Oud 29-06-2005, 21:35
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
vijf schreef op 28-06-2005 @ 00:56 :
1e aankoop van Ronald Koeman (inmiddels trainer/coach van Benfica ) Benfica heeft de aanvaller Ewerthon overgenomen van Borussia Dortmund. Dortmund moest hem kwijt vanwege zn (te) hoge salaris.

- Kezman naar Atletico Madrid voor 9 miljoen.

- Tommy Simons naar PSV

- Kalou vrijwel zeker naar PSV
__________________
Volg de evenaar.
Advertentie
Oud 29-06-2005, 23:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-06-2005 @ 22:42 :
Tja veel spelers zijn tegenwoordig al blij met een contractje bij Fortuna.. Had trouwens altijd wel verwacht dat Taiwo wat meer uit zijn carriere zou halen maar dat valt dus wel tegen
Ach ja... wanbeleid bij MVV in de jaren 2000-2003 en dan toch blijven en bij AGOVV 2 seizoenen zo ongeveer op de bank zitten, das niet echt positief voor je ontwikkeling in je carrière.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-06-2005, 13:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ach Kalou bijna zeker naar PSV, dat moet ik eerst nog even zien. Zou voor PSV en Kalou goed zijn maar ik zie Feyenoord hem nog niet zo snel naar een concurrent laten gaan. Van der Vaart en Trabelsi zouden ook 'bijna zeker' naar PSV gaan, wat mij betreft komt Kalou in hetzelfde rijtje.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 01-07-2005, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 29-06-2005 @ 21:35 :
1e aankoop van Ronald Koeman (inmiddels trainer/coach van Benfica ) Benfica heeft de aanvaller Ewerthon overgenomen van Borussia Dortmund. Dortmund moest hem kwijt vanwege zn (te) hoge salaris.

- Kezman naar Atletico Madrid voor 9 miljoen.

- Tommy Simons naar PSV

- Kalou vrijwel zeker naar PSV
ooooowwww kdacht dat je erwin bedoelde
Oud 01-07-2005, 14:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ajax wil niedzielan hebben...

Hopen dat we het handig aanpakken en er een goeie linksbuiten voor terug kunnen halen. Niet dat we ineens overblijven met vd Eede en Denneboom... Ohja en Grot natuurlijk
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-07-2005, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 29-06-2005 @ 21:35 :
- Kalou vrijwel zeker naar PSV
Deze transfer staat nu ook weer op losse schroeven stond vandaag in de krant, ik ben eens benieuwd.
Oud 01-07-2005, 15:32
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Weet iemand misschien waar ivo ro$$en volgend jaar speelt?
Oud 01-07-2005, 16:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 01-07-2005 @ 15:32 :
Weet iemand misschien waar ivo ro$$en volgend jaar speelt?
Bij jullie aardsrivaal Zwolle.

En ja, volgens mij wordt Kalou wat betreft PSV weer zo'n geval als Van der Vaart / Van Persie / Trabelsi.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 01-07-2005, 16:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 01-07-2005 @ 15:32 :
Weet iemand misschien waar ivo ro$$en volgend jaar speelt?
Die komt toch uit NEC jeugd? Gave naam
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-07-2005, 21:53
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Wat moet Ajax met Niedzielan als ze Rosenberg kopen, Babel meer speeltijd beloven en het contract van Anastasiou verlengen?! (En dan heb je die gekke Griek er ook nog lopen)
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 02-07-2005, 12:46
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 01-07-2005 @ 21:53 :
Wat moet Ajax met Niedzielan als ze Rosenberg kopen, Babel meer speeltijd beloven en het contract van Anastasiou verlengen?! (En dan heb je die gekke Griek er ook nog lopen)
Ach Gimme more beer komt elke maand met een nieuwe club die Niedzielan wil hebben. Hij wil hem schijnbaar graag kwijt.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 02-07-2005, 13:41
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
haha, wij kunnen er ook nog wel een spits bij gebruiken
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 02-07-2005, 15:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-07-2005 @ 13:41 :
haha, wij kunnen er ook nog wel een spits bij gebruiken
Graag

Overigens heeft ajax zelf ook aangegeven vergaande interesse te hebben, wat ze ermee moeten zal me worst wezen, bij NEC gaat hij het gewoon niet maken en daar is hij te duur voor...

