Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2003, 12:04
Verwijderd
Misschien wel de zwaarste poule
We treffen twee tegenstanders die ik liever niet had gezien: Letland en Tsjechie. Toch zie ik wel zeker mogelijkheden. Als we maar (meteen de eerste wedstrijd!) van Duitsland winnen kunnen we het gewoon halen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2003, 12:09
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 30-11-2003 @ 13:04:
Misschien wel de zwaarste poule
We treffen twee tegenstanders die ik liever niet had gezien: Letland en Tsjechie. Toch zie ik wel zeker mogelijkheden. Als we maar (meteen de eerste wedstrijd!) van Duitsland winnen kunnen we het gewoon halen
De zwaarste poule??

Italie en Framkrijk was veel erger geweest, van Letland en Duitsland moet gewoon gewonnen worden...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:12
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 30-11-2003 @ 13:09:
De zwaarste poule??

Italie en Framkrijk was veel erger geweest, van Letland en Duitsland moet gewoon gewonnen worden...
ik schat Letland hoger in de de meeste mensen, vooral omdat ze 'verdedigen als handballers': met z'n allen om de zestien. Het Nederlands elftal heeft het de laatste twee jaar erg moeilijk gehad tegen kleine landen die op deze manier voetbalden, vandaar dat ik ze liever niet in de poule had gehad. Maar je hebt wel gelijk, we moeten gewoon van Letland en Duitsland winnen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:14
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 30-11-2003 @ 13:09:
De zwaarste poule??

Italie en Framkrijk was veel erger geweest, van Letland en Duitsland moet gewoon gewonnen worden...
Duitsland winnen?
Duitsland staat bijna elk jaar in de finale en afgelopen WK in Korea en Japan stonden ze ook in de finale ik denk dat ze beter zijn dan Tsjechie.
Ik denk dat dit voor ons helemaal geen makkelijke poule is.
Neemt niet weg dat ik niet denk dat we deze poule wel overleven.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:27
PV
PV is offline
Nah ik moet het nog maar zien.. weer Tsjechie, Duitsland (altijd lastig ) en dan nog Letland. Advocaat kan wel lekker positief doen met z'n sportieve revanche op Tsjechie en 'Duitsland is een mooie ploeg om tegen te beginnen'.. zulke verhalen heb ik vaker gehoord (Schotland ). Maar wie weet valt het mee en halen we de (halve) finale wel.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:40
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Letland verliest alle 3 de wedstrijden, deze poule is te zwaar voor hen.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:54
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
www.hupduitsland.nl
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 13:02
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Engeland wordt Europees kampioen. ze verslaan Frankrijk al in de groep en winnen ook de andere groepswedstrijden. vervolgens de kwart halve en finale ook en klaar is Sven-Goran met zn mannen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 15:10
Verwijderd
we hebben de zwaarste loting getroffen met duitsland en tsjechie, en het nadeel is dat nederland in de ek's en wk's de eerste groepwedstrijd (bijna) Altijd verliest , letland moet te doen zijn maar tsjechie en duitsland word echt een zware dobber. ik had ons liever in een andere poule gezien want dit is de zwaarste poule die je kunt treffen het kan alle kanten op
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 15:47
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
We spelen qualificatie wedstrijd altijd slecht.
Op een groot toernooi maken we het altijd wel weer waar.
We speelden ook samen met Frankrijk en Tsjechie in 1groep volgens mij paar jaar geleden. (maar dat kan ik ook mis hebben)
En toen hebben we dat ook gehaald.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 16:29
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 30-11-2003 @ 16:47:
We spelen qualificatie wedstrijd altijd slecht.
Op een groot toernooi maken we het altijd wel weer waar.
We speelden ook samen met Frankrijk en Tsjechie in 1groep volgens mij paar jaar geleden. (maar dat kan ik ook mis hebben)
En toen hebben we dat ook gehaald.
Ja, maar toen was Tsjechie nog niet zo goed als ze nu zijn, en Frankrijk speelde de wedstrijd tegen Nederland met een B-team..

Maarja, Duitsland is een makkie natuurlijk..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 08:08
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Duitsland, Tsjechië en Letland. Nou, we hadden het beter kunnen treffen.

