Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 22:29
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Een uiterst informatief en gedetailleerd bericht van voetbalzone.nl:


Sebastiao en Costa twee Portugezen hebben deze week een stageperiode bij Feyenoord. Waarschijnlijk spelen zij aanstaande vrijdag een oefenduel met de beloften van Feyenoords Belgische satellietclub KVC Westerlo.

Wanneer de 20-jarigen weer terugkeren naar Portugal is nog onbekend.

Advertentie
Oud 10-05-2004, 22:31
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
En op Feyenoord.nl staat precies hetzelfde.
Oud 10-05-2004, 22:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 10-05-2004 @ 23:04 :
Is dat van Hoogendorp zeker dan? Want zelf ontkende hij toch alles?
Nee niet zeker maar Aerts is ook niet zeker. Ik begrijp gewoon niet dat Feyenoord interesse daarvoor heeft terwijl ze verschillende mensen voor die posities hebben...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-05-2004, 09:55
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
FC licht optie Lambers en trekt Bizimana aan

11 mei 2004

FC Groningen heeft de optie in het contract van doelman Jeroen Lambers gelicht. Verder heeft de FC zich versterkt met aanvaller Kassim Bizimana van SC Heerenveen.

Doelman Jeroen Lambers stond tot 2005 onder contract. Deze overeenkomst is nu opengebroken en verlengd tot medio 2006. Kassim Bizimana is momenteel topscorer van SC Heerenveen A1, dat in de Shell A-jeugd Eredivisie uitkomt. Hij werd door FC Groningen vastgelegd voor één seizoen met een optie voor het seizoen 2005/2006.


Bron: Internetredactie FC Groningen
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 11-05-2004, 11:19
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Michael Ballack wil in de komende zomer Bayern München inruilen voor FC Barcelona, dit meldt El Mundo Deportivo vandaag. Real Madrid zou ook haar interesse hebben uitgesproken in de middenvelder, maar hijzelf geeft de voorkeur aan een Catalaans avontuur.

Barça zelf ziet in Ballack een ideale versterking op het middenveld voor volgend seizoen, die daarbij werd geadviseerd door oud-speler Bernd Schuster. Om hem te kunnen halen overweegt de Catalaanse club om Motta bij de deal te betrekken.

Ballack zelf zou willen vertrekken uit München na een zeer teleurstellend seizoen gespeeld te hebben. De enige die hem verdedigde was trainer Otmar Hitzfeld en met name de populariteit van Oliver Kahn en Roy Makaay zou ten koste gaan van Ballack. Reden genoeg om naar een nieuwe omgeving op zoek te gaan.

De Spaanse krant meldt dat FC Barcelona binnenkort officieel contact met Bayern op gaat nemen om een eventuele transfer van Ballack te bespreken.

Voetbalzone.nl

Oud 11-05-2004, 13:26
reel big bram
reel big bram is offline
Ajax wilt Andy van der Meyde terughalen voor de positie van rechtsbuiten. Ook Kale Uche van Wisla Krakow staat nog steeds in de belangstelling voor deze plaats..

Van der Meyde mag zeker terugkomen.. Ook Gronkjear mogen ze halen van mij en ik gelof dat ik een van de enige ben maar ook Overmars zou geen slechte optie zijn. Een voetballer met veel ( Europese ) ervaring die weet hoe het Ajax spelletje werkt. De eredivisie zal een stap terug zijn waardoor hij het conditioneel makkelijk aanzou kunnen en ik denk dat ie in Nederland beter tot zijn recht zal komen in het Amsterdamse voetbal.....
Oud 11-05-2004, 15:08
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
hahaha, johan derksen op zijn best: de club met de meeste keepers van nederland haalt een keeper
ach ja, als hij de VI maar blijft uitbrengen...

de geruchten om vd Meyden zijn ook in schaijk terecht gekomen. voor ajax wel leuk, maar of Inter hem goedkoop laat vertrekken? en of andy weer voor een laag salaris wil voetballen?
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 11-05-2004, 18:19
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
De Ceulaer heeft Nederlandse interrese

Benji De Ceulaer kan rekenen op interrese van onze noorderburen. De kans bestaat dat hij volgend jaar bij NAC Breda of Groningen speelt

Staat op de site van Sint-Truiden.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 11-05-2004, 21:08
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 11-05-2004 @ 12:19 :
Michael Ballack wil in de komende zomer Bayern München inruilen voor FC Barcelona, dit meldt El Mundo Deportivo vandaag. Real Madrid zou ook haar interesse hebben uitgesproken in de middenvelder, maar hijzelf geeft de voorkeur aan een Catalaans avontuur.

