Oud 01-03-2004, 21:55
Verwijderd
Groot nieuws!!!!

Arjen Robben tekent voor vijf jaar bij Chelsea

1/3/2004 21:42

EXCLUSIEF - Chelsea heeft de strijd om Arjen Robben gewonnen, zo maakte Voetbal Internationals hoofdredacteur Johan Derksen bekend in Voetbal Insite. De gewilde vleugelspits van PSV tekende maandag op Stamford Bridge voor vijf jaar bij de rijke Londense club, waar hij vanaf komend seizoen te bewonderen is met het shirt met rugnummer 11. PSV incasseert zo'n twintig miljoen euro voor de dribbelkoning uit Bedum.
Eerder leek Robben nog weinig te voelen voor een transfer naar Chelsea. De twintigjarige linkspoot leek na een uitgelekt bezoek in de winterstop aan Manchester United zijn hart verpand te hebben aan The Mancunians. 'Het wordt Man United of PSV', liet Robben bij terugkomst in Nederland stellig weten.


De onderhandelingen met de Engelse kampioen vlotten echter niet, waardoor Chelsea weer in beeld kwam. Voor de club van de almachtige Rus Roman Abramovitsj was de vraagprijs van PSV in ieder geval geen probleem. Chelsea's leiding slaagde er vervolgens in Robben alsnog te overtuigen zijn toekomst aan Chelsea te verbinden.

Robben gaat met een maandsalaris van ongeveer 100.00 euro een van de best betaalde spelers worden bij The Blues.

Voor de viervoudige international (twee goals) komt met de overgang naar Chelsea een droom uit. Robben wilde koste wat kost naar Engeland om zich verder te ontwikkelen tot een Europese topper bij een club die om de prijzen speelt.

PSV lijdt sportief een groot verlies maar kan de inkomsten uit de transfer daarentegen goed gebruiken. De Eindhovense club leed vorig seizoen zo'n veertien miljoen euro verlies en verwacht ook dit seizoen die kant op te gaan. Met de miljoenen van Chelsea op zak, slaat de balans weer door naar de inkomstenkant.

In de nieuwe Voetbal International, die woensdag in de winkel ligt, is een uitgebreide reportage vanuit Londen te lezen over de transfer van Robben naar Chelsea.



verrassend, Chelsea lijkt me ook niet al te best voor je carriere.
Advertentie
Oud 01-03-2004, 22:01
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 01-03-2004 @ 18:35:
En de reden dat Vitesse bombarda probeert is: geld en bombarde wilde volgens mij zelf niet (is al een keer geprobeerd geloof ik)
Bombarda zou toch waarschijnlijk gehuurd worden door Volendam? Hoorde ik in Studio Voetbal gister...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 01-03-2004, 22:05
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 01-03-2004 @ 21:55:
Groot nieuws!!!!
Fuck Fuck Fuckerdefuck!
Wat doet'ie in hemelsnaam???
Daar hebben ze Duff toch al...
Hij had naar Manchester moeten gaan als opvolger van Giggs.
Oud 01-03-2004, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-03-2004 @ 22:01:
Bombarda zou toch waarschijnlijk gehuurd worden door Volendam? Hoorde ik in Studio Voetbal gister...
Je loopt achter

Lees mijn eerdere post maar eens:



De Argentijn Mariano Bombarda blijft de rest van dit seizoen in Rotterdam-zuid voetballen. De 31-jarige aanvaller mocht van zijn club Feyenoord naar FC Volendam vertrekken, maar de aanvaller kiest voor een langer verblijf in De Kuip, ondanks dat trainer Van Marwijk Bombarda heeft laten weten dat hij hem nog slechts weinig zou gebruiken.

De Argentijn hoopt dit seizoen toch nog van waarde te zijn voor zijn club. Naar alle waarschijnlijkheid zal zijn aflopende contract ook niet worden verlengd en zo zal Bombarda aan het einde van het seizoen toch op zoek moeten naar een andere werkgever.
Oud 01-03-2004, 22:11
Verwijderd
Inderdaad had ik liever gezien dat hij naar Manchester ging. Bij Chelsea lopen 75 selectiespelers rond. Aan de andere kant kan PSV het geld goed gebruiken en voor het salaris hoeft Robben het ook niet te laten. Enfin, we zullen zien wat er van komt.
Oud 01-03-2004, 22:38
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 01-03-2004 @ 21:55:


Robben gaat met een maandsalaris van ongeveer 100.00 euro een van de best betaalde spelers worden bij The Blues.

