Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2007, 09:55
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Maggie Jantina Marilou, wel gedoopt, wel vernoemd, roepnaam Maggie.

Maggie is afgeleid van Margaret, een vriendin van mijn moeder die in een lift-ongeluk is overleden.
Jantina is naar mijn opa Jan, oma Jeanne en tante Tineke.
Marilou is van tante Ria, mijn peettante.
Dat was het. Ik ben eerlijk gezegd al heel erg blij dat ik geen Petronella Cornelia heet ofzo. Wij hebben sowieso wel leuke namen, mijn zus heet Katie Tineke Jane en mijn broertje Nigel Theodoor John.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2007, 10:14
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Helena Marjolijn (roepnaam is Marjolijn)

Ik ben naar m'n peettante genoemd (zij heet Helena Maria) en naar het nichtje van m'n moeder (Marjolijn).
De bedoeling was dat ik Marjolijn Helena zou gaan heten, maar m'n vader vergiste zich bij de burgelijke stand (helemaal in de wolken met z'n pasgeboren dochter ) vandaar dat het dit is geworden.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 10:16
Evil Monkey
Avatar van Evil Monkey
Evil Monkey is offline
Michael Nicolaas Johannes (niet gedoopt)..

Michael; Naar de aartsengel Michaël..
Nicolaas/Johannes; Naar m'n vader/grootvader/whatever..
__________________
'Being evil isn't easy you know.. Time to lay back and relax..'
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 11:41
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Daniel Bartholomeus Philemon Maria

Daniel -> Omdat ik geen meisje was en Iris dus geen optie was.
Bartholomeus -> Peetoom Bart.
Philemon -> vader Philip
Maria -> de kerk
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 12:36
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-07-2007 @ 00:03 :
Zonde van het geld, het is niet alsof iemand die namen gebruikt? Bovendien vind ik Janna een mooie naam
Het wordt inderdaad alleen op officiële documenten gebruikt (diploma, rijbewijs, paspoort e.d.). Ik heb een bloedhekel aan mijn vader en wil liever niet aan hem herinnert worden (dat gebeurd nu wel door die voornamen). Het is psychisch, zonde geld etc.. En misschien draagt het helemaal niet bij aan het vergeet-project..

Gelukkig dat je Janna wel een mooie naam vind, het klinkt in mijn oren beetje oubollig.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 12:38
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Evil Monkey schreef op 09-07-2007 @ 11:16 :
Michael Nicolaas Johannes (niet gedoopt)..

Michael; Naar de aartsengel Michaël..
Nicolaas/Johannes; Naar m'n vader/grootvader/whatever..
Niet gedoopt maar wel naar een aartsengel vernoemd zijn?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 12:44
Verwijderd
Ik vind Janna juist helemaal niet oudbollig klinken, 't is een vrij originele naam en ik vind hem mooi. (Die staat, samen met Yonne/Jonne ook op m'n lijstje )
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 12:50
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 09-07-2007 @ 13:44 :
Ik vind Janna juist helemaal niet oudbollig klinken, 't is een vrij originele naam en ik vind hem mooi. (Die staat, samen met Yonne/Jonne ook op m'n lijstje )
Hahaha

