Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2005, 18:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
kalinho schreef op 19-12-2005 @ 19:54 :
+ dat ik bang ben dat Huntelaar een 2e Machlas word
Voor zover ik weet maakt Huntelaar nog weinig schwalbes tot nu toe hoor.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Oud 19-12-2005, 19:04
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Pienaar nieuwe nummer tien Borussia Dortmund

19/12/2005 19:23

Steven Pienaar vertrekt naar Borussia Dortmund. In principe zal de Zuid-Afrikaan komende zomer Ajax verruilen voor de Duitse club. Maar mocht Tomás Rosicky in de komende transferperiode BVB verlaten, dan zal Pienaar zich per direct melden bij de club van coach Bert van Marwijk.
Borussia was niet de enige club die interesse had in Pienaar. De 23-jarige international stond ook in de belangstelling van twee Engelse clubs, Arsenal en Manchester City.

In de nieuwe Voetbal International vertelt Pienaar over het gesprek dat hij met coach Van Marwijk had. De Nederlandse trainer ziet in Pienaar een nummer tien en heeft hem beloofd ook op die positie te laten spelen.

Pienaar debuteerde in februari 2002 bij Ajax, dat hem inlijfde nadat de aanvallende middenvelder indruk had gemaakt bij Ajax Capetown.

=====

Overgewaardeerde speler vind ik.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 19-12-2005, 19:41
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Vind ik niet, is alleen een beetje verkracht bij Ajax. Technisch misschien wel de beste speler van Ajax, weet zeker dat hij het goed gaat doen daar. Alleen mag hij zijn dansjes achterwege laten
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 19-12-2005, 19:55
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Qua persoon mag ik Pienaar niet zo, ik vind het een huilerd een arrogante kwast, een ajacied

maar als voetballer is hij niet slecht, goed van Dortmund
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 19-12-2005, 19:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Pienaar is een topvoetballer

Jammer dat ik zo'n godsgruwelijke teringhekel aan hem heb
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-12-2005, 12:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Edgar Barreto wordt gevolgd door het Russische Lokomotiv Moskou. Vertegenwoordigers van de club waren afgelopen zondag aanwezig bij de wedstrijd FC Groningen-NEC, maar zagen de Paraguayaan slechts in actie als invaller.

Barreto kwam in januari 2004 met behulp van externe investeerders naar NEC met de bedoeling om hem later met winst weer te verkopen. Hij stond al in de belangstelling van diverse clubs, maar NEC kreeg nooit een concrete aanbieding.
Lokomotiv Moskou werd afgelopen seizoen tweede in de Russische competitie en wil met investeringen kampioen worden.
En dan krijgen we dat er ook nog bij.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-12-2005, 15:00
one.
one. is offline
Pienaar is een goede voetballer, maar jammer genoeg hebben we te veel goede middenvelders en te weinig vleugelspelers. Ik vind het wel goed dat hij gaat, dan is er meer kans dat Galasek blijft. Ik hoop dat hij het goed gaat doen daar.
__________________
.
Oud 20-12-2005, 15:02
one.
one. is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 19-12-2005 @ 19:33 :
En ik vraag me af hoe Ajax Jenner ziet. Als een verbreding van de selectie, of als een basisspeler? Ik betwijfel of ie beter dan Rosales is, die ondanks z'n slechte vorm toch veel potentie lijkt te hebben.
Ik denk dat hij vooral wordt gehaald voor verbreding van de selectie, net als Krohn-Dehli, ik vind dat Rosales vorig seizoen totdat hij geblesseerd raakte (nog onder Koeman) wel heeft laten zien dat hij veel potentie heeft.
__________________
.
Oud 20-12-2005, 15:26
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
zo'n jongen word niet beter als hij gehaald word als verbreding van de selectie, dus daar heb je weinig aan.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 20-12-2005, 16:17
one.
one. is offline
Misschien verhuren ze hem dan aan de ploeg waar hij nu speelt.
__________________
.
Oud 20-12-2005, 18:07
Supreme Dutch
Ik heb nog steeds vertrouwen in Rosales.. als hij destijds in het team had gespeeld met Vd Vaart, Mido en Zlatan enzo dan had hij veel beter tot zijn recht gekomen..

