Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2004, 20:02
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 03-10-2004 @ 15:57 :
moet ik wel eerst perfect topaz's vinden, en socketed armour..... ghehe, god dank voor charity, heb wel al een teringzooi uniques..... meeste kan k nie gebruiken of is poep, maar toch, t is gratis.....
Perfects vallen volgens mij gewoon niet (correct me if i'm wrong). Die moet je maken. 3 gems van dezelfde soort (bv chipped topaz) in je horadric cube en doortransmuten. Het begint met chipped, flawed, normal, flawless en dan perfect. Hetzelfde principe geld voor runes alleen moeten er gems bij vanaf thull. En dat veranderd later nog een keer maar ik weet zo ff niet waar en in wat.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Advertentie
Oud 04-10-2004, 20:08
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
wammus schreef op 04-10-2004 @ 21:02 :
Perfects vallen volgens mij gewoon niet (correct me if i'm wrong). Die moet je maken. 3 gems van dezelfde soort (bv chipped topaz) in je horadric cube en doortransmuten. Het begint met chipped, flawed, normal, flawless en dan perfect. Hetzelfde principe geld voor runes alleen moeten er gems bij vanaf thull. En dat veranderd later nog een keer maar ik weet zo ff niet waar en in wat.
Correct: Hell's Forge, shrines in hell en af en toe bij een monster
Oud 05-10-2004, 08:57
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ben weer opnieuw begonnen, in 2 dagen 5 ist bij elkaar gevonden/getrade, daarnaast een ama met goeie mf-gear bij elkaar gegamed (550 mf) en bezig met de barb die ik al heb uitgelegd. Wordt een kutklus, ben ik de rest van de season nog mee bezig.
Oud 05-10-2004, 10:26
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
AAAH ik vind zojuist een Vex! M'n dag is weer goed
Oud 05-10-2004, 10:47
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
sommige mensen hebben ook altijd geluk
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 05-10-2004, 11:06
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
beeble schreef op 05-10-2004 @ 11:47 :
sommige mensen hebben ook altijd geluk
Deze was idd geluk, om runes te vinden heb je geen mf nodig. Op naar het vinden van de Ber om in m'n Beast te stoppen
Oud 05-10-2004, 12:41
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 05-10-2004 @ 12:06 :
Deze was idd geluk, om runes te vinden heb je geen mf nodig. Op naar het vinden van de Ber om in m'n Beast te stoppen
idd

of een enigma te maken
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 05-10-2004, 15:54
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
beeble schreef op 05-10-2004 @ 13:41 :
idd

of een enigma te maken
Nee, als barb moet ik een stone hebben, lekker goedkoop en bolle def, heb ik wel nodig als ik maar een paar punten in shout stop.
Oud 05-10-2004, 16:35
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
wammus schreef op 04-10-2004 @ 21:02 :
Perfects vallen volgens mij gewoon niet (correct me if i'm wrong). Die moet je maken. 3 gems van dezelfde soort (bv chipped topaz) in je horadric cube en doortransmuten. Het begint met chipped, flawed, normal, flawless en dan perfect. Hetzelfde principe geld voor runes alleen moeten er gems bij vanaf thull. En dat veranderd later nog een keer maar ik weet zo ff niet waar en in wat.
ik weet wel hoe je deraan moet komen, maar met lvl 23 gaat dat niet zo rap.......
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 05-10-2004, 17:49
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
eindelijk een beetje geluk
een pala offensive skiller gevonden
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 06-10-2004, 09:03
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Nog 4,5 ists en ik kan traden voor een ber. Dan nog een 5 socket Berserker Axe, het liefst superior. Dan nog een um en een mal. Dan de Doom. Eerst sparen voor een ohm, wat lang duurt. Daarna de cham en de lo, wat samen anderhalf keer zo lang duurt. Daarna die 5 socket ba, liefst superior kopen, duurt lang. Daarna een perfecte Verdungo scoren, daarna een bul ring, daarna een perfecte ravenfrost, daarna goreriders upgraden, daarna een perfecte areat's, goeie ed jewel erin en uppen, daarna een perfecte metalgrid, goeie skillers, een annihilus en m'n ventje is compleet.

Het leven is zwaar, ik ben blij dat ik een perfecte Dracul's grasp heb.
Oud 06-10-2004, 16:35
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 06-10-2004 @ 10:03 :
Nog 4,5 ists en ik kan traden voor een ber. Dan nog een 5 socket Berserker Axe, het liefst superior. Dan nog een um en een mal. Dan de Doom. Eerst sparen voor een ohm, wat lang duurt. Daarna de cham en de lo, wat samen anderhalf keer zo lang duurt. Daarna die 5 socket ba, liefst superior kopen, duurt lang. Daarna een perfecte Verdungo scoren, daarna een bul ring, daarna een perfecte ravenfrost, daarna goreriders upgraden, daarna een perfecte areat's, goeie ed jewel erin en uppen, daarna een perfecte metalgrid, goeie skillers, een annihilus en m'n ventje is compleet.

