Oud 20-08-2005, 15:59
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 20-08-2005 @ 12:47 :
Ik kan nog steeds niet serieus naar Barbara Barend kijken

Wat vonden jullie van Van Hooijdonk dat hij ondanks dat hij geen duel aan kon gaan nog 40 minuten in het veld bleef staan?
Verschrikkelijk slecht...

Is ook niet zo gek, het enige dat je hem dan ook kan kwalijk nemen is dan ook dat hij niet zelf aangaf dat hij gewisselt wou worden...
__________________
That'll be our little secret
Advertentie
Oud 21-08-2005, 16:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
PSV wint vandaag moeizaam met 2-1 van Vitesse. Sparta begon goed, maar verloor toch met 1-3 van Feyenoord. Van Galen was vandaag de grote man bij AZ in de 1-2-gewonnen wedstrijd tegen Utrecht, hij scoorde 2 keer. En RKC zet een goede seizoensstart voort met een 2-1-overwinning op Grunn.

Jammer dat ik gister nog nix van het voetbal heb gezien, knotsgekke wedstrijd daar in Heerenveen gezien de uitslag.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-08-2005, 19:49
Verwijderd
Sparta viel mij de eerste helft heel erg mee, maar mijn god, verdedigen blijft een kunst.

De rest heb ik nog niet gekeken, misschien kijk ik het zo even terug.
Oud 22-08-2005, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-08-2005 @ 17:00 :
PSV wint vandaag moeizaam met 2-1 van Vitesse. Sparta begon goed, maar verloor toch met 1-3 van Feyenoord. Van Galen was vandaag de grote man bij AZ in de 1-2-gewonnen wedstrijd tegen Utrecht, hij scoorde 2 keer. En RKC zet een goede seizoensstart voort met een 2-1-overwinning op Grunn.

Jammer dat ik gister nog nix van het voetbal heb gezien, knotsgekke wedstrijd daar in Heerenveen gezien de uitslag.
met een iets of wat pissige trainer van Roda in de rust
Oud 22-08-2005, 10:54
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Citaat:
vijf schreef op 22-08-2005 @ 11:33 :
met een iets of wat pissige trainer van Roda in de rust
Even had ik de hoop dat Atteveld d'r op zou knallen
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Oud 22-08-2005, 22:20
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 22-08-2005 @ 11:33 :
met een iets of wat pissige trainer van Roda in de rust
Haha, ja heerlijk om te zien.
Toch wel een leuk weekend: wij gewonnen, Roda verloren. Alleen vandaag kwamen we weer met beide beentjes op de grond na het verlies tegen Volendam...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 22-08-2005, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Vandal schreef op 22-08-2005 @ 11:54 :
Even had ik de hoop dat Atteveld d'r op zou knallen
Good old Raymond 'rode kaart' Atteveld
Oud 27-08-2005, 10:58
Verwijderd
vanavond wij uit tegen Sp-ar-ta! ik denk toch wel dat het een leuke wedstrijd wordt en een 0-2 overwinning voor d'n onzen
Oud 27-08-2005, 20:25
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 27-08-2005 @ 11:58 :
vanavond wij uit tegen Sp-ar-ta! ik denk toch wel dat het een leuke wedstrijd wordt en een 0-2 overwinning voor d'n onzen
Whaha, dacht je dat? Op dit moment staat het nog 1-0 voor Sparta hoor. Met nog ongeveer 20 minuten te spelen.

Overige tussenstanden:
NEC - RKC 1-1
Vitesse - AZ 0-4 (zo hey )

En ADO heeft zijn eerste puntjes ook binnen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-08-2005, 12:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Godverkut, dat was fucking onverdiend. Wat een blunders toch weer bij de eerste 2 goals, echt rampzalig. NEC had niet het beste van het spel in de eerste helft, maar in de tweede helft was RKC hillemuil neks en had NEC goede potentie om de wedstrijd te winnen. Het is mij heel duidelijk dat er nog heel wat moet gebeuren willen ze weer eens leren scoren.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-08-2005, 13:51
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ajax - Feyenoord
Spoiler
Oud 28-08-2005, 14:18
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
En we zwaaien met zn allen naar A'dam
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 28-08-2005, 14:19
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Zo hee, ff met 0-5 winnen bij Vitesse... Ietsje geflatteerd misschien, maar het zegt toch wel wat als je zonder echt bijzonder goed te spelen toch in Arnhem met 0-5 kan winnen. We zijn duidelijk weer op de goede weg, iets wat ik toch niet had verwacht al zo vroeg in het seizoen. De nieuwe spelers (Schaars, De Zeeuw en natuurlijk Arveladze) passen zich echt ongelovelijk goed in.

