Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2008, 18:27
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Dit wordt het einde van mijn sociale leven.
Dat kan gewoon niet anders. Het zal nog wel een jaar gaan duren en het wordt vast nog wel een keer uitgesteld maar alleen het idee dat ie er echt gaat komen en de filmpjes op Youtube maken mij heel gelukkig.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Advertentie
Oud 30-06-2008, 18:28
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik hoop trouwens wel dat de Sorceres er in blijft die kan teleporten. Een Enigma achtig item mogen ze wat mij betreft wel laten zitten of het zo fixen dat het een stuk makkelijker wordt om aan uberitems en dergelijke te komen want allen dat kost je nu al je sociale leven.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 30-06-2008, 18:50
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
PvP wordt dit werkelijk een enorm orgasme. Als ik zie wat voor tactieken + behendigheid er waren vereist om alleen al een boss te verslaan, dan kan het bijna niet anders dat PvP minder makkelijk wordt dan in Diablo 2.

Hopelijk maken ze het volledig onmogelijk om items te dupen en nemen ze in het beleid op dat online shops verboden zijn. Ik haat cheat0rz.
Oud 30-06-2008, 18:54
Verwijderd
En sowieso wordt dit weer een van de spellen die ik zelfs in de winkel ga kopen!
Oud 30-06-2008, 20:45
Verwijderd
Citaat:
En sowieso wordt dit weer een van de spellen die ik zelfs in de winkel ga kopen!
Oud 30-06-2008, 21:02
Verwijderd
Het is altijd weer blizzard die mijn centjes binnen sleept
Oud 30-06-2008, 21:25
Verwijderd
Hm... Diablo II geïnstalleerd en weer begonnen, Diablo I en II soundtracks op MP3-speler, Diablo III wallpapers op computer en MP3-speler... wat moet ik nog meer hebben? Ohja, twee jaar geduld...
Oud 30-06-2008, 21:28
Verwijderd
Stelletje nerds ook bij elkaar.
Oud 30-06-2008, 22:45
Verwijderd
Download ik het, werkt het niet. The story of my life.
Oud 01-07-2008, 00:09
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Je kunt hier alle filmpjes zien die er zijn.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 01-07-2008, 02:04
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik snap nog altijd niet de hype die om de Diablo-serie heen hangt. Ok, ze kwamen voor het eerst met enkele spelelementen en ok, de balans tussen de characters, hun eigenschappen en de vijandjes e.d. is prima, maar ik zie in al die filmpjes nog steeds alleen maar hack&slash => stukje verhaal => nog meer hack&slash unlocked. Ik heb geprobeerd mee te doen met de hype door flink wat ervaring op te doen met Diablo II, maar iedere keer na even spelen raakte ik toch echt wel verveeld (nadat de nieuwigheid van de nieuwe soort rpg eraf was natuurlijk, want die is wel even verslavend). Ik heb veel minder online gespeeld, maar de keren dát ik online speelde, deed het hele spel me nóg minder realistisch aan (lees: ik kon me er nog minder in inleven).
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 01-07-2008, 07:48
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Je hóeft het ook niet leuk te vinden.
Oud 01-07-2008, 10:59
Verwijderd
Oud 01-07-2008, 11:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik snap nog altijd niet de hype die om de Diablo-serie heen hangt. Ok, ze kwamen voor het eerst met enkele spelelementen en ok, de balans tussen de characters, hun eigenschappen en de vijandjes e.d. is prima, maar ik zie in al die filmpjes nog steeds alleen maar hack&slash => stukje verhaal => nog meer hack&slash unlocked. Ik heb geprobeerd mee te doen met de hype door flink wat ervaring op te doen met Diablo II, maar iedere keer na even spelen raakte ik toch echt wel verveeld (nadat de nieuwigheid van de nieuwe soort rpg eraf was natuurlijk, want die is wel even verslavend). Ik heb veel minder online gespeeld, maar de keren dát ik online speelde, deed het hele spel me nóg minder realistisch aan (lees: ik kon me er nog minder in inleven).
Ja, en schietspellen zijn alleen maar het schietknopje ingedrukt houden, rpg games zijn alleen maar hack&slash en turn based games zijn alleen maar attack kiezen klaar.