EDIT: Hij heeft afgelopen seizoen trouwens ook meer gescoord dan die rosenberg, goede keus dus
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3

Laatst gewijzigd op 02-07-2005 om 15:07.
Oud 02-07-2005, 19:03
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-07-2005 @ 16:23 :
Bij jullie aardsrivaal Zwolle.
Ach ja...rivaal....
Op dit moment vind ik Ajax gewoon onze grootste rivaal.
In zwolle is niet zo gek veel meer om voor te voetballen.
Geen stadion (en geen gokhal), geen geld (en toch uitgeven), geen supporters en dat noemt ie een overgang naar pec een stapje 'omhoog'.


Kun je trouwens regelen dat MVV de eerste competitiewedstrijd direct een 8-0 overwinning pakt?
Misschien kom ik mijn lieve, blauwe stadsgenoten dan nog wel tegen op de terugweg uit Sittard!
Oud 02-07-2005, 19:05
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-07-2005 @ 16:36 :
Die komt toch uit NEC jeugd? Gave naam
Hij had inderdaad wel zo'n rivierenaccent. Volgens mij kwam ie uit Wijchen. Maar dan zal zijn volgende stap omhoog hoogstwaarschijnlijk wel naar Vitesse zijn.
Oud 02-07-2005, 19:47
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 02-07-2005 @ 12:46 :
Ach Gimme more beer komt elke maand met een nieuwe club die Niedzielan wil hebben. Hij wil hem schijnbaar graag kwijt.
omg soms heb ik een hekel aan je, soms vind ik je gaaf. Dit is een moment van het laatste
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-07-2005, 19:48
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-07-2005 @ 15:04 :
Graag

Overigens heeft ajax zelf ook aangegeven vergaande interesse te hebben, wat ze ermee moeten zal me worst wezen, bij NEC gaat hij het gewoon niet maken en daar is hij te duur voor...

EDIT: Hij heeft afgelopen seizoen trouwens ook meer gescoord dan die rosenberg, goede keus dus
straks koopt ajax Igor n og, dat zou mooi zijn
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-07-2005, 19:51
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Boudewijn Zenden voor twee jaar naar Liverpool

2/7/2005 14:12

Boudewijn Zenden (28) zit weer bij een absolute topclub. Na Middlesbrough, waar hij uitgroeide tot een vedette, tekent hij dit weekeinde een tweejarig contract bij Champions League-houder Liverpool.

De eerste contacten tussen Bolo en de Reds werden al weer een dikke maand geleden gelegd. Dat was juist nadat Middlesbrough zich had uitgesproken z'n 'ster te willen behouden'. Een paar weken daarvoor had Zenden zich nog ontevreden getoond door het bod dat zijn werkgever hem had gedaan.

Bij Boro is de ex-speler van onder meer PSV, Barcelona en Chelsea uitgegroeid tot een 'grote meneer'. Er was die club, waarvoor Zenden twee jaar uitkwam, dan ook veel aan gelegen om de linkspoot te behouden.

Zenden, 54-voudig Oranje-international, heeft bij Liverpool behalve een tweejarige verbintenis ook nog een optie voor een derde seizoen bedongen


---------------

Liverpool is wel erg wanhopig, Zenden kopen is niet echt een topaankoop vind ik
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-07-2005, 19:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-07-2005 @ 19:47 :
omg soms heb ik een hekel aan je, soms vind ik je gaaf. Dit is een moment van het laatste
Ach ja, ik kom er zelf niet mee, ik houd jullie alleen op de hoogte van het grotere nieuws op de NEC fansites.