maar helaas.. the good old days are over..
Oud 20-12-2005, 20:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 20-12-2005 @ 17:17 :
Misschien verhuren ze hem dan aan de ploeg waar hij nu speelt.
Daar is NAC écht niet in geïnteresseerd
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-12-2005, 22:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vind Dortmund wel een mooie club voor Pienaar.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-12-2005, 10:57
Verwijderd
Blind weet niets van interesse in JennerGepost op 19-12-2005 22:41 door Jos Hebels - Bron: V-Style

Vandaag werd in het Algemeen Dagblad vermeld dat Julian Jenner de belangstelling zou wekken van het Amsterdamse Ajax. Trainer Danny Blind, van Ajax, meldde vandaag dat hij van niets wist.

Jenner maakt momenteel een goed seizoen door in Breda, daar waar hij momenteel een basisplaats heeft veroverd. Met zijn vloeiende scharen en puike voorzetten speelde Jenner zich de laatste weken in de kijker.


Gelukkig maar
Oud 21-12-2005, 11:42
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
pienaar is een uitstekende rechtshalf in een 4-4-2 systeem, zoals ronald de boer zeg maar, maar geen echte rechtsbuiten. daarom komt (kwam) het niet altijd eruit bij ajax, maar hij is zeker wel technisch begaafd.
Oud 21-12-2005, 12:05
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
vijf schreef op 21-12-2005 @ 11:57 :
Blind weet niets van interesse in JennerGepost op 19-12-2005 22:41 door Jos Hebels - Bron: V-Style

Vandaag werd in het Algemeen Dagblad vermeld dat Julian Jenner de belangstelling zou wekken van het Amsterdamse Ajax. Trainer Danny Blind, van Ajax, meldde vandaag dat hij van niets wist.

Jenner maakt momenteel een goed seizoen door in Breda, daar waar hij momenteel een basisplaats heeft veroverd. Met zijn vloeiende scharen en puike voorzetten speelde Jenner zich de laatste weken in de kijker.


Gelukkig maar
Ik vond het ook al vreemd. Zo erg was ik ook nog niet onder de indruk van die jongen. Met 3 goeie scharen in een half seizoen kom je niet dacht ik zo, maar hij heeft wel potentie.
Ze kunnen beter die Diba nemen, das wel een goeie volgens mij.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 21-12-2005, 12:13
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
baas schreef op 21-12-2005 @ 13:05 :
Ik vond het ook al vreemd. Zo erg was ik ook nog niet onder de indruk van die jongen. Met 3 goeie scharen in een half seizoen kom je niet dacht ik zo, maar hij heeft wel potentie.
Ze kunnen beter die Diba nemen, das wel een goeie volgens mij.
no way, liever 1 Jenner dan 5 Diba's
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 21-12-2005, 15:53
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
baas schreef op 21-12-2005 @ 13:05 :
Ik vond het ook al vreemd. Zo erg was ik ook nog niet onder de indruk van die jongen. Met 3 goeie scharen in een half seizoen kom je niet dacht ik zo, maar hij heeft wel potentie.
Ze kunnen beter die Diba nemen, das wel een goeie volgens mij.
Jenner heeft veel meer potentie om een topvoetballer te worden dan Diba vind ik.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 21-12-2005, 23:57
Verwijderd
Citaat:
baas schreef op 21-12-2005 @ 13:05 :
Ik vond het ook al vreemd. Zo erg was ik ook nog niet onder de indruk van die jongen. Met 3 goeie scharen in een half seizoen kom je niet dacht ik zo, maar hij heeft wel potentie.
Ze kunnen beter die Diba nemen, das wel een goeie volgens mij.
Diba is een ongemotiveerd, slap, te emotionele, kutmarokkaantje
Oud 22-12-2005, 09:33
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ en Spurs zijn het eens over een transfer van Vlaar. Spurs betaald zo'n 3,5 miljoen voor Ron, alleen moet Ron er zelf nog uitkomen met de club.

Zo zonde dat het zo gelopen is. Had ook nooit verwacht dat Ron zich zo gek zou laten praten. De media is hier natuurlijk ook 'schuldig' aan. Veel teveel gehyped...

