Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2002, 22:13
***DKNY'ke***
Avatar van ***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
hey mensjes,

ik heb vorige week in mn lies een soort bobbeltje ontdekt, het is niet egt rond, maa heeft meer een langwerpige vorm, ik vind dit best raar!!
het is ongeveer een centimeter lang en +/- 3millimeter breed
het stoort me niet op die plaats ofzo en het doet ook geen pijn, maar ik maak er me best zorgen over wat het kan zijn.....

iemand ideetje wat ik zou kunnen doen? (dokter waarschijnlijk, mja)

kuzzje,
xELSx
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:52
Verwijderd
Naar de dokter gaan!!! Ik schijn vroeger daar ook een bultje gehad te hebben... en het was een liesbreuk!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 23:04
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
Ik heb het ook gehad, maar dat was geen liesbreuk Ik weet de naam eigenlijk niet meer maar het was niks ergs. De dokter zei dat het vanzelf weg gaat als je ouder wordt.
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 23:28
Coccinellidae
Coccinellidae is offline
Het kunnen ook gewoon opgezwollen lympfeklieren zijn, die je als je verkouden bent ook in je hals hebt zitten.
Vaak is het dus niks ernstigs en verdwijnt vanzelf weer..
maar als je je er niet lekker bij voelt kun je natuurlijk altijd ff langs de dokter gaan voor de zekerheid.
__________________
Dusz.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:04
sparkling star
Avatar van sparkling star
sparkling star is offline
het is een klier (een lymfeklier) waarschijnlijk, dat heeft iedereen. Je hebt dat ook in je hals, onder je kin en in je lies. Het zouden er normaal een paar op een rij moeten zijn. Geen reden tot paniek als het dat is
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:04
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik heb ook zoiets als jij, maar dan op de zijkant van mijn bil. Ik denk dat het ingebed weefsel is. Voelt heel raar. Ik heb er ook wel eens met een naald in geprikt om te kijken of het geen blaartje was ofzo, maar toen voelde ik niks..
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 18:36
Verwijderd
het kan natuurlijk ook gewoon een soort puist zijn... zoals jij het omschrijft klinkt het bekent..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 20:53
Verwijderd
Citaat:
sparkling star schreef:
het is een klier (een lymfeklier) waarschijnlijk, dat heeft iedereen. Je hebt dat ook in je hals, onder je kin en in je lies. Het zouden er normaal een paar op een rij moeten zijn. Geen reden tot paniek als het dat is
Idd.

Bij mij is het vaak dat als ze wat opgezwollen zijn (onder mijn kin dan, das de enige plek waar ik ze kan voelen) ik me niet zo heel erg lekker voel... Als ik wat ziek ben of zo.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 21:01
Verwijderd
ik heb dat ook wat jij zegt
ook in mijn lies
zo'n onderhuids bobbeltje toch?
dat heb ik al zolang ik het me kan herinneren en ik dacht dat het normaal was, nooit last van gehad ook
ik heb het ook aan allebei de kanten op dezelfde plek
niks om je zorgen over te maken volgens mij
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.