Ja, het is voornamelijk hack & slash, en je hoeft het ook niet leuk te vinden. Maar het is wat generaliserend wat je nu zegt, imo.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-07-2008, 11:28
Verwijderd
Wat is de uitdaging van het spel dan? Bij een shooter is het de ander doden voordat jij dood bent. Maar is bij hack 'n slash die dreiging voor je karakter net zo groot?
Oud 01-07-2008, 11:29
blupp
blupp is offline
Citaat:
Ik snap nog altijd niet de hype die om de Diablo-serie heen hangt. Ok, ze kwamen voor het eerst met enkele spelelementen en ok, de balans tussen de characters, hun eigenschappen en de vijandjes e.d. is prima, maar ik zie in al die filmpjes nog steeds alleen maar hack&slash => stukje verhaal => nog meer hack&slash unlocked. Ik heb geprobeerd mee te doen met de hype door flink wat ervaring op te doen met Diablo II, maar iedere keer na even spelen raakte ik toch echt wel verveeld (nadat de nieuwigheid van de nieuwe soort rpg eraf was natuurlijk, want die is wel even verslavend). Ik heb veel minder online gespeeld, maar de keren dát ik online speelde, deed het hele spel me nóg minder realistisch aan (lees: ik kon me er nog minder in inleven).
Ja, als ik DIablo EVEN speel is het ook soms saai, omdat iet elke class even boeiend is aan het begin. Voor mij wordt het vaak pas leuk als je op een hoger level zit, dan heb je de skills waar je op doelde en dan wordt het spel ook pittiger. Dan ben je vaak minder bezig met alleen maar hakken en zagen, maar dat verschilt ook per build
En diablo en realistisch.....wtf? Sowieso, realistische games..hoeveel zijn er daar van dan?
Oud 01-07-2008, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Wat is de uitdaging van het spel dan? Bij een shooter is het de ander doden voordat jij dood bent. Maar is bij hack 'n slash die dreiging voor je karakter net zo groot?
Ligt er aan hoe je Diablo 2 speelde. Als je het op de hardcore mode speelde was je karakter ook meteen echt dood en vergaan als je een keer dood gaat. Dat maakt het net effe wat spannander dan er even een ronde uit liggen of moeten wachten tot je gerespawned bent.

@Changshan:
Waarom Diablo 2 zo populair was? Omdat het een van de primaire kenmerken van RPG's, het sterker worden, zo goed weer gaf. In het begin kon je weinig, kort erna misschien een vuurballetje en later hele ijsstormen en hydra's van vuur. Het is een heel simpel concept maar de lijken die je achterlaat geven een duidelijk gevoel van sterker worden/zijn, wat zoals ik akl zei een van de primaire kenmerken van een rpg is.

Een van de andere kenmerken is natuurlijk een groot verhaal en daar faalt Diablo dan ook natuurlijk in, maar dat maakt niet uit omdat de clickfest interessant genoeg is

Althans voor de mensen die het leuk vinden, smaken blijven altijd verschillen. De huidige hype is gewoon een logisch gevolg van die miljoenen mensen die aan de vorige delen verslingerd waren.
Oud 01-07-2008, 12:07
Verwijderd
Ik ben begonnen met Diablo I. Best geinig. Lekker oud nostalgisch spelletje. Althans, zo voelt het. Maar is warrior wel leuk op den duur? Want ik loop een beetje in die kerk dingen neer te maaien, en dat is zo'n beetje alles. En natuurlijk items verzamelen.
Oud 01-07-2008, 12:11
Verwijderd
Bij diablo 1 is er nog heel weinig verschil tussen de verschillende classes. De warrior begint gewoon met wat meer strenght etc.