Maar ja, zo is het nu eenmaal. En gelukkig gaat ie iig niet naar 020.
__________________
Zuur...
Oud 22-12-2005, 12:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-12-2005 @ 10:33 :
AZ en Spurs zijn het eens over een transfer van Vlaar. Spurs betaald zo'n 3,5 miljoen voor Ron, alleen moet Ron er zelf nog uitkomen met de club.

Zo zonde dat het zo gelopen is. Had ook nooit verwacht dat Ron zich zo gek zou laten praten. De media is hier natuurlijk ook 'schuldig' aan. Veel teveel gehyped...

Maar ja, zo is het nu eenmaal. En gelukkig gaat ie iig niet naar 020.
Gelukkig valt AZ niks te verwijten

...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 22-12-2005, 13:24
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 22-12-2005 @ 13:56 :
Gelukkig valt AZ niks te verwijten

...
Ik verwijt een deel van de supporters ook een hoop...
AZ zelf heeft normaal gehandeld naar mijn mening. De eisen van Ron (ingefluisterd door zijn zaakwaarnemer) voor een basisplaats waren natuurlijk niet reeel.
__________________
Zuur...
Oud 22-12-2005, 14:13
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
De jongen wil dolgraag naar Ajax en je dan zo kinderachtig opstellen als club gaat er bij mij niet in.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 22-12-2005, 14:27
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Overigens zou Heerenveen interesse hebben in een Japanner, die scouten gewoon op naam...

Abe
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 22-12-2005, 14:43
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 22-12-2005 @ 15:13 :
De jongen wil dolgraag naar Ajax en je dan zo kinderachtig opstellen als club gaat er bij mij niet in.
Als je een jongen als Ron hebt opgeleid en de kans hebt gegeven op het hoogste toneel... Een sterk verbeterd contract afslaan en dan bijna gratis willen overlopen naar de grootste concurrent. Dat gaat er bij ons niet in.
De reactie van Dirk op het feit dat ze Ron wilden hebben, dat het onbespreekbaar was, was wellicht wat overtrokken. Dit is later ook gecorrigeert door Brands. Ajax mocht hem hebben voor een mooi bedrag, natuurlijk geen scheintje.
Ik zie niet wat AZ fout heeft gedaan. Een speler moet je aan zijn contract kunnen houden, tot er een bod wordt gedaan die niet af te slaan is. Die is van de kant van Ajax niet gekomen.
__________________
Zuur...
Oud 22-12-2005, 15:03
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Maar waarom moet Ajax 5 miljoen neerleggen? Die rivaliteit tussen Ajax en AZ is imo een beetje het resultaat van het feit dat AZ sportief ineens niet meer onder hoeft te doen voor de Amsterdammers. Als een speler dan naar Ajax wil en je ziet het als verraad dan laat je hem juist gaan, wat moet je anders met iemand die liever bij 'de rivaal' speelt. Die 2 miljoen meer doen er echt niet zo veel toe bij AZ/Scheringa, laat die jongen gewoon snel vertrekken en doe er niet moeilijk over. Blijkbaar is het geen AZ'er nouja jammer dan, daar verander je niks aan.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 22-12-2005, 15:28
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-12-2005 @ 15:43 :
Als je een jongen als Ron hebt opgeleid en de kans hebt gegeven op het hoogste toneel... Een sterk verbeterd contract afslaan en dan bijna gratis willen overlopen naar de grootste concurrent. Dat gaat er bij ons niet in.
Tja, dat gebeurt bij een heleboel clubs elk jaar. Ik word er ook niet vrolijk van dat er regelmatig spelers gewoon vanuit Deventer naar Enschede lopen. Soms (wij heel vaak) ben je gewoon het kleine broertje.