Duitsland is een toernooiploeg en haalt 9 van de 10 keer de tweede ronde, is dus sterk en zeker de rivaliteit die erbij komt kijken, wordt dat dus al een beladen wedstrijd.
Tsjechië ligt ons niet, zie de wedstrijd in Praag, de wedstrijd op EURO2000 en de wedstrijden voor het EK 1996 (d8 ik) in Engeland. Is een stugge ploeg, dat ook in staat is om van Duitsland te winnen.
Letland zal alles wel op de verdediging gooien en op de counter loeren en voor een aanvallend land als Nederland zal het wel moeilijk worden om daar doorheen te komen.

Ik denk dat de eerste wedstrijd al beslissend is. Beginnen we goed tegen de Duitsers, dan winnen we ook wel tegen de Letten en zijn we wel door. Verliezen we tegen de Duitsers dan neemt de druk bij ons toe, moeten we wel winnen tegen de Tsjechen en de Tsjechen vinden dat lekker om dan op de counter te loeren zoals ze dat in Praag deden en dan zal het moeilijk worden om tegen ze te winnen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 10:31
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Uitstekende loting. Is het al bekend welke nummers 1 en 2 elkaar gaan treffen?
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 10:55
houn
Avatar van houn
houn is offline
gewoon 1a tegen 2 b, 1 c tegen 2d enz...dus waarschijnlijk(als nederland doorgaat) tegen Zweden of Italie
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 13:10
Verwijderd
Citaat:
peaceflower schreef op 30-11-2003 @ 13:40:
Letland verliest alle 3 de wedstrijden, deze poule is te zwaar voor hen.
Misschien winnen ze nog wel van Nederland
Ik vind het een redelijk zware loting. Ik verwacht niet dat Nederland van Duitsland wint en tegen Tsjechië geef ik ze ook weinig kans. Tsjechië was erg sterk in de kwalificatie, en als dat nu ook zo is, ligt Nederland er gewoon uit.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 13:19
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik denk dat dit echt niet zo'n moeilijke loting is, Duitsland heeft niet zo'n geweldig team en had ook thuis veel problemen met Schotland.

Tjechie was thuis een uur lang de mindere tegen 10 Nederlanders(3-1) en in de Arena zijn de Tjechen 1 of 2 keer bij het doel geweest van Nederland (1-1)

Ik denk dat dit niet nog een keer gaat gebeuren.

En de '''volgevreten vedette'' van Nederland zijn volgens mij wel enorm gemotiveerd op revanche in deze 2 wedstrijden.

Daarom denk ik dat de Letten misschien nog wel de gevaarlijkste tegenstanders kunnen zijn
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 15:07
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
houn schreef op 01-12-2003 @ 11:55:
gewoon 1a tegen 2 b, 1 c tegen 2d enz...dus waarschijnlijk(als nederland doorgaat) tegen Zweden of Italie
Mooi zo. Bedankt.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:13
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
houn schreef op 01-12-2003 @ 11:55:
gewoon 1a tegen 2 b, 1 c tegen 2d enz...dus waarschijnlijk(als nederland doorgaat) tegen Zweden of Italie
En tweede worden in de poule, dan speel je pas in de finale tegen Frankrijk...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:53
hi
hi is offline
Citaat:
Mitros schreef op 30-11-2003 @ 12:59:
A: Portugal, Griekenland, Spanje, Rusland
Toch vind ik poule A (misschien) wel enger! In onze poule zijn we zeker niet kansloos maar plaatsen is ook niet zo logisch. Zometeen eindigen we met 3 ploegen die 6 punten hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:30
houn
Avatar van houn
houn is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 01-12-2003 @ 18:13:
En tweede worden in de poule, dan speel je pas in de finale tegen Frankrijk...
Als Frankrijk 1e wordt in de poul jah (niet dat ik daar aan twijfel..)
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 22:26
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
hi schreef op 01-12-2003 @ 20:53:
Toch vind ik poule A (misschien) wel enger! In onze poule zijn we zeker niet kansloos maar plaatsen is ook niet zo logisch. Zometeen eindigen we met 3 ploegen die 6 punten hebben.
Dan gaan we toch gewoon penalty schieten..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 08:01
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Zaina schreef op 01-12-2003 @ 11:31:
Uitstekende loting. Is het al bekend welke nummers 1 en 2 elkaar gaan treffen?
Nummer 1 poule A tegen nummer 2 poule B
Nummer 2 poule A tegen nummer 1 poule B
Nummer 1 poule C tegen nummer 2 poule D
Nummer 2 poule C tegen nummer 1 poule D
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Loting WK 2006
Verwijderd
35 08-12-2003 11:40
Vrije tijd Ek 2004
Martjin
3 21-11-2003 17:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.