Ik denk dat Shota dit seizoen weleens HET verschil kan gaan maken... Echt de man die we nodig hadden.

Jammer voor Schaars dat ie uit moest vallen. Hoop dat die liesblessure meevalt, het liep net zo lekker met die jongen.
__________________
Zuur...
Oud 28-08-2005, 14:24
one.
one. is offline
Citaat:
Röps schreef op 28-08-2005 @ 14:51 :
Ajax - Feyenoord
Spoiler
Inderdaad, kut.
__________________
.
Oud 28-08-2005, 14:31
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 28-08-2005 @ 15:24 :
Inderdaad, kut.
nietwaar
Oud 28-08-2005, 14:34
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Roadrunner schreef op 28-08-2005 @ 15:31 :
nietwaar
Oud 28-08-2005, 16:07
tss
Avatar van tss
tss is offline
Fuck zeg, ik kom net van RBC. 10 minuten voor tijd komen we voor en dan krijg je nog zo'n kutdoelpunt tegen. Verder was het van beide kanten niet veel. Hopelijk is die Kpaka beter dan Wau
__________________
;)
Oud 28-08-2005, 16:44
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
NAC draait weer slecht, ik ben benieuwd wat er moet gebeuren voor Lokhoff de zak krijgt.

Mooi dat Feyenoord heeft gewonnen, het zal de spanning goed doen denk ik.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 28-08-2005, 17:42
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Eerst kansloos tegen Roda, dan thuis verliezen van NEC om vervolgens met 1-3 van Utrecht te winnen

Als we het spel moeten maken dan word het nooit wat
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-08-2005, 18:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Alle ploegen staan al op punten na 3 ronden, volgens mij bijna uniek voor Nederland.

Zoals het er nu voorstaat en met het vertoonde spel en vechtlust gaar Heracles dé verrassing worden dit jaar.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-08-2005, 20:20
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 28-08-2005 @ 17:44 :
NAC draait weer slecht, ik ben benieuwd wat er moet gebeuren voor Lokhoff de zak krijgt.
Misschien dat hij bij degradatie moet vertrekken... Maar zelfs dat betwijfel ik.
Ongelovelijk hoeveel kridiet die man heeft.
__________________
Zuur...
Oud 28-08-2005, 20:35
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-08-2005 @ 21:20 :
Misschien dat hij bij degradatie moet vertrekken... Maar zelfs dat betwijfel ik.
Ongelovelijk hoeveel kridiet die man heeft.
Gelukkig heeft de Technisch Directeur hem een contractverlenging gegeven dus is het ontslaan zeer prijzig
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 28-08-2005, 21:01
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
WolterB schreef op 28-08-2005 @ 19:57 :
Zoals het er nu voorstaat en met het vertoonde spel en vechtlust gaar Heracles dé verrassing worden dit jaar.
Heracles doet inderdaad superleuk mee tot nu toe. Maar ik denk toch dat zo'n clubje gaandeweg het seizoen toch weer terugvalt en een wedstrijd of 10 bijna geen punten pakt.
Maar tot nu toe laten ze wel leuk voetbal zien ja. Kijken hoe lang ze het volhouden...

Ik moest trouwens wel ff lachen met die stuntelende Babos tegen RKC.

Willem II zou, afgaande op de eerste competitiewedstrijden, het nog best wel eens héél lastig kunnen gaan krijgen deze competitie. Zeker nu zowat de hele verdediging in de lappenmand ligt...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-08-2005, 21:46
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
[QUOTE]Mr.Oizo schreef op 28-08-2005 @ 22:01 :

Ik moest trouwens wel ff lachen met die stuntelende Babos tegen RKC.

Ik lag ook even dubbel, toch vind ik het wel jammer. Babos is nog steeds erg populair in Breda, het was buiten een geweldige keeper ook een komiek waar het stadion soms echt goed dubbel van lag.