Hoewel deel 1 geniaal blijft, denk ik dat het beter is dat je toch eerst even met 2 begint
Oud 01-07-2008, 12:22
Verwijderd
Dan maar twee ook downloaden hè. Ja, ik was al bang dat de antiekheid ervan het minder toegankelijk maakt voor newbs van nu.
Oud 01-07-2008, 16:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Bij deel 1 waren er inderdaad alleen verschillen in de (max) stats en de begin ability, ze konden allemaal spells leren en met een beetje moeite kon de warrior net zo hard firewall e.d. casten als de magiër.

Bij deel 2 kreeg iedereen een eigen skill list en dat doen ze nu duidelijk ook weer.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-07-2008, 17:06
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Deel 1 is echt epic. Ik heb het voornamelijk op de PS1 gespeeld samen met een vriend van me. Samen de dungeons onder Tristram uitploegen, hordes monsters neermaaien en talloze keren doodgaan met bijbehorend gevloek en getier. Ook een heel creepy en satanisch sfeertje hing daar rond, iets wat ik in het tweede deel alleen maar tegenkwam in de Catacombs van Act 1.

Hoe dan ook vind ik deel 2 leuker omdat het een stuk uitgebreider is, met een PvP functie. Die tonnen items, die doen 't hem. Nu ik het er zo over heb...ik heb als het goed is nog ergens een lvl 98 javazon, als die niet al verlopen is.
Oud 01-07-2008, 17:21
Verwijderd
Haha, dat doet me denken aan de eerste keer dat ik diablo 1 online speelde op battle.net. Samen met een vriend een warrior gemaakt, game joinen, vragen waar de medespelers zijn en meteen kapot hakken.

Jammer dat het op een gegeven moment zo verpest werd door cheaten. Vrijwel elke online speler had wel gedupete items. Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat blizz Diablo 3 vrijwel cheat-vrij kan maken.
Oud 01-07-2008, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Een van de andere kenmerken is natuurlijk een groot verhaal en daar faalt Diablo dan ook natuurlijk in, maar dat maakt niet uit omdat de clickfest interessant genoeg is
Ik heb de afgelopen maanden zeven boeken gelezen die zich afspelen in de Diablo-spelwereld. Allemaal beroerd slecht, maar je kan niet zeggen dat Diablo geen lore heeft. Het is wel waar dat je het speel prima kan spelen zonder het verhaal te volgen.
Oud 01-07-2008, 18:00
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Verhaal?
Diablo?
Serieus?
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 01-07-2008, 18:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Er is wel een verhaal, ja.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-07-2008, 19:42
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Het is er inderdaad wel. Ik moet zeggen dat ik de filmpjes van deel 2 ook heel goed vind.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 01-07-2008, 19:49
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Het is gewoon fuckin vet.
Oud 01-07-2008, 20:07
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Als er maar genoeg items te vinden zijn. Ik hoop eigenlijk dat ze het gewoon zoals deel 2 houden maar dan met betere graphics en véél meer items.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 01-07-2008, 21:41
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Ik zag dit topic niet helemaal bovenaan staan, up dus, voor Blizzard.
Oud 01-07-2008, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de afgelopen maanden zeven boeken gelezen die zich afspelen in de Diablo-spelwereld. Allemaal beroerd slecht, maar je kan niet zeggen dat Diablo geen lore heeft. Het is wel waar dat je het speel prima kan spelen zonder het verhaal te volgen.
Tuurlijk, ik ontken niet dat er veel lore en alles is, maar ik doelde meer dat de kwaliteit enigzins lager is bij het gemiddlde van de RPG's
Oud 01-07-2008, 23:27
Verwijderd
Het achtergrondverhaal van Diablo is meesterlijk. Het gek worden van King Leoric, de aartsbisschop Lazarus die dorpsbewoners de dungeons inlokte en ze vervolgens achterliet bij horden monsters, en ga zo maar door.

Sowieso is de hele sfeer in Diablo 1 en 2 supervet, niet in de laatste plaats door de gruwelijk vette instrumentale score, die ik nu nog helemaal grijs draai (voor zover dat met mp3's kan).

