Oud 16-01-2006, 09:39
Kejting
Avatar van Kejting
Kejting is offline
Jammer, dat is het woord dat gisteren bij Vitesse paste. Jammer van die cornergoal, jammer dat Junker net naast kopte, jammer dat het vooral voorin niet lukte, jammer dat theo janssen niet zijn stempel er op kon drukken en jammer van die Feyenoorders buiten hun vak.

(oja, en gelukkig kreeg Dingsdag geen rode kaart )
__________________
kutjong
Advertentie
Oud 16-01-2006, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-01-2006 @ 13:17 :
Lok op z'n bakkes olee olee
Oud 16-01-2006, 12:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Jammer dat is hier het woord van het hele seizoen, of 'net niet'
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 16-01-2006, 12:59
Kejting
Avatar van Kejting
Kejting is offline
Oh heeft iemand gisteren gezien of het nou een penalty was of niet, benson vs Bahia?
in de Gelderlander staat van wel, mn papa zei het maar ik heb het niet gezein
__________________
kutjong
Oud 16-01-2006, 13:31
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Kejting schreef op 16-01-2006 @ 12:59 :
Oh heeft iemand gisteren gezien of het nou een penalty was of niet, benson vs Bahia?
in de Gelderlander staat van wel, mn papa zei het maar ik heb het niet gezein
Ik vond het een twijfelgevalletje... Hij had m kunnen geven, maar een zware overtreding was het niet.
__________________
Zuur...
Oud 16-01-2006, 19:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vond het geen penalty.

Wel opvallend om te zien, clubs als Utrecht en Grunn boven Ajax... maja als je zo'n flutspel speelt is het ook wel te begrijpen eigenlijk.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-01-2006, 21:36
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
maar ik zag net wel dat Benson vogelvrij in de zestien stond en buitenspel werd gegeven
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 18-01-2006, 22:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Andrzej Niedzielan _0_
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-01-2006, 23:47
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-01-2006 @ 22:50 :
Andrzej Niedzielan _0_
Haha, gefeliciteerd . De verdediging van NEC stond weer goed en Sparta was één groot drama.

AZ wint gewoon weer makkelijk van ADO, ondanks na een rode kaart in de 5e minuut van barry opdam. Penalry kregen ze wel erg makkelijk maar ondanks dat toch verdiende winnaar.

De uitleg van Van Gaal over hoe Barry Opdam eigenlijk had moeten verdedigen was geniaal
__________________
Volg de evenaar.
Oud 19-01-2006, 12:39
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Van Gaal was idd goed bezig op de persconferentie

Eerst de mooie analyse van Opdam, daarna zijn reactie 'ik stap op als er kunstgras komt' die ook niemand verwacht had en vervolgens zijn cynisch overdreven reactie op de bloemetjes die hij kreeg. Reactie van Adelaar daar op was ook prachtig
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 19-01-2006, 12:50
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik heb zo'n gevoel dat we hem zondag nog gaan winnen ook van Ajax, we moeten nu winnen anders is het seizoen voorbij. Gerk en Vidarsson mogen allebei meedoen en iedereen is meer dan gemotiveerd voor een keiharde wedstrijd. Meestal laat mijn gevoel me niet in de steek bij zulk soort dingen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 19-01-2006, 13:23
baas
Avatar van baas
baas is offline
Pff wat een keiharde schwalbe van Arveladze, daar hoor je Van Gaal dan weer niet over. Echt suf dat die scheids daar intrapt zeg...zoals de commentator al zei: goedmakertje.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 19-01-2006, 14:06
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Bossen floot ook gewoon zwaar k*t gister avond.
__________________
Zuur...
Oud 19-01-2006, 16:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ook volgend seizoen zal het play off-systeem worden toegestaan in de Eredivisie, maakt de Stuurgroep Voetbalvandalisme zojuist bekend. Er is geconstateerd dat het invoeren van maatregelen tegen geweld in en om de stadions op schema ligt. Ook de vermindering van politie-inzet wordt uitgevoerd.

