Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2018, 17:53
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Jongens ik krijg van jullie geouwehoer ook echt een intense zin in drugs lampjes kijken zonnebrillen op en dansen tot de zon weer opkomt
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Oud 13-07-2018, 17:57
Verwijderd
Ik mis de zwarte cross
Oud 13-07-2018, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Oh man, mijn kaken. Tips?
Knarsen met mdma en xtc en coke en whatever, zelfs met alcohol maar niet zoveel als met harddrugs, is echt kkslecht. Helemaal de nacht daarna als je in een heerlijke roes geen fuck voelt en je geknars en geklem dus ook niet.

Had je kauwgum ofzo? Of iets meenemen waar me je kan spelen in je mond, lolly's enzo, jaja ook slecht alles, maar goed.

Ter ontspanning kan je je spieren masseren en heel zachtjes je mond oprekken. Dag of twee/drie en tis weg.

Groetjes XstraatmeidX (Ik weet deze kennis toevallig, verder sXe natuurlijk)
Oud 13-07-2018, 18:00
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Bij mij drie maand
Straks weer
Oud 13-07-2018, 18:06
Verwijderd
Oh. Nou dan zou ik zeker ff lekker die massage doen!
Oud 13-07-2018, 18:14
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Straks weer
Veel plezier Voor jezelf zorgen lukt wel he, maar je weet het niet te weinig en niet te veel drinken en af en toe afkoelen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-07-2018, 18:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Jongens ik krijg van jullie geouwehoer ook echt een intense zin in drugs lampjes kijken zonnebrillen op en dansen tot de zon weer opkomt
Ik zoek nog even een goede plek om het te doen. Weet niet of reggae geel zo boeiend is daarmee
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-07-2018, 18:16
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik kon dat nooit 2 avonden achter elkaar. Body says nooooo. Maar ja kauwgom kauwen en genoeg non alcoholisch drinken en meer kauwgom kauwen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-07-2018, 18:17
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Kauwgom kauwen maakt het bij mij vaak gewoon erger heb ik het idee. Zo lang ik niet te veel pak valt dat allemaal wel mee en anders heb ik mijn bitje tegen tandenknarsen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-07-2018, 18:19
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik zoek nog even een goede plek om het te doen. Weet niet of reggae geel zo boeiend is daarmee
Ik doe dat gans niet meer. Ik mag 2 keer per kaar van mezelf een beetje sneeuw in Mn neus mikken, maar dat is t wel echt.
En waarom zou reggea geel daar niet de plek voor zijn? 1 van mijn betere keren was in de reggae nacht op Dour gaat uiteindelijk toch om de mensen die erbij zijn en de muziek en de omgeving en alles.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-07-2018, 18:21
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Kauwgom kauwen maakt het bij mij vaak gewoon erger heb ik het idee. Zo lang ik niet te veel pak valt dat allemaal wel mee en anders heb ik mijn bitje tegen tandenknarsen.
Gecontroleerder kauwen ipv eindeloos knarsen maakte voor mij wel echt een verschil. maar ieder zn eigen ding. Ik kan ook eindeloos gummyberen, cocktails en waterijsjes wegstouwen op zo’n moment, waar anderen denken naaaaaaaah. Of douchen op de piek <3333 waar ik mensen ken die me daarom echt voor gek verklaren en t haten.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-07-2018, 18:21