Maar even afgezien van wat ik eerder postte in dit topic, ik krijg al wel zin om weer een hardcore necromancer aan te maken en mijn record van level 72 proberen te overtreffen. Niets is spannender dan met je hardcore character in Hell/Hell met meerdere spelers die ubersterke, hoog immune monsters te bevechten met de kans dat je ingesloten raakt, niet meer weg kan rennen en één rake klap je necro afmaakt voordat je op Alt-F4 kan drukken...

...en het laatste wat je dan ziet zijn de rouwbetuigingen van je medespelers, waarna je poppetje niet meer is dan een cloaked schim Ik heb het er soms nog moeilijk mee.
Oud 01-07-2008, 23:39
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Als ik terug denk aan mijn Barbarian van level 72 en mijn Werewolf druid van 76 word ik inderdaad ook wel ietwat droevig ja. Godver ik heb nog nooit zo hard gevloekt om Iron Maiden.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 01-07-2008, 23:48
Verwijderd
Nog ff dat gameplay filmpje gekeken en die omgevingen zijn echt vet. Veel meer diepte en hoogteverschillen. Mooi is dat het nu echt 3D is en dat hogere resoluties eindelijk mogelijk zijn met betere lichteffecten. En het levert meer interactie met de omgeving op, zoals rondvliegende rotsblokken.

Nadeel is dat ik de vijanden zie verdwijnen. De bloedvlekken zijn ook gaaf, alleen die verdwijnen ook. Ik wil wel een spoor van lijken kunnen achterlaten, verdomme!
Oud 02-07-2008, 06:50
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Idd, je kon in deel 2 hele gebieden uitmoorden en daarna nog een rondje maken om je werk te bewonderen. Dat moet wel terugkomen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 02-07-2008, 07:57
Verwijderd
Ik denk nog met weemoed terug aan mijn Necro van 86 die doodging in Tristram, puur omdat ik te bedonderd was om een full rejuv te slikken. Zo stom. Zo hard huilen. Maar goed, hij heeft wel Baal op Hell verslagen.

Trouwens; lijken laten liggen lijkt me lastig. In het eerste en het laatste gevecht (respectievelijk alle zombies die langs de muren omhoog klimmen en alle skeletons die na de dood van dat Siege monster uit de grond schieten) zijn vrij episch qua aantallen monsters. Ik gok dat er minimaal 75 skeletten omhoog komen op het laatste. Als dat allemaal blijft liggen, en dat door een hele area, waardoor je op het laatst dus ongeveer 750 monsters hebt liggen, is dat denk ik niet goed voor de framerate. Zeker niet om zowel lichtval als physics nog steeds uitwerking hebben op de corpses.
Oud 02-07-2008, 08:38
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Als ik terug denk aan mijn Barbarian van level 72 en mijn Werewolf druid van 76 word ik inderdaad ook wel ietwat droevig ja. Godver ik heb nog nooit zo hard gevloekt om Iron Maiden.
Hardcore FOH-paladin, level 91, uiteraard in de Throne Room. Samenkomst van factoren: Holy Shield uitgewerkt, net in een weaponswitch, en Minions of Destruction die met z'n allen boven op m'n hoofd spawnen. Het was maar een fractie van een seconde, ik probeerde nog te teleporten maar werd gestunned, er was geen redden meer aan. Nog voordat ik op Save & Exit kon klikken lag ik op de grond. Dat was m'n laatste hardcore character, de frustratie was té groot.

Alhoewel de frustratie ook hoog is als je dagelijks met een team honderd baal-expruns maakt terwijl je lvl 98 bent en je doodgaat. Kost je ongeveer 4 uur om de verloren exp in te halen...en dat is áls je je corpse restored. Level 99 halen is echt een bitch en kost je maanden. Maar dan heb je ook wat. Biggest trophy in nerdland.
Oud 02-07-2008, 09:19
Verwijderd
Citaat:

Maar even afgezien van wat ik eerder postte in dit topic, ik krijg al wel zin om weer een hardcore necromancer aan te maken en mijn record van level 72 proberen te overtreffen. Niets is spannender dan met je hardcore character in Hell/Hell met meerdere spelers die ubersterke, hoog immune monsters te bevechten met de kans dat je ingesloten raakt, niet meer weg kan rennen en één rake klap je necro afmaakt voordat je op Alt-F4 kan drukken...

