Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2003, 22:12
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 10-07-2003 @ 21:51:
Nog 1 dag zijn de renners verwijderd van de eerste serieuze bergen.
Ik ben benieuwd of de nieuwe drager van de bolletjestrui, Finot, ook daar wat kan laten zien.

Lijkt me niet, hij heeft gewoon de punten gekregen doordat hij bij ontsnappingen meezat, maar in het hooggebergte stelt hij niets voor.
Advertentie
Oud 11-07-2003, 09:38
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik ben benieuwd wat er zaterdag zal gebeuren. Zaterdag zit er een col van eerste categorie een aantal kilometers voor de finish met daarna een afdaling en nog een col van derde categorie met afdaling. Zondag is een serieuze rit met aankomst berg-op, maandag liggen de hogere bergen juist weer in het begin van het parcours. Ik ben erg benieuwd of Armstrong (of Beloki) zaterdag al een aanval wil plaatsen, ik vermoed dat Armstrong niet alleen weg zal gaan maar dat hij de situatie zal aanzien en als hij bijvoorbeeld met Heras alleen de sterkste zou zijn met Heras naar de streep zal rijden (en Heras dan zal laten winnen). Anders zal hij wel volgen en zo de gele trui pakken. Zondag zal Armstrong wel aanvallen, maandag, vermoed ik, niet meer.
Oud 11-07-2003, 09:59
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Ik hoor iedereen zeggen dat deze Tour in de Pyreneeen beslist gaat worden. Nu komen eerst de Alpen, en ik ben ook benieuwd wat Armstrong weer gaat laten zien!
Dat het leuke, spannende ritten gaan worden staat vast!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 11-07-2003, 10:03
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 11-07-2003 @ 10:38:
Ik ben benieuwd wat er zaterdag zal gebeuren. Zaterdag zit er een col van eerste categorie een aantal kilometers voor de finish met daarna een afdaling en nog een col van derde categorie met afdaling. Zondag is een serieuze rit met aankomst berg-op, maandag liggen de hogere bergen juist weer in het begin van het parcours. Ik ben erg benieuwd of Armstrong (of Beloki) zaterdag al een aanval wil plaatsen, ik vermoed dat Armstrong niet alleen weg zal gaan maar dat hij de situatie zal aanzien en als hij bijvoorbeeld met Heras alleen de sterkste zou zijn met Heras naar de streep zal rijden (en Heras dan zal laten winnen). Anders zal hij wel volgen en zo de gele trui pakken. Zondag zal Armstrong wel aanvallen, maandag, vermoed ik, niet meer.
Zaterdag gaan de Postals bergop proberen er zoveel mogelijk af te rijden, maar omdat het geen klim van de buitencategorie is en er daarna nog een afdaling is denk ik dat er na de afdaling weer een groep van zo'n twintig man is. Van die groep zullen er mensen proberen te ontsanppen, maar dat zal Armsrong niet toelaten. Dus gaan ze met zijn twintigen sprinten voor de ritzege.

L'Alpe d'Huez wordt voor Armstrong hier kan hij bergop het verschil maken en is er geen afdaling waarin er weer mensen terug kunnen gaan komen.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Oud 11-07-2003, 10:18
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
marc24 schreef op 11-07-2003 @ 11:03:
Zaterdag gaan de Postals bergop proberen er zoveel mogelijk af te rijden, maar omdat het geen klim van de buitencategorie is en er daarna nog een afdaling is denk ik dat er na de afdaling weer een groep van zo'n twintig man is. Van die groep zullen er mensen proberen te ontsanppen, maar dat zal Armsrong niet toelaten. Dus gaan ze met zijn twintigen sprinten voor de ritzege.

