Oud 03-03-2019, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de stekker er uit trekken nog steeds een reële optie. Zonder grote structurele verandering ga je het forum niet "redden", maar gaan we gewoon nog een paar jaar aanmodderen tegemoet. En ik merk in het forumbazen team dat we daar wel een beetje klaar mee zijn. Ik ben forumbaas geworden voor de doelgroep, niet om een online hangplek voor de oude garde te faciliteren, maar doelgroep hebben we hier amper meer.
Stap dan gewoon op als FB. Fuck, alsof de boel instort zonder jou, met je gejammer over mensen wegpesten en dat jij daar een lichtend baken voor moet zijn WANT ANDERS.
Advertentie
Oud 03-03-2019, 20:31
Verwijderd
Jaaa echt heaaa
Oud 03-03-2019, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Jaaa echt heaaa
Zij belichaamt ook nog eens het soort FB waarom ik er mee op ben gehouden als FB. Godallejezus.
Oud 03-03-2019, 20:41
Verwijderd
Blijven steken in het helperssyndroom?
Oud 03-03-2019, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Wat als we de oude garde nou wegpesten
Dat is volgens mij nog best te doen ook. Volgens mij hoeft het daar oprecht alleen maar een scholierenforum voor te zijn. Dan is de lol er snel af. Ik bedoel, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand voor de lol tussen al die flutpubers in een kantine gaat zitten, de tering.
Oud 03-03-2019, 20:50
Verwijderd
Citaat:
En dan?

Dan kan de oude garde gezellig doelgroep wegpesten zonder dat ik daar wat aan kan doen...
Alsof je daar nu wel ook maar *iets* sturing in hebt. En schattig dat je denkt dat dat wel zo is.
Oud 03-03-2019, 20:51
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dat is volgens mij nog best te doen ook. Volgens mij hoeft het daar oprecht alleen maar een scholierenforum voor te zijn. Dan is de lol er snel af. Ik bedoel, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand voor de lol tussen al die flutpubers in een kantine gaat zitten, de tering.
Dus de kantine was dé plek voor flutpubers
Oud 03-03-2019, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Dus de kantine was dé plek voor flutpubers
Nou ja, DK heeft altijd het zachte eieren-imago gehad. Plenty regulars daar toentertijd (nu is het dood) die niet op Onzin durfden te posten.
Oud 03-03-2019, 20:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Nou ja, DK heeft altijd het zachte eieren-imago gehad. Plenty regulars daar toentertijd (nu is het dood) die niet op Onzin durfden te posten.
De kantine is al helemaal dood.

Onzin is de coole plek
Oud 03-03-2019, 20:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Wat moeten we nu met dat dode subforum?

Zal het met Onzin mergen of meh.
Oud 03-03-2019, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, DK heeft altijd het zachte eieren-imago gehad. Plenty regulars daar toentertijd (nu is het dood) die niet op Onzin durfden te posten.
Heel veel regulars van andere subfora hielden zich verre van Onzin En ook op Onzin waren er groepen (die verder trouwens met rust gelaten werden) die de die-hard nu-nog-aanwezige-Onzingroepen ook gewoon grotendeels links lieten liggen. Alleen het grootste gedeelte was niet op hun mondje gevallen. En het gemiddelde IQ ligt er ook hoger. Alhoewel sommigen natuurlijk een volslagen verkeerde perceptie van hun eigen intelligentie en kunnen hadden. (********** daar staan dus 10 sterretjes eah, daar staat niet **********, die associatie maken jullie helemaal zelf, ik censureer niet meer dan een nickname met 10 tekens.)
Oud 03-03-2019, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Dus de kantine was dé plek voor flutpubers
Ik had oprecht geen bewuste associatie tussen DK en de kantine zoals ik het daar schreef, maar goed gevonden.
Oud 03-03-2019, 21:26
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik had oprecht geen bewuste associatie tussen DK en de kantine zoals ik het daar schreef, maar goed gevonden.
Oud 03-03-2019, 22:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Stap dan gewoon op als FB. Fuck, alsof de boel instort zonder jou, met je gejammer over mensen wegpesten en dat jij daar een lichtend baken voor moet zijn WANT ANDERS.
Zonder mij had dit hele topic nog niet geweten dat Jon gereageerd had. Of had Jon nog niet eens gereageerd in het toekomst-van-het-forum topic op Admin, want daar moest hij ook via e-mail op gewezen worden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 03-03-2019, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Zonder mij had dit hele topic nog niet geweten dat Jon gereageerd had.
Wat een prestatie. Ongelofeloos. Ik ga je voordragen voor een lintje.