Alleen over de pasfotoregistratie is nog geen overeenstemming bereikt. Minister van Binnenlandse Zaken Johan Remkes reageerde verbaasd over het bericht dat niet alle burgemeesters de clubs verplichten seizoenkaart met pasfoto te verstrekken. De burgervaders mogen beslissen over over de openbare orde in hun gemeente.

Tussen alle betrokken partijen is wel afgesproken dat volgend seizoen de stadionverboden beter worden gehandhaafd. Komend seizoen zal de KNVB een proef doen bij de toegangspoorten van de stadions van enkele clubs, om de toegang van enkele supporters met een stadionverbod te weigeren.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-01-2006, 19:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Goh, en ik kwam er gisteravond rond 11 uur of zo ook ff achter dat er gevoetbald werd in de Eredivisie.
Sparta-NEC niet gezien, AZ-ADO wel. Knap dat je toch dan met 3-1 wint als je bijna de hele wedstrijd met een mannetje meer voetbalt. Desondanks vond ik het niet overtuigend van AZ. ADO had veel pech met de paal, de lat en de slimme uitgelokte penal van Arveladze.

Citaat:
Stom Konijn schreef op 19-01-2006 @ 12:39 :
Reactie van Adelaar daar op was ook prachtig
Ik heb goed opgelet, ze zeiden bij Talpa ook al op "let op de reactie van Adelaar", maar ik zag echt niet wat er zo prachtig / opvallend aan was. Ach ja, zal wel aan mij liggen.
Van Gaal was wel lekker bezig op de persconferentie, haha. "Het stond in de krant, dus klopt het niet." En nog meer van dat soort opmerkingen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-01-2006, 21:50
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Van Gaal was helemaal druk aan het gebaren en hij zuchte en keek echt zo van; flikker toch een eind op
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 20-01-2006, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-01-2006 @ 16:36 :
Die Remkes weet ook TOTAAL NIKS van het voetbalwereldje he... ongelooflijk dat die man er dan mee mag over beslissen enzo
Oud 20-01-2006, 11:13
Verwijderd
Mijn voorspellingen voor komend weekend:


PSV RKC Waalwijk 5-0
Sc Heerenveen Sparta Rotterdam 1-2
RBC Roosendaal Heracles Almelo 1-0
AZ FC Groningen 4-2
Vitesse Willem II 1-1
FC Twente Ajax 2-1
NEC ADO Den Haag 2-0
Feyenoord Roda JC 2-0
FC Utrecht NAC Breda 4-1
Oud 20-01-2006, 11:38
squat
squat is offline
Citaat:
Guissie schreef op 18-01-2006 @ 23:47 :
Haha, gefeliciteerd . De verdediging van NEC stond weer goed en Sparta was één groot drama.

AZ wint gewoon weer makkelijk van ADO, ondanks na een rode kaart in de 5e minuut van barry opdam. Penalry kregen ze wel erg makkelijk maar ondanks dat toch verdiende winnaar.

De uitleg van Van Gaal over hoe Barry Opdam eigenlijk had moeten verdedigen was geniaal
Het was gewoon ontzettend dom verdedigd van Opdam. Je hoeft geen expert te zijn om te begrijpen hoe dat beter kon.

Citaat:
Pff wat een keiharde schwalbe van Arveladze, daar hoor je Van Gaal dan weer niet over. Echt suf dat die scheids daar intrapt zeg...zoals de commentator al zei: goedmakertje.
Tuurlijk heeft hij het daar niet over. Ik denk ook niet dat hij het echt erg vond. Maar ik hoorde dat "goedmakertje" ook. Kan jij me vertellen waarvoor? Verdiende AZ een goedmakertje op een of andere manier?

