Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2003, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Mikai schreef op 11-09-2003 @ 09:11:
Maar de ps 2 moest ook moeilijk te programere zijn met hun "Emotion Engine"of zoietsz, miss ligt het daaraan dat ps 2 games maar kwa grafische kracht maar op 40% liggen ...
Gelul natuurlijk. Het contact tussen de ontwikkelaars van een spelcomputer en de ontwikkelaars van een spel is ontzettend goed. De mogelijkheden van een console liggen strak vast. Er kunnen dus spellen gemaakt worden die de console volledig benutten. Bij een PC zit je nog met compatibiliteitsproblemen omdat hij uitbreidbaar moet zijn. Een spelcomputer is niet of nauwelijks uitbreidbaar zodat de software beter op de hardware aansluit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2003, 14:36
Tahvall
Avatar van Tahvall
Tahvall is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-09-2003 @ 15:04:
Gelul natuurlijk. Het contact tussen de ontwikkelaars van een spelcomputer en de ontwikkelaars van een spel is ontzettend goed. De mogelijkheden van een console liggen strak vast. Er kunnen dus spellen gemaakt worden die de console volledig benutten. Bij een PC zit je nog met compatibiliteitsproblemen omdat hij uitbreidbaar moet zijn. Een spelcomputer is niet of nauwelijks uitbreidbaar zodat de software beter op de hardware aansluit.
Dat zag je bij de playstion al, op de een of andere manier hebben ze tijd nodig om het onderste uit de kan te halen.
de eerste generatie playstation spellen zien er ook minder mooi uit dan de laatste spellen.
voor de ps2 is dat ook iets dat zal gaan gebeuren.
alleen wat het probleem binnen dit topic is, is dat veel 'pc-mannetjes' die vooral zich richten op de 'specs' en het e.e.a. niet overzien.

Maar goed, het maakt niet echt uit wie nou wel of niet gelijk heeft hier, want daar worden we het toch nooit over eens.
Op de een of andere manier kunnen mensen die pc's heilig verklaren, (en misschien ook een xbox bezitten) het niet hebben dat de playstation 2 misschien iets beter zal zijn.

Maar goed, als de mensen die een xbox of ps2 bezitten maar blij zijn met hun keuze
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 14:36
Naz
Naz is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 10-09-2003 @ 21:23:
grappig dat je denkt me gedachten te snappen aan de hand van een post, ik zal wel onder de indruk zijn niet waar?

Het maakt niet uit waar het om gaat specs of niet games maakt niet uit het gezeik is al eeuwig gaande over welke beter is welke fijner speelt welke beter in je reet past welke controller harder aankomt allemaal p00p wtf maakt het uit.
Meningen zullen toch verdeelt blijven en met het openen van dit soort topics zie je wel dat het er toch weer van komt.
probleem is dat dit topic niet over meningen ging, maar om feiten.. "krachtiger" is een feitelijke uitspraak. Wat je de hele tijd in de afgelopen maanden in dit topic hbt kunnen zien is dat mensen meningen erbij gaan halen die wat betreft dit onderwerp er gewoonweg, niks, mee te maken hebben. En dan begrijp je inderdaad de intenties van de topic niet nee
__________________
So I cry, I pray and I beg
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 23:11
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
een feit gebaseerd op wat? je wint er zeker geen rechtzaak mee
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 18:01
grasche
grasche is offline
Citaat:
Diablos schreef op 29-04-2002 @ 13:21:
omdat ik altijd zo moe word van die lui die beweren dat de xbox zo geweldig is hier even wat echte feiten die billie je niet verteld.
dus voor alle leken en XBOX fans hier de harde waarheid over de droom machine(kuch kuch)...

(lang verhaal)
Zouden de gegevens van de PS2, XBOX & NINTENDO GAMECUBE ook eens naast elkaar kunnen worden gelegd? Ben wel eens benieuwd!

Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 03:04.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 01:18
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Weet allleen dat ps 2 een prosesor heeft van 266 mhz en x-box 800 ...
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 12:02
Naz
Naz is offline
Citaat:
Blizz schreef op 12-09-2003 @ 00:11:
een feit gebaseerd op wat? je wint er zeker geen rechtzaak mee
feit (het ~, ~en)
1 gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat => feitelijkheid, waarheid
__________________
So I cry, I pray and I beg
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:59
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Naz schreef op 13-09-2003 @ 13:02:
feit (het ~, ~en)
1 gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat => feitelijkheid, waarheid
en wie zat er vol onbegrip?
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 17:19
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
grasche schreef op 12-09-2003 @ 19:01:
Zouden de gegevens van de PS2, XBOX & NINTENDO GAMECUBE ook eens naast elkaar kunnen worden gelegd? Ben wel eens benieuwd!
oke ik word hier een beetje kwaad van, qoute je nou dat hele verhaal voor dat ene kut vraagje? het staat er duidelijk in,

lees eerst maar, dan zeuren
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 23:11
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
Citaat:
Sync schreef op 13-09-2003 @ 18:19:
oke ik word hier een beetje kwaad van, qoute je nou dat hele verhaal voor dat ene kut vraagje? het staat er duidelijk in,

lees eerst maar, dan zeuren
let it f*cking rest
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 02:56
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Mikai schreef op 13-09-2003 @ 02:18:
Weet allleen dat ps 2 een prosesor heeft van 266 mhz en x-box 800 ...
MHz is irrelevant, IPC * kloksnelheid is pas relevant. 1MHz kan sneller zijn dan 10GHz.

Verder wil ik opmerken dat de toekomst van de console richting de compacte PC gaat, dit zie je nu al met de Xbox gebeuren en zal alleen maar meer realiteit worden.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 04:05
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
en nu maanden later zien we dat de xbox nog altijd mooiere en betere spellen leverd dan de ps2


dank u


ps2 geflopt

xbox aan kop
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 04:37
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
PS2 geflopt kun je niet zeggen denk ik, is hardstikke veel verkocht. Alleen PS2 is natuurlijk wel oudere generatie dan de relatief nieuwe Xbox.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 09:24
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 19-09-2003 @ 05:05:
en nu maanden later zien we dat de xbox nog altijd mooiere en betere spellen leverd dan de ps2


dank u


ps2 geflopt

xbox aan kop
Da's wel een hele vage conclusie? (sluit verder aan bij enlightenment)

Wat dacht je van de nieuwe ps2 games die komen? Ik vind die nou niet bepaald slecht t.o.v. de xbox. Ook al zijn er natuurlijk xboxgames die ik ook wel zou wille
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 09:55
Verwijderd
Er is geen een console "geflopt"
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 10:12
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
WOrdt er gek van , is ook een van de eeuwige discussies ....
aarghhh

Mods SLUITEN DIE HAP!!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 10:30
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
wat is dit toch voor crap altijd, een of andere mongool upt een topic van 7 jaar oud en niemand heeft door dat het onderwerp al lang niet meer relevant is?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 11:02
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
het onderwerp is wel relevant, want het is grappig om te zien hoe 7 maanden geleden werd geroepen dat de xbox zou floppen, en de ps2 de xbox kwa graphics zou inhalen... en dat is nog steeds niet gebeurd
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 16:09
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 19-09-2003 @ 10:55:
Er is geen een console "geflopt"
Nou ik vind mijn Nintendo 64 anders aardig geflopt, ben ik nog wel beetje boos en teleurgesteld over. Vanaf nu gebruik ik dan ook alleen nog maar emulators, want ik vind het gewoon niet leuk dat je veel geld betaalt en een jaar later de volgende console alweer aan komt. En bij zelda en mario houdt het qua games ook al snel op, daar was ik behoorlijk teleurgesteld over.