Maar ik heb er wel respect voor als een voorzitter gewoon 'nee' kan zeggen tegen een club. Lullig voor Vlaar, maar wel leuk dat clubbestuurders niet altijd alleen aan geld denken. Hoewel dat bij Scheringa misschien komt doordat hij uit het bedrijfsleven komt.
Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit. Tottenham is bij hetzelfde als Ajax.
Oud 22-12-2005, 17:41
one.
one. is offline
Ik ben het wel eens met Stom Konijn. Bovendien denk ik dat hij in Nederland nog lang niet uitgeleerd was. Ik snap sowieso niet dat hij naar Tottenham gaat om een basisplaats die hij niet krijgt bij AZ, verwacht hij die daar wel te krijgen?
__________________
.
Oud 22-12-2005, 18:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het is gewoon een heel kinderachtig verhaaltje van de kant van AZ. Vlaar wilde overduidelijk niets liever dan vertrekken bij AZ. Dan moet doe mogelijkheid er áltijd zijn en moeten de clubs dus om de tafel kunnen. Zeker als dat later mogelijk is met de Spurs, vind ik dat AZ een hoop te verwijten valt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-12-2005, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 22-12-2005 @ 15:27 :
Overigens zou Heerenveen interesse hebben in een Japanner, die scouten gewoon op naam...

Abe
hehe, natuurlijk
Oud 22-12-2005, 20:53
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 22-12-2005 @ 15:27 :
Overigens zou Heerenveen interesse hebben in een Japanner, die scouten gewoon op naam...

Abe
Haha

Aanvaller van FC Tokyo btw.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 23-12-2005, 09:27
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-12-2005 @ 19:12 :
Het is gewoon een heel kinderachtig verhaaltje van de kant van AZ. Vlaar wilde overduidelijk niets liever dan vertrekken bij AZ. Dan moet doe mogelijkheid er áltijd zijn en moeten de clubs dus om de tafel kunnen. Zeker als dat later mogelijk is met de Spurs, vind ik dat AZ een hoop te verwijten valt.
Als Ajax een goed bod had gedaan wilde AZ best met hun om de tafel.
Echter, Ajax wilde alleen het minimale bod doen, en AZ vond dit gewoon te laag. Spurs wil wel 3,5 miljoen betalen, dus daar praat AZ wel mee. Dat is toch een gewone gang van handelen?
Alsof Huntelaar ook ineens voor 3 miljoen weg mag omdat ie persee naar Ajax wil, dacht t niet. Een club heeft het recht je aan je contract te houden als geinteresseerde clubs minder bieden dan de vraagprijs.
__________________
Zuur...
Oud 23-12-2005, 09:36
mario
Avatar van mario
mario is offline
Er gaat het gerucht rond dat Georgios Samaras zich aangeboden heeft bij PSV. De Griekse aanvaller is bij SC Heerenveen lang niet altijd zeker van een basisplaats maar zou graag een stapje hogerop willen. De Eindhovenaren toonden afgelopen zomer al interesse, nu heeft de zaakwaarnemer van speler contact opgenomen.

Het is dus goed mogelijk dat de Friezen naast topscorer Klaas Jan Huntelaar ook haar tweede aanvaller kwijt raakt. Samaras en zijn zaakwaarnemer zouden met de leiding van PSV telefonisch contact hebben opgenomen om een duidelijk beeld te krijgen of de koploper van de Eredivisie hem nog wilt aantrekken.

Met de aankomende verhuur van Robert aan Betis Sevilla en de verregaande interesse van Vitesse in Gerald Sibon, zou er genoeg ruimte kunnen komen voor een plek in de selectie van Guus Hiddink.
Bron: Voetbalzone
__________________
www.funing.nl
Oud 23-12-2005, 10:26
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Normaal gesproken vind ik Voetbalprimeur nog wel een redelijk betrouwbare site maar bij dit verhaaltje zet ik toch wel mijn vraagtekens

Citaat:
‘Kraaij Sr. reden vertrek Lok’

De bemoeienis van Hans Kraaij senior was de reden voor het vertrek van Cees Lok. Dat wordt tenminste gemeld door het Gelderse TV-programma De Voorzet. Lok wilde niet met de Kraaij, maar alleen met clubmensen te maken hebben.
Hans Kraaij Sr. was technisch adviseur van investeerder Marcel Boekhoorn. De investeerder probeerde via Kraaij meer invloed te krijgen op het beleid van NEC. Een van de plannen van de miljonair was het kopen van Bayern-spits Roque Santa Cruz. Dat ketste echter af omdat de Paraguayaan geblesseerd raakte.
Volgens De Voorzet zag Lok niets in de plannen van Boekhoorn of het advies van Kraaij Sr. Doordat hij niet puur kon werken met de mensen met wie hij wilde werken, is hij opgestapt.
Shevchenko dan maar?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 23-12-2005, 10:39
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
'Mister AZ' stopt waarschijnlijk na dit seizoen

Michael Buskermolen houdt het na dit seizoen waarschijnlijk voor gezien bij AZ. De 33-jarige 'Mister AZ' is aan zijn zestiende seizoen bezig bij AZ, maar speelde dit jaar slechts vijf maal in de hoofdmacht. Eén van deze wedstrijden betrof het gewonnen UEFA cup duel tegen Litex Lovech.