Willem II zou, afgaande op de eerste competitiewedstrijden, het nog best wel eens héél lastig kunnen gaan krijgen deze competitie. Zeker nu zowat de hele verdediging in de lappenmand ligt...

En dat is dan weer wel leuk
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 29-08-2005, 11:07
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 28-08-2005 @ 17:44 :
NAC draait weer slecht, ik ben benieuwd wat er moet gebeuren voor Lokhoff de zak krijgt.

Mooi dat Feyenoord heeft gewonnen, het zal de spanning goed doen denk ik.
Lokhoff gaat pas weg als NAC hoofdklasse speelt geloof ik, weer tactisch waardeloos afgelopen zaterdag, ik kon wel janken dat ie pas weer NA een achterstand ingrijpt... DOE DAT TOCH EENS EERDER MENEER FUST!
Oud 29-08-2005, 19:09
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Wat kan voetbal toch mooi zijn hè!
Oud 30-08-2005, 11:42
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-08-2005 @ 15:19 :
De nieuwe spelers (Schaars, De Zeeuw en natuurlijk Arveladze) passen zich echt ongelovelijk goed in.
Leuk om te zien dat de uitgekotste de Zeeuw toch makkelijk mee kan in de eredivisie. Zo blijkt maar weer dat er tig spelers zijn die te licht zijn voor de fysieke en strijdlustige eerste divisie, maar wel mee kunnen komen in de technische eredivisie.
Hopelijk vertrekt hij over zes maanden voor 34 miljoen naar Villareal!

Mag ik verder wel concluderen dat het eigenlijk schandalig is hoe de supporters met de spelers van AZ omspringen?
Zowel in Arnhem als in Utrecht slechts een handjevol supporters (waar menig eerste divisieclub op maandagavond om kan lachen), terwijl AZ gewoon bovenaan staat.
Oud 30-08-2005, 11:43
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 29-08-2005 @ 20:09 :
Wat kan voetbal toch mooi zijn hè!
Behalve in Almere.
Oud 30-08-2005, 12:07
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
AGH schreef op 30-08-2005 @ 12:42 :
Mag ik verder wel concluderen dat het eigenlijk schandalig is hoe de supporters met de spelers van AZ omspringen?
Zowel in Arnhem als in Utrecht slechts een handjevol supporters (waar menig eerste divisieclub op maandagavond om kan lachen), terwijl AZ gewoon bovenaan staat.
F*ck de 'uitkaart' !

Pffff na de eerste overwinning van de plaatselijke FC tijd om uit de zomerslaap te ontwaken.(we only post, when we're winning, ofzoiets)

Al met al weer een redelijk voetbalweekend achter de rug, met een paar leuke wedstrijden er tussendoor...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 30-08-2005, 17:34
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Het fijne aan digitale TV is dat in BE de voetbalrechten naar Belgacom zijn gegaan, en dat er op die manier elke week 1 wedstrijd op zondag live wordt uitgezonden. VTM (die het voetbalcontract daarvoor had) zendt op haar zusterzender KANAAL2 elke zondag een live wedstrijd uit Europa uit. Dit weekend was dat Ajax tegen Feyenoord. Dat is dan toch een klein voordeeltje aan mij dat ik eens een topwedstrijd van NL "live" kan zien.

Maar langs de andere kant kan ik dus het NLse voetbal moeilijker volgen omdat de voetbalrechten in NL ook ergens anders zitten. Het ziet er nu al naar uit dat de ploegen van vorige jaar op hetzelfde spel verder gaan. AZ verrast niet meer na 2 jaren top5 te zijn.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 30-08-2005, 18:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 30-08-2005 @ 12:43 :
Behalve in Almere.
Jullie zijn niet de enige die in de 93e minuut nog een 2-1-voorsprong uit handen geven...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-08-2005, 19:03
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 30-08-2005 @ 19:40 :
Jullie zijn niet de enige die in de 93e minuut nog een 2-1-voorsprong uit handen geven...
Maar dat Cambuur vertrouw ik niet.
Die scoren altijd in de laatste minuut.
En jullie zaten trouwens ook aardig redelijk dichtbij het einde!!

Maar gelijkspelen in de laatste minuut (en dankzij zo’n toegekende penalty in de 134e minuut) is nog niet eens zo heel erg, maar wij zijn straks een onderdeel in quiz-vragen.
Tegen welke club behaalde FC Omniworld het eerste punt?
Verder is het schandalig dat dit zomaar kan in Nederland.
Schijnbaar is het net zo makkelijk om een professionele voetbalclub te stichten als dat je een politieke partij kan oprichten. Wellicht is het iets voor Vlemmings & co.
Het stadion komt zo uit het schap bij de IKEA (welkom in het Sven-stadion), de atmosfeer ademt slaapwijken, Vinexwoningen en drooggelegd weiland uit.
Het uitvak is aan de schamele kant en was een tikkeltje overcrowded. Uiteraard is er wel rekening gehouden met mensen die de hele dag moeten werken en zich helemaal uit het zweten moeten scheuren om überhaupt voor 21:00 het stadion te kunnen bereiken.
Kortom voor 15 euro (daar kun je ook voor naar FC Utrecht – AZ) krijg je wat stoeltjes van playmobiel, geen eten, geen WC’s en een stukje kunstgras dat flink is bezaaid met kunstmest of een andere vorm van drab.
De stadionspeaker is overigens wel een komiek op zich.
Niet alleen had hij echt alle wissels en doelpunten verkeerd (iedereen vergist zich wel eens tussen Pater en Loval en uiteraard voetbalt Robert DeNiro op rechtsbuiten, die hebben we deze zomer gehaald van de amateurs van Achilles), tevens wees hij zijn eigen supporters op de schandalige spreekkoren die niet verder kwamen dan 67 keer ‘ze gaan met de trekker weer naar huis’ en 34 keer ‘het is rood, het is geel, het is homoseksueel’.
Waarschijnlijk komen deze liederen uit het boek ‘honderd stadionhits’, die geleend is bij de plaatselijke bibliobus.
Niet dat mijn eigen aanhang zo creatief was, want ook die kwamen niet verder dan het schreeuwen over mensen met neuzen, over bevolkingsgroepen die gekenmerkt worden door mensen met grote neuzen en dat ze deze niet zo leuk, lief en aardig vonden. Al met al is FC Omniworld een aanfluiting voor het Nederlandse voetbal.
Terug naar de hoofdklasse met die zwarte schapen!

Laatst gewijzigd op 30-08-2005 om 19:07.
Oud 31-08-2005, 17:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 30-08-2005 @ 20:03 :
Maar dat Cambuur vertrouw ik niet.
Die scoren altijd in de laatste minuut.
En jullie zaten trouwens ook aardig redelijk dichtbij het einde!!
Ik doelde eigenlijk niet op Cambuur (ja, die deden dat vorig ook al in de laatste minuut tegen ons) maar op jullie vriendjes uit Apeldoorn. Wat we natuurlijk wel zelf schuld waren, want we waren veel beter en hadden die wedstrijd gewoon moeten winnen.
En inderdaad, afgelopen maandag wonnen we inderdaad in de slotfase na een dramatische wedstrijd van onze kant. Ach ja, compenseert zich dat al weer.

Goh, als je dit bovenstaande leest, ga je toch echt suggereren dat voetbal oneerlijk is.

Wat betreft Omniworld: vergeet vooral dat gebouw achter het andere doel niet te vermelden. Wat betreft de combi met een voetbalveld ziet dat er ook niet uit.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 03-09-2005, 12:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-08-2005 @ 22:01 :
Ik moest trouwens wel ff lachen met die stuntelende Babos tegen RKC.
En het ergste is, voordat dat gebeurde, keepte hij een fantastische wedstrijd. Maar als keeper kun je je dit soort foutjes niet permitteren.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-09-2005, 13:42
DjTiesto
Avatar van DjTiesto
DjTiesto is offline
Agh, t gaat niet echt goed met GAE he?
__________________
Almelo Pauper...
Oud 06-09-2005, 13:44
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Vijf nog steeds zo'n fan van Csaba?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 06-09-2005, 13:55
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 06-09-2005 @ 14:44 :
Vijf nog steeds zo'n fan van Csaba?
En dan zeggen dat hij alleen bij NAC of PSV in Nederland wilt spelen....
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 06-09-2005, 13:59
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 06-09-2005 @ 14:44 :
Vijf nog steeds zo'n fan van Csaba?
ach, logische keuze van hem.. hij wil spelen, willem 2 heeft nog enigzins niveau zeggen ze, dus logisch dat hij daar naartoe gaat..