Barça zelf ziet in Ballack een ideale versterking op het middenveld voor volgend seizoen, die daarbij werd geadviseerd door oud-speler Bernd Schuster. Om hem te kunnen halen overweegt de Catalaanse club om Motta bij de deal te betrekken.

Ballack zelf zou willen vertrekken uit München na een zeer teleurstellend seizoen gespeeld te hebben. De enige die hem verdedigde was trainer Otmar Hitzfeld en met name de populariteit van Oliver Kahn en Roy Makaay zou ten koste gaan van Ballack. Reden genoeg om naar een nieuwe omgeving op zoek te gaan.

De Spaanse krant meldt dat FC Barcelona binnenkort officieel contact met Bayern op gaat nemen om een eventuele transfer van Ballack te bespreken.

Voetbalzone.nl

zou mooi zijn voor Ballack, vind hem wel goede voetballer. En dan komt er een plaats vrij centraal op het middenveld. Dit is ook mooi voor (Deutschen) Mark van Bommel
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 11-05-2004, 21:14
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Gullit wil Milans Laursen naar Feyenoord halen

11/5/2004 21:58

VI EXCLUSIEF
Feyenoord-coach Ruud Gullit hoopt bij zijn oude club AC Milan versterking voor zijn defensie te kunnen halen. Maar het is nog maar de vraag of Martin Laursen te porren is voor een avontuur in De Kuip.

Gullit verbleef maandag en dinsdag met technisch directeur Mark Wotte in Milaan, om met Laursen te onderhandelen. De Deense verdediger staat nog onder contract bij de rossoneri, maar komt daar weinig in actie. Zowel vorig seizoen als dit seizoen mocht de 1,90 meter lange international slechts tien competitieduels meedoen.

Van de Milanese clubleiding mag Laursen vertrekken, maar of dat betekent dat de 26-jarige speler ingaat op het verzoek van Gullit en Wotte, is nog hoogst onzeker. Feyenoord is namelijk niet de enige club die op de kopsterke centrale verdediger aast. Ook enkele Engelse clubs hebben belangstelling voor hem getoond, liet Laursen de Rotterdammers weten.

Laursen is bezig aan zijn derde seizoen in dienst van AC Milan. Daarvoor speelde hij drie seizoenen bij Hellas Verona en drie jaar bij Silkeborg. Hij kwam 33 keer in actie voor de Deense nationale ploeg.


www.vi.nl

Gullit heeft te veel van fantasie, maar dat kan de pret niet drukken! Lausren is verschrikkelijk goed en ik zie hem graag bij Feyenoord voetballen.
Oud 11-05-2004, 21:16
Verwijderd
Het zou echt geweldig zijn als Gullit zijn connecties kan gebruiken om een topspeler te halen, maar ze kunnen eigenlijk allemaal wel naar een betere club dan Feyenoord.
Oud 11-05-2004, 21:48
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Frank en Ronald de Boer (33) sluiten hun carrière af in Qatar. De tweeling bereikte dinsdag een akkoord met de voetbalbond van het woestijnstaatje over een eenjarige verbintenis met een optie voor nog een seizoen.

Het is nog onduidelijk voor welke club het tweetal zal uitkomen."Dat bepalen de mensen in Qatar", aldus zaakwaarnemer Rob Jansen, die aangaf op een officiële bevestiging uit Qatar te wachten om de transfer definitief af te ronden.

Frank de Boer kon bijtekenen bij zijn club Glasgow Rangers, maar hij legde die aanbieding naast zich neer."Ze willen volgend seizoen sowieso samen spelen", aldus Jansen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 11-05-2004, 22:17
Verwijderd
Dat werd inderdaad gezegd op studio sport. Maar na het interview met Foppe vertelde Mart Smeets dat Cohen heeft gebeld om te vertellen dat Frank de Boer pas na het EK beslist.
Oud 11-05-2004, 22:18
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Cohen is toch de burgemeester van A'dam?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 11-05-2004, 22:21
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-05-2004 @ 19:19 :
Staat op de site van Sint-Truiden.
Volgens mij scoorde die de enige treffer in het oefenduel met MVV dit seizoen in de winterstop...

Oké, nu ik weer een gerucht:
Als Lierse SK failliet zou gaan wilt MVV Yves Van der Straeten halen, voor als tweede keeper naast Danny Wintjens. Hij heeft enkele keren voor het Belgisch elftal gekeept.

