Oud 27-02-2019, 19:00
Verwijderd
Hoihoi,
Voor iedereen die binnenkort een nieuwe telefoon met abonnement wil of dat binnenkort kan verlengen is hier een tip: Bij de Mediamarkt hebben ze nu deals als je een abonnement daar afsluit of verlengt je enorme korting op je telefoon kan krijgen. Zo is mijn S8 kapot en kon ik al verlengen, ik wilde eerst bij Tele2 doen maar bij de Mediamarkt de S10 die normaal 899 euro is nu voor 672 euro kunnen krijgen, met de preorder actie van Samsung ook nog eens de Galaxy Buds.

Of bijvoorbeeld de S9 van 589 euro nu voor 408 euro, als je dan 10 euro per maand voor 2 bij je abo doet zodat je de telefoon af betaald maar geen BKR registratie krijgt kun je de S9 dan in de winkel voor 168 euro(en in je abo de rest) in de winkel krijgen.

Zo is de S8 360 euro en met 10 euro in je abo(voor 2 jaar) 120 euro in de winkel.

Geen slechte deal natuurlijk maar ook zeker niet voor iedereen geschikt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2019, 19:04
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Reclame
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Reclame
Oh fuck niet aan gedacht dat je dit als reclame kan zien, it's up to the mods
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 19:16
Verwijderd
Ik denk niet dat het bedoeld is als reclame van Mediamarkt door Mediamarkt, Haller.

Als je tot begin mei had gewacht had je je S10 voor ~€630,- kunnen aanschaffen als ik kijk naar de prijsontwikkeling van de vooorgaande modellen in voorgaande jaren.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat het bedoeld is als reclame van Mediamarkt door Mediamarkt, Haller.

Als je tot begin mei had gewacht had je je S10 voor ~€630,- kunnen aanschaffen als ik kijk naar de prijsontwikkeling van de vooorgaande modellen in voorgaande jaren.
Tel dood, enja ik ging sws de buds halen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 19:59
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Ik heb net een iPhone 8 dus nee, geen interesse
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.