Dat moet dus 100.000 euro per week zijn...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 01-03-2004, 23:01
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline



Veel Suc6
Oud 01-03-2004, 23:10
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Ambrosetti

Ambrosio

Babayaro

Bogarde

Bridge

C. Cole

Crespo

Cudicini

Desailly

Di Cesare

Duff

Forssell

Gallas

Geremi

Grønkjær

Gudjohnsen

Hasselbaink

Huth

J. Cole

Johnson

Keenan

Lampard

Makélélé

Melchiot

Mutu

Nicolas

Oliveira

Parker

Petit

Stanic

Sullivan

Terry

Veron
tja...ik zou zeggen: succes ermee arjen...
__________________
i'm not even supposed to be here today
Oud 01-03-2004, 23:18
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 01-03-2004 @ 22:38:
Dat moet dus 100.000 euro per week zijn...
snel copy/paste gedaan, blame vi.nl
Oud 02-03-2004, 10:54
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Dan mag Duff ook wel snel z'n biezen pakken. Ik had toch liever gehad dat hij naar Man United ging overigens
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 02-03-2004, 11:42
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Eerst zeggen dat je niet naar Chelsea wil maar als ze dan wel met hun geld komen dan snel vertrekken

Ik mag Robben toch al niet zo graag maar dat is nu nog wel erger

Maar wel fijn voor PSV en Groningen dat hij voor Chelsea kiest
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 02-03-2004, 12:52
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
volgens mij heeft hij het enkel gedaan zodat hij niet te lang bij psv bijft hangen (v. Bommel,Kezman).
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 02-03-2004, 14:07
Verwijderd
he-he eindelijk eens niet een apart topic voor zown grote transfer...we leren het wel
Oud 02-03-2004, 14:12
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Naccers ff off-topic: al kaarten voor Twente - NAC ??
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 02-03-2004, 14:24
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 02-03-2004 @ 14:12:
Naccers ff off-topic: al kaarten voor Twente - NAC ??
twas om 9.10 al uitverkocht terwijl de verkoop om 09.00 uur begon, probeer nou kaarten te regelen voor een thuisvak, maar dat gaat wel lukken denk ik.
Oud 02-03-2004, 14:28
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Gelukkig dat het ook in Breda leeft
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 02-03-2004, 14:39
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 02-03-2004 @ 14:28:
Gelukkig dat het ook in Breda leeft
mjuh alleen echt een BELACHELIJK LAAG aantal kaarten...800 .... en dan ook nog eens een verplichte buscombi, terwijl die tukkers a.s. vrijdag hier wel met de autocombi naartoe mogen komen
Oud 02-03-2004, 14:51
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
*knip*
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-03-2004, 14:54
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
PSv haalt na Alex ook groot Deens talent

Nadat ze Arjen Robben verkochten aan Chelsea, rondden de Eindhovenaren de overgang van Alex (foto) af én legden ze het grootste Deense talent vast: Lasse Qvist.
'De scouts van PSV verdienen met de komst van Qvist een groot compliment', vertelde PSV's manager scouting en transfers, Frank Arnesen, op de website van zijn club. 'Hij is een enorm talent, de concurrentie van andere clubs was groot.' Qvist tekende in Eindhoven een contract tot de zomer van 2007.

De zeventienjarige Deen is een diepe spits, die zeer makkelijk scoort. Zo heeft hij in de internationale jeugdselecties al zeventien doelpunten gemaakt in achttien duels. Vorig seizoen werd hij uitgeroepen tot grootste talent van Denemarken.

Qvist verdiende zijn contract door een succesvolle oefenstage in Eindhoven. Ook Feyenoord had interesse in de aanvaller, maar Qvist koos voor PSV. Hij is afkomstig van Lyngby BK, de oude club van Dennis Rommedahl, die uitkomt in de Deense tweede divisie, het derde niveau in Denemarken.