Laatst gewijzigd op 20-01-2006 om 11:43.
Oud 20-01-2006, 11:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 20-01-2006 @ 11:13 :
Mijn voorspellingen voor komend weekend:


PSV RKC Waalwijk 5-0
Sc Heerenveen Sparta Rotterdam 1-2
RBC Roosendaal Heracles Almelo 1-0
AZ FC Groningen 4-2
Vitesse Willem II 1-1
FC Twente Ajax 2-1
NEC ADO Den Haag 2-0
Feyenoord Roda JC 2-0
FC Utrecht NAC Breda 4-1
Dat zijn me nogal voorspellingen, hé
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-01-2006, 11:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 20-01-2006 @ 11:06 :
Die Remkes weet ook TOTAAL NIKS van het voetbalwereldje he... ongelooflijk dat die man er dan mee mag over beslissen enzo [afbeelding]
Ik heb al een aantal brieven gestuurd naar de KNVB en het ministerie van Binnenlandse Zaken. Ik ben benieuwd wat hun reactie is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-01-2006, 17:19
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 19-01-2006 @ 21:50 :
Van Gaal was helemaal druk aan het gebaren en hij zuchte en keek echt zo van; flikker toch een eind op
Ik vond dat best wel meevallen eigenlijk.
Als Vijf's voorspellingen kloppen gaat er een wonder gebeuren: RBC wint dit seizoen een wedstrijd. Ach ja, dat komt natuurlijk door de komst van Maaskant... maar uiteraard ook door de komst van Henkie he, ook al heeft-ie nog geen minuut gespeeld.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 20-01-2006, 19:14
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
squat schreef op 20-01-2006 @ 11:38 :


Tuurlijk heeft hij het daar niet over. Ik denk ook niet dat hij het echt erg vond. Maar ik hoorde dat "goedmakertje" ook. Kan jij me vertellen waarvoor? Verdiende AZ een goedmakertje op een of andere manier?
Nou, gewoon voor die rode kaart van Opdam dus neem ik aan. Niet dat die onterecht was...maar misschien vond ie het zielig ofzo dat ze de hele wedstrijd met 10 moesten spelen
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 22-01-2006, 15:11
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Godverdegodver, wat ben ik chagerijnig. De beste wedstrijd van het seizoen misschien wel. Wie gaat er nou een speler brengen centraal in de verdediging die in een jaar tijd misschien een uur op het veld gestaan heeft, als je 2-1 voor staat tegen Ajax met nog 5 minuten te spelen, terwijl het centrale verdedigingsduo als een trein staat te spelen!? Aaah, dit is echt kut. Dit hadden gewoon 3 punten moeten zijn. En dan hoor je die )(*$ajacieden de hele wedstrijd niet, het elftal speelt een ongelooflijke kutwedstrijd, scoren ze in de 89ste en 90ste minuut 2 prutsgoals en ze gaan helemaal uit hun dak. We love you Ajax *kots*
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 22-01-2006, 16:42
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 22-01-2006 @ 15:11 :
Godverdegodver, wat ben ik chagerijnig. De beste wedstrijd van het seizoen misschien wel. Wie gaat er nou een speler brengen centraal in de verdediging die in een jaar tijd misschien een uur op het veld gestaan heeft, als je 2-1 voor staat tegen Ajax met nog 5 minuten te spelen, terwijl het centrale verdedigingsduo als een trein staat te spelen!? Aaah, dit is echt kut. Dit hadden gewoon 3 punten moeten zijn. En dan hoor je die )(*$ajacieden de hele wedstrijd niet, het elftal speelt een ongelooflijke kutwedstrijd, scoren ze in de 89ste en 90ste minuut 2 prutsgoals en ze gaan helemaal uit hun dak. We love you Ajax *kots*
Voor Vitesse was het net anders