Het valt dus nog wel mee Ik was in de veronderstelling dat deze naam een bijklank had waarvan de echo uit een vooroorlogse grafkist kwam.. Of zo
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 14:05
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Maria, de oma van mijn moeder heette zo. Maar dat is niet wat ik gebruik als roepnaam.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 14:14
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik zou eigenlijk Jeroen gaan heten, maar mijn neef werd 2 maanden eerder geboren en stal die naam
Nu heet ik Remko, gewoon.. omdat m'n ouders het een wrede naam vonden, geen verdere betekenis.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 21:37
Evil Monkey
Avatar van Evil Monkey
Evil Monkey is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 09-07-2007 @ 13:38 :
Niet gedoopt maar wel naar een aartsengel vernoemd zijn?
Tja.. M'n ouders zijn voor de rest wel christelijk en alles, misschien dat ze m'n atheïsme aan hebben zien komen en me maar niet gedoopt hebben iig beter als m'n vaders namen, die heeft als 2e of 3e naam Maria
__________________
'Being evil isn't easy you know.. Time to lay back and relax..'
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 21:43
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Evil Monkey schreef op 09-07-2007 @ 22:37 :
Tja.. M'n ouders zijn voor de rest wel christelijk en alles, misschien dat ze m'n atheïsme aan hebben zien komen en me maar niet gedoopt hebben iig beter als m'n vaders namen, die heeft als 2e of 3e naam Maria
Okay
Maria...Dan waren de ouders van jouw vader zeker Katholiek

Ik begrijp dat dopen niet zo, ik vind het beter als je daar zelf een bewuste keuze in zou maken. Op zich maken mensen bij belijdenis doen wel die keuze.. Ik ben niet Christelijk (opgevoed) maar ben wel gedoopt (heb me er nooit zo in verdiept, maar begrijp weinig van dat ritueel.)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 22:23
Evil Monkey
Avatar van Evil Monkey
Evil Monkey is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 09-07-2007 @ 22:43 :
Okay
Maria...Dan waren de ouders van jouw vader zeker Katholiek

Ik begrijp dat dopen niet zo, ik vind het beter als je daar zelf een bewuste keuze in zou maken. Op zich maken mensen bij belijdenis doen wel die keuze.. Ik ben niet Christelijk (opgevoed) maar ben wel gedoopt (heb me er nooit zo in verdiept, maar begrijp weinig van dat ritueel.)
M'n grootouders waren katholiek geloof ik indeed.. Tja.. Ik snap het hele dopen enzo ook niet echt.. Iets met 't wegwassen van zonden ofzo.. Ben zelf wel deels christelijk opgevoed, maar 't is merendeels eigen keus geweest.. M'n ouders waren relaxt genoeg om zoiets te hebben van 'We vertellen je er wel wat over, maar je moet zelf maar zien..'
__________________
'Being evil isn't easy you know.. Time to lay back and relax..'
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 22:55
Verwijderd
Mijn moeder wilde me eerst Kimberley noemen maar dat vond mijn vader verschrikkelijk.
Naomi vonden ze gewoon mooi.
Ik heb verder geen namen en ben ook niet vernoemd.

Sam heet Sam Yannick.
Gewoon omdat ik dat mooi vond en stoer.
Voor een meisje had ik ook Sam.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 07:45
Verwijderd
Leonie Kristine

Voor zo ver ik weet zit er niet echt een verhaal achter en vonden ze het gewoon mooie namen (als je de namen van een tante van mij uitspreekt lijkt het wel erg op elkaar trouwens...alleen vind ik haar eerste naam mooier en schrijf je haar tweede naam met Ch (wat ik dan weer minder mooi vind ), maar daar ben ik ondanks dat niet naar vernoemd). Zelf geloof ik trouwens graag dat ik naar een Zweedse plaats vernoemd ben (mijn tweede naam).

Laatst gewijzigd op 10-07-2007 om 08:00.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 08:31
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
..

Laatst gewijzigd op 16-06-2008 om 19:35.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 10:38
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.

Laatst gewijzigd op 05-04-2012 om 10:38.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 12:29
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 09-07-2007 @ 22:43 :
Okay
Maria...Dan waren de ouders van jouw vader zeker Katholiek

Ik begrijp dat dopen niet zo, ik vind het beter als je daar zelf een bewuste keuze in zou maken. Op zich maken mensen bij belijdenis doen wel die keuze.. Ik ben niet Christelijk (opgevoed) maar ben wel gedoopt (heb me er nooit zo in verdiept, maar begrijp weinig van dat ritueel.)
Bij katholieken was het vroeger zo dat je, als je niet gedoopt was, niet in de hemel kwam. Om te voorkomen dat pasgeboren kinderen naar de hel gingen, kon je maar beter gauw dopen. Ik geloof dat de paus ondertussen heeft verklaard dat zuigelingen niet meer per direct naar de hel gaan.