bron:www.vi.nl

Lijkt me een goede zet van psv, want als kezman weg is dan blijft er geen topspits meer over.
Nou maar hopen dat ie veel scoort
Oud 02-03-2004, 14:56
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 01-03-2004 @ 22:05:
Fuck Fuck Fuckerdefuck!
Wat doet'ie in hemelsnaam???
Daar hebben ze Duff toch al...
Hij had naar Manchester moeten gaan als opvolger van Giggs.
Ja ik vind het ook zonde , bij Chelsea zijn er voor hij het weet nog 2 linksbuitens gehaald en krijgt hij waarschijnlijk weinig speeltijd.
Bij manchester geven ze de talenten meer kansen om te spelen, en ook past de manier van spelen en de club manchester beter bij hem vind ik.
Oud 02-03-2004, 14:56
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Nog even over Robben..
Ik heb geen idee wat ie daar moet, voor Groningen is het lekker dat ze er weer wat geld bij krijgen ik zei 10% maar dat moet 2,5% zijn beetje jammer eigenlijk maar beter als niks.
Wens hem iig succes bij z'n nieuwe club.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-03-2004, 14:59
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-03-2004 @ 14:56:
Nog even over Robben..
Ik heb geen idee wat ie daar moet, voor Groningen is het lekker dat ze er weer wat geld bij krijgen ik zei 10% maar dat moet 2,5% zijn beetje jammer eigenlijk maar beter als niks.
Wens hem iig succes bij z'n nieuwe club.
Ja dat is goed voor Groningen, vangen ze er nog wat voor maar je mag er ook best trots op zijn dat die Robben het via groningen en psv het zo snel tot Chelsea schopt
Oud 02-03-2004, 15:01
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
'Mario Melchiot in gesprek met Valencia'

2/3/2004 9 :15

Mario Melchiot is in gesprek met Valencia, zo meldt De Telegraaf. De rechtervleugelverdediger is bezig aan zijn laatste seizoen bij Chelsea, waar zijn contract komende zomer afloopt. De Londense club heeft de 27-jarige Amsterdammer al laten weten dat hij geen nieuw contract krijgt aangeboden.
Valencia zit dringend verlegen om een betrouwbare rechtsback. Sinds het vertrek van Jocelyn Angloma twee zomers geleden heeft nog geen enkele speler kunnen overtuigen op diens positie. Dit seizoen vechten Javier Garrido en Curro Torres om de voorkeur van coach Rafael Benítez, terwijl de Spaanse nummer twee vorig jaar nog probeerde het gat op te vullen met de Franse huurling Anthony Reveillère.





Bron: Vi.nl

Zeer goed nieuw voor Melchiot. Het is een behoorlijke vooruitgang als hij daar in de basis komt. Bovendien kan hij zich dan weer in de kijker spelen bij Oranje.
Oud 02-03-2004, 15:18
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Guissie schreef op 02-03-2004 @ 14:59:
Ja dat is goed voor Groningen, vangen ze er nog wat voor maar je mag er ook best trots op zijn dat die Robben het via groningen en psv het zo snel tot Chelsea schopt
Dat ben ik ook wel een beetje.

Heb alleen liever dat Hoogstraate weer es aan spelen toe komt, hem ken ik persoonlijk ook dus dat zou ik leuker vinden.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-03-2004, 15:26
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
vijf schreef op 02-03-2004 @ 14:39:
mjuh alleen echt een BELACHELIJK LAAG aantal kaarten...800 .... en dan ook nog eens een verplichte buscombi, terwijl die tukkers a.s. vrijdag hier wel met de autocombi naartoe mogen komen
Nac uit is altijd gezellig, zeker een paar jaar geleden toen het 'donker' werd. Kijk ik ga zelf niet lopen ouwehoeren maar om het te zien is wel ok.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 02-03-2004, 15:27
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-03-2004 @ 15:18:
Dat ben ik ook wel een beetje.

Heb alleen liever dat Hoogstraate weer es aan spelen toe komt, hem ken ik persoonlijk ook dus dat zou ik leuker vinden.


Ken je hem? cool! hoe gaat het met hem?
Oud 02-03-2004, 15:29
Verwijderd
wie kennen hier nog meer profvoetballers persoonlijk?

ik ken Erwin Koen, speelde in de eredivisie bij FC Groningen
(hoewel ik hem de laatste paar jaren niet meer zie, want ik ben verhuisd).

hij speelt volgens championship manager ergens in Duitsland
Oud 02-03-2004, 15:31
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Guissie schreef op 02-03-2004 @ 15:27:


Ken je hem? cool! hoe gaat het met hem?
Ik ken hem via een vriend van me die 2 gingen veel met mekaar om, sinds Jordy verhuist is zie ik hem niet meer.
Hoe het met hem gaat? Geen idee, niet zo goed geloof ik.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-03-2004, 15:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 02-03-2004 @ 15:29:
wie kennen hier nog meer profvoetballers persoonlijk?

ik ken Erwin Koen, speelde in de eredivisie bij FC Groningen
(hoewel ik hem de laatste paar jaren niet meer zie, want ik ben verhuisd).

hij speelt volgens championship manager ergens in Duitsland
Speelt idd in Duitsland voor zover ik weet.

