Oud 19-05-2008, 16:14
Lauwie101
Lauwie101 is offline
inderdaad! Ik had dat mensen hun ratio gebruiken. (H) Ik vind dat alle antwoorden die erop lijken gwn goed moeten worden gerekend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2008, 16:14
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Shoarm: naah, hun klopt daar wel.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Ja het is mij ook niet helemaal duidelijk. Zoals de vraag + antwoord er nu staat is het alsof ze eigenlijk al het antwoord geven, ik he inderdaad zelf ook een verschil genoemd. (mens heeft zelfbewustzijn)

Het is nu zo van:
"Geef een eigen argument waarmee de aanname dat piet gister alleen naar de stad is gegaan weerlegd kan worden"
Antwoord:
"Piet is met een groepje mensen de stad in gegaan"
Inderdaad. Ik hoop wel dat het goed gerekend wordt, jammer eigenlijk dat het niet gebruikelijk is om de leerlingen hun examens in te zien.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 17:21
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik had: de mens verschilt van andere wezens ook in andere dingen, zoals gesproken taal.

Rare vraag.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 18:10
Verwijderd
ik had bij die vraag erg de neiging om te schrijven dat het feit dat ik nu een Nederlands examen aan het maken was ons al onderscheidde. het ging wel redelijk, geen zin om te kijken wat ik goed en fout heb, als het 4.2 of hoger is ben ik blij
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 18:11
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Eerlijk nagekeken, cijfer tussen 8.5 en 9.6 !!
__________________
droeftoeter
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 18:16
Mr Ik
Mr Ik is offline
Ik had bij die vraag dat mensen wel de ruimte ingaan en andere wezens niet.

Maar bij het antwoordmodel staat dat het een voorbeeld is. Dus er zijn veel meer mogelijkheden. Als je dus een soepele leraar heb, wordt bijna alles al goedgekeurd.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 18:17
Verwijderd
http://www.eindexamennieuws.nl/actueel/nieuws/2328/

Ook andere antwoorden mogen goed gerekend worden.

Vele klachten zijn er binnengekomen over opgave 14 bij het eindexamen Nederlands voor het VWO. In de opgave moest een argument gegeven worden. In het correctiemodel stonden echter maar twee antwoorden en deze waren (volgens velen) erg vaag.In het correctie model staat dat dit twee voorbeelden zijn van goede antwoorden. Volgens de CEVO is het aan de corrector om te beoordelen of andere antwoorden ook goed zijn. Over de vraag of dit mocht was verwarring.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 18:38
sjakies
sjakies is offline
Citaat:
Pfff ben ik nou zo dom?

Vraag 17: Citeer uit tekstfragment 1 de hele zin ....

Heb ik de hele zin op geschreven ^o). Hebben jullie wel allemaal geciteerd ? Waarom ben ik zo dom.
heb ik ook gedaan, er stond zooo nadrukkelijk 'de héle zin' dat ik dacht je moet hem helemaal opschrijven.. Nja we zien wel.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 18:41
sjakies
sjakies is offline
Citaat:
Wij mochten kladblaadjes niet eens meenemen. En de opgaven ook niet.
wij mochten het klad en de opgaven gewoon meenemen, behalve als je eerder klaar was, dan moest je de opgaven laten liggen en kon je ze later ophalen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 18:43
sjakies
sjakies is offline
ik zat trouwens wel erg over het aantal woorden heen bij m'n samenvatting. Dus ben maar gaan inkorten tot 195
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 18:44
Verwijderd
Citaat:
wij mochten het klad en de opgaven gewoon meenemen, behalve als je eerder klaar was, dan moest je de opgaven laten liggen en kon je ze later ophalen.
Ik moest dus ook me klad inleveren
daar had ik netjes al m'n antwoorden op overgeschreven, maarja.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 19:15
lifelike
Avatar van lifelike
lifelike is offline
Citaat:
ik had bij die vraag erg de neiging om te schrijven dat het feit dat ik nu een Nederlands examen aan het maken was ons al onderscheidde.
haha, ja idd!
__________________
Just enjoy!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 09:16
Isnogood
Isnogood is offline
Ik heb net de MC vragen en de samenvatting nagekeken, open vragen kan je niet nakijken want je bevooroordeelt jezelf . Tot mijn verbazing had ik slechts vraag 2 fout en mistte ik 1 punt met de samenvatting, terwijl ik een 6,0 sta voor Nederlands. Bevestigt maar weer eens wat voor een lul van een leraar ik heb. Zonder open vragen kom ik nu uit op 6,9-8,9 ole
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 11:56
Mocca
Mocca is offline
Ik vond hem wel goed te doen!
Alleen de samenvatting vond ik moeilijk.
Heb het nagekeken en heb tussen de 6.3 en 8.3!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 14:10
Verwijderd
Gemiddeld kwam de norm de afgelopen 14 examens op 1 uit. De hoogste normering voor dit vak was 1.2 en de laagste normering was 0.7. Dit betekent echter niet dat de norm dit jaar ook op, of in de buurt van 1 of tussen de 0.7 en 1.2 komt te liggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het is tijd voor een islamitische samenleving in Nederland!
evelienevdboer
42 01-06-2016 16:41
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederland belastingparadijs?
Love & Peace
15 08-05-2009 12:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'Nederland discrimineert met integratie-examen'
Gatara
81 18-05-2008 00:15
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Nederlands] Betoog over monarchie/republiek.
OceanEye
3 02-12-2004 21:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [betoog] Verdient Nederland wel beter???
b-z
23 22-10-2004 14:36
Vrije tijd Nederlands wordt Europees Kampioen voetbal!
Martjin
44 24-04-2004 20:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22.