Maar Niedzielan zou ik graag verkocht zien worden, dat mag je rustig weten. Ze hebben er een miljoen voor neergelegd, het zou echt ronduit klote zijn als die uiteindelijk via de achterdeur moet vertrekken. En daar begint het steeds meer op te lijken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-07-2005, 19:53
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-07-2005 @ 19:51 :
Ach ja, ik kom er zelf niet mee, ik houd jullie alleen op de hoogte van het grotere nieuws op de NEC fansites.

Maar Niedzielan zou ik graag verkocht zien worden, dat mag je rustig weten. Ze hebben er een miljoen voor neergelegd, het zou echt ronduit klote zijn als die uiteindelijk via de achterdeur moet vertrekken. En daar begint het steeds meer op te lijken.
ach, Vitesse is ook niet altijd gelukkig met aankopen

(kijk maar naar mn avatar )
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-07-2005, 21:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-07-2005 @ 19:53 :
ach, Vitesse is ook niet altijd gelukkig met aankopen

(kijk maar naar mn avatar )
NEC heeft nog nooit een echte topper gekocht of verkocht in die tijd dat ik een seizoenskaart heb, voor zover ik me kan herinneren. Ja, Gentenaar misschien, maar die gaat transfervrij weg. Met barreto en kornuiten moet ik het ook nog maar zien hoor...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-07-2005, 13:46
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-07-2005 @ 19:51 :
Liverpool is wel erg wanhopig, Zenden kopen is niet echt een topaankoop vind ik
Zenden was wel met afstand de beste man van Boro, heeft echt een topseizoen gespeeld. Ben nooit fan van Zenden geweest maar dit seizoen heeft ie mooie dingen laten zien. Denk wel dat hij wat toe kan voegen aan Liverpool.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 03-07-2005, 21:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 02-07-2005 @ 19:03 :
Kun je trouwens regelen dat MVV de eerste competitiewedstrijd direct een 8-0 overwinning pakt?
Misschien kom ik mijn lieve, blauwe stadsgenoten dan nog wel tegen op de terugweg uit Sittard!
Als we in de rust met 5-0 voor staan, dan zullen ze toch wel vertrekken, dan sturen we ze wel naar Zitterd toe.
Haha, als dat zou kunnen, 8-0. Ach ja, als we maar winnen.
Maar als je het mij vraagt wordt dit weer een flut-seizoen voor ons. Weer ergens rond die 15e plaats dobberen.
Maar goed, AGOVV thuis moet te doen zijn. Zeker zonder onze goeie ouwe vriend Wasio Taiwo, die er tegen jullie diezelfde avond wel eentje inschiet.

Zenden naar Liverpool echt leuk voor hem, hij verdient het ook vind ik.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-07-2005, 18:01
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Brands nieuwe technisch directeur

