Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2002, 16:27
leeg hersencelletje
leeg hersencelletje is offline
Zeg mensen, ik zit met een vraagje.
Ik mastrubeer wel es, maar dan kom ik nooit klaar. Maar daar gaat het nou niet om. Mijn vraag is, dat als je door middel van mastrubatie nog nooit een orgasme heb gehad, zal je het dan wel lukken als je de eerste keer met iemand neukt?

Ik ben namelijk bang dat mijn eerste keer daadoor niet leuk zal worden.

Hoe was dat bij jullie?

Ps: mijn excuus voor de vaaaaaaaaage titel

[Dit bericht is aangepast door leeg hersencelletje (08-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 16:32
Kennedy
Kennedy is offline
tja voor zover ik als jongen kan oordelen, lijkt me dat onzin. maar ja mannen komen meestal makkelijker klaar dan vrouwen. als je het alleen nog met jezelf gedaan hebt is het misschien een beetje gewoon geworden? dus wel lekker...maar niet echt supergeil meer omdat je het gewend bent. en als je het dan voor het eerst met een ander doet kan het natuurlijk zooo spannend voor je zijn dat je veel geiler wordt dan tijdens het masturberen zodat je wel klaarkomt. en misschien heeft die ander wel hele andere techniekjes of dingetjes die jij nog nooit ontdekt hebt. ik zeg niet dat je altijd of makkelijk klaarkomt de eerste keer, maar het is zeker niet zo dat je per definitie nooit zult klaarkomen als dat je tijdens masturberen ook niet lukt.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 16:32
Verwijderd
nee,ik denk t niet want door mastrubatie kom je t makkelijkste klaar,maar ik had gelezen dat heel veel meisjes niet eens weten hoe t is om klaar te komen (:eek
en ik denk ook niet dat je vriend t erg zal vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 16:34
Verwijderd
spijtig genoeg is het zo dat als je bij het masturberen niet klaarkomt, je bij het neuken hoogst waarschijnlijk ook niet zal klaarkomen, laat staan de eerste keer (je bent dan een beetje zenuwachtig enzo, dus...). concentreer je ook niet op het krijgen van een orgasme, maar geniet gewoon van de seks.
ik ben nog nooit klaargekomen in het half jaar dat ik al seksueel actief ben. niet door masturbatie, niet door seks, gewoon NIET.

toch veel succes, en geniet er van hé meid
*blue*
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 16:38
leeg hersencelletje
leeg hersencelletje is offline
Danku allemaal voor jullie reacties.
Nu ik die zo lees ben ik vergeten er wat bij te vertellen:

kee, als ik mastrubeer (wat ik bijna nooit doe, omdat ik er niet ecvht veel aan vind) heb ik ook nooit echt het gevoel dat ik geil ben. Maar als ik bijv, met mijn vriend een beetje aan het stoeien ben, dan smelt ik bijna als boter. dan ben ik dus wel geil. Maar dan weet ik nog niet of dat wat zou helpen.

xxxxxxx LH

[Dit bericht is aangepast door leeg hersencelletje (08-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 17:26
leeg hersencelletje
leeg hersencelletje is offline
heel misschien nog meer reacties?????????????
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 18:17
Verwijderd
als je bij je vriend wel geil bent heb je meer kans om klaar te komen,maar volgens mij ben je zelf (nog)niet achter wat je lekker vind,dus neem de tijd om dat uit te zoeken met je vriend
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:47
leeg hersencelletje
leeg hersencelletje is offline
he maar ik snap dat nu wel, maar hadden jullie dat niet dan????
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 20:21
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
leeg hersencelletje schreef:
als ik mastrubeer heb ik ook nooit echt het gevoel dat ik geil ben. Maar als ik bijv, met mijn vriend een beetje aan het stoeien ben, dan smelt ik bijna als boter. dan ben ik dus wel geil.
lijkt mij alleen een bevestiging van wat ik hierboven zei niet zo druk om maken joh en gewoon van het vrijen genieten. orgasme of geen orgasme...als je het maar fijn vind.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 22:21
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
om t ebeginnen ben je een vrouw, dus is het zowiezo al heel moeilijk om tijdens het neuken klaar te komen.
Vervolgens is een orgasme volgens mij niet noodzakelijk om te genieten van de sex.
En als laatste: maak je er niet druk om, komt allemaal wel. Hoe meer je ermee bezig bent hoe kleiner de slagingskans.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 13:41
Verwijderd
Citaat:
leeg hersencelletje schreef:
kee, als ik mastrubeer (wat ik bijna nooit doe, omdat ik er niet echt veel aan vind) heb ik ook nooit echt het gevoel dat ik geil ben. Maar als ik bijv, met mijn vriend een beetje aan het stoeien ben, dan smelt ik bijna als boter. dan ben ik dus wel geil.(08-01-2002).]
idem hier meid!

*blue*
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Lichaam & Gezondheid Help! Is ze zwanger? We zijn 16 jaar...
ricardoalonso
19 10-07-2012 09:37
Seksualiteit Mijn (ex) vriend
Sonyaykh
14 31-12-2011 16:30
Seksualiteit Ik snap het niet
vervelendventje
9 02-06-2003 07:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37.