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het is wel met iemand waar ik vaker mee rol en die mijn knuffeligheid prima kan hebben. Alleen ben ik het vooral gewend op tekno en hardstyle. Geen idee hoe ik ben met reggae. Dan wil ik misschien alleen knuffelen en genieten van alles
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-07-2018, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Kauwgom kauwen maakt het bij mij vaak gewoon erger heb ik het idee. Zo lang ik niet te veel pak valt dat allemaal wel mee en anders heb ik mijn bitje tegen tandenknarsen.
Ja denk ik ook altijd, maar toch de volgende dag last van mijn muil eh. Heb ook een bitje, omdat ik sowieso al klem. Maar die moet je zo'n nacht ook zeker wel dragen.
Oud 13-07-2018, 18:24
Verwijderd
Jaaaaaa en ijsjes idd!! Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ijsjes, overal ijsjes, heerlijk likken en zuigen ook.
Oud 13-07-2018, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Gecontroleerder kauwen ipv eindeloos knarsen maakte voor mij wel echt een verschil. maar ieder zn eigen ding. Ik kan ook eindeloos gummyberen, cocktails en waterijsjes wegstouwen op zo’n moment, waar anderen denken naaaaaaaah. Of douchen op de piek <3333 waar ik mensen ken die me daarom echt voor gek verklaren en t haten.
Misschien zijn we daarom wel zulke goeie matties
Oud 13-07-2018, 18:40
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Nee dat is gewoon omdat we allebei zo lekker eindeloos op de wereld en anderen en elkaar kunnen emmeren. En omdat we allebei niemand kunnen/konden lijen in de ochtend. En we graag bier drinken en heel veel roken erbij en terwijl we dat doen ook graag onze mening ventileren.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-07-2018, 18:42
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Over meningen ventileren gesproken. Er wonen echt eindeloos huilende babies boven en achter me. In het begin vond ik t vooral de ouders heel zielig en sneu, maar ik ben er inmiddels echt wel klaar mee. 1 kon nog, 2 is echt te veel. Ffs ik wil gewoon op Mn balkon in de schaduw en rust een beetje gin tonic sippen en een boekje lezen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-07-2018, 18:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Damn, na al die party-posts voel ik me echt een massive saaie burgertrut. :')
Mss heb ik ook gewoon niet de juiste vrienden.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-07-2018, 18:58
Verwijderd
Ons kind is natuurlijk awesome en huilt NOOIT, maar ik ben heel blij dat we niet gehorig wonen. Hier iets verderop staan van die enorm gehorige hele kleine flatjes en daar was ook een kindje geboren. Ik heb medelijden met de buren in dat hele blok.
Oud 13-07-2018, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Damn, na al die party-posts voel ik me echt een massive saaie burgertrut. :')
Mss heb ik ook gewoon niet de juiste vrienden.
En dit. Maar eigenlijk interesseert me dat vrij weinig.
Oud 13-07-2018, 19:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Damn, na al die party-posts voel ik me echt een massive saaie burgertrut. :')
Mss heb ik ook gewoon niet de juiste vrienden.
Ik ben tegenwoordig ook een massive saaie burgertrut hoor ik heb 3 weken vakantie en ben niet verder gekomen dan een paar dagen zen worden en wijn lurken in de tuin van Mn zusje, wat wijntjes drinken met 2 vriendinnen en that about it ik ben al maaaanden niet meer echt op stap of in de kroeg geweest, geen drugs gebruikt sinds errrr weet ik al niet eens meer.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-07-2018, 19:02
