Oud 21-06-2005, 10:57
P&C
P&C is offline
laptop
__________________
Rotterdam!
Advertentie
Oud 21-06-2005, 11:04
Orpa
Orpa is offline
Stapel kaarten van de omgeving
Slaven armband van mijn ouders
Digitale camera van mijn ouders
100 euro van mijn opa en oma

Maar de meeste mensen komen zondag pas...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Oud 21-06-2005, 11:09
mee-eens
mee-eens is offline
we zijn 's avonds gewoon gezellig uit eten geweest met mijn vriend erbij en daarna veel champagne gedronken

ik heb van mijn ouders een digitale camera gekregen en van mijn vriend een grote bos bloemen en nog wat leuke dingetjes erbij... verders een paar kaartjes, een roosje en wat voor in bad

tsja... maar niets gaat er boven mijn diploma! na 7 jaar ben ik zo blij met mijn havo diploma!
Oud 21-06-2005, 12:48
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
Een reis naar New York van mn ouders, geld van oma's en vrienden en allemaal leuke andere kadootjes..
__________________
(8) Got stains on my tshirt and Im the biggest flirt (8)
Oud 21-06-2005, 13:02
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Jezus, wat zijn er veel waarvan het blijkbaar een hele verrassing is dat ze geslaagd zijn, als je ziet wat ze ervoor gekregen hebben.

Ik kreeg "alleen" een ring en wat geld van mijn ouders en een paar kleinigheidjes van vrienden + buren en dat vond ik al meer dan genoeg.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 21-06-2005, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 21-06-2005 @ 11:55 :
edit: waarom moet iedereen er vooral bij zeggen hoe veel alles kostte enzo....compensatiedrang?
Omdat dat de vraag is. Jaloers?
Da's niet vervelend bedoeld hoor, ik ben ook wel een beetje jaloers. China , zoveel geld , laptop, rijlessen Jaja.

Ik weet eigenlijk niet of ik iets ga krijgen, want in België is dat niet zo de gewoonte als bij jullie (blijkbaar). Maar ik geloof dat ze wel mijn rijlessen gaan betalen, al heeft dat daar niet echt iets mee te maken.
Oud 21-06-2005, 15:51
Verwijderd
200 euro van mijn ouders
celebrations
kaart met geld voor 'n bloemetje
nog wat kaarten/handen/felicitaties etc

[politiek correct mode ]Overigens geloof ik niet dat je uit dit topic veel conclusies kan trekken qua "verwendheidsgraad" . Tenslotte weet je niet wat iemand verder al dan niet krijgt/geeft. [/mode]
Oud 21-06-2005, 16:06
Verwijderd
Citaat:
citroen schreef op 21-06-2005 @ 16:51 :
200 euro van mijn ouders
celebrations
kaart met geld voor 'n bloemetje
nog wat kaarten/handen/felicitaties etc

[politiek correct mode ]Overigens geloof ik niet dat je uit dit topic veel conclusies kan trekken qua "verwendheidsgraad" . Tenslotte weet je niet wat iemand verder al dan niet krijgt/geeft. [/mode]
Mwa, ik weet niet. Iemand die altijd geld tekort komt, zal vast niet ineens 1000 euro gaan krijgen. Of dat denk ik tenminste.

Al verandert dat niks aan het feit dat ik ook naar China wil. Mag ik mee?
Oud 21-06-2005, 16:47
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Oe ik krijg 500 euro van m'n moeder+stiefpa! Maar dat is ook voor m'n 18e verjaardag (4 juli) en 'vakantiegeld' (ik ga naar Australië). Mja van m'n ticket hadden ze ook al 400 betaald. Het is echt ziek veel en ik ben er superblij mee! Kan 't heel goed gebruiken voor Aussie!
Van m'n pa krijg ik een lichtgewichtslaapzakje! (voor de vergelijkingsdrangmensen onder ons: 90 euro )
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 21-06-2005, 17:25
mcbbvb
mcbbvb is offline
mijn studie wordt betaald... vind ik toch ook al een mooi cadeau (en heb nog geld gekregen, een skimboard, laptop (maar das meer voor mijn studie), en ik krijg nog wat van mijn ouders...)
__________________
leuk die examens...
Oud 22-06-2005, 01:38
malibukitty
malibukitty is offline
500 euro van opa en oma voor mijn 3 maanden lange vakantie in Amerika! (ga over 4 dagen al weg )
__________________
"Half slachtoffer, half medeplichtige, zoals iedereen."
Oud 22-06-2005, 09:45
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
een heel groot dik boek over van Vincent van Gogh (ik=kunstgek, en speciaal van gogh) ...ik moest al maanden altijd ffkens in de boekhandel kijken..(mar hij was naar mijn mening veeeel te duur)