Gisteren in het Rotterdams Dagblad / geplukt van het MVV-forum:
MVV heeft van Sparta te horen gekregen dat aanvaller Riga Mustapha niet te koop is. De ploeg uit Maastricht heeft interesse in een buitenspeler, maar Sparta heeft aangegeven dat de speler een doorlopend contract heeft.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-05-2004, 22:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Een Belgisch international en dan 2de keeper?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 11-05-2004, 22:25
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-05-2004 @ 23:18 :
Cohen is toch de burgemeester van A'dam?
Cohen als ik de schoonvader van Ronald de Boer (andere Cohen dus ) Hij regelt ook veel voor hen
Oud 11-05-2004, 22:26
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 11-05-2004 @ 23:25 :
Cohen als ik de schoonvader van Ronald de Boer (andere Cohen dus ) Hij regelt ook veel voor hen
Ah oke.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 11-05-2004, 22:46
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ik herinner me nog een "Frank de Boer geldwolf?!"-topic.. K had zin om em nog een keer van stal te halen.. Alleen ben ik nu wel de mening toebedaan dat ie geldwolf is
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 12-05-2004, 09:47
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
tsja, de Broertjes willen toch nog ff cashen aan het eind van hun carriere
verder viel dit bericht me op:

Bij promotie wil De Graafschap Ajax' Boschker'
Gepost door Rogier 12-05-2004 08:38:52

Mocht De Graafschap via de nacompetitie terug in de Eredivisie keren, dan zal de Doetinchemse club proberen Sander Boschker over te nemen van Ajax. De club heeft al voorzichtig geïnformeerd naar de derde keeper van de Amsterdammers, of hij intersse heeft om weer in het oosten het land te keepen.

Dit meldt De Gelderlander. De Achterhoekse doelman liet weten alleen bij een terugkeer van De Graafschap in de Eredivisie belangstelling te hebben. De in Lichtenvoorde geboren sluitpost zegt niet in de Gouden Gids Divisie te willen keeper. Boschker heeft nog een contract tot medio 2005 in Amsterdam.

Afgelopen zomer kwam hij over van FC Twente. Door blessureleed kwam hij zelden aan spelen toe, en bovendien gaf Ajax-trainer Ronald Koeman de voorkeur aan de Roemeen Bogdan Lobont en Maarten Stekelenburg. Boschker kreeg het daarom niet voor elkaar één wedstrijd in het Ajax-shirt te keepen


Als ik Boschker was was ik nooit naar Ajax gegaan, maar goed. Naar de graafschap gaan zou wel mooi zijn voor die club
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 12-05-2004, 15:21
nielsjuh86
Avatar van nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 11-05-2004 @ 23:46 :
Ik herinner me nog een "Frank de Boer geldwolf?!"-topic.. K had zin om em nog een keer van stal te halen.. Alleen ben ik nu wel de mening toebedaan dat ie geldwolf is
jij zou het waarschijnlijk ook doen als je de kans kreeg
Oud 12-05-2004, 15:47
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
lekker toch, 2 ex-internationals die nu helemaal binnen willen zijn. ik geef ze groot gelijk, wij hebben er dan toch geen last meer van.
ik vind boschker een zeer goede keeper voor de graafschap, had je gezien hoe hij die polonaise liep
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 12-05-2004, 21:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-05-2004 @ 23:23 :
Een Belgisch international en dan 2de keeper?
Oud-international tja dat was tenminste een ervaren keeper geweest, wat MVV eigenlijk wilde. Of hij eerste of tweede doelman zou worden, vechten ze zelf maar uit.

Maar, gezien de werkwoordsvorm die ik gebruikte in de vorige alinea bleek dit slechts een gerucht, want gisteravond vond er een sponsoravond plaats bij MVV, waarin werd gezegd dat MVV alweer 2 nieuwe spelers heeft vastgelegd, onder anderen een keeper, namelijk Serge van der Ban van FC Dordrecht. Samen met de tweede speler moet de 23-jarige keeper wel nog het contract ondertekenen, maar de partijen lijken zo goed als rond.

Die tweede speler (het kon niet uitblijven) is een spits. Namelijk Kristof Aelbrecht van Helmond Sport. Dit wordt bevestigd door de bron Omroep Gelderland:

Kristof Aelbrecht (23) speelt de komende drie seizoenen bij eerstedivisieclub MVV. De spits kreeg onlangs te horen dat zijn contract bij Vitesse niet verlengd werd. De Belg debuteerde op 18-jarige leeftijd in het eerste elftal van Vitesse. Mede door twee zware blessures kwam hij niet verder dan twee optredens in de hoofdmacht van Vitesse.