En wat protestanten betreft... tja, je wordt toch opgenomen in de geloofsgemeenschap, het is een soort introductie van je kind, je geeft aan dat hij of zij erbij hoort. Bovendien houden mensen er van om rituelen te houden bij belangrijke momenten in hun leven, en de geboorte van je kinderen hoort daar natuurlijk bij.

Niet dat ik gedoopt ben trouwens
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 12:53
chayuz
Avatar van chayuz
chayuz is offline
gewoon Angelique.
mijn moeder keek de film Angelique en vond dat wel een mooie naam. En tjah ik be nook erg "engelachtig" haha
__________________
het leven is geen krentenbol
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 12:58
Verwijderd
Mijn vader was vroeger technicus van een bandje waarme regelmatig opgetreden werd. Bij een groot evenement kwam hij op een gegeven moment een vrouwelijke technicus tegen. Dat had hij nog niet eerder gezien en was daar toen zo van onder de indruk dat ik naar haar vernoemd ben.
Mijn tweede naam komt van een meisje waarmee mijn vader mee speelde toen hij zelf nog klein was.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 23:10
Verwijderd
Elisabeth Maria

Ik ben niet gedoopt, mijn ouders zaten toentertijd nog bij de pinkstergemeente en daar werd je niet gedoopt maar opgedragen aan god en dan kon je later zelf kiezen of je je wilde laten dopen ofzo. Maar ze deden wel aan dubbele namen daar.
Ik ben vernoemd naar mijn beide oma's.
De roepnaam die mijn vader me had gegeven was Els. Hij hield niet van namen met meer dan één lettergreep en het moest wel afgeleid worden van mijn echte namen dus toen werd dit het.
Ik heb het zelf later veranderd naar Elisa.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 23:23
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Josimar - Uit Brazilië.
Kwam mijn moeder tegen bij de aftiteling van een Braziliaanse film.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 11:12
Verwijderd
Yvette.. Tsjah, ze vonden het mooi. En ik heb een tweelingszus die Sascha heet, en als je een tweeling krijgt moet je natuurlijk wel iets wat een beetje klinkt uitvinden. Sascha en Yvette klinkt wel ok. M'n andere zusje heet Lydian.

We hebben allemaal geen doopnamen, maar zijn wel gedoopt

Best wel vreemde namen eigelijk, als ik er zo over nadenk.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 12:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Marleen, want mijn ouders vonden dat gewoon een mooie naam. Ik wat minder, helaas En verder zeggen mijn ouders graag dat ik vernoemd ben naar Merlene Ottey, maar volgens mij is dat gewoon onzin
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 17:53
Verwijderd
Colin Yves.

Colin naar de zanger Colin Blunstone van The Zombies.