Het leven is zwaar, ik ben blij dat ik een perfecte Dracul's grasp heb.
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 07-10-2004, 12:55
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
jeej, eindelijk lavagouts
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 07-10-2004, 12:56
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
beeble schreef op 07-10-2004 @ 13:55 :
jeej, eindelijk lavagouts
Omg

Caster: upgraded magefist
Melee en bowazon: dracul's grasp

Oud 07-10-2004, 15:49
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-10-2004 @ 13:56 :
Omg

Caster: upgraded magefist
Melee en bowazon: dracul's grasp

deze werkt voor mijn build beter
vanwege de slvl 10 enchant
en de ias wat de dracul's grasp niet heeft
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 08-10-2004, 01:35
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik ben begonnen aan een hc sumoning necro. Wat voor golem is dan het beste? En zijn mages of revives sterker?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 08-10-2004, 08:24
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
wammus schreef op 08-10-2004 @ 02:35 :
Ik ben begonnen aan een hc sumoning necro. Wat voor golem is dan het beste? En zijn mages of revives sterker?
Skellies zijn het tegenwoordig helemaal
(Iron Golem all the way. Of als je je skellies iets wil ontlasten dan kun je een fire golem nemen )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 08-10-2004, 10:43
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
ik ga ook maar weer is aan diablo beginnnen. Wel jammer dat mn oude char nu non-ladder is. Wat zijn jullie accountnamen, mischien dat ik jullie een keer zie. OF zitten jullie altijd op NLD chat?
Oud 08-10-2004, 14:35
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
nou, als je ooit online bent moet je maar ff roepen barbapapaX, mijn accountname is: rikkus87
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 08-10-2004, 15:55
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
mijn acc name is shamanknight
ik zit zowel op ladder als op non-ladder
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 09-10-2004, 11:39
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Acc name: kutschurft, ladder.
Oud 09-10-2004, 12:03
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Acc naam wammus_85 ik heb er wel meer maar met deze ben ik het meest online. Sc ladder en non ladder en hc ladder.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 09-10-2004, 13:33
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 09-10-2004 @ 12:39 :
Acc name: kutschurft, ladder.
whahahahahahaha
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 09-10-2004, 13:40
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 09-10-2004 @ 14:33 :
whahahahahahaha
Als je een gewone sacred armor met een beetje fatsoenlijke def vindt wil ik hem wel van je overnemen.
Oud 09-10-2004, 15:49
Verwijderd
accountnaam: Robo_NL, meeste char's hebben dezelfde naam, of iets in die richting en heb een Icecubus en Baloe_deBeer
Oud 09-10-2004, 20:26
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Heb nou een metalgrid
Jammer dat het zo'n pijn doet dat al m'n ar weg is na het weggooien van 2 angelic ringen + amu

En Mensch_Machine claimt blij te zijn met het bij elkaar sprokkelen van zijn 6e ist.
Oud 10-10-2004, 13:18
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Hee,

Ereshkigal zit je hier een beetje te snoeven over je ama, tss het is nog altijd MIJN ama he

die ik gelevelled heb, en de mf-gear van bijelkaar heb gesprokkeld, beetje zitten snoeven met mijn char

Maar iig ik heb 6 ist woehoe
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 10-10-2004, 13:20
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
en perfect gems vallen NOOIT, je krijgt er af en toe 1 bij de hell forge, shrines laten alleen p-gems vallen als je zelf een flawless in je inventiory hebt, die flawless word dan ge-upgraded.

gewoon 3 flawless vinden en dan cuben gaat het snelst, of shrine hunten, maar dat vind ik irri.
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 10-10-2004, 13:24
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Mensch Machine schreef op 10-10-2004 @ 14:20 :
en perfect gems vallen NOOIT, je krijgt er af en toe 1 bij de hell forge, shrines laten alleen p-gems vallen als je zelf een flawless in je inventiory hebt, die flawless word dan ge-upgraded.

gewoon 3 flawless vinden en dan cuben gaat het snelst, of shrine hunten, maar dat vind ik irri.
Ben je niet contradictorisch? Door te zeggen dat p gems nooit vallen terwijl je nadrukkelijk zegt dat je er af en toe een krijgt bij de hells forge?
Oud 10-10-2004, 13:28
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
perfectme schreef op 10-10-2004 @ 14:24 :
Ben je niet contradictorisch? Door te zeggen dat p gems nooit vallen terwijl je nadrukkelijk zegt dat je er af en toe een krijgt bij de hells forge?
lol
Oud 10-10-2004, 13:42
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
oeps, vergeten te quoten, dit ging over die gast die niet begreep hoe je een trapsin zoveel damage kon laten doen
dus hier: "hoe laat je een trapsin veel damage doen, en hoef je niet uber rijk te zijn".


