Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2010, 14:39
Verwijderd
Oh, en mocht je niks te doen hebben elke dag tussen 12:00 en 15:00, er is op MTV een 16 & Pregnant marathon
Advertentie
Oud 26-08-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Brrr... nachtmerrie!
Nogal ja. Maar toch is het wel blits dat wij nog van de generatie zijn die óók het leven zonder internet nog hebben meegemaakt
Oud 26-08-2010, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Oh, en mocht je niks te doen hebben elke dag tussen 12:00 en 15:00, er is op MTV een 16 & Pregnant marathon
Kun je dat ook kijken op le internet? Ik heb wel Tienermoeders gezien, dat was wel grappig.
Oud 26-08-2010, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Ik had vandaag trouwens een raar momentje. Mijn vader belde, en dat vond ik vreemd want hij belt nooit op de vaste lijn, en toen wilde hij ook nog eens mijn moeder spreken, en dat vond ik nog vreemder, want mijn ouders hebben sinds de scheiding nauwelijks contact gehad, en toen mijn vader me hielp met verhuizen bracht hij de spullen ook tot aan de deur en wilde hij liever niet naar binnen.

Maargoed, mijn ouders gaan dus volgende week samen koffie drinken in een poging de verhoudingen te normaliseren.
Dat klinkt als goed nieuws Hopelijk pakt het ook goed uit, maar dat zal vast wel goedkomen

Bij mij zijn er ook nieuwe ontwikkelingen.. De verhoudingen zijn ineens volledig omgedraaid; waar mijn moeder koud en onverschillig was en al een nieuwe liefde leek te hebben gevonden, en mijn vader emotioneel en boos was.. is mijn moeder nu eenzaam en alleen en beseft ze ineens wat ze allemaal kwijt is, terwijl mijn vader zich vrijer dan ooit voelt en inmiddels ook al een andere vrouw heeft ontmoet. En in dit geval vind ik dat leuk nieuws, ik gun het hem ook gewoon heel erg. En ik heb haar gisteren ook al even ontmoet, en ze kwam heel tof over. Moet natuurlijk nog wel even wennen enzo, maar ik hoef er in elk geval niet meer dagen bij stil te staan/van uit mijn doen te zijn.
Oud 26-08-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Oh, en mocht je niks te doen hebben elke dag tussen 12:00 en 15:00, er is op MTV een 16 & Pregnant marathon
Dat ik dat toch net gemist heb
Oud 26-08-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Oh, want in Brabant is het gratis bij de GGD dacht ik.
Hè, verdorie, dat wist ik niet. tja, ik ben niet zo thuis in de soa-testen
Oud 26-08-2010, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Kun je dat ook kijken op le internet? Ik heb wel Tienermoeders gezien, dat was wel grappig.
Ja, volgens mij kan dat wel. Dom dat al die meisjes zijn, niet normaal. Gewoon seksen zonder condoom, en dan verbaasd zijn dat je zwanger raakt.
Er was wel een heel verstandig stelletje die hun dochtertje afstonden ter adoptie, ik heb gehuild als een gek!
Oud 26-08-2010, 14:44
Rationeel
Rationeel is offline
stefenootje is terug
Oud 26-08-2010, 14:47
Verwijderd
Maarja, m'n laptop dus. Er gaat een hele trilogie aan vooraf, maar die zal ik jullie besparen.
Ik heb 'm vorige week opgestuurd, het zou 4 werkdagen duren. Dus ik dacht, vandaag maar even bellen hoe het ermee staat, misschien heb ik 'm morgen weer. Is morgen pas de man die 'm gaat repareren aanwezig.
Dus nu gaat er weer een weekend overheen, en ik verveel me zo zonder internet.
Oud 26-08-2010, 14:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nogal ja. Maar toch is het wel blits dat wij nog van de generatie zijn die óók het leven zonder internet nog hebben meegemaakt
Ja, maar dan mis je het het ergst ;x

Citaat:
Dat klinkt als goed nieuws Hopelijk pakt het ook goed uit, maar dat zal vast wel goedkomen