L'Alpe d'Huez wordt voor Armstrong hier kan hij bergop het verschil maken en is er geen afdaling waarin er weer mensen terug kunnen gaan komen.
Yes! De legendarische Alpe d'Huez!! Ik verheug me er al op!
Ik denk ook dat Armstrong daar wel wil winnen...
Laten we ook hopen dat we nog een 'Lance-kijkt-achterom-naar-Beloki-en-Ullrich-en-zegt-"Doei,-ik-ga-vast!" -moment' krijgen!!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 11-07-2003, 11:04
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Dát was echt een vet moment,
Armstrong kijkt om en rijdt vast weg, Ullrich kan niet versnellen,
prachtig! Het is zo jammer dat Pantani niet mee doet, Armstrong moest nog revanche nemen toch? Ik hoop heel erg dat Heras die jaar een rit kan pakken, vorig jaar was hij echt super, hij had het verdiend maar helaas was hij niet beter dan Beloki. Ik weet niet of Armstrong zo goed is als vorig jaar, maar met mannen als Hincapie en Pena voor het begin van de col, en dan nog eens Beltran, Heras en Rubiera voor het einde van de col, lijkt hij me moeilijk te verslaan! Ik weet niet hoe goed Beltran is, maar het kan best zijn dat hij na Heras, Beloki, Ullrich en Armstrong zelf de beste is, aangezien hij zich helemaal zal geven in de bergritten.
Oud 11-07-2003, 16:26
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Weer wint Petacchi de massasprint. Dit keer zonder dat er ook maar iemand in de buurt kwam, doordat McEwen en Zabel vielen. Hoewel zij er denk ik ook niet veel aan konden doen.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Oud 11-07-2003, 16:38
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
ik blijf erbij dat mayo kans maakt op de alpe d'huez. hij kan bergop denk ik beter mee dan beloki,en mochtie bij armstrong in het wiel blijven, dan heeft hij een betere sprint bergop.

morgen wordt een typische juan antonio flecha etappe. eentje voor redelijke klimmers die net aan kunnen klampen en die dan de laatste kilometers(waar het min of meer vlak is) zullen demarreren. ik verwacht dit weekend spervuur van de euskaltel-mannen en de IBanesto's....

mijn kanshebbers voor morgen: (even a la breukink in het AD)


***Juan Antonio Flecha
**Samuel Sanchez
* David Latasa
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Oud 11-07-2003, 16:41
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 11-07-2003 @ 17:38:
ik blijf erbij dat mayo kans maakt op de alpe d'huez. hij kan bergop denk ik beter mee dan beloki,en mochtie bij armstrong in het wiel blijven, dan heeft hij een betere sprint bergop.

morgen wordt een typische juan antonio flecha etappe. eentje voor redelijke klimmers die net aan kunnen klampen en die dan de laatste kilometers(waar het min of meer vlak is) zullen demarreren. ik verwacht dit weekend spervuur van de euskaltel-mannen en de IBanesto's....

mijn kanshebbers voor morgen: (even a la breukink in het AD)


***Juan Antonio Flecha
**Samuel Sanchez
* David Latasa
Ik heb ook grote verwachtingen van Mayo, jammer dat hij al zo'n grote achterstand heeft, door de pleogentijdrit anders had hij wel meer voor het klassement kunnen betekenen.

De Euskatels op Mayo na verwacht ik dit weekend nog niet. Ik denk dat die traditiegetrouw in de Pyrineen weer in de aanval gaan.

Kunnen we morgen ook wat van Vinokourov verwachten?
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Oud 11-07-2003, 16:45
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
ja, ik denk dat vinokoerov zich ook zal tonen.
reken dan bettini ook maar mee .
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Oud 11-07-2003, 17:13
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik denk dat er morgen op de col van eerste categorie een select groepje zal overblijven, na demarrages van mannen als Beloki (of misschien een knechtje van hem) en Mayo, een groepje, als Armstrong enkel pareert, van ongeveer 10 man, Ullrich, Beloki, Armstrong, Heras, Mayo, Botcharov, Beltran misschien, Botero, Casero, en misschien Simoni. Die zullen dan naar de streep rijden en dan zal de beste sprinter winnen!

Tenzij er iemand weg mag rijden, Azevedo ofzo...

Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 17:16.
Oud 11-07-2003, 17:17
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 11-07-2003 @ 18:13:
Ik denk dat er morgen op de col van eerste categorie een select groepje zal overblijven, na demarrages van mannen als Beloki (of misschien een knechtje van hem) en Mayo, een groepje, als Armstrong enkel pareert, van ongeveer 10 man, Ullrich, Beloki, Armstrong, Heras, Mayo, Botcharov, Beltran misschien, Botero, Casero, en misschien Simoni. Die zullen dan naar de streep rijden en dan zal de beste sprinter winnen!
Maar in de afdaling kunnen een aantal geloste renners terugkomen, ik denk ook dat er op de top nog zo'n tien renners over zijn, maar in de afdaling gaan de iets mindere klimmers terug komen en die doen dan ook weer gewoon mee voor de overwinning.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Oud 11-07-2003, 18:01
houn
Avatar van houn
houn is offline
de rit van morgen was een ideale aankomst geweest voor Angel Vicioso, maar aangezien hij er uit is gestapt gok ik op mannen als bettini, david etxebarria, misschien als millar meekan(die overigens een zeer sterke indruk achter laat), en de kelmes en euskaltels zullen wel vanaf het begin te koers hard maken..
__________________
Kein Geloel
Oud 11-07-2003, 18:43
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Krijgen we morgen al het duel Simoni - Armstrong te zien?
Simoni heeft Armstrong immers gewaarschuwd dat hij het hem nog moeilijk zal gaan maken.

Toch blijf ik erbij: Alpe d'Huez: Armstrong. (Beloki tweede)
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 11-07-2003, 18:54
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 11-07-2003 @ 19:43:
Krijgen we morgen al het duel Simoni - Armstrong te zien?
Simoni heeft Armstrong immers gewaarschuwd dat hij het hem nog moeilijk zal gaan maken.

Ik denk dat je dan tot zondag moet wachten, als er al een duel komt.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Oud 11-07-2003, 19:10
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
McEwen was vandaag KWAAD, toen hij over de streep kwam! Hij was gevallen, net als Zabel, en greep dus weer naast de dagzege en de groene trui moest ie ook afstaan. Sneu.

Het zag er niet goed uit hoe Zabel over de streep kwam. Zijn rechterhand leek er niet goed aan toe te zijn... maar tot nu toe heb ik nog niks gehoord van dat ie zou moeten opgeven ofzo...
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 12-07-2003, 11:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
manzano, medevluchter van achtervolger Virenque is lelijk gevallen, ziet er slecht uit

Petacchi staat zowat stil aan de voet van Portes, dus die zal de etappe niet uitrijden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-07-2003, 11:35
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
LOL die Petacchi
reed ook wel een beetje groot volgens mij
iets kleiner mag ook wel
Oud 12-07-2003, 11:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 12-07-2003 @ 12:35:
LOL die Petacchi
reed ook wel een beetje groot volgens mij
iets kleiner mag ook wel
hij is er nu definitief uit

wel jammer voor die twee ploegmaats die op m moesten wachten.
mogen ze nu een gat van een minuut of 6-8 dichtrijden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-07-2003, 11:39
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
droevige sprinters
petacchi kon heus wel harder
hij wilde gewoon niet meer
Oud 12-07-2003, 11:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Manzano out....

per abulance afgevoerd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-07-2003, 11:46
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
kut

Jaan K. staat er ook niet goed voor
gaat vandaag of morgen ook opgeven
wel heel zielig zeg op een col van 2e categorie
Oud 12-07-2003, 11:48
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 12-07-2003 @ 12:46:
kut

