Oud 30-07-2019, 22:52
x.femkexx
x.femkexx is offline
Heyy, ik heb eerde topics gehad over afvallen. Ik vraag mij af hoe jullie wisten wat je bent (idk wat je ebnt dus zet dat er ff bij) en of je nof tips hebt voor mij? Ik twijfel heel erg en vind een meisje leuk.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2019, 22:57
Verwijderd
Ik denk dat ik vrij snel doorhad dat ik een mens was en op mijn derde zeer waarschijnlijk biologisch gezien een vrouw.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2019, 23:00
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Heyy, ik heb eerde topics gehad over afvallen. Ik vraag mij af hoe jullie wisten wat je bent (idk wat je ebnt dus zet dat er ff bij) en of je nof tips hebt voor mij? Ik twijfel heel erg en vind een meisje leuk.
*kijkt in broek*. Ja, ik ben een jochie. ~ 3/4 jaar ik.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2019, 23:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Hoe belangrijk is het ‘wat je bent’? Er vanuitgaande dat je daarmee bedoeld op welk geslacht/iets je valt. Waarom moet het een label hebben? Als je een meisje leuk vindt, is dat prima. Als je toch een jongen tegen komt die je ook leuk vindt of zelfs nog leuker is dat ook prima. Je hoeft niet nu te kiezen/definitief te besluiten waarop je valt.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 15:20
x.femkexx
x.femkexx is offline
Citaat:
Hoe belangrijk is het ‘wat je bent’? Er vanuitgaande dat je daarmee bedoeld op welk geslacht/iets je valt. Waarom moet het een label hebben? Als je een meisje leuk vindt, is dat prima. Als je toch een jongen tegen komt die je ook leuk vindt of zelfs nog leuker is dat ook prima. Je hoeft niet nu te kiezen/definitief te besluiten waarop je valt.
bedankt ik zat er gewoon erg mee omdat ik me er af en toe voor schaam dat ik haar leuk vind. ik denk dat dat echt dom is natuurlijkk maar ja zo dacht ik gewoon en wou graag advies hierin. vandaar dat ik het vraag het maakte me gewoon erg onzeker. thanks!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [GEZOCHT] Gedicht over sexualiteit
skull-head
10 21-06-2005 07:59
Seksualiteit Stelling sexualiteit
Destiny
9 30-01-2003 17:31
Seksualiteit Carelessness in sexual participation
Evito
10 01-12-2002 23:41
Seksualiteit Het officiele Sexualiteit-Meeting topic
Koen
137 20-09-2002 23:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.