Bij mij zijn er ook nieuwe ontwikkelingen.. De verhoudingen zijn ineens volledig omgedraaid; waar mijn moeder koud en onverschillig was en al een nieuwe liefde leek te hebben gevonden, en mijn vader emotioneel en boos was.. is mijn moeder nu eenzaam en alleen en beseft ze ineens wat ze allemaal kwijt is, terwijl mijn vader zich vrijer dan ooit voelt en inmiddels ook al een andere vrouw heeft ontmoet. En in dit geval vind ik dat leuk nieuws, ik gun het hem ook gewoon heel erg. En ik heb haar gisteren ook al even ontmoet, en ze kwam heel tof over. Moet natuurlijk nog wel even wennen enzo, maar ik hoef er in elk geval niet meer dagen bij stil te staan/van uit mijn doen te zijn.
Oh wat fijn voor je vader. En fijn dat het ook een beetje klikt, want het is wel heel raar om opeens een van je ouders met een ander te zien. Ik weet nog dat toen ik mijn stiefmoeder (of nouja, vriendin van mn vader) voor het eerst zag ik volgensmij een hand heb gegeven en toen iets anders ben gaan doen. Maargoed, nu kunnen we heel erg goed door een deur en we voelen elkaar prima aan.

Citaat:
Hè, verdorie, dat wist ik niet. tja, ik ben niet zo thuis in de soa-testen
Nee? Nouja, ik weet overigens ook niet meer of het gratis was omdat ik in een RISICOGROEP zat. Jaja.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2010, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Nogal ja. Maar toch is het wel blits dat wij nog van de generatie zijn die óók het leven zonder internet nog hebben meegemaakt
Nostalgie!

Citaat:
Dat klinkt als goed nieuws Hopelijk pakt het ook goed uit, maar dat zal vast wel goedkomen

Bij mij zijn er ook nieuwe ontwikkelingen.. De verhoudingen zijn ineens volledig omgedraaid; waar mijn moeder koud en onverschillig was en al een nieuwe liefde leek te hebben gevonden, en mijn vader emotioneel en boos was.. is mijn moeder nu eenzaam en alleen en beseft ze ineens wat ze allemaal kwijt is, terwijl mijn vader zich vrijer dan ooit voelt en inmiddels ook al een andere vrouw heeft ontmoet. En in dit geval vind ik dat leuk nieuws, ik gun het hem ook gewoon heel erg. En ik heb haar gisteren ook al even ontmoet, en ze kwam heel tof over. Moet natuurlijk nog wel even wennen enzo, maar ik hoef er in elk geval niet meer dagen bij stil te staan/van uit mijn doen te zijn.
Oh wauw! Nouja, niet voor je moeder dan...


Ik heb een tosti hu hu hu. Hij is zelfs van witbrood.
Oud 26-08-2010, 14:49
Verwijderd
mm ze doen het niet. nou ja.
Oud 26-08-2010, 14:50
Verwijderd
Slik je trouwens foliumzuur Katje? /zwangere vrouwen-bemoeial
Oud 26-08-2010, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Slik je trouwens foliumzuur Katje? /zwangere vrouwen-bemoeial
Dat is vooral in de eerste weken belangrijk. Ben welmeteen multivitaminen voor zwangeren gaan slikken (waar dus ook foliumzuur in zit) in het begin, maar inmiddels doe ik dat niet meer dagelijks. Alleen als ik er aan denk. Die pillen zijn ook zo huge Maar ik eet best gezond, dus. Laatst at ik zelfs een banaan
Oud 26-08-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Maarja, m'n laptop dus. Er gaat een hele trilogie aan vooraf, maar die zal ik jullie besparen.
Ik heb 'm vorige week opgestuurd, het zou 4 werkdagen duren. Dus ik dacht, vandaag maar even bellen hoe het ermee staat, misschien heb ik 'm morgen weer. Is morgen pas de man die 'm gaat repareren aanwezig.
Dus nu gaat er weer een weekend overheen, en ik verveel me zo zonder internet.
Hoe kan je dan forummen?
Oud 26-08-2010, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Hoe kan je dan forummen?
Ik ben nu bij LL.
Oud 26-08-2010, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nu bij LL.
Op die fiets.
Oud 26-08-2010, 15:03
Verwijderd
Citaat:

Oh wat fijn voor je vader. En fijn dat het ook een beetje klikt, want het is wel heel raar om opeens een van je ouders met een ander te zien. Ik weet nog dat toen ik mijn stiefmoeder (of nouja, vriendin van mn vader) voor het eerst zag ik volgensmij een hand heb gegeven en toen iets anders ben gaan doen. Maargoed, nu kunnen we heel erg goed door een deur en we voelen elkaar prima aan.