Jaan K. staat er ook niet goed voor
gaat vandaag of morgen ook opgeven
wel heel zielig zeg op een col van 2e categorie
Kirsipuu heeft nog nooit de tour uitgereden, dus dat is geen verassing.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Oud 12-07-2003, 11:51
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik vind trouwens dat Erik Breukink met het jaar beter wordt,
hij praat goed, en professioneel...
Oud 12-07-2003, 11:53
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 12-07-2003 @ 12:51:
Ik vind trouwens dat Erik Breukink met het jaar beter wordt,
hij praat goed, en professioneel...
Hij weet gewoon heel veel omdat hij nog niet zo verschrikkelijk lang gelden nog in dat wereldje zat en er nu nog steeds mensen kent.
De informatie die onze vrind Dijkstra heeft is al enigszins gedateerd en verteld hij al 5 jaar. Heeft hij dit jaar al dat verhaal verteld van die renner die tegen het peloton in reed, dat heeft ie vorig jaar wel een keer of 5 gedaan.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Oud 12-07-2003, 11:59
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
marc24 schreef op 12-07-2003 @ 12:53:
Hij weet gewoon heel veel omdat hij nog niet zo verschrikkelijk lang gelden nog in dat wereldje zat en er nu nog steeds mensen kent.
De informatie die onze vrind Dijkstra heeft is al enigszins gedateerd en verteld hij al 5 jaar. Heeft hij dit jaar al dat verhaal verteld van die renner die tegen het peloton in reed, dat heeft ie vorig jaar wel een keer of 5 gedaan.
Nog niet gehoord maar meestal zet ik hem zacht tot het eind van de etappe
Erik Breukink was vroeger voor de weetjes en de technische dingen maar de laatste tijd zegt hij ook meer algemene dingen


Mart is er morgen toch wél bij he?
Oud 12-07-2003, 12:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 12-07-2003 @ 12:59:
Nog niet gehoord maar meestal zet ik hem zacht tot het eind van de etappe
Erik Breukink was vroeger voor de weetjes en de technische dingen maar de laatste tijd zegt hij ook meer algemene dingen


Mart is er morgen toch wél bij he?
ik hoop het toch wel, dan wordt het commentaar kwalitatief toch een stuk beter
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-07-2003, 13:15
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Petacchi volgend jaar uit de tour laten?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 12-07-2003, 14:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 12-07-2003 @ 14:15:
Petacchi volgend jaar uit de tour laten?
hij heeft wel gezorgd voor 4 etappezeges en een groene trui in het tema van Fassa Bortolo, dus ik denk dat ze m er volgend jaar gewoon weer in zetten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-07-2003, 14:30
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
WolterB schreef op 12-07-2003 @ 15:11:
hij heeft wel gezorgd voor 4 etappezeges en een groene trui in het tema van Fassa Bortolo, dus ik denk dat ze m er volgend jaar gewoon weer in zetten
Ik denk dat Tofke bedoelt wat betreft de tourorganisatie gedaan moet worden in navolging van het weigeren van Cipollini...ze zouden idd de lijn door moeten trekken, dat zou eerlijk zijn;
Oud 12-07-2003, 15:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
boogerd moet lossen uit de groep Armstrong
Simoni en Botero ook
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-07-2003, 16:17
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 12-07-2003 @ 15:30:
Ik denk dat Tofke bedoelt wat betreft de tourorganisatie gedaan moet worden in navolging van het weigeren van Cipollini...ze zouden idd de lijn door moeten trekken, dat zou eerlijk zijn;
juist... Ik ben zeker geen grote fan van Cipollini. Zeker omdat hij altijd mocht blijven starten ook al hield hij zich niet aan de "regels" zoals zijn kledij. Maar als men Cipollini weghoudt uit de tour, dan is volgend jaar Petacchi ook aan de beurt. Zoveel punten voor de groene trui weg. Vervalsing van die trui noem ik zoiets.



Anyway.. Ik had gegokt afgelopen nacht dat hij deze rit nog wel zou overleven, en dat Virenque morgen zijn zet zou doen. Ik zat er dus naast Is vooral erg voor mijn tourploeg..
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 12-07-2003, 16:35
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
dopingzondaar virenque wint en pakt geel.
het leven is niet altijd eerlijk...............
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Oud 12-07-2003, 16:47
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 12-07-2003 @ 17:35:
dopingzondaar virenque wint en pakt geel.
het leven is niet altijd eerlijk...............
Hoezo?
Hij heeft nu toch eerlijk gewonnen?
En zo gaat dat in het wielrennen, de eerste die aankomt wint.