Vitesse speelde gisteren slecht, er was amper de bekende strijd en er lukte gewoon helemaal niks. Willem 2 speelde goed (eerste helft) verdiend op voorsprong.
Tweede helft, vd Schaaf mist een penalty en dat maakte mijn twijfels over het laten nemen van de pingel door hem dus terecht.
Toen deed Sturing voor het eerst een goede tactische wissel. De Mul eruit Benson er in en 3-3-4 gaan spelen met benson-junker centraal en hersi en frankel op de vleugels. De druk kwam en in de laatste minuten werd Benson de held
Onverdiend gewonnen, maar ik ga er niet minder om juichen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 22-01-2006, 16:43
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 22-01-2006 @ 15:11 :
Godverdegodver, wat ben ik chagerijnig. De beste wedstrijd van het seizoen misschien wel. Wie gaat er nou een speler brengen centraal in de verdediging die in een jaar tijd misschien een uur op het veld gestaan heeft, als je 2-1 voor staat tegen Ajax met nog 5 minuten te spelen, terwijl het centrale verdedigingsduo als een trein staat te spelen!? Aaah, dit is echt kut. Dit hadden gewoon 3 punten moeten zijn. En dan hoor je die )(*$ajacieden de hele wedstrijd niet, het elftal speelt een ongelooflijke kutwedstrijd, scoren ze in de 89ste en 90ste minuut 2 prutsgoals en ze gaan helemaal uit hun dak. We love you Ajax *kots*
Ik geef je groot gelijk dat ajax de overwinning niet verdient heeft, maar aan de andere kant is een voorsprong van 2-1 verspelen is ook niet geweldig. En wat die supporters van tegenwoordig hebben weet ik ook niet, de eerste seizoens helft worden de spelers uitgefloten en nu opeens (omdat ze weer winnen) niet meer. je hoort je club altijd te steunen, in goede en in slechte tijden en daar versta ik geen fluit concerten onder.
__________________
ajacied 4-life
Oud 22-01-2006, 16:57
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
mwoah zo slecht speelde ajax niet hoor. twas een leuke wedstrjid met 2 iets te late, maar zeker geen onverdiende,doelpunten
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 22-01-2006, 17:20
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nou als Ajax dit niveau heeft tegen Inter vrees ik het ergste voor ze. Alleen Grygera en misschien Rosales speelden een redelijke wedstrijd, alle andere posities waren ze gewoon minder dan Twente. Ik had altijd nog wel vertrouwen in Rosenberg, maar volgens mij heeft die in een vrouwencompetitie gespeeld. Bij elk tikje lag hij weer te huilen, en bij duels in de kleine ruimte word hij bijna weggeblazen. Huntelaar kreeg geen poot aan de grond bij Zomer die (weer) een ongelooflijk goede wedstrijd speelde. Ajax lijkt heel erg afhankelijk van Sneijder die na een kwartier profesioneel geraakt werd door Heubach en vervolgens geen sprint meer kon trekken. Dat Blind Charisteas bracht was een goede zet, ineens klopte het systeem niet meer bij Twente en liep er constant een aanvaller vrij bij Ajax. Ook Emanuelson leek niet zo logisch maar dat was wederom een goede zet. Nee dan onze meestertakticus Coolen...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 22-01-2006, 17:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
kalinho schreef op 22-01-2006 @ 16:57 :
mwoah zo slecht speelde ajax niet hoor. twas een leuke wedstrjid met 2 iets te late, maar zeker geen onverdiende,doelpunten
Dan heb je een andere wedstrijd gezien dan ik, Ajax heeft geen uitgespeelde kans gehad.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 22-01-2006, 18:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 22-01-2006 @ 16:43 :
Ik geef je groot gelijk dat ajax de overwinning niet verdient heeft, maar aan de andere kant is een voorsprong van 2-1 verspelen is ook niet geweldig. En wat die supporters van tegenwoordig hebben weet ik ook niet, de eerste seizoens helft worden de spelers uitgefloten en nu opeens (omdat ze weer winnen) niet meer. je hoort je club altijd te steunen, in goede en in slechte tijden en daar versta ik geen fluit concerten onder.
Dan ben je bij ajax toch echt verkeerd.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-01-2006, 18:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb vandaag overigens de tweede helft van het seizoen gezien. Wat was de verdediging de hele wedstrijd imponerend! ADO heeft geen kans gehad. Na de rust werd David Jones ingebracht voor de slecht spelende Tininho en ik zeg je eerlijk, ik heb nog nooit zo'n fantastisch spelend middenveld gezien bij NEC. Barreto en Jones combineerden fantastisch, Doelen strooide met gouden passjes en zo kan ik nog wel even doorgaan. Jones was verschrikkelijk goed, als hij dit volhoudt, haalt hij het eerste van Manchester United écht wel. En als Ferguson vandaag op de tribune had gezeten, haalt hij Barreto er alsnog bij.

