Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2017, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Ik snap wel niet zo waarom je zou batsen op metal.
Ach, wat grindcore werkt prima voor het tempo.
Advertentie
Oud 15-05-2017, 12:09
Verwijderd
We hebben een kattenren die niet gebruikt wordt en ik wil er vogels in gaan houden. Iemand tips?
Oud 15-05-2017, 12:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Tips liggen een beetje aan welke afmetingen de ren heeft en wat je leuk vind qua vogels! Er zijn duisent soorten. Wil je kwetters, zingers, grondvogels, grote/kleine vogels, kromsnavels if juist niet, mooie kleuren of maken kleuren je niet uit? In een flinke ren zou je ook kippen kunnen houden.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-05-2017, 12:23
Verwijderd
Ren is 1 (of anderhalf) bij twee en 2 meter hoog. Te klein voor kippen denk ik (al zou ik dat awl echt heel erg gaaf vinden). Oeh. Maarrrrrr als ik die ombouw, kunnen we kippen houden. Omg.
Oud 15-05-2017, 17:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dat is een prima maat voor kleine kippenrassen! Je kunt ze met een beetje trainen dan zelfs los in je tuin laten lopen. Als ik het goed herinner, is jouw tuin best goed omheind, dus dat kan prima Stok erin, legnest, voer- en waterbak en klaar ben je. Ohja, een nachthok vinden ze denk ik ook wel prettig.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-05-2017, 17:10
Verwijderd
Kan je inderdaad prima kippen in houden, helemaal als ze in de lente en zomer gewoon buiten laat, zoals wij ook deden. Vet gezellige beesten hoor!
Oud 15-05-2017, 17:11
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En kippen zijn heel makkelijk tam en gaan dan op schoot enzo
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-05-2017, 17:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben zo moe
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-05-2017, 19:22
Verwijderd
Us dat echt groot genoeg? Ik ben opgegroeid met strontverwende kippen, die bij mijn ouders hebben echt een ren van tien bij tien met bomen en zand en struiken en een binnenhok groter dan menig studentenkamer tot hun beschikking. En we hebben wel eens tieb kippen gehad, maar vaker maar een stuk of vijf. Op dit moment drie en een hele grote oude haan met van die zwaarden aan z'n poten
Oud 15-05-2017, 19:27
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Beetje kippen hypnotiseren
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-05-2017, 19:44
Verwijderd
En oh, los laten lopen is tof maar niet heel erg uitvoerbaar. Er zitten echt mega veel loslopende katten in de buurt. Maar dat kan natuurlijk wel als ik gewoon beneden ben en zie wat er gebeurd.
Oud 15-05-2017, 20:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Voor kleine rassen is dat prima groot genoeg, zo lang je er maar niet teveel in stopt
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-05-2017, 21:18
Verwijderd
Wat een feest in R'dam <3
Oud 15-05-2017, 22:19
Verwijderd
Omg nu wil ik morgen kippen gaan kopen en halen Jos zal nog wel een paar weken nodig hebben om aan het idee te wennen Misschien hebben mijn ouders dan wel kuikens! Er is dus ook een website waar je oude legbatterijkippen kunt kopen die anders naar de slacht zouden gaan en dan krijg je dus misschien een half kale kip. Dat is ook wel tof, jammer is alleen dat we minstens anderhalf uur moeten rijden om zo'n beest te halen. Maarrrr er zijn vast wel andere mogelijkheden - misschien hebben de zes miljoen kinderboerderijen hier in de stad wel kuikens of zo Morgennnn wil ik mijn kippennnnnn en dan noem ik ze Feline en Marie.