AZ heeft een nieuwe directeur voetbalzaken aangesteld. Marcel Brands (43) is de opvolger van Martin van Geel. Brands is een verbintenis voor onbepaalde tijd overeengekomen en verruilt per 1 september 2005 RKC Waalwijk voor AZ. ,,Deze stap past helemaal in mijn carrière en is absoluut een promotie”, aldus Brands in zijn eerste reactie.
Na het onverwachte vertrek van Martin van Geel hebben bestuur en directie van AZ in overleg met de nieuwe hoofdtrainer/coach Louis van Gaal een profielschets opgesteld voor de opvolger. De ingezette structuur en organisatie was het uitgangspunt voor deze profielschets. Marcel Brands voldeed voor 100 procent aan deze eisen en stond daarmee absoluut bovenaan het lijstje van AZ.
In goed overleg met het bestuur van RKC Waalwijk is vervolgens contact gelegd met Brands, met een contract voor onbepaalde tijd als gevolg.
,,Ik ben de afgelopen twee jaar door een paar clubs benaderd”, aldus een enthousiaste Marcel Brands. ,,Dit was echter de eerste keer dat ik er een heel goed gevoel bij had. Ik zie dit ook als een absolute promotie. Ik vertrek straks bij RKC met pijn in m’n hart, want ik heb daar altijd heel fijn gewerkt, met fantastische mensen. Iedereen bij RKC gunt het me, dat is een goed teken. Deze stap past prima in mijn carrière. AZ is een stap omhoog.”
De uitdaging bij AZ is eenvoudig aan te geven. ,,Ik kom terecht in een perfecte organisatie”, vervolgt Brands. ,,Het ambitieniveau van de club spreekt mij enorm aan. Ik heb de afgelopen jaren met Martin Jol en Erwin Koeman bij RKC met fantastische trainers gewerkt, maar ik vind het een eer om met Louis van Gaal te mogen en kunnen werken. Van Gaal is een naam die zowel nationaal als internationaal aanspreekt. AZ heeft bovendien een enorm goede selectie. AZ is in alles een promotie.”
Marcel Brands is momenteel bij RKC Waalwijk werkzaam als algemeen directeur en start zijn werkzaamheden als directeur voetbalzaken in Alkmaar per 1 september 2005.
Een waardig opvolger voor judas van Geel naar mijn mening...
__________________
Zuur...
Oud 04-07-2005, 18:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Van Gaal en van Geel was ook geen combinatie geweest.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-07-2005, 20:57
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 04-07-2005 @ 18:01 :
Een waardig opvolger voor judas van Geel naar mijn mening...
haha

Dat kun je verwachten als je geen clubmensen aantrekt he?

Als Brandts zich opnieuw kan verbeteren zou hij dat ook doen hoor.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 04-07-2005, 20:58
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hadden ze de Kromme maar moeten halen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-07-2005, 23:32
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 04-07-2005 @ 20:57 :
haha

Dat kun je verwachten als je geen clubmensen aantrekt he?

Als Brandts zich opnieuw kan verbeteren zou hij dat ook doen hoor.
Van Geel heeft tot een aantal dagen voor zijn vertrek bij hoog en bij laag ontkend dat hij zou vertrekken. Er was geen sprake van dat hij weg zou gaan uit Alkmaar want hij was hier nog lang niet klaar. Daarnaast heeft hij meerdere keren beweerd absoluut niet bij Ajax aan het werk te willen als Arie van Eijden er nog zou zitten...
Gewoon al die mooie verhaaltjes, en dan uiteindelijk blijkt dat hij er geen moer van meende. Daar heb ik gewoon zwaar de schurft in. Ik vertrouwde die man gewoon.

(En van Ron blijft hij af...)
__________________
Zuur...
Oud 05-07-2005, 00:18
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Jaaaa!! Kennedy Bakircioglu komt naar de FC!

Citaat:
2005-07-04
Kennedy Bakircioglu naar FC Twente

Kennedy Bakircioglu heeft een tweejarig contract getekend bij FC Twente. In de verbintenis is een optie voor een derde jaar opgenomen. De 24 jarige aanvaller(geboortedatum 2 november 1980) speelde tot nu toe 5 interlands voor Zweden en kwam 14 keer uit voor Zweden onder 21. Hij is 1,81 meter lang en weegt 71 kilo.

Algemeen directeur Johan Plageman is tevreden. “Onze scouts hadden hem twee jaar geleden al in beeld maar toen was hij niet haalbaar voor ons. Hij is toen naar Griekenland gegaan, maar we hebben hem wel op ons netvlies gehouden. Nu hebben
we Kennedy transfervrij kunnen halen en we zijn erg blij met deze versterking.”

Bakircioglu komt transfervrij over van het Griekse Iraklis Saloniki waar hij de laatste anderhalf jaar actief was. Daarvoor speelde hij in Zweden vier seizoenen voor Hammarby IF.
Plageman: “Kennedy is een rechterspits en kan daarnaast in een 4-4-2 systeem ook rechts aan de buitenkant van het middenveld uit de voeten.”