Maar écht onder de indruk was ik van Niedzielan, die speelde weer de sterren van de hemel Het is jammer dat hij inmiddels al 27 is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-01-2006, 20:39
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-01-2006 @ 18:17 :
Maar écht onder de indruk was ik van Niedzielan, die speelde weer de sterren van de hemel Het is jammer dat hij inmiddels al 27 is.
Beetje rare reacties wel, na die penalty en zijn doelpunt.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 22-01-2006, 20:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 22-01-2006 @ 20:39 :
Beetje rare reacties wel, na die penalty en zijn doelpunt.
Niedzielan is een ettertje. En daarom is hij ook zo populair en nuttig. Denk maar terug aan Jack de Gier. Hij was jarenlang de meest gehate man in Nijmegen. Toen vertrok hij naar NEC en werd één van de meest populaire spitsen die NEC ooit gekend heeft. Niedzielan doet dat ook een beetje. Publiek opzwepen en tegenstandertje pesten. Hij is alleen niet zo hard als de Gier was. Hij heeft dan wel weer het voordeel dat hij gewoon heel erg goed kan voetballen.

Overigens vond ik de reactie na zijn eigen doelpunt niet zo raar, hooguit verschrikkelijk blij, maar hij verdiende het ook
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-01-2006, 22:31
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 22-01-2006 @ 16:42 :
Voor Vitesse was het net anders

Vitesse speelde gisteren slecht, er was amper de bekende strijd en er lukte gewoon helemaal niks. Willem 2 speelde goed (eerste helft) verdiend op voorsprong.
Tweede helft, vd Schaaf mist een penalty en dat maakte mijn twijfels over het laten nemen van de pingel door hem dus terecht.
Toen deed Sturing voor het eerst een goede tactische wissel. De Mul eruit Benson er in en 3-3-4 gaan spelen met benson-junker centraal en hersi en frankel op de vleugels. De druk kwam en in de laatste minuten werd Benson de held
Onverdiend gewonnen, maar ik ga er niet minder om juichen
Ja verdomme man, speelt Willem II eens (voor het eerst dit seizoen zo'n beetje) behoorlijk, krijg je zoiets in de laatste minuten. Iets met de hoek en klappen enzo....
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 22-01-2006, 23:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bah bah, wat was Ajax weer lucky zeg.

NEC speelde echt mooi de tweede helft ja. En die Niedzielan, op basis van momenten in andere wedstrijden vond ik dat sowieso al een opgewonden standje. Maar als hij zich desondanks dat zich toch nuttig kan maken en zich 100% inzet voor het team dan is dat natuurlijk wel goed. Iets waar meneer Muhamadu van ons zich eens iets van kan aantrekken.