/enthousiast
Oud 15-05-2017, 22:24
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Kippen zijn leuk. Helaas ben ik in huis de enige die dat vind, hier worden ze vergeleken met planten.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-05-2017, 23:13
Verwijderd
Legbatterijkippen moet je niet aan beginnen. Die beesten zien geen mensen en hebben ook al generaties niet zoiets gezien. Daarom moeten de snavels er ook af, ze maken elkaar stuk.
Oud 15-05-2017, 23:13
Verwijderd
En ze zijn fucking lelijk. Maar dan niet mooi lelijk maar echt zoals Gerard Joling.
Oud 16-05-2017, 07:51
Verwijderd
Citaat:
Legbatterijkippen moet je niet aan beginnen. Die beesten zien geen mensen en hebben ook al generaties niet zoiets gezien. Daarom moeten de snavels er ook af, ze maken elkaar stuk.
Dat zie ik inderdaad ook niet zo zitten, van die schuwe kleine beestjes hier.
Citaat:
En ze zijn fucking lelijk. Maar dan niet mooi lelijk maar echt zoals Gerard Joling.
Dat maakt me echt geen reet uit - of het lelijke beesten zijn of niet.
Oud 16-05-2017, 08:12
Verwijderd
Kunnen kippen en parkieten in dezelfde ren?
Oud 16-05-2017, 08:16
Verwijderd
Nu ga ik ophouden met enthousiast zijn.
Oud 16-05-2017, 09:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Kunnen kippen en parkieten in dezelfde ren?
Ik denk dat dat zielig is voor de kippen. En parkieten maken ook nog eens een teringherrie en slopen alles (typische kromsnavels).
Let wel op dat je een oneven aantal kippen neemt (vooral wanneer je er geen haan bij zet). Dat gaat beter met de pikorde enzo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-05-2017, 12:56
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik leende van iemand een rolstoel maar hij kwam hem net ophalen omdat hij hem verkocht had even huilen nu
Oud 16-05-2017, 13:43
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik leende van iemand een rolstoel maar hij kwam hem net ophalen omdat hij hem verkocht had even huilen nu
Het Groene Kruis heeft altijd wel eentje over
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 16-05-2017, 14:57
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik leende van iemand een rolstoel maar hij kwam hem net ophalen omdat hij hem verkocht had even huilen nu
Klinkt niet erg netjes.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 16-05-2017, 15:17
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Klinkt niet erg netjes.
Ik vond het ook niet heel chill. Tuurlijk is dat ding van hem (of was), maar baal wel omdat ik niet wist dat hij hem nog te koop had staan. Hij kwam hem ineens ophalen waardoor ik nu zonder zit
Oud 16-05-2017, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat dat zielig is voor de kippen. En parkieten maken ook nog eens een teringherrie en slopen alles (typische kromsnavels).
Let wel op dat je een oneven aantal kippen neemt (vooral wanneer je er geen haan bij zet). Dat gaat beter met de pikorde enzo.
Dat laatste is een urban legend hoorde ik van velen.
Oud 16-05-2017, 15:55
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik vond het ook niet heel chill. Tuurlijk is dat ding van hem (of was), maar baal wel omdat ik niet wist dat hij hem nog te koop had staan. Hij kwam hem ineens ophalen waardoor ik nu zonder zit
Tweedehands aanschaffen via marktplaats. Scheelt heel veel geld en daar komen al mijn rolstoelen vandaan. afhankelijk van wat er aan de hand is kan de thuiszorg misschien ook wat fixen.
Oud 16-05-2017, 16:35
Verwijderd
"al mijn rolstoelen" klinkt alsof je er ongeveer zevenendertig hebt staan - voor elke gelegenheid één.
Oud 16-05-2017, 16:44
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ja, handig toch! Nee, zijn er drie geloof ik. Twee duwrolstoelen en één sportrolstoel. Maar wel meerdere dus!
Oud 16-05-2017, 16:56
Verwijderd
Is ook handig, laat dat even duidelijk zijn
Oud 16-05-2017, 17:18
Kikaa*
Kikaa* is offline
Stiekem heb ik er voor elk outfit één
Oud 16-05-2017, 17:19
Verwijderd
Anus.
Oud 16-05-2017, 17:19
Kikaa*
Kikaa* is offline
Nee grapje hoor, zit er niet meer standaard in gelukkig! Pas in Antwerpen zei een man heel random dat de rolstoel me goed stond. Ok.... Fijn. Hoe moet ik dit opvatten? zie ik er heel gehandicapt uit? Valt het niet op omdat ik er helemaal geweldig awesome top uitzie?
Oud 16-05-2017, 17:19
Kikaa*
Kikaa* is offline
OF BEN IK GEWOON GESTOORD?
Oud 16-05-2017, 17:44
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Een rolstoel die goed staat is nooit grappig kekeke maar hij zat vast te azen op een date.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-05-2017, 17:51
Verwijderd
Dat is inderdaad wel een bijzondere opmerking
Oud 16-05-2017, 17:59
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Een rolstoel die goed staat is nooit grappig kekeke maar hij zat vast te azen op een date.
Ik werd geduwd door een hele knappe jongen dus dat weet ik niet!
Oud 16-05-2017, 18:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat laatste is een urban legend hoorde ik van velen.
Dat zou best kunnen. Het is in ieder geval iets wat we op de boerderij standaard aanhouden en wat prima bevalt
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-05-2017, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Dat zou best kunnen. Het is in ieder geval iets wat we op de boerderij standaard aanhouden en wat prima bevalt
Je kent het verhaal van oma's cassarole?
Oud 16-05-2017, 18:19
Verwijderd
Vertel Bas! Niet te snel, ik wil meeschrijven!
Oud 16-05-2017, 18:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je kent het verhaal van oma's cassarole?
Nee?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-05-2017, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Nee?
The new Jewish bride is making her first big dinner for her husband and tries her hand at her mother’s brisket recipe, cutting off the ends of the roast the way her mother always did. Hubby thinks the meat is delicious, but says, “Why do you cut off the ends — that’s the best part!” She answers, “That’s the way my mother always made it.”

The next week, they go to the old bubbie’s house, and she prepares the famous brisket recipe, again cutting off the ends. The young bride is sure she must be missing some vital information, so she askes her grandma why she cut off the ends. Grandma says, “Dahlink, that’s the only way it will fit in the pan!”
Oud 16-05-2017, 18:29
Verwijderd
Ogenschijnlijk geen negatief effect dus, maar er is geen enkele reden om het wel te doen. Het is dus net zo absurd als op de "donkere kant" van de maan gaan staan en vinden dat de aarde vernietigd moet zijn aangezien je het ding niet meer kan zien.
Oud 16-05-2017, 18:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ach so!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-05-2017, 19:33
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
The new Jewish bride is making her first big dinner for her husband and tries her hand at her mother’s brisket recipe, cutting off the ends of the roast the way her mother always did. Hubby thinks the meat is delicious, but says, “Why do you cut off the ends — that’s the best part!” She answers, “That’s the way my mother always made it.”

The next week, they go to the old bubbie’s house, and she prepares the famous brisket recipe, again cutting off the ends. The young bride is sure she must be missing some vital information, so she askes her grandma why she cut off the ends. Grandma says, “Dahlink, that’s the only way it will fit in the pan!”
Ik dacht dat mijn moeder dit zelf had verzonnnen
Oud 16-05-2017, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat mijn moeder dit zelf had verzonnnen
Hihihi, sorry
Oud 16-05-2017, 19:40
Verwijderd
Je moeder is gaaf, groetjes
Oud 16-05-2017, 19:47
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Je moeder is gaaf, groetjes
Ik heb alleen maar filmpjes van haar waarop ze de slappe lach heeft
Oud 16-05-2017, 19:55
Verwijderd
Hahahaha
Oud 16-05-2017, 21:00
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Hoi, hoe gaat het hier?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.