Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2020, 20:42
Verwijderd
Tjoeke tjoeke TOET TOET


Enilorac 78
deadlock 78
Holland Oates 42
Macrador 41
PlezierigeDame 35
Positive mind 32
Daantje_0705 24
Struilhuik 22
JaapieEleven 18
Regenboog 16
Koekje 15
Ieke 14
zoef de haas 12
Not for Sale 12
Mema 10
Destruct! 10
DitIsEenNaam 7
Gordon Ramsay 6
Miekje* 5
Little Phoebe 4
Loezzel 4
Korreltjezout 3
LegoSteve2009 3
gladsteaal 3
neardo 3
Jan Marijnissen 2
Klovorhop 2
Advertentie
Oud 02-05-2020, 20:52
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb kokend water op mijn been gemorst en nu heb ik blaasjes

Het is zo een baaldag, maar het eten was wel heel lekker.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 02-05-2020, 21:07
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Hoiii PlezierigeDame
Oud 02-05-2020, 21:08
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
wat een positief start
Oud 02-05-2020, 21:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hoi, ik heb de politie gebeld vanwege m'n buren en nu ben ik een beetje bang, want dat wijf is obvs gestoord en ze weet dat ik de klager ben.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-05-2020, 21:58
Verwijderd
Hand op de camera-opnameknop van je telefoon als ze in de buurt komt.
Oud 02-05-2020, 22:04
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb sowieso ook opnames van de muziek en het dramatische 'ga weg' en 'laat me los' geschreeuw. Dus heb iig bewijs dat ik dit allemaal niet verzin.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-05-2020, 22:09
Verwijderd
Ja maar daar komt je angst niet vandaan. Het gaat me er meer om dat je bedreigingen richting jou vastlegt.
Oud 02-05-2020, 22:13
Verwijderd
Kusje voor Trimm :kusje:
Oud 02-05-2020, 22:25
Verwijderd
Oh Holland Oates wat goed van je! <3 knuffel! En idd wat deadlock zegt, houd je telefoon paraat voor opname, ik zou bijna nu al beginnen met opnemen, trouwens, voor het geval dat er gezeik komt.
Oud 02-05-2020, 22:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Af en toe is het ineens stil en dan denk ik dat er mss iemand aan de deur is, maar dan begint de muziek weer. Ik snap serieus niet hoe iemand 8 uur per dag zo kan meeschreeuwen. Het verklaart wel waarom ze zo'n lelijke kankerstem heeft. (Ik haat vloeken met kanker, maar anders kan ik het niet omschrijven).
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-05-2020, 22:42
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Ik heb sowieso ook opnames van de muziek en het dramatische 'ga weg' en 'laat me los' geschreeuw. Dus heb iig bewijs dat ik dit allemaal niet verzin.
Fijn dat je niet in een Rijdende Rechter-situatie komt
Oud 02-05-2020, 23:34
Struilhuik
Struilhuik is offline
Ik geloof niet dat er een moment komt in mijn leven dat ik dit kan luisteren zonder fysieke reactie. Adembenemende schoonheid.

Oud 02-05-2020, 23:41
Verwijderd
De acteur die de advocaat in Scrubs speelde, een van de meest briljante rollen ever ooit ooit ooit ooit, is overleden aan de gevolgen van kanker. Wat een kankerziekte toch ook.
Oud 02-05-2020, 23:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
De acteur die de advocaat in Scrubs speelde, een van de meest briljante rollen ever ooit ooit ooit ooit, is overleden aan de gevolgen van kanker. Wat een kankerziekte toch ook.
No!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-05-2020, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof niet dat er een moment komt in mijn leven dat ik dit kan luisteren zonder fysieke reactie. Adembenemende schoonheid.

[filmpje]
Dit is denk ik sowieso mijn favoriete Opera aller tijden alhoewel ik geen idee heb waar het over gaat. Om te luisteren dus.
Oud 02-05-2020, 23:46
Verwijderd
Ken je deze versie?
Oud 02-05-2020, 23:52
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Dit is denk ik sowieso mijn favoriete Opera aller tijden alhoewel ik geen idee heb waar het over gaat. Om te luisteren dus.
Nou, het is niet eens een opera, het is een nummer geschreven door haar (Lisa Gerrard) toen ze nog een tienermeisje was in een taal die ze verzonnen heeft. Maar goddamn. Dit is fucking zo mooi.. De melodie, de toon van haar stem, hoe ze haar stem inzet. Holy shit.