Bakircioglu reist terug naar Griekenland om daar een aantal zaken af te handelen en zal komende maandag, bij het begin van het trainingskamp in Hoenderloo, voor het eerst meetrainen met de equipe van trainer Rini Coolen.
Supergoed nieuws, weggekaapt voor een heel aantal (grote) clubs, De Plaag
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-07-2005, 11:38
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 04-07-2005 @ 23:32 :
Tja beetje naief om mensen zonder clubgevoel in de voetballerij nog te geloven als ze zeggen voorlopig niet weg te gaan.

Trouwens ik hoorde Ronnie laatst op TV zeggen dat hij in 95 als fan voor de tv zat te kijken naar Ajax en ik denk niet hij nee gaat zeggen tegen zijn echte jeugdliefde


Leuk een CM held naar Twente kijken wat hij werkelijk kan.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 05-07-2005, 14:39
Verwijderd
het 18-jarige broertje van blaise N'Kufo gaat naar Twente

het verhaal rond De Zeeuw is nog niet over, hij wil nog steeds graag naar NAC en er staan nog afspraken open, dus wie weet.

Mols naar FCDH
Oud 05-07-2005, 15:00
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 05-07-2005 @ 11:38 :
Tja beetje naief om mensen zonder clubgevoel in de voetballerij nog te geloven als ze zeggen voorlopig niet weg te gaan.

Trouwens ik hoorde Ronnie laatst op TV zeggen dat hij in 95 als fan voor de tv zat te kijken naar Ajax en ik denk niet hij nee gaat zeggen tegen zijn echte jeugdliefde
Het gaat erom dat hij gewoon glashard heeft lopen liegen. Als hij veel eerder al had toegegeven dat hij een baantje bij Ajax wel zou zien zitten (op korte termijn) dan was er niets aan de hand geweest. Dan moet je niet lopen roepen dat je absoluut niet zou vertrekken, zelfs niet naar Ajax of Spurs...

En wat Ron betreft, ik denk wel dat hij bij AZ blijft. Toen ik m laatst sprak was hij van plan voorlopig in Alkmaar te blijven. Daarom heeft ie destijds ook een move naar Italie geweigerd.
En dat van Ajax... Ik was in die tijd ook 'fan' van Ajax. We waren 10 in die tijd. Iedereen was voor Ajax... En wie was er ook alweer trainer bij Ajax in 95? Juist Louis van Gaal... En laat hij nu juist trainer zijn van AZ. Ik denk dat Ron het wel ziet zitten om onder Van Gaal uit te groeien tot een vaste basisspeler.
__________________
Zuur...
Oud 05-07-2005, 15:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik was inderdaad naast één enkele jongen uit mijn klas (en nog eentje die naast Goffertzicht woonde maar niet van voetbal hield) de enige die niet voor Ajax was. Ik was voor NEC en daar was ik trots op. Had je me in '93 of '94 gevraagd wie er centraal in de spits stond in de door mij geliefde Goffert, dan moest ik je het antwoord echter schuldig blijven.