...en het laatste wat je dan ziet zijn de rouwbetuigingen van je medespelers, waarna je poppetje niet meer is dan een cloaked schim Ik heb het er soms nog moeilijk mee.
Mijn hoogste character op hardcore was geloof ik een level 83 trapassin, die waren erg handig op hogere levels. Traps droppen, opzij gaan en checken hoe alles dood gaat, af en toe wat ranged spul ontwijken
Dat was ook wel mooi in D2 ten opzichte van MMO's, je kon projectielen gewoon ontwijken, in WoW is het allemaal heatseeking.
Oud 02-07-2008, 22:45
blupp
blupp is offline
Citaat:
Mijn hoogste character op hardcore was geloof ik een level 83 trapassin, die waren erg handig op hogere levels. Traps droppen, opzij gaan en checken hoe alles dood gaat, af en toe wat ranged spul ontwijken
Dat was ook wel mooi in D2 ten opzichte van MMO's, je kon projectielen gewoon ontwijken, in WoW is het allemaal heatseeking.
Dat merkte ik ook toen in Guild Wars speelde. Toen ik doorkreeg dat ontwijken vrijwel onmogelijk was stapte ik al heel snel terug op Diablo 2. Zonder ontwijken enzo vind ik er gewoon geen drol meer aan. Met Diablo 2 was het niet puur sterker worden, maar ook slim/snel spelen in lastige situaties.

Ik hoop overigens ook dat de lijken niet te snel verdwijnen in deeltje 3. Al die lijken horen er gewoon bij
Oud 03-07-2008, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben Diablo één aan het doen. Alleen ik ben zo'n neuroot die kijkt wat er gebeurt als je gelijk alle charges opmaakt en mana en alles. En nu is mijn wizard de sjaak.
Oud 03-07-2008, 09:09
Verwijderd
Citaat:

Ik hoop overigens ook dat de lijken niet te snel verdwijnen in deeltje 3. Al die lijken horen er gewoon bij
Op deze manier is het inderdaad net Doom 3 waar alle lijken meteen desintegreren.
Uiteraard zullen ze wel verdwijnen na verloop van tijd ivm werkgeheugen e.d.d, maar iets langer dan als in de video zou wel wat meer sfeer geven.
Oud 03-07-2008, 09:50
blupp
blupp is offline
Citaat:
Op deze manier is het inderdaad net Doom 3 waar alle lijken meteen desintegreren.
Uiteraard zullen ze wel verdwijnen na verloop van tijd ivm werkgeheugen e.d.d, maar iets langer dan als in de video zou wel wat meer sfeer geven.
Voor mijn part maken ze van die lijken iets minder mooie 2D-dingen ofzo als dat minder geheugen inneemt..zolang er maar een berg lijken blijft liggen voor een tijdje. Zag er niet alleen cool uit altijd (denk bv bij deel 2 aan een drukke plek vlakbij de hellforge met een berg ubermieren+jonkies die je allemaal opblaast met Corpse Explosion waardoor het hele beeld rood is) maar het was soms ook nog nuttig, als je necromancer bent enzo en je moet terugtrekken om een nieuw leger te maken. Spannende tijden waren dat soms
Oud 03-07-2008, 16:40
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline


okay duidelijk imo.
even petitie tekenen, niet dat het zin heeft maar goed.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 03-07-2008, 16:47
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

okay duidelijk imo.
even petitie tekenen, niet dat het zin heeft maar goed.
*gaap*
Oud 03-07-2008, 17:17
Verwijderd
Inderdaad! Kleuren sucken! Voordat je het weet blijft het spel langer dan vijftien minuten visueel interessnt, en dat moeten we natuurlijk niet hebben!
Oud 03-07-2008, 17:36
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
[afbeelding]