En ja, zij heeft met Brendan Perry (met Dead Can Dance) nog veel meer epische muziek gemaakt.. Ik denk dat bijna iedereen the Host of Seraphim wel kent. Niet van naam, wel van melodie..

Ads door Google
Oud 02-05-2020, 23:53
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Ken je deze versie?
[filmpje]
Jazeker, maar de live versie vind ik nóg beter. Door het beeld, Lisa live en ja, de VHS-glitches add to the charm voor mij
Oud 02-05-2020, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Nou, het is niet eens een opera, het is een nummer geschreven door haar (Lisa Gerrard) toen ze nog een tienermeisje was in een taal die ze verzonnen heeft. Maar goddamn. Dit is fucking zo mooi.. De melodie, de toon van haar stem, hoe ze haar stem inzet. Holy shit.

En ja, zij heeft met Brendan Perry (met Dead Can Dance) nog veel meer epische muziek gemaakt.. Ik denk dat bijna iedereen the Host of Seraphim wel kent. Niet van naam, wel van melodie..

[filmpje]
Oooh ik heb onthouden dat dit uit de opera Sacrifice komt en dat het nummer daar van komt. Ik gok dat ik het ooit eens stoned gegoogled heb en verkeerd onthouden. Loop ik de laatste tijd vaker tegenaan ook
Oud 03-05-2020, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Jazeker, maar de live versie vind ik nóg beter. Door het beeld, Lisa live en ja, de VHS-glitches add to the charm voor mij
Mag ik trouwens dan ook afleiden dat je zowel Mike Patton als Kate Bush fantastisch vindt en misschien Adele haar nummers niet zoveel mee hebt maar haar als zangeres wel heel erg kan waarderen?

Ken je deze ook?
Oud 03-05-2020, 00:10
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Mag ik trouwens dan ook afleiden dat je zowel Mike Patton als Kate Bush fantastisch vindt en misschien Adele haar nummers niet zoveel mee hebt maar haar als zangeres wel heel erg kan waarderen?

Ken je deze ook?
Maar hoe kan je geen warme gevoelens krijgen bij Kate Bush en Mike Patton, als je een beetje interesse in muziek hebt, vraag ik mij af

Adele zit voor mij nog niet in die categorie, maar fair enough.

edit: En ja, ik ken dat nummer van Lara Fabian, in the feels.

Laatst gewijzigd op 03-05-2020 om 00:15.
Oud 04-05-2020, 08:24
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Goedemorgen! Hoe is het met jullie?
Oud 04-05-2020, 08:25
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
goed! Ik heb prima geslapen vannacht voor de verandering
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-05-2020, 08:25
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
en hoe is het met jou?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Oud 04-05-2020, 09:12
Struilhuik
Struilhuik is offline
Quarantreinen.
Oud 04-05-2020, 11:08
Verwijderd
Zit je de boel weer te quarantraineren
Oud 04-05-2020, 11:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben vrij vandaag

Vanmorgen eindelijk weer fysio gehad dus ik voel me weer wat beter.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-05-2020, 11:11
Verwijderd
Och wat kunnen bepaalde gezichten toch misselijkmakend zijn.
Oud 04-05-2020, 11:17
Verwijderd
Nou sorry hoor
Oud 04-05-2020, 11:37
Verwijderd
lol
Oud 04-05-2020, 12:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben vrij vandaag

Vanmorgen eindelijk weer fysio gehad dus ik voel me weer wat beter.
Jaloers!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-05-2020, 15:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Op mijn vrije dag of fysio?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-05-2020, 18:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik had online brownies besteld die 'speciaal voor moederdag' zijn. Ik had al meerdere van die brownies per post winkels bekeken en las dat ze 'op tijd voor moederdag' verzonden zouden worden. Dus ik dacht dat ze mss zaterdag zouden worden geleverd ofzo. Nee hoor, ze komen morgen al aan.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-05-2020, 18:28
Verwijderd
Oei verdomme ik ben geen fan van Arnon Grunberg, maar deze speech hits me hard.
Oud 04-05-2020, 19:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat had ik ook wel.