Basisschooljongeren zijn de grootste meelopers die er zijn, maar ik ben blij dat ik mijn mening toen al klaar had. Ik moet er niet aan denken dat ik voor ajax zou zijn geweest.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-07-2005, 17:24
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vijf schreef op 05-07-2005 @ 14:39 :
het 18-jarige broertje van blaise N'Kufo gaat naar Twente
Hij traint alleen mee hoor
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-07-2005, 19:15
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 05-07-2005 @ 15:00 :
Het gaat erom dat hij gewoon glashard heeft lopen liegen. Als hij veel eerder al had toegegeven dat hij een baantje bij Ajax wel zou zien zitten (op korte termijn) dan was er niets aan de hand geweest. Dan moet je niet lopen roepen dat je absoluut niet zou vertrekken, zelfs niet naar Ajax of Spurs...
Tja, dat is niet alleen de voetballerij maar gewoon het leven. Iets roepen is iets anders dan iets willen of iets denken.
Hoeveel mannen (en tegenwoordig ook vrouwen) roepen niet dat ze voor altijd en eeuwig trouw zullen blijven en denken ondertussen aan Katja Schuurman als ze met hun geblondeerde vrouw de ‘liefde’ bedrijven.
Als ik nu met de concurrent van mijn baas in onderhandeling zou zijn, maar nog niet zeker zou zijn over een nieuwe baan zou ik ook niet van de daken roepen dat ik dolgraag naar die ene, vieze, smerige kutconcurrent zou willen.
Woorden (en tegenwoordig alweer vrouwen) geven onrust, stille dromen niet.
Neemt niet weg dat je iemand later altijd op zijn woorden moet terug kunnen pakken.
Ook al had hij niet gelogen, dan mag je dit natuurlijk nog steeds zien als verraad.
Citaat:
Brain-Damage schreef op 05-07-2005 @ 15:00 :
En wat Ron betreft, ik denk wel dat hij bij AZ blijft. Toen ik m laatst sprak was hij van plan voorlopig in Alkmaar te blijven. Daarom heeft ie destijds ook een move naar Italie geweigerd.
En dat van Ajax... Ik was in die tijd ook 'fan' van Ajax. We waren 10 in die tijd. Iedereen was voor Ajax... En wie was er ook alweer trainer bij Ajax in 95? Juist Louis van Gaal... En laat hij nu juist trainer zijn van AZ. Ik denk dat Ron het wel ziet zitten om onder Van Gaal uit te groeien tot een vaste basisspeler.
Tja, oude liefde roest niet.
Smacht is nu eenmaal groter dan de vreugde en waarschijnlijk gaat Vlaar ook wel op z’n bek als hij naar Ajax zou gaan. Jeugdliefde is de grootste liefde, maar hoeft niet per definitie dé liefde te zijn.
Ik had destijds gelukkig al een hekel aan Ajax.
Bij voetbal in het park waren we schoffies als Hulshoff, Bosvelt, Heering, Boere en als iemand anders dan een beetje de Pettersson of John van ’t Schip moest gaan uithangen dan ging hij wel sneller gestrekt.
Maar ik moet wel toegeven dat ik stiekem Lotto’s kocht, omdat Bergkamp daarop speelde.

Conclusie: geloof nooit een voetballer op zijn woord.
Oud 05-07-2005, 21:43
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 05-07-2005 @ 14:39 :
het 18-jarige broertje van blaise N'Kufo gaat naar Twente
Twente heeft verder ook nog een of andere Zweedse aanvaller aangetrokken. Heb zijn naam al 10 keer hardop proberen te lezen, maar het lukt maar niet. ...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-07-2005, 23:24
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
noem hem gewoon Kennedy
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 06-07-2005, 09:17
Angelos
Avatar van Angelos
Angelos is offline
Citaat:
'Feyenoord doet bod op Promise Isaac'
06 juli 2005, 00:28
Door: Jean Pierre Appels
Feyenoord heeft een bod uitgebracht op de Nigeriaan Promise Isaac. De pas 17-jarige aanvaller maakte de afgelopen weken naam door met zijn land de finale van het WK-20 te halen. De Rotterdammers zien in Isaac de ideale opvolger voor Salomon Kalou.
Feyenoord biedt het Afrikaanse talent een vijfjarig contract aan op het moment dat Isaac op het punt staat een driejarige verbintenis te ondertekenen bij het Turkse Gençlerbirligi, zo meldt het Nigeriaanse voetbalblad Kick Off. Dan Fletcher, zijn Engelse zaakwaarnemer, dringt er bij de jonge aanvaller overigens op aan dat hij zo snel mogelijk het contract bij de Turkse club tekent.

Promise Isaac, die het afgelopen seizoen uitkwam voor de club Grays International uit zijn vaderland, is volgens het blad door ex-Nigeriaans international Daniel Amokachi echter geadviseerd juist niet voor een Turks avontuur te kiezen. Volgens Amokachi, die tijdens zijn carrière zelf uitkwam voor Besiktas, worden in Turkije contracten vaak niet gerespecteerd en is de Turkse liga alleen interessant voor buitenlandse spelers die in hun nadagen nog één keer voor het geld kiezen.