okay duidelijk imo.
even petitie tekenen, niet dat het zin heeft maar goed.
Oud 03-07-2008, 17:39
blupp
blupp is offline
Citaat:
[afbeelding]

okay duidelijk imo.
even petitie tekenen, niet dat het zin heeft maar goed.
Sjonge..wie zegt dat dit het uiteindelijke spel wordt? Misschien was die hele demo video gemaakt om een indruk te geven van de speelstijl en komt dit er helemaal niet in voor. Ik vond het kleurgebruik ook wel op warcraft lijken, maar persoonlijk heb ik er geen probleem mee. Ik ga er vanuit dat Blizzard er wel wat moois van maakt én dat het spel nog bij lange na niet af is.

Verder speelde ik Diablo 2 nooit voor de "enge horrorsfeer", maar voor alle andere aspecten die deze serie zo stoer maken. Het gevoel van echt steeds sterker worden, al die items vinden, zorgvuldig kiezen van skills etc etc. De eerste keer dat ik Diablo2 speelde lette ik een beetje op de sfeer, maar na een tijdje namen alle andere elementen de overhand en lette ik vooral nog op hoe hard ik wel of niet ownde

Waar mensen zich al niet druk om maken na het zien van een paar beelden...als men het zo goed weet, dan zouden ze ook kunnen weten dat Blizzard nog wel een tijdje bezig is hiermee. Graphicsh**ren

*tekent petitie dus niet*
Oud 03-07-2008, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad! Kleuren sucken! Voordat je het weet blijft het spel langer dan vijftien minuten visueel interessnt, en dat moeten we natuurlijk niet hebben!
Oud 03-07-2008, 19:43
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
lol wat een haat zeg.

"visueel interessnt" is natuurlijk gewoon sfeer en ik zou duidelijk voor een donkere sfeer kiezen. alleen al vanwege de naam diablo, laat staan alle monsters en andere shit die je stuk moet hakken. voor regenbogen etc ga ik wel viva pinata spelen ofzo.

ja als ik een spel als diablo zou spelen dan maar gelijk full force emogoth style want populairder bij de vrouwtjes word je er toch niet van, ingekleurd of niet.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 03-07-2008, 19:52
Verwijderd
Citaat:
lol wat een haat zeg.

"visueel interessnt" is natuurlijk gewoon sfeer en ik zou duidelijk voor een donkere sfeer kiezen. alleen al vanwege de naam diablo, laat staan alle monsters en andere shit die je stuk moet hakken. voor regenbogen etc ga ik wel viva pinata spelen ofzo.

ja als ik een spel als diablo zou spelen dan maar gelijk full force emogoth style want populairder bij de vrouwtjes word je er toch niet van, ingekleurd of niet.
Ik denk meer dat het komt omdat je met 'eisen' komt voor een spel waar bepaalde fans te hard in doorslaan en denken dat ze werkelijke rechten hebben. Voor dat stukjes met: "What we want." Is hilarisch. Vaak zijn de mensen die dit soort petities beginnen een hele kleine groep van de échte consument. En vaak zijn ze niet te controleren, er kán geknoeid worden met de cijfers. En dus is zo'n petitie ook niet betrouwbaar.

Kortom, te kansloos om je al zo druk te maken om een spel. (Dat nog lang niet klaar is.)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Error 37?? (Diablo 3)
Sluschkebubber
7 01-06-2012 18:05
Games Diablo 2 revisited.
Verwijderd
1 21-04-2010 15:07
Games Starcraft II
Allochthony
256 24-08-2009 13:27
Games Diablo III: Het is nu zeker
Verwijderd
86 22-02-2006 15:18
Games Diablo 3 is aangekondigd!
Prime Evil
74 15-07-2003 17:53
Games diablo 3
maarten_z
5 16-06-2003 09:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25.