Oud 26-03-2018, 11:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik haat heien. Wat een tyfuslawaai op de vroege ochtend en ik had nog wel expres mijn vroegere dienst geruild om een beetje extra te slapen, maar dat zat er natuurlijk niet in. En nu ik er bijna uit moet, is het stil
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2018, 21:50
Verwijderd
De afname van een stemonderzoek bij iemand met stemproblemen. De filmpjes zijn mislukt. De opgenomen toonhoogte en luidheid is niet opgeslagen, omdat het programma error zei en zichzelf afsloot. Dus alles moet opnieuw
Met citaat reageren
Oud 29-03-2018, 10:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
De afname van een stemonderzoek bij iemand met stemproblemen. De filmpjes zijn mislukt. De opgenomen toonhoogte en luidheid is niet opgeslagen, omdat het programma error zei en zichzelf afsloot. Dus alles moet opnieuw
Ohno, dat is echt zuur. Is er voor de volgende keer geen manier om dit te voorkomen? Mss de audio op een andere, fail-safe manier opnemen en dan in het programma importeren?
Superkut. *aai*

ot: Wederom wachten op DHL op m'n enige vrije dag waarin ik shit moet doen, en natuurlijk komen ze dit keer niet voor 9 uur 's ochtends zoals ze wel doen wanneer ik probeer uit te slapen.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2018, 10:52
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik miste de bus omdat dat kreng te vroeg ging. Ik zag 'm nog rijden 😧
Met citaat reageren
Oud 29-03-2018, 18:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik miste de bus omdat dat kreng te vroeg ging. Ik zag 'm nog rijden 😧
Connexxion? Die doen dat bij mij ook altijd.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2018, 18:37
Verwijderd
Kutfransen zijn het.

Bij jullie in de regio staat op haltevertrekstaten toch dat tijden 5 minuten +/- kunnen zijn? Dat stond er vroegâh wel.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2018, 21:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In de regio MRDH zal dat niet zijn want de metropoolregio is heel streng met boetes voor te vroeg vertrekken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2018, 00:05
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Connexxion? Die doen dat bij mij ook altijd.
U-ov was het deze keer. Was er niet op berekend dat hij ook eerder zou kunnen komen omdat deze bus echt standaard vertraging had

Citaat:
Kutfransen zijn het.
Ja hoe verkloot je iemands humeur 2.0
Met citaat reageren
Oud 30-03-2018, 00:31
Verwijderd
Citaat:
In de regio MRDH zal dat niet zijn want de metropoolregio is heel streng met boetes voor te vroeg vertrekken.
Nou, dat was in 2002 toch echt nog anders.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2018, 00:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bij de RET bussen loopt er volgens mij ook zo'n teller mee, die groen kleurt wanneer de bus later is dan gepland en rood wanneer de bus vroeger rijdt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-03-2018, 06:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nou, dat was in 2002 toch echt nog anders.
Ja, maar toen had je al die aanbestedingen nog niet.

Citaat:
Bij de RET bussen loopt er volgens mij ook zo'n teller mee, die groen kleurt wanneer de bus later is dan gepland en rood wanneer de bus vroeger rijdt.
Dat hebben volgens mij alle boordcomputers in bussen. Iig ook bij Arriva en Connexxion.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2018, 17:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben ziek aan het worden. Voelde me vanochtend ontzettend belabberd, nu ik aan het werk ben gaat het wel oké, maar bleh. Het zat er dik in dat iemand me aan ging steken, iedereen hier is ziek en niemand wil zich ziek melden
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2018, 19:38
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Dat het al april is maar nog steeds zo koud. >:[
Met citaat reageren
Oud 02-04-2018, 20:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb er vandaag 2.5 uur over gedaan om op mijn werk te komen, omdat er iemand voor de trein was gaan liggen. Lekker via Gouda naar Rotterdam
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 21:52
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Mannen die in de supermarkt "toevallig" langs je moeten en dan aan je kont zitten.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 21:30
Verwijderd
Een week geleden zouden we met de trein naar Ouwehands gaan. Maar door velen storingen kwamen vrij laat in de middag pas in Utrecht aan. De dierentuin hebben we niet meer gered. Zo zonde, want het was een kaartje inclusief tickets van de ns zelf.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2018, 18:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb vandaag vrij en het is mooi weer, dus natuurlijk ben ik ziek.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2018, 22:17
Verwijderd
Een hele dag bij de KNO doorbrengen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2018, 20:16
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Een ferme slok wijn nemen, om vervolgens vier dooie fruitvliegjes in het glas te zien drijven ;(
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Oud 13-06-2018, 21:54
Verwijderd
Dan heb je er nul opgedronken!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2018, 22:07
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Tenzij er eerst veertien in zaten.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Oud 13-06-2018, 22:40
Verwijderd
Ja maar dat is niet zo!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2018, 11:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn nagels breken en scheuren allemaal af de laatste tijd. Ik voel er niks van en dan ineens ligt de helft van mijn nagel eraf. Ik weet dat ze nog niet zo sterk zijn, maar ze zijn ook niet extreem lang, dus ik snap er niks van. Collega zei dat dat soms gewoon een periode is (die ik door het nagelbijten gewoon nooit gehad heb), dus dat is mooi kut
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2018, 21:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vitamine B!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2018, 22:43
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik had echt een supergaaf cadeau gekocht voor mijn oppaskindje, maar nu hoor ik dat ze van haar moeder al hetzelfde krijgt :/
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Ik had echt een supergaaf cadeau gekocht voor mijn oppaskindje, maar nu hoor ik dat ze van haar moeder al hetzelfde krijgt :/
Dat wetende kun jij je slag slaan door er voor te zorgen dat jouw cadeau als eerste bij het kind terecht komt
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 06:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat wetende kun jij je slag slaan door er voor te zorgen dat jouw cadeau als eerste bij het kind terecht komt
Lekker lullig tegenover de ouders. Slecht plan, uiteindelijk zijn die ouders degene die jou inhuren als oppas.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 08:29
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dat wetende kun jij je slag slaan door er voor te zorgen dat jouw cadeau als eerste bij het kind terecht komt
Haha wat evil
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Lekker lullig tegenover de ouders. Slecht plan, uiteindelijk zijn die ouders degene die jou inhuren als oppas.
Het was maar een grapje Eline, ik weet zeker dat Positive mind dat niet zal doen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 10:19
Verwijderd
Het is sowieso niet zo handig om zonder overleg met de ouders een cadeau voor een kind te kopen. Mijn zussen hebben 1248712764 kinderen*, ik heb hier ervaring mee. Maar goed, daar ben je nu natuurlijk zelf al achter gekomen