Yves omdat ja, weet ik veel. Sadisten zijn het, mijn ouders.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 17:54
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Mogen we je Yves noemen op de meet, Yves?
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 21:26
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 14-07-2007 @ 18:54 :
Mogen we je Yves noemen op de meet, Yves?
Alleen als ik jou Bartholomeus mag noemen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 21:53
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Mij mogen jullie best C. noemen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 01:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heet Lara Elea (niet gedoopt), Lara naar dat Russische liefdesverhaal, Dr. Zhivago.
Elea naar een boek, De Liefde Van Elea. Ik heb ze nog niet gezien of gelezen, maar ik denk dat ik woensdag ofzo de film van Dr. Zhivago ga kijken. Wat grappig is, is dat de mannelijke hoofdrol in Dr. Zhivago Yoerie heet, en dat is weer de naam van mijn moeders broer!
(Het is in mijn moeders kant van de familie trouwens traditie om de kinderen in elk geval 1 Russische naam te geven. ;x)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 01:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Juice schreef op 14-07-2007 @ 22:53 :
Mij mogen jullie best C. noemen.
ja en mij M.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 01:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
chayuz schreef op 10-07-2007 @ 13:53 :
gewoon Angelique.
mijn moeder keek de film Angelique en vond dat wel een mooie naam. En tjah ik be nook erg "engelachtig" haha
chayuz heeft geen fotoboek.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 08:47
Verwijderd
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 15-07-2007 @ 02:21 :
Ik heet Lara Elea (niet gedoopt), Lara naar dat Russische liefdesverhaal, Dr. Zhivago.
Ik ken ook een meisje dat naar dat liefdesverhaal is vernoemd. En mijn zusje, Lara dus, is dan weer naar dat meisje vernoemd. (of althans; mijn ouders leerden dat meisje kennen en kwamen toen op de naam voor hun tweede kind ).
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 08:50
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
N00dles schreef op 14-07-2007 @ 22:26 :
Alleen als ik jou Bartholomeus mag noemen.
IK geef de voorkeur aan Maria.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 10:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 15-07-2007 @ 09:47 :
Ik ken ook een meisje dat naar dat liefdesverhaal is vernoemd. En mijn zusje, Lara dus, is dan weer naar dat meisje vernoemd. (of althans; mijn ouders leerden dat meisje kennen en kwamen toen op de naam voor hun tweede kind ).
wat vet!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 15:39
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Toen mijn moeder erachter kwam dat ze in verwachting van een jongen was wist ze gelijk dat ik David moest heten en daar was mijn vader het wel mee eens.
Mijn 2e naam is John, naar mijn opa, en daar zit een heel lang verhaal achter waarvan ik eigenlijk geen zin heb om het te posten maar mocht iemand het echt willen weten dan trek je maar aan de bel.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 16:08
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Mijn ouders vonden Jessica gewoon een toffe naam.

Citaat:
Yvett schreef op 14-07-2007 @ 12:12 :
We hebben allemaal geen doopnamen, maar zijn wel gedoopt

Best wel vreemde namen eigelijk, als ik er zo over nadenk.
Wat is daar zo raar aan. Zover ik weet is een doopnaam niet verplicht.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 16:28
5803
5803 is offline
Ik heet Mette en dat komt uit het naamwoordenboekje. Mijn moeder wilde me eigenlijk Marre noemen maar dat kon ze destijds niet goed uitspreken ofzo. En van mijn vader mocht het niet op -ke eindigen omdat mijn zussen dat allebei al hadden maar het moest wel Fries zijn ofzo. Voor de rest stond ook nog Karlijn op het lijstje maar dat paste ook niet bij de andere namen.

Geen andere namen verder.
__________________
in the sky with diamonds.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 00:10
Verwijderd
ik wil Stefanootjes echte naam weten, en die van TopDrop. want ik vind het zo raar aanspreken anders

sorry voor deze schop omhoog, maar ja... het moest even denk ik
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 01:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heet Anouk Charissa en ik weet niet hoe m'n moeder daarbij gekomen is. Meer dan 'Nou dat vond ik wel een mooie naam' zit er volgens mij niet achter.
Ik weet wel dat een nicht van m'n moeder Anouk ook een mooie naam vond en toen hadden ze afgesproken dat de eerste die een meisje kreeg die naam mocht gebruiken.