Nee? Nouja, ik weet overigens ook niet meer of het gratis was omdat ik in een RISICOGROEP zat. Jaja.
Mja, ik vond het ook best een beetje gek hoor, gisteren. Maar zij volgens mij net zo erg als ik. En mijn vader natuurlijk ook. Maar ik was expres iets langer bij m'n vader gebleven na het eten, omdat ik wist dat zij zou komen, en nu hij het verteld had wilde ik haar zien ook Maar was net foto's van lowlands aan het laten zien, en toen wilde zij die ook wel zien. Zat ik daar ineens tussen mijn vader en zijn nieuwe ehh,.. 'flirt' noem ik het nog maar even, in op de bank met een laptop op m'n schoot te vertellen over m'n Lowlands-avonturen.
En het idee vind ik verder ook nog maar vreemd hoor, maar de eerste indruk was in elk geval goed


Nee hoor. Ik mag dan een hitsige brunette zijn, ik gedraag me voorbeeldig
Ach, dat gezeik met risicogroep ook altijd bij jou.


En @Medeia: voor mijn moeder vind ik het wel echt treurig. Ik moest net met haar naar de tandarts, kwam ik bij haar thuis. Eerste wat ze vroeg was of mijn vader 'het al verteld had'. En toen schoot ze vol. Heb ik haar nog helemaal niet zien doen. Maar het is ergens wel goed, natuurlijk. De klap komt nu pas en dat is rot, maar hij moest een keer komen... En ik heb nu ook wel even stukken meer respect voor d'r.
Oud 26-08-2010, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me dit trouwens goed voorstellen. Ook als je zo'n assistente hebt die snibbig vraagt "OH en waarom dan?" als je vraagt of je een afspraak kunt maken. Dat is wel dat je denkt "ken je plek, telefoonmiep"
maar het is geen telefoonmiep, het is een doktersassistent. Een belangrijk deel van de opleiding tot doktersassistent is juist dat ze leren wat een spoedgeval is en wat niet, en wat om een dubbele afspraak vraagt en wat niet. Dusss misschien moet jij haar plek maar eens leren kennen

Laatst gewijzigd op 26-08-2010 om 15:11.
Oud 26-08-2010, 15:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mja, ik vond het ook best een beetje gek hoor, gisteren. Maar zij volgens mij net zo erg als ik. En mijn vader natuurlijk ook. Maar ik was expres iets langer bij m'n vader gebleven na het eten, omdat ik wist dat zij zou komen, en nu hij het verteld had wilde ik haar zien ook Maar was net foto's van lowlands aan het laten zien, en toen wilde zij die ook wel zien. Zat ik daar ineens tussen mijn vader en zijn nieuwe ehh,.. 'flirt' noem ik het nog maar even, in op de bank met een laptop op m'n schoot te vertellen over m'n Lowlands-avonturen.
En het idee vind ik verder ook nog maar vreemd hoor, maar de eerste indruk was in elk geval goed
Nou, in ieder geval goed dat jullie al een beetje open staan voor elkaar.
Citaat:
Nee hoor. Ik mag dan een hitsige brunette zijn, ik gedraag me voorbeeldig
Ach, dat gezeik met risicogroep ook altijd bij jou.
Het kostte niks dus ik vond het geen enkel probleem. En zo erg vind ik het ook weer niet, ik ben stiekem natuurlijk een enorme slet dus het was hard nodig.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2010, 15:06
Verwijderd
Ik denk dat LL straks zo blij is dat z'n nieuwe tv is bezorgd, dat hij het vast niet erg vindt dat ik al zijn rum opgedronken heb.
Oud 26-08-2010, 15:07
Verwijderd
Over doktersassistenten gesproken; mijn huisarts had wel ooit echt een superbotte doktersassistente, en dat was voor mij een reden om niet snel naar de huisarts te bellen (en dat doe ik toch al haast nooit). Ik was bijv. nog maar net aan de pil, en wist nog niet dat je gewoon zelf een nieuw pakje bij de apotheek kon halen als je strips op waren () dus ik belde de huisarts voor een 'vervolgrecept'. Begon ze te zeiken dat ik daar helemaal niet voor hoefde te bellen en dat ze niet snapte waar ik dat vandaan haalde dat dat wel moest. Heel chagrijnig allemaal.
Oud 26-08-2010, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Nou, in ieder geval goed dat jullie al een beetje open staan voor elkaar.
Het kostte niks dus ik vond het geen enkel probleem. En zo erg vind ik het ook weer niet, ik ben stiekem natuurlijk een enorme slet dus het was hard nodig.
Ja. is ook zo. Mijn jongste zusje weet het trouwens nog niet. Andere zusje al wel, maar nog niet gesproken. Ben wel benieuwd wat zij ervan vindt.