In totaal speelde Buskermolen tot nu toe 398 wedstrijden in de hoofdmacht van AZ en scoorde daarbij 52 keer. De geboren Leimuidenaar heeft in zijn profcarriere nooit voor een andere club dan AZ gespeeld. Wat hij na dit seizoen gaat doen is nog niet duidelijk.
__________________
Zuur...
Oud 23-12-2005, 12:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-12-2005 @ 10:27 :
Als Ajax een goed bod had gedaan wilde AZ best met hun om de tafel.
Echter, Ajax wilde alleen het minimale bod doen, en AZ vond dit gewoon te laag. Spurs wil wel 3,5 miljoen betalen, dus daar praat AZ wel mee. Dat is toch een gewone gang van handelen?
Alsof Huntelaar ook ineens voor 3 miljoen weg mag omdat ie persee naar Ajax wil, dacht t niet. Een club heeft het recht je aan je contract te houden als geinteresseerde clubs minder bieden dan de vraagprijs.
Huntelaar is een belangrijke vaste waarde voor Heerenveen. Onvervangbaar, zou ik zelfs durven zeggen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-12-2005, 12:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 23-12-2005 @ 11:26 :
Normaal gesproken vind ik Voetbalprimeur nog wel een redelijk betrouwbare site maar bij dit verhaaltje zet ik toch wel mijn vraagtekens


Shevchenko dan maar?
Boekhoorn heeft wel meer "gekke" voorstellen gedaan. Maar niemand had ook verwacht dat Niedzielan en Barreto naar Nijmegen zouden komen, dat is wel gebeurd.

Bij dit verhaal zet ik overigens ook mijn vraagtekens, het lijkt me heel sterk dat Lok daar vóór zijn aanstellen niet van op de hoogte was en het lijkt me al helemaal sterk dat ook maar iemand heeft durven denken aan een bewezen waarde als Santa Cruz (lekkere wijn, btw).
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-12-2005, 12:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En hier de bevestiging dat het onzin is:

Citaat:
In het voetbalprogramma 'De Voorzet' van Omroep Gelderland werd gesuggereerd door Iwan van Duren van Voetbal International dat Hans Kraay sr. de reden zou zijn van het vertrek van Cees Lok. Het lijkt er op dat ze bij Omroep Gelderland ook het spoor bijster zijn, want na contact te hebben gehad met Frans Hendriks blijkt dit totaal niet waar te zijn, aldus Hendriks

''Er is inderdaad contact geweest tussen Hans Kraay sr. en Marcel Boekhoorn'', aldus Frans Hendriks. ''Maar dit is ook niet onlogisch, want iemand die zelf niet genoeg kijk heeft op spelers, moet zich laten adviseren. Zoals bij elke club is het zo dat er sponsors nodig zijn om een club draaiende te houden, dus ook bij NEC. En natuurlijk komen sponsors spelers tegen en zijn dan nieuwsgierig naar de mogelijkheden en de werkelijke waarde van deze speler. Boekhoorn heeft hierbij dus Kraay sr. als adviseur.''

Dat er contact is geweest tussen Cees Lok en Hans Kraay sr. wordt niet ontkent. ''Er is inderdaad telefonisch contact geweest tussen hun. Maar daar is niks mis mee. Elk advies is natuurlijk welkom en Lok ziet daar alleen maar de waarde van in. Lok heeft zelfs veel waardering voor Kraay sr. en zij kunnen ook goed met elkaar opschieten. Dat de betreffende speler vervolgens door Leen Looyen en Cees Lok zou zijn afgewezen is ook grote onzin.''