Afschuwelijk gezicht die lege dam.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Ads door Google
Oud 04-05-2020, 19:34
Verwijderd
Nou afschuwelijk zou ik het niet noemen eerlijk gezegd.
Oud 04-05-2020, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Nou afschuwelijk zou ik het niet noemen eerlijk gezegd.
Ik ook niet, ik vond het wel bijzonder.
Oud 04-05-2020, 22:09
Struilhuik
Struilhuik is offline


De Nederlandse school in actie Overigens, z'n tegenstander op 00:59 heeft de meest dramatische aftocht die ik ooit in MMA heb gezien.. En de ref blijft 'm ook nog tellen geven HAHA
Oud 04-05-2020, 22:16
Verwijderd
Ik begrijp echt niet dat je dit leuk kan vinden. Deze en alle overige geweldssporten zouden per direct verboden moeten worden.
Oud 04-05-2020, 22:20
Struilhuik
Struilhuik is offline
Dat je er niets mee hebt, soit. Blèren dat 't per direct verboden moet worden.. Ahem, juist. OK.
Oud 04-05-2020, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Dat je er niets mee hebt, soit. Blèren dat 't per direct verboden moet worden.. Ahem, juist. OK.
Het is schadelijk voor de volksgezondheid.
Oud 04-05-2020, 22:25
Verwijderd
Fucking idioterie trouwens elkaar tot bloedens toe voor de hersens slaan, zelfs als het niet slecht zou zijn voor de volksgezondheid zou het principieel verboden moeten worden. Fucking geweldsverheerlijking.
Oud 04-05-2020, 22:26
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Stomme vraag misschien maar tot waar trek je de lijn?
Judo en schermen is dat ook verheerlijking?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-05-2020, 22:26
Verwijderd
Om nog maar te zwijgen van de criminele wereld die er omheen hangt.
Oud 04-05-2020, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Stomme vraag misschien maar tot waar trek je de lijn?
Judo en schermen is dat ook verheerlijking?
Judo wel, schermen niet. Alleen zou je judo als zelfverdedigingstechniek wel kunnen aanleren ergens.
Oud 04-05-2020, 22:27
Verwijderd
Het zint me gewoon totaal niet dat er een miljardenindustrie omheen gebouwd wordt.
Oud 04-05-2020, 22:28
Verwijderd
En dan ook die jankargumenten van al die testosteronbommen als "maar er komt zoveel techniek bij kijken" ja, ga dan godverdomme een uur lopen kijken naar iemand die aan het CNC-frezen is ofzo. Meer techniek en meer power.
Oud 04-05-2020, 22:33
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Het is schadelijk voor de volksgezondheid.
Is dat je eerste argument

Citaat:
Fucking idioterie trouwens elkaar tot bloedens toe voor de hersens slaan, zelfs als het niet slecht zou zijn voor de volksgezondheid zou het principieel verboden moeten worden. Fucking geweldsverheerlijking.
Subjectief.

Citaat:
Om nog maar te zwijgen van de criminele wereld die er omheen hangt.
Drogreden.

Citaat:
Judo wel, schermen niet. Alleen zou je judo als zelfverdedigingstechniek wel kunnen aanleren ergens.
Je begrijpt dat het nergens op slaat, "zelfverdedigingstechniek"? Het is exact eender, behalve dat je het initiatief niet neemt. En dat zal geen enkele serieuze vechtsporter doen.

Citaat:
Het zint me gewoon totaal niet dat er een miljardenindustrie omheen gebouwd wordt.
Mij zint zoveel niet.

Citaat:
En dan ook die jankargumenten van al die testosteronbommen als "maar er komt zoveel techniek bij kijken" ja, ga dan godverdomme een uur lopen kijken naar iemand die aan het CNC-frezen is ofzo. Meer techniek en meer power.
Nee, want er komt weldegelijk krankzinnig veel techniek bij kijken. Alleen heb ik niet het idee dat je ontvankelijk bent en vooral kansloos wil ranten tegen iets waar je niet per se vóór bent.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 04-05-2020, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Is dat je eerste argument
Nee, geweldsverheerlijking.

Citaat:
Subjectief.
Nee hoor. Ze vechten om geld en je weet zelf hoe giftig de fanbase is. Geweldsverheerlijking.

Citaat:
Drogreden.
Generalisaties kunnen gewoon terecht zijn.

Citaat:
Je begrijpt dat het nergens op slaat, "zelfverdedigingstechniek"? Het is exact eender, behalve dat je het initiatief niet neemt. En dat zal geen enkele serieuze vechtsporter doen.
Over drogredeneringen gesproken.....

Citaat:
Mij zint zoveel niet.
En ook over die dingen heb jij over het algemeen een mening, niet altijd even goed onderbouwd en je ventileert hem nog steeds. Wat is je punt?

Citaat:
Nee, want er komt weldegelijk krankzinnig veel techniek bij kijken. Alleen heb ik niet het idee dat je ontvankelijk bent en vooral kansloos wil ranten tegen iets waar je niet per se vóór bent.
Yep. Huilen over techniek.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.