Citaat:
Of had Jon nog niet eens gereageerd in het toekomst-van-het-forum topic op Admin, want daar moest hij ook via e-mail op gewezen worden.
Nou, het is me wat zeg. Geridderd moet je!
Oud 03-03-2019, 23:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Is het niet mogelijk om reclame te maken? Of kost dat te veel geld?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 03-03-2019, 23:15
Verwijderd
Het is nu een Profit center. Als je dat doet ga je er een cost center van maken. En zoals Wolter aangaf, meer integratie met de rest van de site.
Oud 03-03-2019, 23:15
Verwijderd
Misschien moeten reacties onder blogs of artikelen automatisch een topic zijn bijvoorbeeld.
Oud 03-03-2019, 23:23
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Misschien moeten reacties onder blogs of artikelen automatisch een topic zijn bijvoorbeeld.
Kan ook.
Oud 03-03-2019, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Wat een prestatie. Ongelofeloos. Ik ga je voordragen voor een lintje.


Nou, het is me wat zeg. Geridderd moet je!
Oud 03-03-2019, 23:36
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Zonder mij had dit hele topic nog niet geweten dat Jon gereageerd had. Of had Jon nog niet eens gereageerd in het toekomst-van-het-forum topic op Admin, want daar moest hij ook via e-mail op gewezen worden.
Is dit nou kritiek op je mede-FB's?
Oud 04-03-2019, 06:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Is dit nou kritiek op je mede-FB's?
Het is vooral dat bepaalde leden mij graag het gevoel geven dat ik volledig overbodig ben en maar beter kan oprotten. Niet leuk, en i.m.o. ook onterecht.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-03-2019, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Zonder mij had dit hele topic nog niet geweten dat Jon gereageerd had. Of had Jon nog niet eens gereageerd in het toekomst-van-het-forum topic op Admin, want daar moest hij ook via e-mail op gewezen worden.
Seriously? Dat is jouw repliek?

Goed, vertel eens hoeveel bloed je hebt verloren, hoeveel huskies zijn gestorven, hoe lang je er mee bent bezig geweest, hoeveel kilo je bent afgevallen, hoe vaak je overvallen bent, hoeveel paarden je versleten hebt, hoeveel paar schoenen er door zijn gejaagd IN JE QUEESTE JON ERGENS OP TE ATTENDEREN.
Oud 04-03-2019, 08:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het is vooral dat bepaalde leden mij graag het gevoel geven dat ik volledig overbodig ben en maar beter kan oprotten. Niet leuk, en i.m.o. ook onterecht.
Je bent over het algemeen genomen best een prima FB, ik ben het niet altijd met je eens maar je doet je best en doet het redelijk goed.

Maar, we hebben exact hetzelfde topic in 2012 gehad, dat is 7 jaar geleden. Toen werd het ook vanuit de leden genoemd en gepushed om er wat aan te doen. Het speelde ver daarvoor zelfs al, maar goed, laten we van 2012 uit gaan. Toen moest er ook eindeloos besproken worden en gewacht worden op Jon die geen input gaf. Dus werd er niks gedaan. Toen kwam Jon / HQ na veel gepush uiteindelijk met een antwoord, er werden wat dingen genoemd en daar zou verbetering uit komen. Daar is uiteindelijk weinig van terecht gekomen en het is een stille dood gestorven. Dus werd er niks meer aan gedaan.

Nu, 7 jaar later, wordt er weer een topic over geopend door de leden. Weer wordt gezegd dat het herkend wordt wat er genoemd wordt en dat er dingen moeten veranderen.

Wat is er in de tussentijd door de fb's gedaan om dingen te veranderen? Welke dingen hebben zij gedaan om dingen beter te maken, weer leven te geven of in ieder geval eens iets groots te veranderen? 7 jaar geleden waren er nog tientallen forumbazen, dus ik kan me voorstellen dat overleg toen nog wat lastiger was. Maar ik keek net, nu zijn het er nog maar 9. Waarvan maar 2 er geen fb+ of hoger zijn. En dat zijn vrijwel exact dezelfde mensen die het 7 jaar geleden ook beheerden. Weer volgen we hetzelfde trajact: discussie op het forum > wachten op Jon > geen nuttige toevoeging vanuit Jon > dus er gebeurt maar (vrijwel) niks.