Hendriks vervolgt: ''Ik snap ook niet dat steeds de sponsors bij dit verhaal worden betrokken. Wij zijn er enkel en alleen voor de club en kunnen helemaal niet dominant zijn. Nogmaals, het is logisch dat als wij ergens een speler zien die naar ons idee erg goed lijkt, dat onze nieuwsgierigheid wordt gewekt en wij iemand inschakelen om hier serieus naar te kijken. Maar wij zijn enkel sponsors, een steun voor de club en kunnen enkel helpen bij het vinden en kopen van spelers. Het bestuur en trainer van NEC zijn en blijven altijd degene die de keuze maken om er uiteindelijk wel of niets mee te doen. Dit verhaal van Omroep Gelderland raakt noch kant noch wal.''

Er is veel gezegd en gesproken over het weggaan van Cees Lok. Alle mogelijkheden werden uit de kast gehaald die een reden zouden kunnen zijn voor het plotselinge vertrek. Maar dat Lok een probleem zou hebben met de investeerders kan in het rijk der fabelen.

Eind van deze middag sprak ForzaNEC.nl ook al met Frans Hendriks, die natuurlijk ook gelezen en gehoord had dat zij werden betrokken in het hele verhaal rond Lok. Maar niets van dit is waar. Zij hebben zelfs totaal geen problemen gehad met Lok en vonden en vinden hem een professionele trainer. De band die zij samen met Lok hadden, zou zorgen voor een stabiel NEC.

''We kunnen nog steeds door één deur met Cees Lok,'' aldus Frans Hendriks. ''Ik spreek ook namens Marcel Boekhoorn, die dit verhaal natuurlijk ook gehoord heeft. Maar wij zijn hier niet verantwoordelijk voor. We hebben ontzettend veel waardering voor Cees en alles is fatsoenlijk gegaan. We betreuren het natuurlijk wel dat Cees Lok op deze manier afscheid heeft genomen van NEC.''
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-12-2005, 14:35
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-12-2005 @ 10:33 :
AZ en Spurs zijn het eens over een transfer van Vlaar. Spurs betaald zo'n 3,5 miljoen voor Ron, alleen moet Ron er zelf nog uitkomen met de club.

Zo zonde dat het zo gelopen is. Had ook nooit verwacht dat Ron zich zo gek zou laten praten. De media is hier natuurlijk ook 'schuldig' aan. Veel teveel gehyped...

Maar ja, zo is het nu eenmaal. En gelukkig gaat ie iig niet naar 020.
Spurs betaalT. Maar ik vind niet dat de media schuldig is aan de hele heisa. Die Vlaar had maar niet zo'n bakkus op moeten zetten als ie er eens een paar keer naast stond. Als je 20 jaar bent en net een half seizoentje in het eerste hebt gespeeld hebt moet je nog niet zo'n praatjes hebben. Ik denk wel dat Vlaar een topvoetballer gaat worden overigens.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 24-12-2005, 10:59
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-12-2005 @ 10:33 :
AZ en Spurs zijn het eens over een transfer van Vlaar. Spurs betaald zo'n 3,5 miljoen voor Ron, alleen moet Ron er zelf nog uitkomen met de club.

Zo zonde dat het zo gelopen is. Had ook nooit verwacht dat Ron zich zo gek zou laten praten. De media is hier natuurlijk ook 'schuldig' aan. Veel teveel gehyped...

Maar ja, zo is het nu eenmaal. En gelukkig gaat ie iig niet naar 020.
Spurs-coach Jol ziet komst Vlaar niet zitten

Het verhaal Ron Vlaar krijgt een nieuwe dimensie, nu Tottenham Hotspur heeft tegengesproken dat er de verdediger naar Londen kan komen.
De bal leek helemaal te liggen bij Ron Vlaar. De verdediger moest zelf beslissen of hij de overstap wilde maken naar Tottenham Hotspur. De clubs hadden elkaar al gevonden in een afkoopsom van zo'n drie miljoen euro.

Maar de transfersage krijgt een andere onverwachte wending. Tottenham-trainer Martin Jol heeft tegengesproken dat hij Vlaar nodig heeft. 'Natuurlijk kennen we hem, omdat ik alle jonge spelers in Nederland ken', vertelde Jol. 'Vlaar is mogelijk een interessante speler, maar we hebben al vier, vijf centrale verdedigers. Er zit niet veel in, je kan aannemen dat hij in januari geen speler van Tottenham wordt.'