Weet je, het zal je verbazen maar eigenlijk is dat heel eenvoudig. ga naar hell difficulty, loop naar anya, zoek naar cunning claws (als ze de prefix of quikness hebben is dat helemaal superB want dat increased je trapping rate). iig cunning claws hebben +3 trap skills, (heel de tijd het rode portaal van pindle in en uit rennen, kijken wat voor claws, en weer terug) zo kun je in max 2 uur tijd 2 +3 trap claws hebben

Raap verder iedere magic claw op die je tegen komt want er bestaan er van +3 traps en +3 lighting sentry dat maakt dus +6 voor 1 trap op 1 claw, en dan kun je nog dual wielden

Verder, raap alle magic amu`s op die je tegen komt en zoek naar een +3 traps amu.
verder vind wat armor met + skills, shako kun je krijgen voor een pul en je hebt vast wel een keer geluk op je hell forge, dus dat is vrij betaalbaar. als armor een Vipermagi, goedkoop, resis +1 skills, alles wat je wil hebben dus, als gloves iets met IAS waardoor je sneller traps kan neer zetten.

Het is zo, er zijn bepaalde breakpoints voor traps waardoor je damage opeen ongeloofelijk omhoog schiet.

Nog een tip, gebruik GEEN griffon, rainbowfacets of alles wat +/-lightning skills damage geeft want de game ziet traps als minions en daar gelden dat soort pre en suffixen niet voor.
je ziet je listed damage wellicht increasen maar in werkelijkheid gaat je damage niets omhoog.

nah, als je wil (en ik neem aan dat je als trapsin fade gebruikt) heb ik ook nog een shadowskiller voor je (gratis) whisper maar naar: flinsenberg2.

dat was het een beetje, en stop al je punten in de synergie voor lighting sentry, en 1 punt in fade, claw block mind blast en als je wil kun je ipv een trap ook shadowmaster maxen als extra vleesschild, opzich wel handig.
tot zover mijn quik guide (damn ik kan NIET spellen)
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *

Laatst gewijzigd op 10-10-2004 om 13:46.
Oud 10-10-2004, 13:43
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
perfectme schreef op 10-10-2004 @ 14:24 :
Ben je niet contradictorisch? Door te zeggen dat p gems nooit vallen terwijl je nadrukkelijk zegt dat je er af en toe een krijgt bij de hells forge?
Ja, een monster of wat dan ook kan ze niet droppen laten we het zo zeggen
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 10-10-2004, 13:49
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
wammus schreef op 26-09-2004 @ 15:28 :
Weet iemand eigenlijk wat die synergie op Energy Shield in houd?
Ja, (woehoe ik ben gamemechaniqs nerd) die maakt die mana absorb efficiënter, dus je verliest minder mana wanneer je geraakt word.
misschien raar uitgelegd maar ik hoop dta je het begrijpt
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 10-10-2004, 14:05
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mensch Machine schreef op 10-10-2004 @ 14:49 :
Ja, (woehoe ik ben gamemechaniqs nerd) die maakt die mana absorb efficiënter, dus je verliest minder mana wanneer je geraakt word.
misschien raar uitgelegd maar ik hoop dta je het begrijpt
Ja dat begrijp ik wel weet je toevallig ook wat voor golem ik voor m'n necro het beste kan gebruiken (sumon necro met skelletons en mages)?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 10-10-2004, 15:08
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Mensch Machine schreef op 10-10-2004 @ 14:49 :
Ja, (woehoe ik ben gamemechaniqs nerd) die maakt die mana absorb efficiënter, dus je verliest minder mana wanneer je geraakt word.
misschien raar uitgelegd maar ik hoop dta je het begrijpt
Had ik dus al tig replies eerder gezegd
Oud 10-10-2004, 16:18
Bad Taste Bear
Avatar van Bad Taste Bear
Bad Taste Bear is offline
Citaat:
wammus schreef op 10-10-2004 @ 15:05 :
Ja dat begrijp ik wel weet je toevallig ook wat voor golem ik voor m'n necro het beste kan gebruiken (sumon necro met skelletons en mages)?
veel gebuiken clay voor de vertraging
__________________
Tja... ik heb smaak, tis een slechte, maar het is er wel 1
Oud 10-10-2004, 17:26
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
wammus schreef op 10-10-2004 @ 15:05 :
Ja dat begrijp ik wel weet je toevallig ook wat voor golem ik voor m'n necro het beste kan gebruiken (sumon necro met skelletons en mages)?
clay
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 10-10-2004, 22:23
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
perfectme schreef op 10-10-2004 @ 16:08 :
Had ik dus al tig replies eerder gezegd
pfft en ik maar posten in al mijn enthousiasme
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 10-10-2004, 22:24
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
wammus schreef op 10-10-2004 @ 15:05 :
Ja dat begrijp ik wel weet je toevallig ook wat voor golem ik voor m'n necro het beste kan gebruiken (sumon necro met skelletons en mages)?
en clay is inderdaad het beste, en irri pvp... al zie ik niet vaak summon necro`s pvp
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 10-10-2004, 23:34
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mensch Machine schreef op 10-10-2004 @ 23:24 :
en clay is inderdaad het beste, en irri pvp... al zie ik niet vaak summon necro`s pvp
Het is een hardcore necro. En nee die ga ik inderdaad niet in pvp gebruiken .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 10-10-2004, 23:36
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
wammus schreef op 11-10-2004 @ 00:34 :
Het is een hardcore necro. En nee die ga ik inderdaad niet in pvp gebruiken .
niet eens? tssss..... pussy
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 11-10-2004, 08:58
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Hardcore Necro PVP is da bombbb
Oud 11-10-2004, 10:28
Verwijderd
Wat zijn pindleruns?
Ik ben een n00b.
Misschien een leuke game?
Oud 11-10-2004, 11:45
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
pindle runs, nou als je op hell difficulty anya red, komt er een rood portaal(bij anya in harrogath), als je er door gaat kom je heel snel een monster tegen dat pindleskin heet (prowling dead class) hij kan ieder item uit de game laten vallen, en daarom runnen veel mensen hem, voor de puike shit.
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 11-10-2004, 16:06
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Mensch Machine schreef op 11-10-2004 @ 12:45 :
pindle runs, nou als je op hell difficulty anya red, komt er een rood portaal(bij anya in harrogath), als je er door gaat kom je heel snel een monster tegen dat pindleskin heet (prowling dead class) hij kan ieder item uit de game laten vallen, en daarom runnen veel mensen hem, voor de puike shit.
die portal is er ook op andere difficulties, maar dan dropt ie minder. ondat ze lvl niet hoog is
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 11-10-2004, 17:12
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Je kutn tegenwoordig ook act1-hell pitruns doen. Die area heeft ook een hoog genoeg TC om alles te droppen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 11-10-2004, 20:16
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Deze man heeft zojuist een Ber bij elkaar getraded (koste 8 ists)
Na zijn wonderschone vondst, namelijk een superior 13% enhenced defense 4X socketed sacred armor (die naar de heer erishkigal toe gaat in ruil voor een ist, opdat hij een stone armor kan creëren, met een wonderschone niet te versmaden defense van 2482).
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 11-10-2004, 20:22
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 11-10-2004 @ 18:12 :
Je kutn tegenwoordig ook act1-hell pitruns doen. Die area heeft ook een hoog genoeg TC om alles te droppen
Dat zou dus moeten betekenen dat alle items vanaf daar overal op hell kunnen droppen. Of ligt dat aan mij.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 11-10-2004, 21:04
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Mensch Machine schreef op 11-10-2004 @ 21:16 :
Deze man heeft zojuist een Ber bij elkaar getraded (koste 8 ists)
Na zijn wonderschone vondst, namelijk een superior 13% enhenced defense 4X socketed sacred armor (die naar de heer erishkigal toe gaat in ruil voor een ist, opdat hij een stone armor kan creëren, met een wonderschone niet te versmaden defense van 2482).
cool
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 12-10-2004, 11:59
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Oh, en de Stone kick ass
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games RPG's
AceSpade
29 25-08-2011 10:34
Games Starcraft II
Allochthony
256 24-08-2009 13:27
Games Spui je gal over Diablo LOD (v3)
Verwijderd
500 24-02-2005 10:38
Games [vraagje]diablo 2 lord of destruction
beeble
2 17-07-2004 14:48
Games Vraagje
thisisfun
3 16-07-2003 16:04
Games groot probleem met diablo 2
0-DOOPIE-0
2 05-11-2001 12:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.