Aelbrecht wordt de laatste twee jaar door Vitesse verhuurd aan Helmond Sport. Daar speelde hij 66 competitiewedstrijden, waarin hij 15 keer scoorde. Ook na de komst van Didier Martel en Dennis Schulp behield hij zijn plek. (Omroep Gelderland)



Hij gaat lekkerrrrrrrrrr!!! Goh, bijna een jaar geleden lag de club op sterven maar nu heeft iedereen weer hoge verwachtingen! Natuurlijk een zeer positieve omslag maar ook niet te vroeg juichen, eerst maar afw8en voor het nieuwe seizoen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-05-2004, 21:41
Verwijderd
En wat gebeurt er met die spelers die nu nog bij MVV spelen? Lopen er zoveel contracten af ofzo? Want je zou haast zeggen dat er een speleroverschot is ofzo.
Oud 12-05-2004, 21:58
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Aelbrecht jammer genoeg nog een talent dat veel, heel veel pech heeft gehad. Hopen dat hij bij MVV laat zien dat hij wel degelijk kan voetballen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 12-05-2004, 22:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 12-05-2004 @ 22:41 :
En wat gebeurt er met die spelers die nu nog bij MVV spelen? Lopen er zoveel contracten af ofzo? Want je zou haast zeggen dat er een speleroverschot is ofzo.
Er lopen 10 contracten volgens mij af ja. Daarvan weten 5 spelers (Heymans, Muyters, Van Dooren, Gerets en R.Deckers) dat ze mogen vertrekken.
Brncic (halverwege het seizoen gekomen), Demonceau (gehuurd van Standaard Luik d8 ik), Akyil (amateurcontract via de A-jeugd) en Bijloos (net als Akyil) tel ik dan ook nog niet mee, die laatste 2 zullen zeker nog wel een contract krijgen denk ik, evenals Brncic.
Ook Hastings' contract loopt af en die heeft niet veel laten zien dus die moet misschien ook vertrekken. Ook zullenl de gehuurde spelers Diego Jongen en Olivio Callichio waarschijnlijk vertrekken.
Verder zijn er veel jeugdspelers van MVV die al een paar jaar in het eerste voetballen, waarvan het contract afloopt, zoals Balci, Luthuli en Verheyen. Zij hebben ook nog geen zekerheid over hun toekomst.
Maar ik denk dat van deze 10 er ongeveer 3 blijven, samen hopelijk met Brncic, Akyil en Bijloos en dan die 8 aankopen door de nieuwe trainer / technisch directeur Andries Jonker. Zijn er 7 weg, komen er 11 (8 aangekocht en 3 pas halverwege het seizoen erbij gekomen, dan tel ik Siahaya die al een profcontract heeft gekregen nog niet mee), wat de selectie breed genoeg maakt in vergelijking met het begin van dit seizoen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-05-2004, 18:33
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Veendam heeft een WERELD aankoop gedaan.



Citaat:
Veendam versterkt zich met Sahetapy
VEENDAM - Luciën Sahetapy speelt volgend seizoen voor de BV Veendam.

De 29-jarige verdediger speelde in het verleden voor Roden en FC Groningen. De laatste acht seizoenen voetbalde Sahetapy in Assen bij zaterdag-hoofdklasser ACV.

Sahetapy zal als amateur deel gaan uitmaken van de eerste selectie van Veendam.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 13-05-2004, 22:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sahetapy? Nooit van gehoord, ook niet toen hij bij Grunn speelde zeker nooit doorgebroken of zo? Want de naam zegt me nix.

Ralf van Dooren (MVV) speelt vanaf volgend seizoen voor FC Den Bosch. De 22-jarige middenvelder was daar al de laatste tijd gaan testen. Gert Kruys, (nog) trainer van FC Den Bosch, vond Van Dooren vroeger al zoals hij zelf zei "een pareltje", een groot talent dus. Dit zal denk ik wel hebben meegespeeld in de transfer.

Ik hoop voor Van Dooren dat hij zich 100% op het voetbal gaat concentreren en niet te veel pech krijgt met blessures, want deze jongen kan, ook al is hij die 5 jaar bij MVV niet uit de verf gekomen, echt heel goed voetballen. Als hij daar zijn draai vindt, kan hij nog een leuke voetbalcarrière tegemoet gaan. Jammer dat-ie weg moet bij MVV, maar ja, tis niet anders...