en @ RHCP.. voetbalzone.nl zei wel dat NAC ook interesse in hem had, maar dat is bullshit, NAC heeft op het middenveld iets van 10 mensen. helemaal aan de rechterkant.
Oud 07-09-2005, 16:27
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 06-09-2005 @ 14:42 :
Agh, t gaat niet echt goed met GAE he?
Jawel hoor, wij gaan dit jaar voor de Amstel Cup!
Jullie?
Oud 09-09-2005, 01:45
DjTiesto
Avatar van DjTiesto
DjTiesto is offline
Wij zijn dus pas de echte cupfighters he!

Maar wij gaan ervoor dat we volgend jaar niet tegen GAE moeten (aangezien ze niet promoveren en wij dus niet degraderen)
__________________
Almelo Pauper...
Oud 10-09-2005, 20:27
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 09-09-2005 @ 02:45 :
Maar wij gaan ervoor dat we volgend jaar niet tegen GAE moeten (aangezien ze niet promoveren en wij dus niet degraderen)
Aangezien zij (zoals AGH) zegt voor de Amstel Cup gaan en jullie nu op een "bijna Europees Voetbal"-plaats staan, zit de kans erin dat jullie elkaar volgend seizoen in de UEFA Cup treffen.

De volgende 3 punten zijn trouwens al weer binnen voor Heracles, 1-2 bij Heerenveen! Ze blijven het goed doen...
Verder won PSV met 1-0 tegen FC Utrecht. Nog bezig zijn Willem II - Ajax (0-1) en AZ - RBC (4-0).

BTW: RKC - Roda 2-0 en MVV - FC Den Bosch 4-1. Leuk begin van het weekend was dat.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-09-2005, 21:15
tss
Avatar van tss
tss is offline
wat een prachtige wedstrijd weer van RBC
__________________
;)
Oud 11-09-2005, 00:18
Guvnor
Avatar van Guvnor
Guvnor is offline
Citaat:
tss schreef op 10-09-2005 @ 22:15 :
wat een prachtige wedstrijd weer van RBC
Hehehe, 7-0 toch ?! Aardig gek.
__________________
All rage sweeps up through your torso, your moreso ready to go over and show him who's man.. Football Fan Style
Oud 11-09-2005, 10:21
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Az mag wel kampioen worden van mij,
heeft Ajax er trouwens niet over nagedacht om Arveladze aan te schaffen?
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Oud 11-09-2005, 10:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 11-09-2005 @ 11:21 :
Az mag wel kampioen worden van mij,
Van mij niet. Nooit.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-09-2005, 10:42
Sandersss
Sandersss is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 11-09-2005 @ 11:21 :
Az mag wel kampioen worden van mij,
heeft Ajax er trouwens niet over nagedacht om Arveladze aan te schaffen?
Ja, hij was te slecht voor Ajax ofzo
Oud 11-09-2005, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Sandersss schreef op 11-09-2005 @ 11:42 :
Ja, hij was te slecht voor Ajax ofzo
blind vond hem te blessure gevoelig
Oud 11-09-2005, 16:28
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik durf hier weer te komen
Op zn Duits winnen in Duitsland is heerlijk en Matthew kan het dus nog bij Vitesse
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 11-09-2005, 17:03
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 11-09-2005 @ 17:28 :
Ik durf hier weer te komen
Op zn Duits winnen in Duitsland is heerlijk en Matthew kan het dus nog bij Vitesse
Wat een schijtwedstrijd zeg. Volgens mij hadden we wel 80% balbezit, maarja als je niet scoort valt ie uiteraard altijd aan de andere kant.

Vitesse was helemaal verschrikkelijk trouwens, die drie negers voorin hadden hun salaris nog niet gehad geloof ik. Wat een stel lamme voetballers, 'N Kufo is er niks bij.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 11-09-2005, 17:43
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
tss schreef op 10-09-2005 @ 22:15 :
wat een prachtige wedstrijd weer van RBC
Dat was een klein foutje
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie-topic 2005-2006 deel III
Mr.Oizo
141 03-05-2006 16:22
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 20:37
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten Deel II
Gimme more beer
500 20-01-2006 15:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.