Dat is natuurlijk waar
Oud 26-08-2010, 15:08
Verwijderd
Ja één van de assistentes van mijn huisarts doet ook altijd heel moeilijk als je 'verkeerd' belt. Je moet voor afspraken bellen tussen 8 en 10, en als je dan om 5 over 10 belt omdat de lijn bezet was moet je echt zeuren om die afspraak nog te krijgen! En ik zeur dan tenminste, maar er zijn natuurlijk zat mensen die dat niet doen en dat zijn nou net vaak mensen die niet kunnen inschatten of ze met hun klacht vandaag of volgende week naar de huisarts moeten.
Oud 26-08-2010, 15:10
Verwijderd
Klote is dat. Ik vind het al eng/naar om een afspraak te maken en om uberhaupt naar de dokter te gaan, laat staan als ze moeilijk en streng doen.
Oud 26-08-2010, 15:12
Verwijderd
Sowieso, die tijden . Onze huisarts kan je alleen bellen tussen acht en een. Toevallig zit ik dan op school en mijn ouders werken, net als het grootste deel van Nederland.
Oud 26-08-2010, 15:13
Verwijderd
En als je dan al een chagrijnige feeks bent, zoek dan lekker een andere baan waarbij je NIET de hele dag mensen te woord moet staan (vaak ook nog over gevoelige zaken) ;x
Oud 26-08-2010, 15:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat is natuurlijk waar
Ja, ik kan nu wel gaan liegen enzo maar daar schiet ik ook niks mee op!~
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2010, 15:14
Verwijderd
Ohja, ik ben trouwens begonnen in de Bijbel beste vrinden!

Het is lachen joh. Een absurd stuk proza, dat is het.
Oud 26-08-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
En als je dan al een chagrijnige feeks bent, zoek dan lekker een andere baan waarbij je NIET de hele dag mensen te woord moet staan (vaak ook nog over gevoelige zaken) ;x
Nou, precies. En het is voor sommige mensen al een aardige drempel om überhaupt te bellen en dan laat je het de volgende keer dus al helemaal uit je hoofd als je zo afgeblaft wordt.
Oud 26-08-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Sowieso, die tijden . Onze huisarts kan je alleen bellen tussen acht en een. Toevallig zit ik dan op school en mijn ouders werken, net als het grootste deel van Nederland.
Ja, hier tussen 8 en 12, en precies. En dan sta je uiteraard zes jaar in de wacht.

Maar goed, ik ga morgen wel eerst een verlaten plek zoeken en als dat niet lukt zeg ik gewoon hoi ik wil een afspraak en als ze vragen waarom zeg ik dat ik niet in de gelegenheid ben dat uit de doeken te doen ;x
Oud 26-08-2010, 15:18
Verwijderd
Trouwens, nu het toch over dokters en zo gaat. Ik zag op mijn medicijnen staan: E 104,95. Betekent dat dat één zo'n dom puffertje honderdvier euro is!?
Oud 26-08-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Mja, ik vond het ook best een beetje gek hoor, gisteren. Maar zij volgens mij net zo erg als ik. En mijn vader natuurlijk ook. Maar ik was expres iets langer bij m'n vader gebleven na het eten, omdat ik wist dat zij zou komen, en nu hij het verteld had wilde ik haar zien ook Maar was net foto's van lowlands aan het laten zien, en toen wilde zij die ook wel zien. Zat ik daar ineens tussen mijn vader en zijn nieuwe ehh,.. 'flirt' noem ik het nog maar even, in op de bank met een laptop op m'n schoot te vertellen over m'n Lowlands-avonturen.
En het idee vind ik verder ook nog maar vreemd hoor, maar de eerste indruk was in elk geval goed