Hans Visser, nu nog assistent-trainer van MVV, gaat na dit seizoen al weer weg. Geruchten gaan dat Huub Driessen de nieuwe assistent-trainer wordt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-05-2004, 22:10
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Heeft volgens mij maar een paar wedstrijden in het eerste gespeelt.
Niet echt wat je noemt een supervoetballer.
Voor ACV (waar ik nog regelmatig kom) wel een leuke maar weet niet echt wat Veendam er mee moet.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 14-05-2004, 13:22
djeddie
Avatar van djeddie
djeddie is offline
Real Madrid zal binnen twee weken een bod uitbrengen op Ruud van Nistelrooy van rond de 60 miljoen euro, dit meldt The Daily Mail vandaag. Real-president Florentino Perez wil zijn beleid vervolgen, door elk seizoen de selectie te versterken met een topaankoop..

Manchester United blijft ontkennen dat Van The Man in de zomer vertrekt uit Old Trafford, maar Perez is hoopvol om de spits te contracteren. Als een beursgenoteerde club moet ManU namens de aandeelhouders een zeer hoog bod als dit zeker in overweging nemen.

Ondertussen heeft Perez geen enkele twijfel om in de zomer na Luis Figo, Zinedine Zidane, Ronaldo en David Beckham met een nieuwe galactico te komen. "Die komt er zeker", aldus Perez. Ook Francesco Totti wordt al wekenlang in verband gebracht met Real Madrid.

Bron: www.voetbalzone.nl
__________________
Interpolis. Glashelder
Oud 15-05-2004, 00:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Björn van der Doelen blijft bij N.E.C. (14/05/2004)
N.E.C. en Björn van der Doelen (27) hebben overeenstemming bereikt over een tweejarige verbintenis. Dit betekent dat van der Doelen tot medio 2006 onder contract staat bij de Nijmeegse club.

Van der Doelen speelde voor zijn komst naar N.E.C. bij PSV en FC Twente. Bij laatstgenoemde club vertrok hij op 17 november 2003 om de rest van dit seizoen op huurbasis voor N.E.C. uit te komen. Van der Doelen maakte direct indruk door in zijn eerste wedstrijd voor N.E.C. tegen zijn oude werkgever PSV al na enkele minuten te scoren. Tot op heden speelde Björn 20 duels voor N.E.C. waarin hij mede door zijn strijd en inzet uitgroeide tot een ware publiekslieveling.

Bron: www.nec-nijmegen.nl

Geweldig, natuurlijk. We zingen al weken om deze handtekening, maar we hoopten nergens op. Hij blijft! Pak van m'n hart, echt waar. Als er iemand kan vechten en je naar een overwinning kan helpen, is het Bjorn wel!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-05-2004, 20:02
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
FC Twente heeft Karim Touzani voor de komende twee seizoenen vastgelegd. Het contract van de 23-jarige verdediger loopt na dit seizoen af bij FC Utrecht.

Oh ja, en dit is wel een leuk plaatje
http://www.geocities.com/mvvonline/conceptmvv2.htm
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 15-05-2004, 21:36
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-05-2004 @ 01:06 :
Björn van der Doelen blijft bij N.E.C. (14/05/2004)
N.E.C. en Björn van der Doelen (27) hebben overeenstemming bereikt over een tweejarige verbintenis. Dit betekent dat van der Doelen tot medio 2006 onder contract staat bij de Nijmeegse club.

Van der Doelen speelde voor zijn komst naar N.E.C. bij PSV en FC Twente. Bij laatstgenoemde club vertrok hij op 17 november 2003 om de rest van dit seizoen op huurbasis voor N.E.C. uit te komen. Van der Doelen maakte direct indruk door in zijn eerste wedstrijd voor N.E.C. tegen zijn oude werkgever PSV al na enkele minuten te scoren. Tot op heden speelde Björn 20 duels voor N.E.C. waarin hij mede door zijn strijd en inzet uitgroeide tot een ware publiekslieveling.

Bron: www.nec-nijmegen.nl

Geweldig, natuurlijk. We zingen al weken om deze handtekening, maar we hoopten nergens op. Hij blijft! Pak van m'n hart, echt waar. Als er iemand kan vechten en je naar een overwinning kan helpen, is het Bjorn wel!
hahaha heel grappig ben jij

als er iemand de handdoek snel in de ring gooit is doelen het wel, heb je hem ooit een warming up zien doen? lijkt er gewoon niet op. Als jullie dat in nijmegen zien als iemand die echt 200% geeft dan ligt de norm daar wel erg laag, ben blij dat Bjorn weg is bij Twente zodat de weg openligt voor talent als Sibum en Niemeyer (als je echt een buffelaar wilt zien moet je maar eens een wedstrijd lang Niemeyer volgen, daarmee vergeleken is van der Doelen een lamstraal.)
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 15-05-2004, 22:52
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Wilfred Bouma staat in de belangstelling van Barcelona zo meldt het Spaanse El Mundo Deportivo. De verdediger van PSV die laatst zijn contract nog verlengde staat bovenaan op het lijstje van Frank Rijkaard als nieuwe linker centrale verdediger.