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Damn, na al die party-posts voel ik me echt een massive saaie burgertrut. :')
Mss heb ik ook gewoon niet de juiste vrienden.
Ja ik ook al
__________________
Forumdownie
Oud 13-07-2018, 19:03
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
En dit. Maar eigenlijk interesseert me dat vrij weinig.
JEETJE LEKKER ONVERSCHILLIG VAN JE HOOR
__________________
Forumdownie
Oud 13-07-2018, 19:04
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ons kind is natuurlijk awesome en huilt NOOIT, maar ik ben heel blij dat we niet gehorig wonen. Hier iets verderop staan van die enorm gehorige hele kleine flatjes en daar was ook een kindje geboren. Ik heb medelijden met de buren in dat hele blok.
Hier houden ze heel veel van babies buiten in de openlucht laten slapen/chillen/huilen. Als ze de deur dicht houden of ze binnen hebben hoor ik niks. Maar t is hier ook al weken 20+ graden dus die vlieger gaat niet op.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-07-2018, 19:06
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
En dit. Maar eigenlijk interesseert me dat vrij weinig.
Citaat:
Ik ben tegenwoordig ook een massive saaie burgertrut hoor ik heb 3 weken vakantie en ben noet verder gekomen dan een paar dagen zen worden en wijn lurken in de tuin van Mn zusje, wat wijntjes drinken met 2 vriendinnen en that about it ik ben al maaaanden niet meer echt op stap of in de kroeg geweest, geen drugs gebruikt sinds errrr weet ik al niet eens meer.
Het interesseert mij op zich ook niet zo, maar ergens voel ik toch wel dat ik wat ervaringen heb gemist. Alcohol is ook al geen optie meer hier. Laatste feestje was DTRH en toen was ik 4 dagen lang ziekelijk nuchter tussen alle dronken pillen-poppers. Meh. Iedereen lijkt ook extra kut als je zelf niet naar de klote bent.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-07-2018, 19:06
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Mij boeit het wel, dan is er ook wat contrast
__________________
Forumdownie
Oud 13-07-2018, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Over meningen ventileren gesproken. Er wonen echt eindeloos huilende babies boven en achter me. In het begin vond ik t vooral de ouders heel zielig en sneu, maar ik ben er inmiddels echt wel klaar mee. 1 kon nog, 2 is echt te veel. Ffs ik wil gewoon op Mn balkon in de schaduw en rust een beetje gin tonic sippen en een boekje lezen
En te koud om in het park te gaan zitten?
Oud 13-07-2018, 19:10
Verwijderd
Citaat:
JEETJE LEKKER ONVERSCHILLIG VAN JE HOOR
Ja he. Jaren therapie voor nodig gehad, maar is mijn instelling DAT HET ME ALLEMAAL GEEN REET INTERESSEERT.
Citaat:
Hier houden ze heel veel van babies buiten in de openlucht laten slapen/chillen/huilen. Als ze de deur dicht houden of ze binnen hebben hoor ik niks. Maar t is hier ook al weken 20+ graden dus die vlieger gaat niet op.
Oh ja, dat wist ik trouwens ook. Lijkt me inderdaad enigszins kut als je daar tussen zit.
Citaat:
Het interesseert mij op zich ook niet zo, maar ergens voel ik toch wel dat ik wat ervaringen heb gemist. Alcohol is ook al geen optie meer hier. Laatste feestje was DTRH en toen was ik 4 dagen lang ziekelijk nuchter tussen alle dronken pillen-poppers. Meh. Iedereen lijkt ook extra kut als je zelf niet naar de klote bent.
Wa
Waarom gaat alcohol eigenlijk niet meer? Medicatie of gewoon snel algehele kutheid daarna?
Oud 13-07-2018, 19:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Als je een balkon hebt wil je die toch ook gewoon kunnen gebruiken zonder jankbaby's?