AZ staat op een ander standpunt. De Alkmaarse club maakte woensdag bekend dat er een akkoord was met de Engelse club over een transfer van Vlaar. De jonge verdediger moest zelf inschatten of hij al klaar was voor een overgang naar het Premiership.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 24-12-2005, 11:35
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Guissie schreef op 24-12-2005 @ 11:59 :
Spurs-coach Jol ziet komst Vlaar niet zitten

*knip*
Tja, het volgende hoofdstuk in dit rare verhaal. Dit is allemaal niet best, voor beide partijen niet...
Ron had zich vast iets anders voorgesteld van zijn eerste jaren als profvoetballer. Zo'n 7 jaar geleden had ik me niet voor kunnen stellen dat Ronnie een van de meest besproken voetballers van Nederland zou worden. Zo'n rustige jongen, wat ie nog is, met nu ineens zo'n onrustige sfeer om zich heen.
__________________
Zuur...
Oud 24-12-2005, 12:54
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Twente is rond met Anatoli Gerk van Anderlecht! Een koopje voor een heel talentvolle aanvaller. Erg blij met dit nieuws, die hadden we echt nodig. Bovendien loopt er nog een gesprek met Garcia van MVV, wat ik er van gezien heb lijkt me dat ook wel een versterking. Plageman is toch wel een hele slimme op de transfermarkt, Majstorovic, Bakircioglu, en nu deze jongens halen met een nihil transferbudget. Hij gaat alleen stoppen als algemeen directeur en door als technisch omdat hij het te druk zou hebben oid, en hij word opgevolgd door Jan Van Halst :/
Echte clubman, niks mis mee maar Algemeen directeur is wel een beetje te hoog gegrepen lijkt me
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 24-12-2005, 15:43
baas
Avatar van baas
baas is offline
Doelman Tristan Peersman verlaat zo goed als zeker met onmiddellijke ingang Anderlecht. De 26-jarige keeper tekent in de loop van volgende week een contract voor twee en een half jaar bij het Nederlandse Willem II. Peersman ondergaat komende dinsdag medische testen. Peersman was bij Anderlecht compleet op een zijspoor beland. Na zijn turbulente vorig seizoen was hij onder Vercauteren eigenlijk slechts vierde doelman.

(bron: het Nieuwsblad, La Dernière Heure)
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 25-12-2005, 03:02
Supreme Dutch
9 miljoen voor Huntelaar vind ik echt schandalig veel.. WTF moeten ze in Heerenveen met al dat geld? Van Nistelrooy terughalen?

Ledezma,
Machlas,
Mido,
Zlatan,
Sonck,
Charisteas,
Rosenberg,
Huntelaar (ik weet zn bijnaam al als het niet gaat werken met die baas.. STUNTELAAR)

Ik kom uit rond de 50 miljoen als ik die samen optel, voor hoeveel jaar? 10? En dit zijn ze vast nog lang niet allemaal die geld gekost hebben.. Ledezma is nog door V Gaal gekocht.. dus 96 ofzo.. Voor spitsen.. Heeft Feyenoord in die 10 jaar uberhaubt bij elkaar 50 miljoen uitgegeven aan spelers?
Oud 25-12-2005, 11:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Valencia naar Sparta, Heije naar Go Ahead. Valencia is niet mijn favoriet, maar Heije is een goede voetballer
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-12-2005, 17:06
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 24-12-2005 @ 12:35 :
Tja, het volgende hoofdstuk in dit rare verhaal. Dit is allemaal niet best, voor beide partijen niet...
Ron had zich vast iets anders voorgesteld van zijn eerste jaren als profvoetballer. Zo'n 7 jaar geleden had ik me niet voor kunnen stellen dat Ronnie een van de meest besproken voetballers van Nederland zou worden. Zo'n rustige jongen, wat ie nog is, met nu ineens zo'n onrustige sfeer om zich heen.
Het is idd allemaal heel erg vreemd gelopen en opgeblazen in de media. Al is Vlaar zelf ook niet altijd even verstandig geweest.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 27-12-2005, 21:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
KEEPER DEELKENS KEERT TERUG NAAR BELGIE

Het verblijf van Bart Deelkens in Nederland is van korte duur geweest. In de zomer trok de keeper van Westerlo naar MVV en nu tekent hij al voor 2,5 jaar bij Sint-Truiden. Dat weet HBvL.