en toen kwam ik thuis, en daar lag ie..zo gaaaf t idee dat mn vader wist dat ik dat boek graag wilde zonder dat ik het hem ooit heb laten zien was misschien nog wel t leukst
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Oud 22-06-2005, 11:15
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
-Van mn ouders een roos en een lijstje met foto's van mn kat erin.
-Van mn oma een horloge (plus de rest van het bedrag dat het horloge van mn broertje gekost had)
-Van mn oom en tante een dekbedovertrek (plus de rest van het bedrag wat het kado van mn broertje gekost had)
-Van andere familie en buren geld, een roos en een bos bloemen
-Van de ouders van mn broertjes vriendin een roos
-Van mn broertjes vriendin een doos Celebrations
__________________
Keep on rockin'
Oud 22-06-2005, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Euryalo schreef op 22-06-2005 @ 10:45 :
een heel groot dik boek over van Vincent van Gogh (ik=kunstgek, en speciaal van gogh) ...ik moest al maanden altijd ffkens in de boekhandel kijken..(mar hij was naar mijn mening veeeel te duur)

en toen kwam ik thuis, en daar lag ie..zo gaaaf t idee dat mn vader wist dat ik dat boek graag wilde zonder dat ik het hem ooit heb laten zien was misschien nog wel t leukst
Prachtig cadeau
Oud 23-06-2005, 12:40
Verwijderd
Whoo.. ik heb zelf geen examen gedaan, maar was wel benieuwd naar wat mensen voor dingetjes kregen..

Maar wel veel leuke dingen zeg!

Laatst gewijzigd op 23-06-2005 om 12:43.
Oud 23-06-2005, 13:37
Bova
Avatar van Bova
Bova is offline
reisje londen, en geld om daar uit te geven.
__________________
Don't look back in anger
Oud 23-06-2005, 13:50
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 21-06-2005 @ 10:28 :
Dat vind ik nou wél achterlijk veel. Ik heb dan wel een laptop gekregen, maar mijn rijbewijs moet ik echt zelf betalen...
is niet voor mn diploma, daarvoor krijg ik van mn ouders geld voor vakantie en een reisje naar new york in het najaar
Oud 23-06-2005, 14:57
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Tot nu toe niks.

Maar me oom beloofde me dat hij me vliegtikket naar Bonaire ze betalen........
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 26-06-2005, 17:42
Jannekie
Avatar van Jannekie
Jannekie is offline
M'n ouders hebben mn examenvakantie naar Turkije betaald . En ik heb verder van mn familie nog allerlei dingetjes gehad, maar dat was ook omdat ik jarig was .
__________________
A woman always has the last word in an argument. Anything the man says after that, is the beginning of a new argument.
Oud 26-06-2005, 19:09
Monroe
Avatar van Monroe
Monroe is offline
een dikke zoen, all i need
__________________
Ík wil neuken.
Oud 26-06-2005, 19:56
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Heb gisteravond examenfeestje gegeven, waarbij ik tegelijk m'n verjaardag vierde
Heb 360 euro gekregen in totaal (had aan de meesten geld gevraagd, ivm reis naar Australië). Ik had al 500 euro gekregen van m'n ouders.
En uh een lichtgewichtslaapzakje. Een luchtje. Een douglasbon van 15 euro. Iris cheques twv 40 euro. Boekenbon van 10 euro. Een moneybelt (zo'n vet beveiligde portemonnee die je onder je kleding kunt dragen). Twee badhanddoekken. Slippers. Een bijbel. Een sleutelhanger met een zwart poesje eraan, dat lijkt op mijn poes, voor als ik haar mis in Aussie Lippenstift. Heel veel lieve kaartjes. En een geweldige avond!
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 28-06-2005, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Eline87 schreef op 20-06-2005 @ 15:36 :
100 euro van familie
Krijg nog 300 van ouders.
same here
Oud 28-06-2005, 11:52
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Niets, maar ik ben wel met mijn vader naar Suriname geweest, dus dat heb ik min of meer als kado opgevat.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 16:23
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40
ARTistiek Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen.
elsbizkit
17 09-11-2001 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.