Kun je je voorstellen dat dit licht frustrerend werkt voor de mensen die dit lezen? En dat het teleurstellend is dat jullie het 7 jaar later weer op Jon gooien, maar dat jullie zelf, als de mensen die het forum beheren, er niks aan doen en er in de tussentijd ook niks aan gedaan hebben? En zelfs die verantwoordelijkheid niet nemen, maar doen alsof Jon de grote boze boeman is die niks wil doen?

Jullie zijn degenen die het forum beheren. Doe iets. Het maakt niet uit wat, maar doe iets.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 04-03-2019, 10:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je bent over het algemeen genomen best een prima FB, ik ben het niet altijd met je eens maar je doet je best en doet het redelijk goed.

Maar, we hebben exact hetzelfde topic in 2012 gehad, dat is 7 jaar geleden. Toen werd het ook vanuit de leden genoemd en gepushed om er wat aan te doen. Het speelde ver daarvoor zelfs al, maar goed, laten we van 2012 uit gaan. Toen moest er ook eindeloos besproken worden en gewacht worden op Jon die geen input gaf. Dus werd er niks gedaan. Toen kwam Jon / HQ na veel gepush uiteindelijk met een antwoord, er werden wat dingen genoemd en daar zou verbetering uit komen. Daar is uiteindelijk weinig van terecht gekomen en het is een stille dood gestorven. Dus werd er niks meer aan gedaan.

Nu, 7 jaar later, wordt er weer een topic over geopend door de leden. Weer wordt gezegd dat het herkend wordt wat er genoemd wordt en dat er dingen moeten veranderen.

Wat is er in de tussentijd door de fb's gedaan om dingen te veranderen? Welke dingen hebben zij gedaan om dingen beter te maken, weer leven te geven of in ieder geval eens iets groots te veranderen? 7 jaar geleden waren er nog tientallen forumbazen, dus ik kan me voorstellen dat overleg toen nog wat lastiger was. Maar ik keek net, nu zijn het er nog maar 9. Waarvan maar 2 er geen fb+ of hoger zijn. En dat zijn vrijwel exact dezelfde mensen die het 7 jaar geleden ook beheerden. Weer volgen we hetzelfde trajact: discussie op het forum > wachten op Jon > geen nuttige toevoeging vanuit Jon > dus er gebeurt maar (vrijwel) niks.
Ik ben in 2014 (denk ik) samen met een groep forumbazen op kantoor bij Jon geweest om dit te bespreken. Er was toen een hoop goede wil, maar vanuit kantoor weinig tijd en prioriteit. Toen is er besloten een werkgroep op te richten, die zou nadenken over de toekomst van het forum. Zowel forumbazen als leden konden daar aan mee doen, maar het was echt "de werkgroep" die met nieuwe ideeën zou komen. Als forumbazenteam hebben we toen afgewacht waar de werkgroep mee kwam, dat was ook de insteek.

Vanuit die werkgroep zijn wij eigenlijk heel slecht op de hoogte gehouden (ik hoorde meer updates op verjaardagen van forumers dan via de officiële kanalen) en wat die werkgroep nu uiteindelijk opgeleverd heeft, durf ik niet te zeggen... In 2017 zaten we blijkbaar nog te wachten op ontwerpplannen.

Daardoor ligt de motivatie op zaken aan te pakken bij ons ook laag. Heeft toch geen nut. Zelfs de werkgroep die door Jon in het leven geroepen was heeft geen veranderingen kunnen doorvoeren - op kantoor was er simpelweg geen prioriteit om met de ideeën aan de slag te gaan. Onze focus is daardoor vooral verschoven naar dagelijks beheer, want "lange termijn heeft toch geen zin". Zaken zoals integratie met de website, of een nieuw design met nieuwe functionaliteiten (iets wat uitvoerig besproken is in 2014 als manier waarop het forum aantrekkelijker gemaakt zou kunnen worden), liggen buiten onze macht. Er zijn wat sub fora samengevoegd, maar er zijn geen structurele veranderingen doorgevoerd. De werkgroep zou van alles gaan verbeteren, en de vernieuwing zou niet langer de verantwoordelijkheid zijn van de forumbazen. De werkgroep is volgens mij niet meer, en die verantwoordelijkheid lijkt ook nergens meer te liggen

Daardoor is er denk ik binnen het team ook een gebrek aan visie en beleid ontstaan, waardoor de ene forumbaas veel liever is voor de nieuwe leden (binnen de doelgroep) en de andere forumbaas sneller een ouwe rot een hand boven het hoofd zal houden.