Nee hoor. Ik mag dan een hitsige brunette zijn, ik gedraag me voorbeeldig
Ach, dat gezeik met risicogroep ook altijd bij jou.


En @Medeia: voor mijn moeder vind ik het wel echt treurig. Ik moest net met haar naar de tandarts, kwam ik bij haar thuis. Eerste wat ze vroeg was of mijn vader 'het al verteld had'. En toen schoot ze vol. Heb ik haar nog helemaal niet zien doen. Maar het is ergens wel goed, natuurlijk. De klap komt nu pas en dat is rot, maar hij moest een keer komen... En ik heb nu ook wel even stukken meer respect voor d'r.
Mja, kan ik me helemaal voorstellen... Uiteindelijk komt ze er vast beter uit. Nu we het hier zo over hebben herinner me ik dat ik droomde dat mijn ouders misschien gingen scheiden en dat ik toen ineens ''besefte'' dat jouw ouders ''al'' definitief uit elkaar waren en hoe erg dat wel niet is.


[rothumeur]Stomme ambtenaren die traag zijn en zich niet aan hun toezeggingen houden zijn stom. Ouders die niet opnemen zijn ook stom. Vriendinnen die idiote werktijden hebben en/of in het buitenland zitten ook. [/rothumeur] Nu ga ik dan maar boodschappen doen en een lekker potje multivitaminen kopen. Ik heb mezelf maar eens in de make-up gezet zodat ik er dan tenminste nog een beetje uitzie alsof het goed met me gaat.
Oud 26-08-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, hier tussen 8 en 12, en precies. En dan sta je uiteraard zes jaar in de wacht.

Maar goed, ik ga morgen wel eerst een verlaten plek zoeken en als dat niet lukt zeg ik gewoon hoi ik wil een afspraak en als ze vragen waarom zeg ik dat ik niet in de gelegenheid ben dat uit de doeken te doen ;x
Dat kun je altijd zeggen, 'ik ben nu op mijn werk dus ik zeg dat liever niet'

Nouja die beperkte tijden zijn omdat anders iedereen de hele dag door belt en dan heb je als assistente geen rust voor bloeddrukmetingen, verbandwissels, urine onderzoek en dat soort dingen. Maar het is toch logisch als mensen daar wel eens een foutje mee maken.
Oud 26-08-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Ohja, ik ben trouwens begonnen in de Bijbel beste vrinden!

Het is lachen joh. Een absurd stuk proza, dat is het.
Ja, sommige stukken zijn wel lachen, vooral de wetten. En natuurlijk het verhaal over profeet Elia en het verhaal over dat pi = 3.
Oud 26-08-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, sommige stukken zijn wel lachen, vooral de wetten. En natuurlijk het verhaal over profeet Elia en het verhaal over dat pi = 3.
Ha ja, Elia.
Oud 26-08-2010, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, sommige stukken zijn wel lachen, vooral de wetten. En natuurlijk het verhaal over profeet Elia en het verhaal over dat pi = 3.
Ja, die wetten ja. En alle redenen waarom je onrein kan zijn.
Als je bevallen bent van ene jongen ben je 33 dagen onrein. Ben je bevallen van een meisje dan ben je 66 dagen onrein. Als je ongesteld bent uiteraard, en als je een lijk hebt aangeraakt.

En een heel stuk over met wie je allemaal gemeenschap mag hebben en met wie niet. Ik heb tot dusver nog niks gelezen over geen seks voor het huwelijk!
Oud 26-08-2010, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, die wetten ja. En alle redenen waarom je onrein kan zijn.
Als je bevallen bent van ene jongen ben je 33 dagen onrein. Ben je bevallen van een meisje dan ben je 66 dagen onrein. Als je ongesteld bent uiteraard, en als je een lijk hebt aangeraakt.