Eerder werd Promise Isaac ook al gelinkt aan AJ Auxerre. De Franse club dacht in de aanvoerder van het Nigeriaanse elftal onder 20 jaar de geschikte opvolger te hebben gevonden voor de onlangs naar Paris Saint Germain vertrokken Bonaventure Kalou. Saillant detail is dat Isaac bij Feyenoord diens jongere broer Salomon zou moeten doen vergeten bij een eventuele transfer naar PSV van de Ivoriaan.
Oud 06-07-2005, 10:21
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 05-07-2005 @ 15:00 :
Het gaat erom dat hij gewoon glashard heeft lopen liegen. Als hij veel eerder al had toegegeven dat hij een baantje bij Ajax wel zou zien zitten (op korte termijn) dan was er niets aan de hand geweest.
Geloof je dit nu zelf?

Denk je dat het publiek dat had kunnen waarderen? En als Ajax hem dan niet wou hij lekker door zou zijn gegaan met werken bij AZ.

En dat zonder kritiek terwijl hij eigenlijk graag naar de ''vijand'' zou zijn gegaan?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 06-07-2005, 11:57
Flagellant
Avatar van Flagellant
Flagellant is offline
Ragnar Klavan voor Heracles.
__________________
I believe we are destined, bound to survive against all odds
Oud 06-07-2005, 12:09
one.
one. is offline
Citaat:
Het Algemeen Dagblad schrijft vandaag dat AZ en Valencia een akkoord hebben bereikt over Jan Kromkamp. De transfer zou nog niet officieel bevestigt zijn omdat AZ eerst de gegeven bankgaranties wil onderzoeken. Valencia wilt de transfersom in termijnen betalen, de Alkmaarders willen liever het bedrag in één keer ontvangen.

Naar verluidt betaalt de Spaanse topclub bijna 8 miljoen euro voor de 24-jarige international. Ook moet de net geopereerde Kromkamp de medische test van Valencia nog ondergaan. De komst van de Friese verdediger naar Spanje is niet onomstreden, sommige leidinggevenden van de club vinden hem te aanvallend ingesteld.
__________________
.
Oud 07-07-2005, 22:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Een bericht van onze nieuwste betaald voetbal vereniging:

Omniworld haalt Ouhsaine
FC Omniworld heeft zich versterkt met buitenspeler Houssain Ouhsaine Ouichou (25) van MVV. De middenvelder heeft een éénjarig contract getekend bij de club uit Almere. De Marokkaan had nog een contract tot 2006 bij de Maastrichtse club. In het verleden kwam hij vier seizoenen voor FC Volendam uit.

Mooi zo, zijn we van die drol af. Als hij 1 keer zijn directe tegenstander afgelopen seizoen voorbij kwam is het veel geweest.
Maja, zo is onze selectie nóg meer uitgedund. Maja, er komt weer wat salaris vrij en we krijgen een afkoopsom omdat zijn contract doorliep. Waarschijnlijk kunnen we hiervoor een betere aanvaller halen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-07-2005, 10:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
WORDT HIDDINK BONDSCOACH VAN AUSTRALIE?

Guus Hiddink zou de eerste training van PSV niet kunnen bijwonen, maar hij was er uiteindelijk wel. Waarom hij er niet kon zijn, wordt stilaan duidelijk.

Hiddink zou woensdag in Engeland rondgehangen hebben. En laat de Australische voetbalbond nu net die dag in Engeland gesproken hebben met eventuele opvolgers van bondscoach Frank Farina. Die stapte vorige week op als coach.