STVV bereikte met MVV een deal over een afkoopsom, want Deelkens had er nog een contract tot 2008. Hij moet alleen nog
medisch gekeurd worden. "Ik wou altijd al in mijn achtertuin spelen", zei hij.

"Belic wordt 35 en dan moet je uitkijken naar een vervanger", zegt Guy Mangelschots, technisch directeur bij STVV. Benieuwd of tweede doelman Frank Boeckx er ook zo over denkt.


Bartje al weer na een half jaar weg bij ons. Jammer, maar wel logisch, Van den Ban is de onbetwiste nummer 1 bij ons.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 27-12-2005 om 21:09.
Oud 27-12-2005, 21:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Attentie! Lantaarnpaal te koop!:

Aelbrecht en MVV mogelijk uit elkaar

De Belg Kristof Aelbrecht en MVV gaan waarschijnlijk uit elkaar.

De 24-jarige aanvaller komt in Maastricht nauwelijks aan spelen toe. MVV-trainer Andries Jonker geeft de voorkeur aan Ibad Muhammadu en Harrie Gommans. Aelbracht hoopt daarom op een nieuwe club. ’ Wij hebben daar begrip voor. Als een club zich voor hem meldt, dan zal MVV meewerken aan een overgang’, zegt Jonker. Aelbrecht speelde eerder voor Vitesse en Helmond Sport en verkaste twee jaar geleden naar MVV.


Tja, vind het niet erg, hij brak totaal geen potten in die anderhalf jaar. Het enige nadeel is dat onze toch al niet brede selectie met het vertrek van Deelkens en Aelbrecht alsmaar krapper wordt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-12-2005, 19:33
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Feyenoord wint de race en legt Vlaar vast

28/12/2005 18:45

Ajax en Tottenham Hotspur trokken met volle kracht aan hem maar Feyenoord is er met Ron Vlaar vandoor gegaan. De twintigjarige verdediger van AZ verhuist per 1 januari naar De Kuip, waar hij het WK hoopt te halen.
Vlaar doorstond de medische keuring en tekende een contract tot de zomer van 2009 bij Feyenoord en maakte daarmee een einde aan de lange periode vol onzekerheid over zijn nabije toekomst. 'En daar ben ik heel blij mee. Het heeft altijd mijn voorkeur gehad om voor een grote Nederlandse club te spelen. Dus toen Feyenoord belde, hoefde ik eigenlijk niet zo heel lang na te denken', vertelde Vlaar op de website van Feyenoord.

Vlaar sprak al met Feyenoord-coach Erwin Koeman. 'Hij heeft me het een en ander uitgelegd over de gang van zaken in Rotterdam en zijn manier van aanpak. Dat was heel verhelderend. Over mijn positie binnen de selectie hebben we het maar zijdelings gehad. Dat vond ik prima, want ik realiseer me dat ik het gewoon vanaf de eerste dag in Rotterdam moet laten zien.'

In Alkmaar slaagde Vlaar er onder Louis van Gaal niet in een vaste plek te veroveren, waardoor zijn status als international en deelname aan het WK op de tocht kwam te staan. Bij Tottenham, waar hij zelf en AZ al tot een akkoord mee kwam, vreesde Vlaar gezien de grote concurrentie nog verder uit zicht te raken.

'Na een periode waarin ik meer met randzaken dan met het voetbal werd geconfronteerd, is het nu prettig om te weten waar ik aan toe ben. Ik kan bijna niet wachten tot de eerste training.'

-----

Toch wel een opmerkelijke transfer vind ik. Feyenoord leek zich er nooit heel erg mee bemoeid te hebben maar hebben hem dus toch gestrikt. Ik hoop dat ie zich goed kan ontwikkelen in Rotterdam en uitgroeit tot een topverdediger.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 28-12-2005, 20:53
baas
Avatar van baas
baas is offline
Goeie aankoop wel ja. Als het nog ergens schort aan het team van Feyenoord is het achterin. Een goede centrale verdediger erbij is zeker voor Feyenoord geen overbodige luxe. Greene vind ik overigens ook een topper, momenteel echt wel beter dan Vlaar.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.