Ik vind Virenque best een toffe wielrenner.
Hij pakt vandaag de rit, de gele trui en de bolletjestrui. Dat is niet niks, mijn respect heeft ie!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 12-07-2003, 16:55
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 12-07-2003 @ 17:47:
Hoezo?
Hij heeft nu toch eerlijk gewonnen?
Ach, je hebt altijd mensen die blijven hameren en verwijzen naar dingen uit het verleden. Alsof zij nog nooit iets verkeerd gedaan hebben.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 12-07-2003, 16:57
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Virenque heeft gewoon schoon, fair gewonnen, klaar, punt!
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Oud 12-07-2003, 17:00
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
De uitvallers tot nu toe:

Lotz
Leipheimer
Vicioso
Baldato
Petacchi
Kirsipuu
Rich
Pollack
Manzano
Perez

Dijkstra: "Er zijn nu 2 ploegen met 7 renners, Gerolsteiner en Rabobank."
Breukink, 1 minuut later: "Nu zijn er 2 ploegen met nog 7 renners, Gerolsteiner en Rabobank." (...) "Oh, ik hoor dat dat net al is gezegd..."

Wanneer gaan die 2 nou eens wat beter op elkaar inspelen? Ze hebben het OF over totaal verschillende dingen (ze praten langs elkaar heen), OF ze zeggen steeds hetzelfde.

Dijkstra: "Poilvet, ook hij was erbij vanaf de eerste kilometer..."
Wat is dat toch een logische commentator.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 12-07-2003, 17:17
houn
Avatar van houn
houn is offline
dijkstra over de beelden na de wedstrijd: hier dus de winnaar virenque, toen nog in het groepje Rebellin.
Wat een Hond zeg!
__________________
Kein Geloel
Oud 12-07-2003, 17:22
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Breukink praat altijd door Dijkstra heen en Dijkstra heeft geen idee waar hij het over heeft...
Oud 12-07-2003, 17:30
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 12-07-2003 @ 18:22:
Breukink praat altijd door Dijkstra heen en Dijkstra heeft geen idee waar hij het over heeft...
Of Dijkstra begint over iets te vertellen, ziet hij iets anders gebeuren gaat hij daar over vertellen, zonder zijn eerste verhaal af te maken, wordt ik best wel moe van.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Oud 12-07-2003, 17:31
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Prachtige rit!! En lang leve VRT1 trouwens
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 12-07-2003, 18:35
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
ik heb gister virenque en simoni gesmst naar studio sport.....
mmm wat een contrast
Oud 12-07-2003, 18:55
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor, die Virenque. Toen ie wegreed dacht ik van 'ach donder toch op met die vent' maar hij moet toch wel gerespecteerd worden om zijn inzet, hij was duidelijk de beste van de kopgroep vandaag, toch houd ik er wel een zuur gevoel aan over, dat hij nu alle truien pakt.
Ik vind de bolletjestrui sowieso al jaren een aanfluiting, dat werkelijk Virenque en Jalabert met dat ding op het podium mogen staan...maar goed
die gele trui
tsja
voor Armstrong is het wel prettig
misschien dat de QuickStep ploeg nu ook wat werk gaat doen morgen, om het bij elkaar te houden
Virenque rijdt nu in de gele trui, hij zal niet mogen ontsnappen om punten te pakken voor de bolletjestrui, dus zal zijn team zeker op de vroegere cols de koers willen controleren zodat hij de punten kan pakken bovenop de eerste bergen,
prettig voor Armstrong
gelukkig zal Virenque morgen de gele trui wel kwijt raken,
want er zal zeker hard aangevallen worden
Armstrong leek mij goed vandaag, ik heb er vertrouwen in
Oud 12-07-2003, 19:29
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Teunster schreef op 12-07-2003 @ 19:35:
ik heb gister virenque en simoni gesmst naar studio sport.....
mmm wat een contrast
Simoni moest inderdaad wel erg snel lossen...
misschien dat die Giro d'Italia nu toch z'n tol gaat eisen.
Wel sneu dat Simoni zichzelf zo overschat
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 12-07-2003, 19:32
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Hihi, ik vond het wel grappig van Simoni
Oud 12-07-2003, 19:40
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 12-07-2003 @ 19:55:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor, die Virenque. Toen ie wegreed dacht ik van 'ach donder toch op met die vent' maar hij moet toch wel gerespecteerd worden om zijn inzet, hij was duidelijk de beste van de kopgroep vandaag, toch houd ik er wel een zuur gevoel aan over, dat hij nu alle truien pakt.
Ik vind de bolletjestrui sowieso al jaren een aanfluiting, dat werkelijk Virenque en Jalabert met dat ding op het podium mogen staan...maar goed
Wie moet volgens jou dan de bolletjestrui krijgen? Of helemaal niemand?

