Door gebruik te maken van Scholieren.com of door hiernaast op ‘akkoord’ te klikken, ga je akkoord met onze gebruiksvoorwaarden en geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Als je niet alle cookies wilt toestaan, ga dan naar ‘instellingen aanpassen’ om dit in te stellen. Ben je jonger dan 16 jaar? Zorg dan dat je toestemming hebt van je ouders om onze site te bezoeken. Hier lees je alles over hoe wij omgaan met je privacy.

Oud 01-08-2020, 15:12
hamkaas
M - Lid
hamkaas is offline
Hallo allemaal, ik ben over een aantal weken jarig maar loop elk jaar weer tegen hetzelfde probleem aan: ik weet niet wat voor feestje ik wil.

Ik heb verschillende 'vriendengroepen', omdat ik ben blijven zitten, dus het lijkt me geen goed idee om een feestje te houden waar iedereen bij elkaar komt

Voorgaande jaren heb ik sowieso niet echt feestjes gehouden, daar ben ik niet zo van. Ik weet gewoon niet zo goed wat je dan moet doen en regelen; gewoon wat muziek en eten ofzo?

Ik heb vorig jaar met 2 vrienden wat gegeten, verder niks bijzonders. Het jaar daarvoor met dezelfde 2 vrienden naar de bios.

Ik zou wel een feestje willen geven maar omdat ik daar niet zo'n goede ervaringen mee heb van vroeger vertrouw ik het niet zo om veel mensen bij mij thuis te hebben. Daarnaast zou ik niet weten of ik 2 vrienden van voorgaande jaren kan mixen met de vrienden die ik heb van afgelopen schooljaar. En als ik een feestje geef wat het dan moet inhouden: gewoon muziek/eten???

P.s. : Ik wordt 16 jaar en ben een jongen
Ik heb de laatste paar jaar sowieso geen feesten gehad van vrienden.
Geven jongens eigenlijk wel een feestje als ze jarig zijn, en zo ja wat doen ze dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2020, 15:32
JaapieEleven
16M - Lid
JaapieEleven is offline
geef een feestje wat bij jou past. Als jij vindt dat de dag verzwijgen en doen alsof er niets aan de hand is, dan is dat prima. Als jij vindt dat je een groot feest in de discotheek moet geven, keiharde muziek, 500 gasten etc. dan is dat ook prima. Doe lekker waar jij zin in hebt.

Zelf geef ik intussen ook geen feestje meer, maar ik doe wat anders. Ik ben fan van spelletjes doen, dus ik ga elk jaar met een vriendengroep een weekend weg om alleen maar spelletjes te doen. Het is heel erg gezellig, en het past bij mij.
Oud 01-08-2020, 17:45
Straatmeid
Lid
Straatmeid is offline
Een feest met 500 gasten is niet prima nu.
Oud 01-08-2020, 18:54
JaapieEleven
16M - Lid
JaapieEleven is offline
het was een voorbeeld
Oud 01-08-2020, 19:44
hamkaas
M - Lid
hamkaas is offline
Dank voor jullie reacties. Ik ben 16, dus ik kan in principe gewoon een feest geven met mensen want onder de 18 hoef je geen afstand te houden.
Alleen weet ik niet of ik echt een feest wil. Beter gezegd; ik zou het wel leuk vinden, alleen weet ik niet wat we moeten doen want ik heb nooit echt feestjes van anderen gehad. Moet je dan gewoon wat muziek draaien & eten verzorgen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 20:25
Haller.
18M - Lid
Haller. is offline
Citaat:
Dank voor jullie reacties. Ik ben 16, dus ik kan in principe gewoon een feest geven met mensen want onder de 18 hoef je geen afstand te houden.
Alleen weet ik niet of ik echt een feest wil. Beter gezegd; ik zou het wel leuk vinden, alleen weet ik niet wat we moeten doen want ik heb nooit echt feestjes van anderen gehad. Moet je dan gewoon wat muziek draaien & eten verzorgen ofzo?
Jonge kom je uit de steentijd ofzo. Ook mensen onder de 18 kunnen andere besmetten.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 20:31
Destruct!
16V - Lid
Destruct! is nu online
Zelfs Henk de Steen is meer geïnformeerd dan jij
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 20:33
Straatmeid
Lid
Straatmeid is offline
Citaat:
Bedenk nu eerst maar even of je een feest wil.
Oud 01-08-2020, 20:40
hamkaas
M - Lid
hamkaas is offline
Citaat:
Jonge kom je uit de steentijd ofzo. Ook mensen onder de 18 kunnen andere besmetten.
Dat snap ik. Ik ga echt geen feest houden met 500 mensen. Het zullen een paar vrienden van school zijn, en daarmee zit ik een paar dagen later gewoon in de klas waar je ook geen afstand kunt houden.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 20:41
hamkaas
M - Lid
hamkaas is offline
Citaat:
Bedenk nu eerst maar even of je een feest wil.
Ik denk dat ik wel een feest wil, maar weet niet wat ik dan moet gaan doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten