Oud 12-02-2004, 19:57
densie
densie is offline
ik zal het kort vertelle..
vorig jaar heb ik 9 maanden met een jongen gehad.. in augustus is het uitgegaan.. door mij.. we izjn altijd om lkaar heen blijven draaien.. we zoenden ook steeds.. en hij wilde mij steeds terug.. ik wist nooit zeker wat ik ermee moest.. en ik durfde niet voor mijn gevoelens uit te komen.. het is een tijd heel stil geweest.. we hadde bijna geen cotact gehad.. hij heeft nu een ander groepje vrienden.. die ik wel ken maar neit zo goed.. ik ken die van vroeger.. ik vind t domme mensen.. maar hij is enorm verandert.. nou afgelopen kerst en nieuwjaar enzo hadde we toch weer steeds gezoen.. en 4 weken geleden ook weer.. ik was bij hem en we zoenden.. we zijn zelfs weer verder gegaan.. ik zei dat ik van m hield en hij mompelde dat ook.. hij heeft mij gevingerd en ik heb hem afgetrokken.. maar een tijdje erna.. kleedde hij zich opeens aan.. en ging achter de computer op msn zitten.. hij negeerde me opeens totaal.. ik snapte het niet en sloeg dus gewoon weer een arm enzo om hem heen.. ik heb m later erna op msn gezegd dat ik hem trg wilde.. dat ik van hem hield.. en een week daarvoor had hij tegen mij gezegd dat hij nog van mij hield enzo.. toen zei hij dat hij het niet wist.. dat ik hem overviel en dat ik hem tijd moest geven.. en na een week zei hij opeens dat het gevoel weg was.. ik ging door ene hel.. ik snapte het neit.. hoe kan dat in een week veranderen? en hij wist het neit.. hij zei misschien komt het na een tijdje nog trg maar niet nu.. ik heb 3 dagen gehuild ik ging niet naar school of nix.. ik zei dat ik alles zou doen.. ik wilde ook alles voor hem doen.. maar het hielp niet.. ik vroeg of er een ander was.. maar hij overtuigde me dat er helemaal niemand was.. ik snap het nog steeds niet.. ik heb een week volgehoude dat ik hem trg wilde.. ik heb alles gedaan maar niks hielp.. toen heb ik tegen mezelf gezegd kom op hij is het niet waard.. ik herhaalde het steeds dat moest van mn beste vriend en vriendin.. het ging al beter met me.. ik had me erover heen gezet en zei dat ook tegen hem.. twas over.. nu kwam hij me zaterdag van het oppassen halen en dan zoude we doorgaan naar de discotheek maar we moesten bijj hem op een vriend w88.. hij was al gaan indrinken dus hij was vrij aangeschoten.. bij hem thuis lagen we op de bank voor de tv.. opeen gegeven moment kroop ik in een slaapzak want ahd het koud.. toen kwam hij er ook in.. we waren wat aant grappe (gewoon als vrienden) en ik heb t zoveel mogelijk ontweken maar hij zoende me toch.. en ik zoende terug.. ik kon hem niet weerstaan erg genoeg.. daarna was ik boo sop mezelf dat ik er weer in was getrapt.. ik voelde me gebruikt en was verdrietig.. dit heb ik hem ook late merken op de fiets toen we gingen.. volgens mij begreep hij het want hij ging er niet op in.. de dag sprak ik hem op msn.. zijn vriend en de vriendin van degene waren bij hem en hij vroeg of ik ookkwam.. ik ben neit gegaan.. die avond heb ik gevraagd of ie zich nog wat kon herinneren van zaterdag.. hij zei dat ie de hele fietstocht kon herinneren maar deed net alsof hij niet meer wist dat we gezoend hadden!! ik kan het echt neit hebben.. ik MOET over hem heen maar het lukt me echt totaal niet.. ze zeggen dta hij mij gebruitk maar zo zie ik hem helemaal niet.. gister ben ik bij hem geweest.. ik moest me inhoude om hem niet te zoenen en heb t ook niet gedaan!! maar ik iwl hem gewoon terug want ik voel me zo rot zonder hem.. als ik hem zie wil ik hem omhelsen en knuffelen en alles.. ik hou zoveel van hem en ik iwl liever dood dan dat ik hem dlaijk met een anders meisje zie.. klinkt dramatisch maar zo voel ik me wel.. ik zou het neit aankunnen.. wil iemand mij helpen.. wat meot ik hier nu mee? het neit opgeven? of gewoon een ander zoeken, terwijl ik zoveel van hem hou.. ik kan hem neit negeren want ik kom m elke dag tege op school..
help alsjeblieft!!!
dikke kus densie

ik vraag m ook heel vaak om dinge te doen.. maar heel vaak heeft ie t echt super druk.. ik wil zoooo graag met valentijn iets met m doen.. maja ik durf het neit te vragen.. wat nu dan??
__________________
XxX densie
Advertentie
Oud 12-02-2004, 20:04
Verwijderd
1 topic is wel genoeg.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Leuk meisje
ikke......
8 10-02-2012 18:14
Liefde & Relatie Liefdesbrieven
Verwijderd
62 18-06-2004 22:28
Liefde & Relatie help asj met me ex...:(
densie
13 15-02-2004 08:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.