Ik vond de bolletjestrui van Jalabert toch wel terecht, en die van Virenque ook... (in feite zijn alle truien terecht, anders dragen ze ze niet.) Ik vind het wel mooi om te zien hoe zulke renners een hele etappe in de aanval gaan.
De bolletjestrui wordt morgen gedragen door Rolf Aldag
Dat vind ik nou toch weer verrassend!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 12-07-2003, 19:47
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 12-07-2003 @ 20:40:
Wie moet volgens jou dan de bolletjestrui krijgen? Of helemaal niemand?

Ik vond de bolletjestrui van Jalabert toch wel terecht, en die van Virenque ook... (in feite zijn alle truien terecht, anders dragen ze ze niet.) Ik vind het wel mooi om te zien hoe zulke renners een hele etappe in de aanval gaan.
De bolletjestrui wordt morgen gedragen door Rolf Aldag
Dat vind ik nou toch weer verrassend!
Hahaha,
die Aldag,
mag ie op zijn oude dag nog een vervangende trui dragen
toch wel een beetje zielig

Armstrong verdient in principe de bolletjestrui, maar ja, dat past niet in zijn tactiek natuurlijk
Oud 12-07-2003, 19:48
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 10-07-2003 @ 21:10:
Petacchi is volgens mij de nieuwe Cipolini. Ik weet zeker dat ie de bergen niet overleefd/wilt overleven.
zoals ik al zei
Oud 12-07-2003, 19:52
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 12-07-2003 @ 20:47:
Hahaha,
die Aldag,
mag ie op zijn oude dag nog een vervangende trui dragen
toch wel een beetje zielig

Armstrong verdient in principe de bolletjestrui, maar ja, dat past niet in zijn tactiek natuurlijk
Als hij er moeite voor zou doen, zou Armstrong zeker ook de bolletjestrui kunnen winnen.
Maar hij heeft vast een deal met Jean-Marie LeBlanc gemaakt dat de Fransen die trui mogen hebben. Wat daar tegenover staat, daar durf ik niet naar te gissen...

Oh, en wat betreft Petacchi: het was toch weer fascinerend te zien hoe hij tegen die berg vocht. Maar hij verloor. Toch hulde voor zo'n groot sprinter!! (6x Giro, 4x Tour)
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 12-07-2003, 19:57
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 12-07-2003 @ 20:52:
Als hij er moeite voor zou doen, zou Armstrong zeker ook de bolletjestrui kunnen winnen.
Maar hij heeft vast een deal met Jean-Marie LeBlanc gemaakt dat de Fransen die trui mogen hebben. Wat daar tegenover staat, daar durf ik niet naar te gissen...

Oh, en wat betreft Petacchi: het was toch weer fascinerend te zien hoe hij tegen die berg vocht. Maar hij verloor. Toch hulde voor zo'n groot sprinter!! (6x Giro, 4x Tour)
Het was een colletje van tweede categorie,
mijn moeder kan daar nog overheen! Ík geloof er niets van hoor!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.