Citaat:
Kun je je voorstellen dat dit licht frustrerend werkt voor de mensen die dit lezen? En dat het teleurstellend is dat jullie het 7 jaar later weer op Jon gooien, maar dat jullie zelf, als de mensen die het forum beheren, er niks aan doen en er in de tussentijd ook niks aan gedaan hebben? En zelfs die verantwoordelijkheid niet nemen, maar doen alsof Jon de grote boze boeman is die niks wil doen?

Jullie zijn degenen die het forum beheren. Doe iets. Het maakt niet uit wat, maar doe iets.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het frustrerend is. De daadkracht van een team als het onze is op dit moment bijzonder laag, iedereen vind het wel prima om even online te zijn en wat spam op te ruimen, maar "de kar gaan trekken" wat betreft vernieuwing (en alle bijbehorende stront over je heen krijgen), daarvoor is er weinig animo...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-03-2019, 10:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zoals ik al eerder gepost heb hier: Ik was het enige lid van die werkgroep die niet in het forumbazenteam zat op dat moment, maar de werkgroep is opgeheven voordat er iets gedaan werd.

Er zijn destijds een paar concrete plannen aan het HQ doorgegeven en toen werd het stil. Heb nog een paar keer gevraagd wanneer er wat gedaan zou worden en op een dag was het subforum van de werkgroep verdwenen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-03-2019, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Het is vooral dat bepaalde leden mij graag het gevoel geven dat ik volledig overbodig ben en maar beter kan oprotten.
Dat gevoel wil ik je niet geven, dat bén je simpelweg.

Citaat:
Niet leuk,
Nee, voor de rest is het echt SUPER met dit FB-team

Citaat:
en i.m.o. ook onterecht.
Onzin. Je bent alleen 0% van plan om hand in eigen boezem te steken. Je bent zelf namelijk een gigantisch onderdeel van het probleem omdat je het zo laat aanmodderen. Dat is al meerdere keren gezegd en roepen dat het onterecht is verandert daar niets aan.
Oud 04-03-2019, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Het is vooral dat bepaalde leden mij graag het gevoel geven dat ik volledig overbodig ben en maar beter kan oprotten. Niet leuk, en i.m.o. ook onterecht.
Als FB ben je overbodig, correct.

Niet zozeer als user; je geeft vaak best behulpzaam advies bijvoorbeeld. Los van of ik het daar mee eens ben of niet.

Maak hier niet de fout dat de criticaster dat onderscheid niet kan of wil maken.
Oud 04-03-2019, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Het is vooral dat bepaalde leden mij graag het gevoel geven dat ik volledig overbodig ben en maar beter kan oprotten. Niet leuk, en i.m.o. ook onterecht.
Toch, het hulpzame advies van een FB(jou in dit geval) over naar de psycholoog te gaan geeft me meer het gevoel dat het idd beter is.



ik zou zeggen om dit forum te redden, maak 1 reclame spotje en klaar is koos
Oud 04-03-2019, 17:24
Verwijderd
Kom op mensen ff wat aardiger doen tegen Elin3 bcause ze is super
Oud 04-03-2019, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ben in 2014 (denk ik) samen met een groep forumbazen op kantoor bij Jon geweest om dit te bespreken. Er was toen een hoop goede wil, maar vanuit kantoor weinig tijd en prioriteit. Toen is er besloten een werkgroep op te richten, die zou nadenken over de toekomst van het forum. Zowel forumbazen als leden konden daar aan mee doen, maar het was echt "de werkgroep" die met nieuwe ideeën zou komen. Als forumbazenteam hebben we toen afgewacht waar de werkgroep mee kwam, dat was ook de insteek.
.
Protesteren!
Oud 04-03-2019, 17:26
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
ik zou zeggen om dit forum te redden, maak 1 reclame spotje en klaar is koos
Gaat niet gebeuren. Voor Jon is dit een inkomstenbron en geen kostenbron.
Oud 04-03-2019, 17:28
Verwijderd
Eventjes een serieus dingetje:
Waarom maken jullie niet een papier met alle dingen die veranderd moeten worden en allemaal met meerdere oplossingen en een datum wanneer dat geregeld moet zijn en ga daar mee bij Jon langs.

Nu werkt dit waarschijnlijk niet dus spreek het duivels woord advertenties maar uit naar Jon, dan zien ze dat er geld aan te maken is en word er waarschijnlijk WEL in een keer aandacht op gegooid. Aka het antwoord op
Citaat:
Gaat niet gebeuren. Voor Jon is dit een inkomstenbron en geen kostenbron.
maarrr advertenties kunnen een forum makkelijk ruineren maar als er ander niks word gedaan tja dan zou het wel moeten he.

