Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2003, 10:39
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ingaande op een ander topic, Koken voor vrouwen, ga ik zelf maar es een topic openen.
Het viel mij op dat daar veel adviezen van vrouwen kwamen en die zeiden vaak iets in de trant van :"kookte mijn vriend maar eens voor me".

Nu vraag ik me af of jongens of meiden wel eens voor hun/een vriend/vriendin koken. En als je dan voor je vriend/vriendin kookt, maak je er dan een hele romantische sfeer van of hou je het gewoon normaal (als in de zin van huisje, boompje, beesje). Of kan/durf je niet koken en ga je daarom maar uit eten.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2003, 10:43
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Zelf vind ik het de normaalste zaak van de wereld om voor iemand te koken. Meestal is het gewoon simpel en een normale sfeer.
Maar ik vind het ook leuk om te koken en ik vind mezelf nou niet echt een slechte kok. Ik kook dan ook regelmatig voor m'n beste vriendin.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 10:56
Verwijderd
Ik zou het zeker nog een keer willen doen (trouwens wel een goed idee voor als we een half jaar hebben. Dan heb ik al romantisch sfeertje gecreeeerd.
Vind koken leuk en kan t wel (met kookboek dan )..
We hebben ook wel ns samen gekookt. Was wel grappig. De grootste lol gehad.
Maar lijkt me wel leuk als hij het uit zichzelf doet etc..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 10:57
FloatAZiggy85
Avatar van FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Ik kook regelmatig
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 11:18
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
je moest eens weten hoe vaak ik wel niet kook zeg..
mja, mijn ouders werken allebei 5 dagen per week hè....dus koken ben ik wel gewend. Ik heb een paar keer voor mijn beste vriend gekookt....nog nooit voor m'n vriend (dat zou vanaaf gebeuren, we zouden alleen thuis zijn en alles, maar dat gaat helaas niet door aangezien mijn ouders niet meer weggaan... ) ach ja, maar dat komt vast nog wel een keer. Weetje hoe leuk koken is! allemaal van die speciale gerechten waar je lekker lang mee bezig bent, zelf uitzoeken wat je wilt eten en soms ook gewoon lekker makkelijk koken....hmm.....heeeeerlijk!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 17:17
[BlisteX]
Avatar van [BlisteX]
[BlisteX] is offline
HEheh, jah dat topic was van mij dus daar vind je mijn mening wel , je had goede posts tedyybeer!
__________________
If you play this shit in you're car, you just beat my expectations of this crap by far
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 17:43
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 09-07-2003 @ 18:17:
HEheh, jah dat topic was van mij dus daar vind je mijn mening wel , je had goede posts tedyybeer!
thx , jij was ook wel enigzins de aanleiding voor dit Topic, ik vond t leuk om t wat breder te maken.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 01:30
morlock
Avatar van morlock
morlock is offline
Ik vind dat er een aantal dingen zijn die als man gewoon bij je opvoeding horen, zoals koken en stijldansen. Helaas heb ik die eerste tot nu toe nog even moeten ontberen, maar ik ben van plan eventjes een inhaalslag te plegen.
Nee, ik kan dus nog iet koken, maar waar een wil is....

"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
__________________
Then it comes to me that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight-train comin' your way
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 09:11
Magdalena
Magdalena is offline
ik kan aardappels en groente koken en dan ben ik al heel trots. ik heb laatst een kookboek gekregen en wordt door iedereen gepushed om eens een keer voor ze te koken dus zal binnenkort weleens voor m'n vriendje en/of m'n ouders koken.

Mijn vriend is degene die altijd voor mij kookt en meestal gewoon huisje boompje beestje sfeer. van mij hoeven er ook niet persé kaarsjes enzo bij te hebben om het romantisch te laten zijn.
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:18
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Ik heb een vriendje die elke dag ontbijt op bed voor mij maakt. :)
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:43
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ik heb wel eens gekookt voor mijn vriendin, maar dat was in de sfeer van huisje, boompje, beestje... zij zelf heeft nog niet gekookt voor mij... dit wellicht omdat ze nog niet zo goed kan koken
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:46
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 10-07-2003 @ 12:18:
Ik heb een vriendje die elke dag ontbijt op bed voor mij maakt.
ahhh, da's lief!
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:47
Dominique24!
Avatar van Dominique24!
Dominique24! is offline
Gezellig toch, koken en dan samen eten.
__________________
Love is a drug (Brian Ferry)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:54
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Leuk om te lezen dat er toch heel wat mensen zijn die nog koken voor hun vriend/in. Het blijkt ook wel dat t ook aan de leeftijd licht. Hier zijn voornamelijk reacties te lezen van mensen die 17+ zijn.