"Bouma beschikt over veel techniek en weet hoe het spel in elkaar zit", aldus de technische staf van Barcelona. Op het lijstje komen onder andere de volgende namen voor van Milito, Mexes en Boumsong.

bron
Oud 15-05-2004, 23:22
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Guissie schreef op 15-05-2004 @ 23:52 :
[B]Wilfred Bouma staat in de belangstelling van Barcelona[/BOp het lijstje komen onder andere de volgende namen voor van Milito, Mexes en Boumsong.

bron
Yeah.. dan loopt P$V helemaal leeg
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 16-05-2004, 10:37
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik vind dat Bouma het verdient.

En Feyenoord is volgend seizoen beter als PSV in dat geval.
Oud 16-05-2004, 18:11
Mercurial
Avatar van Mercurial
Mercurial is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 16-05-2004 @ 11:37 :
Ik vind dat Bouma het verdient.

En Feyenoord is volgend seizoen beter als PSV in dat geval.
Ik vind ook dat W. Bouma het verdient, maar hij heeft toch pasgeleden zijn contract verlengd ? Ik hoop dat hij wel volgend jaar als "blaugrana" in Camp Nou te bewonderen is . Wordt Ajax volgend seizoen nog makkelijker kampioen, alleen met Feyenoord moeten we rekening gaan houden
Oud 16-05-2004, 20:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 15-05-2004 @ 22:36 :
als er iemand de handdoek snel in de ring gooit is doelen het wel, heb je hem ooit een warming up zien doen? lijkt er gewoon niet op. Als jullie dat in nijmegen zien als iemand die echt 200% geeft dan ligt de norm daar wel erg laag, ben blij dat Bjorn weg is bij Twente zodat de weg openligt voor talent als Sibum en Niemeyer (als je echt een buffelaar wilt zien moet je maar eens een wedstrijd lang Niemeyer volgen, daarmee vergeleken is van der Doelen een lamstraal.)
Heh... Mooi dat jullie er zo over denken...

Wij hebben afgelopen jaar erg veel problemen gehad met de inzet en scherpte van spelers. Bjorn daarentegen was dit jaar scherp en vocht het team vaak naar de overwinning. Belangrijk dus...

We hebben altijd een team gehad met vechters en nu we kwaliteit naar de club aan het halen zijn is de oude mentaliteit ver te zoeken.

Maar NEC en Twente zijn twee totaal verschillende clubs en het is duidelijk dat Bjorn het bij Twente nooit echt naar z'n zin heeft gehad (dit heeft hij ook meermalen aangegeven). Bij NEC is een wat lossere sfeer en de ondelinge contacten worden ook wat meer aangemoedigd. Je moet je voorstellen dat hij weer bij Jack de Gier in de buurt zit, bijvoorbeeld (Jack is nu commercieel manager bij NEC), maar dat is geen bezwaar. Zolang er op het veld maar gepresteerd wordt.

Noem mij maar eens spelers die meer vechten dan doelen bij NEC doet, dan praten we weer verder... Volgens mij heb je hem bij NEC niet eens gezien...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-05-2004, 21:19
Verwijderd
Wat gaat er trouwens gebeuren met Hersi? Ajax wilde hem toch niet meer?
Oud 16-05-2004, 21:22
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-05-2004 @ 21:45 :
Heh... Mooi dat jullie er zo over denken...

Wij hebben afgelopen jaar erg veel problemen gehad met de inzet en scherpte van spelers. Bjorn daarentegen was dit jaar scherp en vocht het team vaak naar de overwinning. Belangrijk dus...

We hebben altijd een team gehad met vechters en nu we kwaliteit naar de club aan het halen zijn is de oude mentaliteit ver te zoeken.

Maar NEC en Twente zijn twee totaal verschillende clubs en het is duidelijk dat Bjorn het bij Twente nooit echt naar z'n zin heeft gehad (dit heeft hij ook meermalen aangegeven). Bij NEC is een wat lossere sfeer en de ondelinge contacten worden ook wat meer aangemoedigd. Je moet je voorstellen dat hij weer bij Jack de Gier in de buurt zit, bijvoorbeeld (Jack is nu commercieel manager bij NEC), maar dat is geen bezwaar. Zolang er op het veld maar gepresteerd wordt.

