Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2012, 19:06
enjoylife
enjoylife is offline
Haai, ik zit met een probleem & vroeg me af of jullie me konden helpen.

Ik heb sinds een halfjaar een vriend waar ik stapelgek op ben, maar vanaf begin af aan heb ik tegen mezelf gezegd om m'n vriendinnen niet te laten stikken. Nu begint dit wel te gebeuren door dat een relatie nou eenmaal veel tijd verreist.

Mijn vriend klaagt dat hij mij te weinig ziet (2 tot 3 keer id week) terwijl ik een druk leven heb. Ik heb amper tijd voor vriendinnen & mis mijn oude leventje van vaak uitgaan en gezellig met vriendinnen afspreken.

Ik wil mijn vriend niet kwijtraken maar wil ook echt niet mijn vriendinnen kwijt raken! Wat moet ik nou doen?

Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2012, 19:36
-Raven-
-Raven- is offline
Ga eens met heel je vriendengroep + vriend een uitstap doen naar een pretpark oid. Zo leert je vriend ze ook kennen, en misschien te appreciëren.
__________________
The Great Old ~ 1880
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 19:41
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Zeggen tegen je vriend dat hij niet bepaalt wat jij doet.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 20:50
Verwijderd
2-3 keer in de week hem zien lijkt me echt niet te weinig. Als hij dat te weinig vindt en het daarom uit zou willen maken, is jullie relatie dan wel zo goed? Wil je dan wel met zo'n persoon hebben? Je moet echt wel tijd kunnen vrijmaken voor vriendinnen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 20:55
Verwijderd
Twee tot drie keer in de week is echt wel genoeg. Sommigen zien elkaar maar één keer per week of nog minder vaak. Zeg tegen hem dat je ook tijd voor jezelf en voor je vriendinnen nodig hebt. Als hij echt van je houdt, dan zal hij dat wel begrijpen. Hij wacht maar een paar dagen, hoor. En het is ook weer niet leuk als je elkaar elke dag ziet. Dan ga je je al snel aan elkaar ergeren en komen er sneller ruzies.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 05:00
Verwijderd
Je vriend moet niet zo zeuren en blij zijn dat hij een vriendin met een eigen leven en interesses heeft in plaats van je te claimen en je te willen veranderen. Als jr hem bijna geen tijd zou gunnen zou hij een punt hebben maar je ziet hem bijna om de dag.

Als je je vriend kwijtraakt als je 'jezelf' niet voor hem op wil geven, ben je hem beter kwijt dan rijk.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 19:40
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Wat Schrodinger en Sarah zeggen! *knikt heel heftig van ja*
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 20:08
RienoBieno
Avatar van RienoBieno
RienoBieno is offline
Ik zou zeggen zorg dat het goedkomt zo niet

KIES VOOR JEZELF
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 23:19
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik zou zeggen zorg dat het goedkomt zo niet

KIES VOOR JEZELF
"Zorg dat het goedkomt"? Wat is dat nou voor advies?

Praat er met je vriend over dat je vriendinnen heel belangrijk voor je zijn en je je best doet een balans tussen hen en hem te vinden, maar dat hij uiteindelijk niet bepaalt hoe jij je tijd indeelt.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 10:10
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
..zorg dat het goedkomt..
wat een advies zeg.. En wat cherry zegt klopt idd. Ze moeten er maar aan wennen dat je nu een vriend hebt en dat je niet zo veel tijd meer voor je vriendinnen hebt. Nu ik een vriendin heb zie ik mijn vrienden ook maar max 2x per week.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 12:46
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Maar seksebas, je verdedigt nu het standpunt van de vriend. TS wil juist haar vriendinnen blijven zien, ze zegt niet dat haar vriendinnen klagen dat ze haar te weinig zien.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 15:13
x_xkim
Avatar van x_xkim
x_xkim is offline
het uitmaken hoeft echt niet, maar kan je der niet gewoon over praten met je vriend dat je graag ook je vriendinnen nog veel wilt zien? ik zou als ik jou was elke kans pakken dat je met je vriendinnen leuke dingen kan gaan doen en je kan toch ook afspreken met je vriendinnen en met je vriend erbij? x
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 10:56
Verwijderd
Iedereen heeft e weinig tijd per dag maar als je met je vriend bent kun je toch ook gwn vriendinnen enz uitnodigen?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Iedereen heeft e weinig tijd per dag maar als je met je vriend bent kun je toch ook gwn vriendinnen enz uitnodigen?
Niet elke jongen vindt dat even leuk...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 20:13
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
je gaat neem ik aan niet zeven dagen per week uit met je vriendinnen, dus als jij wat plant met je vriendinnen, gaat hij wat met ze vrienden doen, en ga af en toe samen met elkaar vriendengroep op stap. en dan doordeweeks een of twee keer een avondje met je vriend lijkt me prima toch?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet
Zeeslag
1 01-04-2015 16:14
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #63
WolterB
500 10-06-2007 19:55
Liefde & Relatie dilemma
~*kar*~
35 04-10-2005 21:58
Verhalen & Gedichten De moeilijkste keus van mijn leven
HipHopSter
2 21-07-2004 16:42
Liefde & Relatie k weet t ff nie meer!~
CoveredEyes
33 26-02-2003 09:17
Liefde & Relatie kben echt radeloos..
steentje
13 17-01-2003 12:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.