood is afgerond. Nogal respectloos, imho.
Eerlijk gezegd kan ik ook amper geloven dat het per ongeluk is gegaan. Ik hoor berichten een fatale combinatie van medicijnen voor longontsteking en slaappillen, maar come on...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Eerlijk gezegd kan ik ook amper geloven dat het per ongeluk is gegaan. Ik hoor berichten een fatale combinatie van medicijnen voor longontsteking en slaappillen, maar come on...
Ik kan me ook niet voorstellen dat je 'per ongeluk' te veel slaappillen slikt. Maar ja, misschien was het wel de combinatie van een normale dosis slaappillen met een normale dosis antibiotica die hem fataal werd.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Omdat hij verward overkomt, betekent dat niet meteen dat hij aan de drugs is.

Ik vind het altijd zo kansloos dat mensen nadat een bekend persoon is overleden al gelijk zo overtuigd zijn van zelfmoord of een overdosis, zonder dat het onderzoek naar de dood is afgerond. Nogal respectloos, imho.
Helemaal mee eens.

Ik heb mensen onder invloed van drugs meegemaakt van dichtbij en mensen die leden onder slapeloosheid meegemaakt van dichtbij en hoe hij daar doet lijkt veel meer op het laastste. Het vele bewegen en snel afgeleid raken, om jezelf en je aandacht erbij te houden. En ik moet zeggen dat die interviewer nu ook niet echt heel duidelijk is met zijn vragen? Ik vind dat filmpje echt helemaal niets zeggen.

Verder kan iemand die lijdt aan slapeloosheid, als dat echt zo was, ook in een psychose en dergelijke raken en wie weet heeft hij daardoor wel iets gedaan wat fataal was uiteindelijk, zonder zich hier bewust van te zijn geweest.

Ik heb echt iemand helemaal gek zien worden door slaapgebrek, dat kan echt heel eng zijn!

Maar het is allemaal speculatie... het onderzoek zal het deels uitwijzen. Deels, want je weet nooit wat er in iemands hoofd omging, wat de precieze situatie eromheen was en kent die persoon niet persoonlijk. Oordelen is makkelijk, maar zo onnodig vind ik
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 14:32
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
zijn vrienden hebben schijnbaar ook nog eens tegen de pers gezegd dat het hen niet verbaasd dat hij overleden is omdat hij een substance abuse problem heeft.... maar ja het zal idd pas over een maand ofzo bekend zijn wat het dan echt was.,
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 14:34
Verwijderd
Citaat:
zijn vrienden hebben schijnbaar ook nog eens tegen de pers gezegd dat het hen niet verbaasd dat hij overleden is omdat hij een substance abuse problem heeft.... maar ja het zal idd pas over een maand ofzo bekend zijn wat het dan echt was.,
Ik heb dan weer gelezen dat het hen juist wel verbaasd, omdat hij al een tijd clean was en alles over had voor zijn dochtertje :')

Zo zie je maar weer hoe betrouwbaar de media is.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 15:25
Verwijderd
Pff, ik was ook geschrokken, ookal is dat idioot omdat je iemand niet echt kent. Hij was wel een van mijn favoriete acteurs, idd ook een beetje mee opgegroeid. Echt zonde.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 15:32
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Ik werk in een videotheek en ik draai al de hele dag Heath Ledger films. Ter nagedachtenis
En ik had het al gepost, maar ik vind het nog steeds heel erg. Hij was zo jong nog.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio "Is that a Filmtopic in your pocket?" - Over films die we gezien hebben
Dinalfos
500 23-05-2011 17:06
Films, TV & Radio Welke film heeft u het laatst gezien en wat vond u ervan?
Verwijderd
500 16-09-2008 18:17
Films, TV & Radio Batman: The Dark Knight
Rooster
475 17-08-2008 21:10
De Kantine Top 5 mensen wiens dood de wereld schokte
Cherry Springs
122 11-02-2008 21:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.