Noem mij maar eens spelers die meer vechten dan doelen bij NEC doet, dan praten we weer verder... Volgens mij heb je hem bij NEC niet eens gezien...
Ja ok, ben ik het wel met je eens. Met een aantal spelers (Van der Doelen/Van der Leegte) is niet echt netjes omgegaan. Beiden spelers die het normaal vooral van hun inzet moeten hebben en als die dan verslapt en er volgt commentaar op moet je daar wat mee gaan doen en niet meteen de moed opgeven en de trainer een gebrek aan respect verwijten. Wat betreft die onderlinge contacten slaat nergens op want dat was alleen iets tussen de speler en de trainer. En ik heb van der Doelen wel degelijk gevolgd bij NEC en tja hij was wel weer de Doelen van 2 jaar geleden. En die vechters...ooit Niemeyer en Heubach meegemaakt? Heubach is geen wereldvoetballer maar houdt toch al sinds jaar en dag de linksback positie dicht door puur keihard werken, en dat soort voetballers zijn er (te) weinig van
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 17-05-2004, 10:02
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 16-05-2004 @ 22:19 :
Wat gaat er trouwens gebeuren met Hersi? Ajax wilde hem toch niet meer?
beetje twijfelgeval.. is opzich een goede voetballer maar hij heeft de pech dat er teveel op zn plek kunne spele.. Zolang vd Vaart niet weggaat denk ik nie dat ie terug hoeft te kome..
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 17-05-2004, 12:12
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-05-2004 @ 21:45 :


Noem mij maar eens spelers die meer vechten dan doelen bij NEC doet, dan praten we weer verder... Volgens mij heb je hem bij NEC niet eens gezien...
Rankovic dit seizoen en vd Schaaf laatste seizoen bij Vitesse
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 17-05-2004, 15:45
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Willem II is in onderhandeling met Oscar Moens, dit meldt de supportersvereniging van de Tilburgse club op haar website. De 31-jarige keeper moet de opvolger worden van Geert de Vlieger, die in de zomer transfervrij uit Tilburg vertrekt.

Nadat eerder Maikel Aerts geen trek had in Willem II en Ajax niet bereid was Maarten Stekelenburg te verhuren, kwamen de Tilburgers uit op Moens.

Eerder dit seizoen vertrok Moens naar het Italiaanse Genua, maar leverde daar na amper een paar maanden zijn contract alweer in omdat hij het niveau te laag vond. Gisteren zouden beide partijen al een constructief gesprek met elkaar gehad hebben, waarna Willem II hem een contract zou hebben aangeboden voor drie seizoenen.

www.voetbalzone.nl

Een uitstekende keuze, lijkt me.
Oud 17-05-2004, 21:55
Verwijderd
inderdaad, hij heeft niet voor niets een keertje in het Nederlands elftal gespeeld. Is zeker een waardige opvolger voor De Vlieger.
Oud 17-05-2004, 22:21
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-05-2004 @ 22:22 :
Ja ok, ben ik het wel met je eens. Met een aantal spelers (Van der Doelen/Van der Leegte) is niet echt netjes omgegaan. Beiden spelers die het normaal vooral van hun inzet moeten hebben en als die dan verslapt en er volgt commentaar op moet je daar wat mee gaan doen en niet meteen de moed opgeven en de trainer een gebrek aan respect verwijten. Wat betreft die onderlinge contacten slaat nergens op want dat was alleen iets tussen de speler en de trainer. En ik heb van der Doelen wel degelijk gevolgd bij NEC en tja hij was wel weer de Doelen van 2 jaar geleden. En die vechters...ooit Niemeyer en Heubach meegemaakt? Heubach is geen wereldvoetballer maar houdt toch al sinds jaar en dag de linksback positie dicht door puur keihard werken, en dat soort voetballers zijn er (te) weinig van
Kijk voor Bjorn heb ik nog wel respect. Ik heb hem in het veld nooit kunnen betrappen op te weinig inzet. Het is een vechtertje.
En dat het hem bij NEC beter gaat, is voor hem positief, dat verdient hij.

Voor SOA-Tommie heb ik geen enkel respect. Twente heeft altijd woord gehouden door 'het echte' verhaal achter zijn vertrek NIET naar buiten te brengen. Mijn 'respect' voor Tommie is totaal weg.
Dronken bij Holland Casino, dronken in de binnenstad jonge meisjes lastig vallen en de grote bink uithangen t.o.v. supporters.
Met een behoorlijke kater op de training komen en meerdere malen voor SOA's geholpen in het ziekenhuis. Tommie maakte zich in korte tijd zeer populair. Maar de druppel is waarschijnlijk het feit, dat hij niet met zijn handjes van het meisje van een medespeler kon afblijven.