Charissa vind ik een boutnaam. Op m'n werk word ik nu Shanaynay genoemd en maken ze grappen als "Het is wel duidelijk dat je uit R'dam Zuid komt. Je moeder heeft je echt een ghetto naam gegeven"...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 15:36
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Marloes Lisette (gedoopt)

Lisette --> Elisabeth: doopnaam van mijn moeder
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 15:38
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 01-08-2007 @ 01:10 :
ik wil Stefanootjes echte naam weten, en die van TopDrop. want ik vind het zo raar aanspreken anders

sorry voor deze schop omhoog, maar ja... het moest even denk ik
Hoe denk je dat ik heet? Je kan het best raden hoor
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 15:52
herby
Avatar van herby
herby is offline
Herbert-Jan Fabian

Herbert : naam van mn opa uit Zwitserland
Jan : Naam van mn opa uit Nederland
Fabian : Mn ouders vonden t goed klinken ofzo

Volgens mij niet gedoopt, nooit gevraagd. Zou me ook mn aars kunnen roesten eerlijk gezegd...
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 16:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
mijn doopnamen zijn Johanna Adriana
Johanna komt van mn oma die Jo heet en adriana van mn moeder -> adriana maria johanna (ze heet anne-mieke)

mijn naam is uiteindelijk samen gevoegd met een streeeeeepje ertussen! (die iedereen vergeet )
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 16:18
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 01-08-2007 @ 17:16 :

mijn naam is uiteindelijk samen gevoegd met een streeeeeepje ertussen! (die iedereen vergeet )
rare-kwast?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 16:57
Verwijderd
Godelieve Evangelina Anna Colette (tja, ik heb het ook niet verzonnen..)

Godelieve, een Belgische naam (vaders kant is deel Belgisch) en ze was een heilige. Ze werd vermoord door de bedienden van haar man. Ze werd in een put gegooid en uit het 2e huwelijk van haar man werd een blind meisje geboren, ze kreeg te drinken uit deze put en kon weer zien. In Gistel (België dus ook) is die put nog en er hangen allemaal brillen omheen.
Evangelina vonden mijn ouders een mooi liedje, van Louis Neefs (aan het strand van Oostende)
Anna heet de moeder van mijn moeder
Colette was de naam van de moeder van mijn vader
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 17:14
Verwijderd
Zinzi, naar een dochter van Nelson Mandela (ooh, wat waren mijn ouders politiek actief toentertijd). Geen extra namen, helaas. Mijn achternaam begint met een A en iedereen vindt het bijzonder grappig om op te merken, ''hé, je initialen zijn ZA!'' hahaha

Laatst gewijzigd op 14-03-2010 om 22:44.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 01-08-2007 @ 18:14 :
Zinzi, naar een dochter van Nelson Mandela (ooh, wat waren mijn ouders politiek actief toentertijd). Geen extra namen, helaas. Mijn achternaam begint met een A en iedereen vindt het bijzonder grappig om op te merken, ''hé, je initialen zijn ZA!'' hahaha
Wow, dat vind ik echt een leuke naam. Had er nog nooit van gehoord. Klinkt een beetje als een personage uit de Lion King.
Nee maar echt leuk!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 01-08-2007 @ 18:20 :
Wow, dat vind ik echt een leuke naam. Had er nog nooit van gehoord. Klinkt een beetje als een personage uit de Lion King.
Nee maar echt leuk!
Dankjewel! Leuk om te horen
In de Lion King is een hyena die Shenzy heet, daar ben ik door vrienden nog mee gepest ook!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 01-08-2007 @ 18:22 :
Dankjewel! Leuk om te horen
In de Lion King is een hyena die Shenzy heet, daar ben ik door vrienden nog mee gepest ook!
Oh, daarom moest ik er waarschijnlijk aan denken.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 17:34
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Freya, Noorse godin van de vruchtbaarheid.
Ze vonden het een mooie naam.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie JC heeft de messiaanse profetieen NIET vervuld
Eliyahu
48 01-12-2008 14:41
Levensbeschouwing & Filosofie Dat zijn een hoop beestjes...
akumabito
498 23-12-2006 23:08
Verhalen & Gedichten Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan
Een Tweeling
20 21-07-2004 22:54
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan.
Verwijderd
0 03-06-2004 20:43
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen essay
Verwijderd
17 25-02-2004 13:54
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 17:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.