Ik ken verder Roy Beukenkamp een beetje, hij woont bijna naast m'n vriendin.
En Raymond Bronkhorst ken ik alleen van uitwedstrijden maar dat is een zeer relaxte gast met een lekkere vriendin
Verder kom ik nog wel eens een speler(s) tegen als ik uitga in Groningen en dan met name Martin Drent alhoewel dat nu wel over zal zijn nu hij net een dochter heeft gekregen.

Verder zijn er wat spelers die mij van gezicht kennen en me naam weten maar verder niet.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-03-2004, 15:36
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-03-2004 @ 15:31:
Hoe het met hem gaat? Geen idee, niet zo goed geloof ik.
Oud 02-03-2004, 16:08
Verwijderd
Overigens is Robben een van de duurste Nederlanders ooit:

De duurste Nederlandse transfers aller tijden (in miljoenen euro's)



speler bedrag van naar jaar
1. Marc Overmars* 40 Arsenal Barcelona 2000
2. Ruud van Nistelrooy 30 PSV Manchester Utd 2001
3. Jaap Stam 25 Manchester Utd Lazio Roma 2001
4. Jerrel Hasselbaink 24 Atlético Madrid Chelsea 2000
5. Clarence Seedorf 22 Real Madrid Internazionale 1999
6. Jerrel Hasselbaink 19 Leeds United Atlético Madrid 1999
7. Arjen Robben 18,1 PSV Chelsea 2004
8. Roy Makaay 17,8 Dep La Coruña Bayern München 2003
9. Jaap Stam 17 PSV Manchester Utd 1998
10. Patrick Kluivert 15 AC Milan Barcelona 1998
11. Giovanni van Bronckhorst 12 Glasgow Rangers Arsenal 2001
Boudewijn Zenden 12 Barcelona Chelsea 2001
13. Frank de Boer 11 Ajax Barcelona 1998
14. Dennis Bergkamp 10 Ajax Internazionale 1993
15. Dennis Bergkamp 9,1 Internazionale Arsenal 1995
16. Jan Vennegoor of Hes. 8,2 FC Twente PSV 2001
Roy Makaay 8,2 Tenerife Dep. La Coruña 1999
Giovanni van Bronckhorst 8,2 Feyenoord Glasgow Rangers 1998
19. Arthur Numan 7,7 PSV Glasgow Rangers 1998
Ruud Gullit 7,7 PSV AC Milan 1987
21. George Boateng 7,3 Aston Villa Middlesbrough 2002
Ferdi Vierklau 7,3 Tenerife Ajax 1999
Bert Konterman 7,3 Feyenoord Glasgow Rangers 2000
24. Marc Overmars 6,8 Ajax Arsenal 1997
Boudewijn Zenden 6,8 PSV Barcelona 1998
Ronald de Boer 6,8 Barcelona Glasgow Rangers 2000
27. Pierre van Hooijdonk 6,4 Celtic Nottingham Forest 1997
Michael Mols 6,4 FC Utrecht Glasgow Rangers 1999
Oud 02-03-2004, 16:18
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Erwin Koen

Gabbertje
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 02-03-2004, 16:20
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 02-03-2004 @ 16:18:
Erwin Koen

Gabbertje


ik maakte wel indruk op de basisschool toen ik met een profvoetballer aan kwam zetten bij m'n voetbalspreekbeurt
Oud 02-03-2004, 16:31
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 02-03-2004 @ 16:20:

ik maakte wel indruk op de basisschool toen ik met een profvoetballer aan kwam zetten bij m'n voetbalspreekbeurt
Oud 02-03-2004, 19:23
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
jammer dat super robben is vertrokken, maar leuk dat er 2 tallenten voor terug komen
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 02-03-2004, 19:38
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 02-03-2004 @ 14:12:
Naccers ff off-topic: al kaarten voor Twente - NAC ??
Nee, ik was te laat
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 02-03-2004, 19:42
Co
Avatar van Co
Co is offline
Had PSV er niet beter aan gedaan, Bosschaart te kopen ipv Alex?
Oud 02-03-2004, 20:28
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Geweldige koppen in de Engelse kranten:

The Daily Star kopte met: The Great Robben Robbery
The Sun: Robbed
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-03-2004, 20:40
faan
Avatar van faan
faan is offline
Robben is echt n mongooltje.. gaat ie naar zo'n verneukte club als chelsea.. volgens mij heerst daar ook een kut sfeer
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Oud 02-03-2004, 20:51
Co
Avatar van Co
Co is offline
Citaat:
faen schreef op 02-03-2004 @ 20:40:
Robben is echt n mongooltje.. gaat ie naar zo'n verneukte club als chelsea.. volgens mij heerst daar ook een kut sfeer
voor deze opmerkingen hebben ze dus uitgevonden
Oud 02-03-2004, 21:10
Rob Z.
Avatar van Rob Z.
Rob Z. is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 01-03-2004 @ 22:05:
Hij had naar Manchester moeten gaan als opvolger van Giggs.
Dat had PSV niet zo leuk gevonden. Chelsea bood een transfersom aan van 30 Miljoen euro, terwijl Manchester niet meer dan 7 Miljoen voor hem overhad.
__________________
De Britse premier is als mijn eigen stembesef, ik Blair al als ik praat dus laat staan als ik mijn stem verhef..
Oud 03-03-2004, 00:00
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Rob Z. schreef op 02-03-2004 @ 21:10:
30 Miljoen euro, .
Mag je mij uitleggen waarom ze maar 20 krijgen?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-03-2004, 09:38
Verwijderd
Groningen krijgt 677.000

daar kan je nog best iets leuks mee doen
Oud 03-03-2004, 10:36
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 03-03-2004 @ 09:38:
Groningen krijgt 677.000

daar kan je nog best iets leuks mee doen
Wat we nodig hebben is een scorende spits, denk niet dat je die voor dat geld kan halen.
Verder schijnt er ook niet al te veel geld te zijn, er gaan een aantal spelers weg misschien dat we 1 of 2 versterkingen kunnen halen.


Is die Rink bij Vitesse weg trouwens?
Meende dat ik zoiets las alleen hier staat het niet, misschien weet Ketjing meer?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-03-2004, 10:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-03-2004 @ 10:36:
Wat we nodig hebben is een scorende spits, denk niet dat je die voor dat geld kan halen.
Verder schijnt er ook niet al te veel geld te zijn, er gaan een aantal spelers weg misschien dat we 1 of 2 versterkingen kunnen halen.


Is die Rink bij Vitesse weg trouwens?
Meende dat ik zoiets las alleen hier staat het niet, misschien weet Ketjing meer?
Rink is met toestemming op verlof naar Cyprus gegaan na de wedstrijd van het weekend. dit was al van te voren gepland. Als het goed is zou hij zich gisteren weer melden bij de club
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-03-2004, 14:41
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-03-2004 @ 10:36:

Is die Rink bij Vitesse weg trouwens?
Meende dat ik zoiets las alleen hier staat het niet, misschien weet Ketjing meer?
Wat wolter al zegt... maar hij was wel erg pissed over dat hij gewisseld werd in de rust, hij pikte het niet en reed met een taxi naar huis maar de vakanie naar Cyprus was gepland
Oud 03-03-2004, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 03-03-2004 @ 14:41:
Wat wolter al zegt... maar hij was wel erg pissed over dat hij gewisseld werd in de rust, hij pikte het niet en reed met een taxi naar huis maar de vakanie naar Cyprus was gepland
zo iemand meteen buiten flikkeren.
Oud 03-03-2004, 14:59
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
vijf schreef op 03-03-2004 @ 14:50:
zo iemand meteen buiten flikkeren.
Het is idd wel een erg trieste aktie van hem maar om hem eruit te flikkeren is een beetje overdreven, en zonde van het geld
Oud 03-03-2004, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 03-03-2004 @ 14:59:
Het is idd wel een erg trieste aktie van hem maar om hem eruit te flikkeren is een beetje overdreven, en zonde van het geld
zulk soort spelers denken dat zij het belangrijkste zijn voor het elftal, en dat is onzin, want iedereen is belangrijk, zelfs de reservespelers. zo verstoort hij alleen maar de sfeer in de groep, die toch al niet al te best was bij Fietsta$$e, misschien dat Van Vossen er verandering inbrengt, we zullen zien......
Oud 03-03-2004, 15:10
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
vijf schreef op 03-03-2004 @ 15:08:
zulk soort spelers denken dat zij het belangrijkste zijn voor het elftal, en dat is onzin, want iedereen is belangrijk, zelfs de reservespelers. zo verstoort hij alleen maar de sfeer in de groep, die toch al niet al te best was bij Fietsta$$e, misschien dat Van Vossen er verandering inbrengt, we zullen zien......
Heb je gelijk in, maar die Van Vossen is ook nie echt een fijne gozer hoor; zomaar contract inleveren bij De Graafschap en ruzie's met trainers....
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel VII
Verwijderd
500 09-11-2005 11:00
Vrije tijd Transfers en geruchten deel V
number9
500 20-12-2004 19:18
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel IV
Verwijderd
500 01-09-2004 00:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.