Verder droop Tommie in Enschede af, toen hij zich liet gaan voor het oog van de camera, richting zijn oude trainer en werkgever.
Ik verheug me nu al op FC Twente - ADO voor volgend jaar.

Dit jaar is Tommie een grote afgang bespaard gebleven in Enschede, maar iedereen heeft de beelden kunnen zien en nu zelf kunnen oordelen.
De tijd voor SOA-boy is over, TIJD voor actie.


Zo een hoop offtopic gelul.

Ten Rouwelaar naar Zwolle!
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 18-05-2004, 08:31
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 17-05-2004 @ 23:21 :
Tommie maakte zich in korte tijd zeer populair. Maar de druppel is waarschijnlijk het feit, dat hij niet met zijn handjes van het meisje van een medespeler kon afblijven.

Die van Simon Cziommer
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 18-05-2004, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Laursen komt definitief niet naar Feyenoord

Maandagavond maakte Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik in het programma Voetbal Insite bekend dat de Deen Martin Laursen definitief is afgevallen als mogelijke nieuwe aanwinst voor de Rotterdammers. De verdediger van AC Milan verkiest liever een club uit de Premier League boven Feyenoord.

De zoektocht van Gullit en Wotte zal dus ongetwijfeld nog een vervolg krijgen. De kans is aanwezig dat Feyenoord nu serieuze stappen gaat ondernemen om El Karkouri Talal naar De Kuip te halen. De verdediger van Paris Saint-Germain werd gezien als mogelijk alternatief, wanneer de overgang van Laursen niet door zou gaan.

van voetbalzone
De kans was al niet zo groot, maar ik hoopte er wel heel erg op.
Die Talal ken ik helemaal niet, dus ik weet ook niet of ie iets is voor Feyenoord.
Oud 18-05-2004, 10:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Kevin Hofland is ontevreden bij PSV en heeft na een teleurstellend gesprek met Guus Hiddink zijn zinnen gezet op een transfer. De 24-jarige centrale verdediger kreeg van zijn coach te horen dat hij komend seizoen vierde keus is, achter André Ooijer, Wilfred Bouma en aankoop Alex.
VfL Wolfsburg lijkt precies op het juiste moment toe te slaan. De club van voormalig PSV-trainer Erik Gerets heeft serieuze interesse in Hofland en is bezig een officieel bod voor te bereiden. Hofland moet circa drie miljoen euro kosten. In de winterstop, toen PSV hem niet liet gaan, was dat nog vijf miljoen.

Gerets haalde Hofland eerder van Fortuna Sittard naar PSV. Bij Wolfsburg zou Hofland in tegenstelling tot bij PSV wel op veel speeltijd te kunnen rekenen. In de nieuwe Voetbal International laat Hofland weten teleurgesteld te zijn in PSV. 'Ik had op meer krediet gerekend.'

Bron: VI

3 miljoen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 18-05-2004, 10:37
Verwijderd
Ik blijf Hofland een goede speler vinden. Van mag mag ie zo naar Feyenoord gaan
Oud 18-05-2004, 12:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
FC Twente geeft Kamata nieuwe kans

Pedro Kamata hoopt op een nieuwe avontuur in Nederland. De Franse aanvaller, die bij FC Groningen wegens heimwee snel vertrok, traint mee bij FC Twente.

Kamata maakte in 2002 zijn opwachting in het Oosterpark als opvolger van Arjen Robben. Nadat alle problemen met Auxerre, dat een opleidingsvergoeding eiste, waren opgelost, leek er niets in de weg te staan voor een succesvol verblijf in Groningen. Maar na één competitieduel was het einde verhaal voor de linksbuiten. Heimwee maakte een vroegtijdig einde aan het Groningse avontuur.

Kamata keerde terug bij Auxerre. Via Clermont en La Berrichonne de Châteauroux is de linksbuiten opgedoken bij FC Twente, waar hij een contract hoopt te verdienen.

Naast Kamata lopen twee Portugezen stage in Enschede. Verdedigers Niños Rodriguez (24) en Ricardo Patacas (26) zijn respectievelijk afkomstig van de Portugese clubs Nacional en Salgeiros.
En ons bestuur maar zeggen dat die jongen "heimwee" had.
Als dat echt zo was was die echt niet naar Twente gegaan maar gewoon lekker bij dat mokkel van hem in Frankrijk gebleven.
Het is één van de grote Franse talenten, Tukkers jullie zullen vast veel plezier van hem krijgen met z'n mooie actie's maar let wel op hij heeft snel last van "heimwee"
Stront tuinkabouter.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.