NAC na 4 verlieswedstrijden eindelijk weer eens een punt, ook nog in Utrecht waar je niet 1-2-3 punten vandaan haalt. Zonder Pierre was dat zeker niet gelukt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 23-01-2006, 01:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Publiek had trouwens ook een mooie actie vandaag:



__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-01-2006, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 22-01-2006 @ 23:53 :
Zonder Pierre was dat zeker niet gelukt.
Je bedoelt mét Pierre neem ik aan?
Oud 23-01-2006, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-01-2006 @ 01:55 :
Publiek had trouwens ook een mooie actie vandaag:

[afbeelding]

[afbeelding]
Bij ons ook gister: de spelers weer eens uitgezwaaid




voor meer foto's : http://www.prideofthesouth.nl/index....&s=utrecht-nac
Oud 23-01-2006, 12:20
Supreme Dutch
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-01-2006 @ 18:13 :
Dan ben je bij ajax toch echt verkeerd.
"Laat het maar een paar jaar slecht gaan met Ajax, dan gaan al die pannekoeken tenminste weg"
Oud 23-01-2006, 12:23
squat
squat is offline
Prachtige en erg verdiende overwinning van Ajax. Ben er erg blij mee.
Oud 23-01-2006, 12:48
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
squat schreef op 23-01-2006 @ 12:23 :
Prachtige en erg verdiende overwinning van Ajax. Ben er erg blij mee.
grapjas





__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 23-01-2006, 13:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wij hebben sindskort ook een heuse tifo-groep. Ze moeten alleen nog geld en werkruimte hebben
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-01-2006, 13:43
Kejting
Avatar van Kejting
Kejting is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-01-2006 @ 13:03 :
Wij hebben sindskort ook een heuse tifo-groep. Ze moeten alleen nog geld en werkruimte hebben
zelfs bij Vitesse is dit op gang gezet, alleen fotos van de verwelkoming van Junker moet nog komen

Maar bij Vitesse mist ook geld (ja, verrassing en ruimte)
__________________
kutjong
Oud 23-01-2006, 14:44
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ach, bij ons is ook niet zo heel veel geld denk ik maar toch zijn er elke wedstrijd weer grote spandoeken en acties aanwezig, heeft even nodig maar als het goed georganiseerd is dan zal geld niet zo'n rol spelen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 23-01-2006, 15:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 23-01-2006 @ 14:44 :
Ach, bij ons is ook niet zo heel veel geld denk ik maar toch zijn er elke wedstrijd weer grote spandoeken en acties aanwezig, heeft even nodig maar als het goed georganiseerd is dan zal geld niet zo'n rol spelen.
Nee, klopt, maar tijd is geld hè
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-01-2006, 15:11
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Misschien heeft Boekhoorn nog wat geld voor jullie over
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 23-01-2006, 17:05
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Kejting schreef op 16-01-2006 @ 09:39 :
Jammer, dat is het woord dat gisteren bij Vitesse paste. Jammer van die cornergoal, jammer dat Junker net naast kopte, jammer dat het vooral voorin niet lukte, jammer dat theo janssen niet zijn stempel er op kon drukken en jammer van die Feyenoorders buiten hun vak.

(oja, en gelukkig kreeg Dingsdag geen rode kaart )
Jammer dat er nog vitesse supporters liepen op ons eigen gecreeerde uitvak!

Dat spandoek over Krikke mocht er trouwens wel wezen gisteren! Maar is het niet tegenstrijding als je de hoeren terug wilt en Krikke weg?
Oud 23-01-2006, 17:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 23-01-2006 @ 15:11 :
Misschien heeft Boekhoorn nog wat geld voor jullie over
Boekhoorn heeft altijd geld voor ons over, z'n veiligheid vindt hij echter belangrijk. Idioot hè?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-01-2006, 18:49
squat
squat is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 23-01-2006 @ 12:48 :
grapjas

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Oke, prachtig is het natuurlijk niet om net binnen de tijd te winnen tegen Twente. Maar verdiend was het zeer zeker wel.
Oud 23-01-2006, 18:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
squat schreef op 23-01-2006 @ 18:49 :
Oke, prachtig is het natuurlijk niet om net binnen de tijd te winnen tegen Twente. Maar verdiend was het zeer zeker wel.
Misschien wel, maar voor twente zal dat nooit zo voelen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie-topic 2005-2006 deel III
Mr.Oizo
141 03-05-2006 17:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.