*dit kan een lichte overdrijving zijn
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 10:42
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Het is sowieso niet zo handig om zonder overleg met de ouders een cadeau voor een kind te kopen. Mijn zussen hebben 1248712764 kinderen*, ik heb hier ervaring mee. Maar goed, daar ben je nu natuurlijk zelf al achter gekomen

*dit kan een lichte overdrijving zijn
Ja goed punt, ik had dit kunnen voorkomen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Het is sowieso niet zo handig om zonder overleg met de ouders een cadeau voor een kind te kopen. Mijn zussen hebben 1248712764 kinderen*, ik heb hier ervaring mee. Maar goed, daar ben je nu natuurlijk zelf al achter gekomen

*dit kan een lichte overdrijving zijn
Lol TIL dat Ertur geen cadeaus kan kopen voor kinderen omdat hij een creatief manco is op dat gebied
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Lol TIL dat Ertur geen cadeaus kan kopen voor kinderen omdat hij een creatief manco is op dat gebied
Nou, ik kan zijn ervaring onderschrijven hoor. Het heeft niet veel met creatieve manco's te maken, wel met blagen die vanalles hebben (waaronder bemoeizuchtige ouders en toezeggingen van anderen)
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 11:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vraag om gewoon aan mijn zus wat ik mijn nichtje moet geven. Weet je hoeveel moeite dat scheelt
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 11:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vraag om gewoon aan mijn zus wat ik mijn nichtje moet geven. Weet je hoeveel moeite dat scheelt
Ja precies, dan krijgt het kind niks dubbel en kom je ook niet aanzetten met iets waarvan de moeder roept "wat een groot ding!"
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik kan zijn ervaring onderschrijven hoor. Het heeft niet veel met creatieve manco's te maken, wel met blagen die vanalles hebben (waaronder bemoeizuchtige ouders en toezeggingen van anderen)
Nog nooit moeite mee gehad
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Nog nooit moeite mee gehad
Nou, ik baseer me dan op twee paar ouders met vier kinderen elk, tussen 0-8 jaar, waarbij 7 meisjes en 1 jongen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik baseer me dan op twee paar ouders met vier kinderen elk, tussen 0-8 jaar, waarbij 7 meisjes en 1 jongen
Is het een wedstrijd? Want ik loop nogal wat kinderverjaardagen af tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Is het een wedstrijd? Want ik loop nogal wat kinderverjaardagen af tegenwoordig
Nope, dacht alleen dat een referentiekader handig zou zijn Het is niet per se gebonden aan verjaardagen, wel aan ouders/siblings/sekse van de kindertjens.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Nope, dacht alleen dat een referentiekader handig zou zijn Het is niet per se gebonden aan verjaardagen, wel aan ouders/siblings/sekse van de kindertjens.
Ik vraag alleen wat niet toegestaan is en dan laat ik m'n creativiteit daarna de vrije loop. Het is me nog nooit "gelukt" om iets aan te schaffen wat ook door iemand anders was aangeschaft.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 12:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het betekent wel dat je je oppaskindje goed kent, PM!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 14:27
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Het betekent wel dat je je oppaskindje goed kent, PM!
Ja absoluut! Ik durf normaal gerust cadeau's mee te nemen zonder dat met de ouders te overleggen omdat ik zowel het kindje als haar ouders goed ken!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 23:57
Verwijderd
Kun je het cadeau niet voor een verjaardag van een ander kindje bewaren? Scheelt je wel weer hoofdpijn
Met citaat reageren
Oud 25-10-2018, 00:03
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Kun je het cadeau niet voor een verjaardag van een ander kindje bewaren? Scheelt je wel weer hoofdpijn
Ik vind andere kinderen niet leuk genoeg voor zo'n cadeau ik ga het waarschijnlijk ruilen of terugbrengen. Of heel lang in de kast laten liggen, dat zie ik ook nog wel gebeuren op dit moment 😅
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #57
Biertank 52
500 24-03-2009 22:01
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 10:55
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 11:59
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
De Kantine Het grote -verneuk-dit-topic-topic
Verwijderd
237 09-07-2003 13:37
Verhalen & Gedichten waargeberud verhaal
karamba
6 19-12-2002 15:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.