En een heel stuk over met wie je allemaal gemeenschap mag hebben en met wie niet. Ik heb tot dusver nog niks gelezen over geen seks voor het huwelijk!
Ik zit serieus te lachen.
Oud 26-08-2010, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Ik zit serieus te lachen.
Ik heb een versie die in iets makkelijkere en modernere taal is geschreven, daardoor is het af en toe al helemaal imbeciel.
Oud 26-08-2010, 15:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
dat het eens even droog blijft.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-08-2010, 15:29
Verwijderd
Citaat:
dat het eens even droog blijft.
Nou, inderdaad. Hallo augustus ;x
Oud 26-08-2010, 15:29
Verwijderd
Het gaat ook heel de tijd over slaven. Alsof dat de normaalste zaak van de wereld is.

oh, en het allergrappigste was een stukje met Mozes en God. Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar Mozes zei zoiets als: Ik trek het allemaal niet meer mang, schrap me maar uit uw boek.
God: nee, ik schrap mensen die me goedgezind zijn nooit uit mijn grote boek.

Alsof het Sinterklaas is!
Oud 26-08-2010, 15:31
Verwijderd
Slaven die je priemen in hun oor moet steken
Oud 26-08-2010, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Mja, kan ik me helemaal voorstellen... Uiteindelijk komt ze er vast beter uit. Nu we het hier zo over hebben herinner me ik dat ik droomde dat mijn ouders misschien gingen scheiden en dat ik toen ineens ''besefte'' dat jouw ouders ''al'' definitief uit elkaar waren en hoe erg dat wel niet is.


[rothumeur]Stomme ambtenaren die traag zijn en zich niet aan hun toezeggingen houden zijn stom. Ouders die niet opnemen zijn ook stom. Vriendinnen die idiote werktijden hebben en/of in het buitenland zitten ook. [/rothumeur] Nu ga ik dan maar boodschappen doen en een lekker potje multivitaminen kopen. Ik heb mezelf maar eens in de make-up gezet zodat ik er dan tenminste nog een beetje uitzie alsof het goed met me gaat.
Awww... wat stom allemaal
En wat een stomme droom ook!
Oud 26-08-2010, 15:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
de scheiding van mijn ouders ging prima
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-08-2010, 15:46
Verwijderd
Oh, ik ben dom geweest. Ik heb nieuwe snaren gekocht voor de elektrische gitaar van mijn broertje en daarmee mijn eigen rust ondermijnd
Oud 26-08-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, die wetten ja. En alle redenen waarom je onrein kan zijn.
Als je bevallen bent van ene jongen ben je 33 dagen onrein. Ben je bevallen van een meisje dan ben je 66 dagen onrein. Als je ongesteld bent uiteraard, en als je een lijk hebt aangeraakt.

En een heel stuk over met wie je allemaal gemeenschap mag hebben en met wie niet. Ik heb tot dusver nog niks gelezen over geen seks voor het huwelijk!
Er staat ook niks over geen seks voor het huwelijk, volgens mij. Wel dat je geen seks mag hebben met vrouwen die het eigendom zijn van andere mannen. Maar een hoer neuken is dan bijvoorbeeld weer geen probleem.
Oud 26-08-2010, 16:06
Verwijderd
Toen ik ooit vroeg waar dat stond, wees iemand me op een regel waar stond dat als je seks had met een vrouw, haar vader je mocht dwingen om met haar te trouwen. Maar hoeft niet dus.
Oud 26-08-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Er staat ook niks over geen seks voor het huwelijk, volgens mij.
Echt niet? Nergens? Zeg dat dan ook even tegen alle gristenen.
Oud 26-08-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Echt niet? Nergens? Zeg dat dan ook even tegen alle gristenen.
Alsof christenen zich druk maken over wat er in de bijbel staat. Alleen als het ze toevallig uitkomt. In de bijbel staat ook dat je alleen YHWH mag aanbidden, dus alle christenen (die Jezus aanbidden) moeten dood.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.