De Australische bond wilde geen commentaar geven op de procedure, maar ontkende niet dat Hiddink een kandidaat is. Hiddink heeft altijd gezegd dat hij nog eens bondscoach zou willen zijn.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-07-2005, 10:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
De transfer van Jan Kromkamp naar Valencia staat op losse schroeven. De Spaanse club wil in drie delen betalen voor de snelle flankspeler van AZ, maar kan daarvoor geen bankgarantie voorleggen. Donderdag waren alle partijen in Alkmaar bijeen om voort te praten.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-07-2005, 22:39
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Blaise verlengt zijn contract tot 2009 en de gelimiteerde afkoopsom die erin stond is ook weg
goed werk
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-07-2005, 11:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Chelsea heeft een monsterbod van 120 miljoen uitgebracht op Ronaldinho. Dat meldt de Italiaanse krant Corriere dello Sport. Ronaldinho heeft in Barcelona een contract tot 2010 maar zou voor 120 miljoen weg mogen. Bij Chelsea zou voor de nog maar 25-jarige Braziliaan een contract van 9 seizoenen (tot 2014!) klaarliggen, goed voor een loon van 140 miljoen euro. Dat is bijna 16 miljoen euro per jaar. Als Ronaldinho toehapt, wordt hij de duurste voetbaltransfer.
Bron: VRT-TT


Roman is geschift
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-07-2005, 11:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
VALENCIA ZIET AF VAN KROMKAMP

Voor Jan Kromkamp eindigt een Spaans avontuur nog voor het begonnen is. Valencia heeft de transfer afgeblazen. En dat maakt de middenvelder erg boos.

Valencia ziet af van de transfer, omdat het die te risicovol vindt. Kromkamp werd 2 maanden geleden aan zijn enkel geopereerd en is nog niet volledig hersteld. Maar volgens AZ kon de Spaanse club geen bankgarantie voorleggen van de transfersom van 8 miljoen euro.

Kromkamp is erg teleurgesteld. "Vooral in de houding van AZ", zei hij. "Het heeft allemaal veel te lang geduurd." FC Porto wil Kromkamp ook aantrekken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-07-2005, 20:53
Angelos
Avatar van Angelos
Angelos is offline
Citaat:
Feyenoord en Anderlecht eens over Goor

Feyenoord en Anderlecht hebben een principe-akkoord bereikt over de transfer van Bart Goor. De 32-jarige Belgische middenvelder kost Anderlecht naar verluidt twee miljoen euro. Als Anderlecht de Champions League haalt, krijgt Feyenoord er volgens De Telegraaf mogelijk nog twee ton bij. Feyenoord betaalt op zijn beurt drie ton voor Timothy Derijck.

"Met instemming van trainer Erwin Koeman hebben we de situatie die was ontstaan op kunnen lossen', aldus technisch directeur Mark Wotte. "Met deze oplossing zetten we een punt achter Bart Goor. Ook de situatie met de talentvolle Belgische jeugdinternational Timothy Derijck is hiermee opgelost."

Goor aasde al enige tijd op een terugkeer naar zijn oude club. Hij tekent in Brussel een contract voor drie jaar en krijgt na zijn actieve carrière een nader te bepalen functie binnen Anderlecht.
Eindelijk weg
Oud 09-07-2005, 21:01
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Goed bezig Feyenoord, het verneuken van een van de schaarse constante spelers in je selectie
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-07-2005, 21:42
Angelos
Avatar van Angelos
Angelos is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-07-2005 @ 21:01 :
Goed bezig Feyenoord, het verneuken van een van de schaarse constante spelers in je selectie
Dat heef goor toch echt zelf gedaan. Hij wilde dat simons kwam, die kwam dus niet (brugge vroeg veel te veel), toen wilde die weg... Feyenoord zei dat dat onbespreekbaar was. Tot anderlecht met 2 miljoen kwam aanzetten en dan is een speler die 32 is die weg wil niet te houden. Dit heeft Feyenoord goed aangepakt (een van de weinige goeie tranfers overigens de laatste tijd daar geef ik je gelijk in alhoewel hofs en greene wel goed kunnen worden)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.