Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2004, 15:03
Verwijderd
heb jij al hippe cadeautjes geregeld voor iemand die je kent die examens gaat doen? ga je iets speciaals regelen of geven?


ik heb via een motor forum een motorrijder met een R1 geregeld die mijn vriend van school gaat halen en een motorrijder met een R6 en een fotocamera (waarbij ik achterop mag) en die gaan ons rondrijden . mijn vriend is zeg maar verliefd op R1's.
Advertentie
Oud 26-03-2004, 15:07
frozenfountain
frozenfountain is offline
Een mandje met allerlei verzorgingsproducten voor m'n vriendinnetjes.
Oud 26-03-2004, 15:25
Verwijderd
Vorig jaar had ik voor mn vriend Jean Paul Gaultier gehaald. Hij zakte, maar hij kreeg t toch.
Dit jaar is t mijn ex, dus moet nog wat verzinnen. Wil m wel wat geven..
Oud 26-03-2004, 16:30
phmpruim
phmpruim is offline
owja, mn zusje doet ook examen dit jaar...

moet nog maar ff wat verzinnen
koop wel was snoep ofzo, kreeg ik ook van haar
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 26-03-2004, 17:14
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik heb geen vrienden, dus mijn portemonnaie zal geen verlies lijden!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 26-03-2004, 17:31
Verwijderd
ik heb mijn zus vorig jaar een zilveren slavenarmband gegeven. *althans, zo'n soort armband, en een niet te dure versie*
Oud 26-03-2004, 19:01
Verwijderd
Ik geef mijn vriendje een kusje en een gelukspoppetje
Oud 27-03-2004, 08:20
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Ik heb vorig jaar de helft van m'n rijbewijs gehad van m'n ouders. Van m'n broertje en zusje heb ik volgens mij niets gehad. Bedenk ik me net
Oud 27-03-2004, 11:46
Slettelina *
Slettelina * is offline
Tja ik geloof niet dat ik me zus iets heb gegeven, een kusje misschien. En als ik dit jaar slaag verwacht ik niet echt kadotjes ofzo
__________________
New York City, Dance or die
Oud 27-03-2004, 14:15
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik kreeg van me zus een "speciaal" eindexamenglas met opdruk enzo... Heel erg leuk
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 27-03-2004, 14:18
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
ik geef mn vriendinnetjes allemaal een klein kadootje, aangezien we met zn 8en tegelijk examen doen.
van mn papa en mama krijg ik een reisje ibiza (ook als ik zak) en ik mag nog een kadootje kiezen, wordt waarschijnlijk een digicam.
Oud 27-03-2004, 14:20
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Flindertje schreef op 27-03-2004 @ 15:18:

van mn papa en mama krijg ik een reisje ibiza (ook als ik zak)
kijk, jij hebt het goed geregeld (maar wel je best doen hé? op vakantie zonder te hoeven denken aan herexamens = natuurlijk veel leuker )
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 27-03-2004, 14:52
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb geen broertjes of zusjes.
Oud 27-03-2004, 15:27
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Hmm, nog helemaal niet over nagedacht....
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Oud 27-03-2004, 16:38
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Volgens mij had ik net na de examens afgelopen waren een stapel boeken (die ik wilde!!) gekregen omdat ik nu de tijd had om weer iets leuks te doen. Ik weet eigenlijk niet wat ze me gegeven hebben. Owja, toch! Ik kreeg parfum: Tommy Hilfiger Summer! Dus ik zou ook zoiets geven als ik een zusje/broertje had, of een armband/ketting oid.
__________________
I like to say what I want to say
Oud 29-03-2004, 11:27
Verwijderd
ik ben ook nog een boekje aan het schrijven en maken voor mn vriend; heb zeg maar een dagboek gekocht en dat schrijf en plak ik helemaal vol met van alles
Oud 29-03-2004, 12:30
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 27-03-2004 @ 15:18:
ik geef mn vriendinnetjes allemaal een klein kadootje, aangezien we met zn 8en tegelijk examen doen.
van mn papa en mama krijg ik een reisje ibiza (ook als ik zak) en ik mag nog een kadootje kiezen, wordt waarschijnlijk een digicam.
mijn vriendinnen doen niet allemaal tegelijk examen, maar we doen wel met z'n 5'en eindexamen. ik wil ze ook allemaal een klein cadeautje geven, maar weet nog niet wat...? wat ga je geven denk je?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 29-03-2004, 12:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb mijn eindexamencadeau al gehad.
Met gym konden wij kiezen uit gewone lessen of speciale reizen. Één daarvan was de wintersportreis, maar die was wel behoorlijk duur. Ik heb uiteindelijk mee mogen gaan met die reis en dat was dan het cadeau van m'n ouders.
Was echt super!!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Ads door Google
Oud 01-04-2004, 16:39
Verwijderd
M'n zusje doet dit jaar ook examen (zij VMBO, ik VWO), maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik ga geven en of ik wel wat ga geven
En als ik al m'n vrienden kadootjes moet gaan geven als ze slagen, dan ben ik wel erg veel geld kwijt... dus ik denk dat we daar niet aan doen.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 13:50
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Verhalen & Gedichten Heb jullie tips voor mijn verhaal?
Selina
7 10-12-2002 22:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.