Ik woon trouwens in een bouwput nu. De hele straat ligt open en er rijden de hele tijd vrachtwagens en shit. Boee!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-07-2018, 19:12
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Waarom gaat alcohol eigenlijk niet meer? Medicatie of gewoon snel algehele kutheid daarna?
Dat tweede. Ik krijg heel snel last van migraines. Soms al na 1 biertje, dus ik hou 't tegenwoordig maar rustig.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-07-2018, 19:16
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik had lange vingers gekocht om een keer te proberen bij de kleine man, zit ik ze zelf allemaal op te eten
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 13-07-2018, 19:20
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
En te koud om in het park te gaan zitten?
Het is nog immer 26 graden ik ben half naakt en ik wil niet bij elke gintonic 3 trappen op en af voor nieuwe ijsklontjes. Plus tussen alle eindeloze verjaardagsfissas met vlaggetjes voel ik me ook een beeeetje een Remi. #firstworldproblems
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-07-2018, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Dat tweede. Ik krijg heel snel last van migraines. Soms al na 1 biertje, dus ik hou 't tegenwoordig maar rustig.
mooi klote dan.

Citaat:
Het is nog immer 26 graden ik ben half naakt en ik wil niet bij elke gintonic 3 trappen op en af voor nieuwe ijsklontjes. Plus tussen alle eindeloze verjaardagsfissas met vlaggetjes voel ik me ook een beeeetje een Remi. #firstworldproblems
Aaaaahw. Is je kerel niet thuis?
Oud 13-07-2018, 19:28
Verwijderd
Zoefje, misschien kun je met een shotgun wat losse flodders rond schieten, dan schrikken vast alle ouders en halen ze hun kinderen naar binnen!
Oud 13-07-2018, 19:46
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Die drinkt niet, kan niet een half uur op zn reet in t park blijven zitten, en daarnaast zijn we momenteel ook niet zo heel erg eigenlijk alles behalve leuk samen.
Ik heb de radio 5 tikjes harder gezet en een peuk opgestoken. Dat deed de trick ook
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-07-2018, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Die drinkt niet, kan niet een half uur op zn reet in t park blijven zitten, en daarnaast zijn we momenteel ook niet zo heel erg eigenlijk alles behalve leuk samen.
Ik heb de radio 5 tikjes harder gezet en een peuk opgestoken. Dat deed de trick ook
Hmpf. Hopelijk zijn jullie snel wel weer leuk samen.

Goed zo. Radio met Rammstein of zo in een kinderrijke buurt rond bedtijd
Oud 13-07-2018, 19:59
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Knarsen met mdma en xtc en coke en whatever, zelfs met alcohol maar niet zoveel als met harddrugs, is echt kkslecht. Helemaal de nacht daarna als je in een heerlijke roes geen fuck voelt en je geknars en geklem dus ook niet.

Had je kauwgum ofzo? Of iets meenemen waar me je kan spelen in je mond, lolly's enzo, jaja ook slecht alles, maar goed.

Ter ontspanning kan je je spieren masseren en heel zachtjes je mond oprekken. Dag of twee/drie en tis weg.

Groetjes XstraatmeidX (Ik weet deze kennis toevallig, verder sXe natuurlijk)
ik had wel kauwgom, maar daar krijg je ook last van als je er te lang op kauwt.
Oud 13-07-2018, 20:11
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Veel plezier Voor jezelf zorgen lukt wel he, maar je weet het niet te weinig en niet te veel drinken en af en toe afkoelen.
Jawel hoor. Ik ben hier met mensen die het wel vaker doen en ze letten wel op me

Citaat:
Het is wel met iemand waar ik vaker mee rol en die mijn knuffeligheid prima kan hebben. Alleen ben ik het vooral gewend op tekno en hardstyle. Geen idee hoe ik ben met reggae. Dan wil ik misschien alleen knuffelen en genieten van alles
Ik word echt ongelooflijk knuffelig en handtastelijk
Oud 13-07-2018, 20:24
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Toch jammer dat ik je zo nog niet hebben kunnen aanschouwen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-07-2018, 21:21
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Mee eens.
Oud 13-07-2018, 21:53
Verwijderd
Ik word vaak heel introvert-gekukkig en heb vaak dat mensen aan mij willen zitten en dat matcht dan soms niet.
Oud 13-07-2018, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ik had lange vingers gekocht om een keer te proberen bij de kleine man, zit ik ze zelf allemaal op te eten
Oud 13-07-2018, 21:54
Verwijderd
Ik stel een onzin fissa voor
Oud 13-07-2018, 21:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik had lange vingers gekocht om een keer te proberen bij de kleine man, zit ik ze zelf allemaal op te eten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-07-2018, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ik stel een onzin fissa voor
Denk je 'is fissa' ouwe..
Oud 14-07-2018, 01:44
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik had lange vingers gekocht om een keer te proberen bij de kleine man, zit ik ze zelf allemaal op te eten
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 14-07-2018, 03:12
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Drum 'n bass is zoooo nice
Oud 14-07-2018, 09:38
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
En hoe is het met de kaakjes
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-07-2018, 10:55
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Of de magnesiumpillen hebben wonderen gedaan of ik heb gewoon geluk, maar ik heb nergens last van vandaag. Wel maar 3 uur geslapen
Oud 14-07-2018, 11:05
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Succes met de afterdip over een paar dagen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.