@ scatterheart: gaaf & lief
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:58
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Magdalena schreef op 10-07-2003 @ 12:46:
ahhh, da's lief! :)
En nog lekker ook. :)
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 12:41
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 09-07-2003 @ 11:39:
Ingaande op een ander topic, Koken voor vrouwen, ga ik zelf maar es een topic openen.
Het viel mij op dat daar veel adviezen van vrouwen kwamen en die zeiden vaak iets in de trant van :"kookte mijn vriend maar eens voor me".

Nu vraag ik me af of jongens of meiden wel eens voor hun/een vriend/vriendin koken. En als je dan voor je vriend/vriendin kookt, maak je er dan een hele romantische sfeer van of hou je het gewoon normaal (als in de zin van huisje, boompje, beesje). Of kan/durf je niet koken en ga je daarom maar uit eten.
We koken vaak samen en soms verras ik hem.

Altijd erg gezellig en romatisch en daarnaast krijg ik ook elke ochtend, als ik bij hem ben, ontbijt op bed.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 12:53
Verwijderd
Ik zou het erg leuk vinden wanneer mijn vriend voor mij zou koken. Hij kan het alleen niet. Maar de bedoeling is goed
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 23:12
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ik denk dat de meeste van de op kamers wonende studerende jongens toch wel weten hoe ze moeten koken en dit dan ook af en toe doen voor hun vriendin... indirect geef ik dan ook aan dat de conclusie die Teddybeer trok, dus dat de meesten 17 of ouder zijn, idnerdaad klopt... tenminste, als mijn theorie klopt
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-07-2003, 00:01
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ja goed, maar veel mensen op kamers daar hoor je ook van: pizzatje, magnetron maaltijd, patat, mensa etc etc. Dus dat je op kamers gaat wil nog niet zeggen dat je zelf kookt.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 00:03
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
dat zou overduidelijk het einde van de relatie betekenen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 00:07
Ogthala
Avatar van Ogthala
Ogthala is offline
Koken samen met je vriend. Of vriendin.

Dat is erg lieflijk en/of romantisch.
__________________
White Thunder Roars!

Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 00:09.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 10:58
Saiorse.TK
Avatar van Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Vind dat je als man tog wel moet koken voor je vriendin... het grootste problem is alleen dat ik me ouders uit huis moet zien te krijgen
__________________
Leven Is Een Meervoud Van Lef...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 12:27
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ja, dat is idd wel een probleem. In het topic Koken voor vrouwen (waar dit een afgeleide van is) gaf ik aan [BlisteX] nog de tip dat hij z'n ouders naar z'n opa en oma moest 'sturen'. Dat kan je misschien ook doen, je zegt gewoon tegen je ouders wat je van plan bent en dan laten ze je vast wel een keer je gang gaan. (Vooral als ze weten dat je wel een beetje kan koken)
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Ogthala schreef op 11-07-2003 @ 01:07:
Dat is erg lieflijk en/of romantisch.
koken samen met mij is echt niet lieflijk en romantisch hoor als ik samen met iemand kook mag diegene alleen maar mijn bevelen opvolgen

Maargoed, ja, ik kook wel eens voor m'n vriend. En hij is ook wel eens bereid daarbij mijn bevelen op te volgen. Hij kookt nooit voor mij, want hij is nooit alleen thuis... maar ik ben allang blij om zo nu en dan een keukenslaafje te hebben
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Wat zijn jouw kook- en eetgewoontes?
Verwijderd
11 09-03-2008 11:36
Eten & Drinken [Koken] Vraagjes
Stefanie
16 31-10-2005 17:24
Eten & Drinken koken jullie wel eens met vrienden/vriendinnen??
-Hannietje-
27 07-09-2003 12:05
Drugs & Alcohol Koken met sterren ;-)
apekop123
20 06-10-2002 00:08
Lifestyle koken..
miep
42 06-05-2002 16:05
De Kantine koken..
heavinly
45 21-04-2002 20:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.