Nintendo gaat zich ws. ook terugtrekken uit de consolemarkt, en zich focussen op het maken van games, waar ze gezien het succes van mario en zelda natuurlijk heel goed in zijn.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 16:10
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Over dit topic, het topic is op pagina 5 geupped door j0j0 met een onzinnige reaktie, hij heeft per PB een waarschuwing gekregen. Maar het topic lijkt me nog wel interessant om open te houden, mits er inhoudelijk en constructief gereageerd wordt.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 16:19
Verwijderd
Ik doelde op de 'next gen consoles' niet op eventuele oudere consoles als de n64
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 01:32
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Citaat:
Diablos schreef op 29-04-2002 @ 21:51:
omdat ik altijd zo moe word van die lui die beweren dat de xbox zo geweldig is hier even wat echte feiten die billie je niet verteld.
dus voor alle leken en XBOX fans hier de harde waarheid over de droom machine(kuch kuch)...

(verhaal)
dit verhaaltje ga ik inlijsten... ik krijg ook zovaak te horen dat iedereen zegt xbox is veel krachtiger... maar hier wordt het dus wel effe keihard bewezen... en tuurlijk is voor xbox eigenaren de xbox beter want ze hebben niet anders
__________________
ok...

Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 02:09.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 02:10
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 19-09-2003 @ 17:19:
Ik doelde op de 'next gen consoles' niet op eventuele oudere consoles als de n64
Je zei dat "geen één" console geflopt was. Of de huidige "next-gen" consoles geslopt zijn, kan men pas achteraf stellen.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 03:32
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
Citaat:
SynoP schreef op 20-09-2003 @ 02:32:
dit verhaaltje ga ik inlijsten... ik krijg ook zovaak te horen dat iedereen zegt xbox is veel krachtiger... maar hier wordt het dus wel effe keihard bewezen... en tuurlijk is voor xbox eigenaren de xbox beter want ze hebben niet anders
ja ik kan ook van alles gaan roepen, geloof jij het dan ook? ik heb nog nooit een echte weetikveel report gezien van hoe ze op, ik noem maar wat, die 40% komen.. anyways... lijst jij dat maar lekker in als je toch echt zo performance geil bent is dat het waarschijnlijk wel waard
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 03:34
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 19-09-2003 @ 17:09:
Nou ik vind mijn Nintendo 64 anders aardig geflopt, ben ik nog wel beetje boos en teleurgesteld over. Vanaf nu gebruik ik dan ook alleen nog maar emulators, want ik vind het gewoon niet leuk dat je veel geld betaalt en een jaar later de volgende console alweer aan komt. En bij zelda en mario houdt het qua games ook al snel op, daar was ik behoorlijk teleurgesteld over.

Nintendo gaat zich ws. ook terugtrekken uit de consolemarkt, en zich focussen op het maken van games, waar ze gezien het succes van mario en zelda natuurlijk heel goed in zijn.
mario en zelda worden ook behoorlijk uitgemolken op de gamecube, er komen ten minste 2 mario games, en ten minste 3 zelda games op de gamecube.. ik vond het juist zo mooi dat ze maar 1 per console deden, bij n64 vonnik trouwens de 2e zelda beter dan de 1e op de n64... dus uitmelken hoeft niet altijd negatief te zijn, al haalt het wel het speciale randje dat zelda en mario altijd gehad hebben van de game af.
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Picknicken in de lentesaai #1402
Verwijderd
500 10-06-2011 17:58
Games [Next Gen Console's]Xbox 360, PS 3 en Revolution
Jolt
199 17-01-2006 14:42
Games poll: welke console is het best?
Purno
83 14-01-2004 10:21
Games wat vinden jullie v/d xbox
reuffneck
57 20-08-2002 06:45
Games waarheid over de x-box ? ps2 is krachtiger.
GpMaStEr
7 13-07-2002 01:54
Games Microsoft wilde Nintendo kopen voor $25 miljard
Verwijderd
19 30-04-2002 15:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.