Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2020, 11:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
Citaat:
De politie belt echt geen kinderen van jouw leeftijd rond die tijd. Kom nou. Dan bellen ze pa en ma wel.
ik hoop oprecht dat je gelijk.
Gisteren ging ik voetballen met een paar vrienden (wel anderhalve meter afstand). Ik was aan de andere kant van het veld toen een paar lolbroeken besloten om het stuur van mijn fiets te verneuken. Ze gaven het toe dat ze het waren, maar ze wisten niet meer hoe het terug moest in de oude stand van het stuur. Ik was daarom boos, heb uit frustratie een duw gegeven aan die gozer die mijn stuur had verneukt. Daarna zag ik een leeg flesje, die heb ik expres een metertje naast hem gegooid uit frustratie. Frustratie kwam ook door alle beledigingen en uitdaging die ik kreeg. Toen ik thuis kwam, werd ik gebeld door een anoniem nummer. De man aan de lijn vertelde dat hij van de politie was, en dat er een anonieme tip was gekomen over dat ik een fles naar iemands hoofd heb gegooid. Het gesprek heeft 40 seconde geduurd, toen hing hij op. Toen heb ik mijn ouders het verhaal vertelt, voor het geval dat het echt politie was, zodat ze wisten wat er gebeurd was. Ze vertelden dat ik niet meer moest opnemen, omdat het een privenummer was. Ik ben die avond nog 5 keer gebeld, maar niet meer opgenomen. Zojuist ben ik weer opgebeld. weer door een privenummer. Ik heb niet opgenomen. Of het nou wel of geen politie was, weet ik nog steeds niet zeker. Wat ik me wel afvraag is wie mijn nummer heeft doorgegeven/al had. Voor zover ik weet zijn de enige mensen die mijn nummer hadden 3 mensen. Maar die mensen waren al een halfuur tot drie kwartier weg voor het hele voorval. Als het een prank was of als het de politie was, HOE ZIJN ZE AAN MIJN NUMMER GEKOMEN?! Ik heb amper geslapen vannacht vanwege die vraag
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2020, 12:19
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het is geen politie, maar iemand die je wil terugpakken.

Like duh.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 17-05-2020, 12:39
Verwijderd
Ja terugpakken inderdaad. Trieste lui, volgende keer iemand laten opnemen met evt recorder aan, telefoon van iemand van je familie oid. Als iemand anoniem belt, dan ben je nooit anoniem, als het moet is het terug te vinden bij de provider.

Een flesje naar iemand gooien is niet strafbaar. En duw geven ook niet per se. Geen zorgen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2020, 12:42
Verwijderd
Ik heb echt zo'n teringhekel aan geklier en gepest. Trek je je er niks van aan, jij zit niet fout, dat zitten zij. Dergelijk pestgedrag stopt ook niet wanneer je volwassen bent. Met een grote boog om die trieste lui heen lopen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2020, 12:59
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
*random aan tong likt*
Iehl ik ga het zeggen tegen mijn mama!
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 17-05-2020, 16:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
maar alsnog, hoe kwamen ze aan mijn nummer? ik heb mijn naam niet genoemd tijdens het belletje, hoe wisten ze zeker dat ik het was?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2020, 16:52
Verwijderd
Je had toch een beste vriend die achteraf niet je beste vriend was?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2020, 16:53
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
ja true maar die heeft geen contact met hen, en is totaal geen fan van voetbal
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2020, 21:34
Verwijderd
Hoe weet je dat zo zeker?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2020, 08:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
Citaat:
Hoe weet je dat zo zeker?
ik ken die gozer voor 10 jaar. minstens
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2020, 20:10
Verwijderd
Waarom vraag je het niet zelf bij de politie? Dat zou ik doen.. Als je het echt graag wil weten?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2020, 15:58
Struilhuik
Struilhuik is offline
Ik zou wel 'ns willen weten hoe lang het duurt voor wij, als collectief, een paar tredes naar boven gaan als soort. Dat wil zeggen: intrinsiek meer juiste dingen doen, minder materialistisch, minder hang naar winnen of verliezen, minder quid pro quo, minder hebzucht. Wanneer wij als soort begrijpen dat het ethisch niet verantwoord is dat één enkel persoon $1.3M kan uitgeven zoals een doorsnee burger $1 uitgeeft. Granted; er is er maar één die dat op dit moment kan (Bezos) maar het punt is duidelijk. Geld is niet zero sum, maar de fundamenten waar het nu op staat zijn dat wel. Zie ook de racial wealth gap in Amerika, bijvoorbeeld. Die kloof wordt alleen maar groter en groter.

Oh en ook: hoe lang het duurt voor we van mensen af zijn die dit aanhoren en als wedervraag stellen "Oh maar wie bepaalt dan wat teveel is precies? Jij zeker?" Echt -- sterf.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 19-05-2020, 18:46
Verwijderd
De weg naar voren is geen rechte lijn helaas

https://www.nu.nl/buitenland/6052376...genderwet.html
Met citaat reageren
Oud 19-05-2020, 21:51
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Coolness lijst
Vox Populi
156 31-12-2006 00:51
Verhalen & Gedichten Verhaal (toch nog verder gegaan)
vleermuismaatje
2 28-09-2005 18:35
Verhalen & Gedichten heeft het nut om verder te gaan?
vleermuismaatje
28 20-04-2005 08:19
Verhalen & Gedichten [verhaal] Benedenaarde
duivelaartje
138 03-08-2004 16:54
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
Lichaam & Gezondheid Kun je d.m.v. therapie je angst verliezen? (plz lees mn topic)
eden6
11 27-02-2002 15:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50.