Met ideeen komen maar never nooit iets uitvoeren tja dat werkt niet.
Oud 04-03-2019, 17:39
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
maarrr advertenties kunnen een forum makkelijk ruineren maar als er ander niks word gedaan tja dan zou het wel moeten he.

Met ideeen komen maar never nooit iets uitvoeren tja dat werkt niet.
We hebben allang advertenties. En die advertenties zijn alleen voor de gasten en niet voor de leden.
Oud 04-03-2019, 17:41
Verwijderd
Oke ja dan zeggen sluiten de boel
ik heb geen ideeen meer anders dan het forum helemaal opnieuw in elkaar zetten en het in de boven balk op scholieren.com zetten en acties houden op het forum fzo, wedstrijden met een kleine prijs whatever
Oud 04-03-2019, 17:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Oke ja dan zeggen sluiten de boel
ik heb geen ideeen meer anders dan het forum helemaal opnieuw in elkaar zetten en het in de boven balk op scholieren.com zetten en acties houden op het forum fzo, wedstrijden met een kleine prijs whatever
Een tripje naar het scholieren.com hoofdkwartier
Oud 04-03-2019, 17:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Een tripje naar het scholieren.com hoofdkwartier
Dat hebben we in 2014 ook gedaan, met weinig resultaat.

Ik waardeer jullie enthousiasme trouwens wel enorm

Wat zorgt ervoor dat jullie hier blijven hangen?

Wat zoeken jullie en jullie leeftijdsgenoten in een forum/ online platform?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-03-2019, 17:58
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Wat zorgt ervoor dat jullie hier blijven hangen?
Lekker ouwehoeren met leeftijdsgenoten en gesprekken die nergens over gaan, ik kan daar wel van genieten
Oud 04-03-2019, 18:02
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wat zorgt ervoor dat jullie hier blijven hangen?

Wat zoeken jullie en jullie leeftijdsgenoten in een forum/ online platform?
1) Als er meer scholieren komen. Dat scholieren forumbazen weer worden en dat het niet zo'n dood platform is als nu.

2) Dat het gezellig is, (Een redesign voor het forum e.v.t.), Dat het leuk is om met je medeleden te praten over een bepaald onderwerp. En meer weet ik niet.
Oud 04-03-2019, 18:03
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Lekker ouwehoeren met leeftijdsgenoten en gesprekken die nergens over gaan, ik kan daar wel van genieten
inderdaad xddd
Oud 04-03-2019, 18:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
1) Als er meer scholieren komen. Dat scholieren forumbazen weer worden en dat het niet zo'n dood platform is als nu.

2) Dat het gezellig is, (Een redesign voor het forum e.v.t.), Dat het leuk is om met je medeleden te praten over een bepaald onderwerp. En meer weet ik niet.
Ik bedoel vooral in het algemeen. Waarom ben je hier lid geworden? Waarom blijf je ergens lid (zonder na te denken over hoe dit platform verbetert kan worden).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-03-2019, 18:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik bedoel vooral in het algemeen. Waarom ben je hier lid geworden? Waarom blijf je ergens lid (zonder na te denken over hoe dit platform verbetert kan worden).
Ik heb hier geregistreerd, want daarvoor las ik topics en daar wilde ik op reageren. Dus heb ik mezelf geregistreerd en nu ben ik hier.
Oud 04-03-2019, 19:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik heb hier geregistreerd, want daarvoor las ik topics en daar wilde ik op reageren. Dus heb ik mezelf geregistreerd en nu ben ik hier.
ik heb ongeveer het zelfde verhaal.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-03-2019, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Wat zorgt ervoor dat jullie hier blijven hangen?
Het vertrouwen, eens met mensen praten die je niet kent maar die je wel kunnen helpen met je problemen. Ik zeg je ik kan niet zonder dit forum
Oud 04-03-2019, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hier geregistreerd, want daarvoor las ik topics en daar wilde ik op reageren. Dus heb ik mezelf geregistreerd en nu ben ik hier.
Ik kwam hier eerst voor de tech en shit maar nu meerdere dingen including dingen over mn personal life
Oud 04-03-2019, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Toch, het hulpzame advies van een FB(jou in dit geval) over naar de psycholoog te gaan geeft me meer het gevoel dat het idd beter is.



ik zou zeggen om dit forum te redden, maak 1 reclame spotje en klaar is koos
Bedankt dat je mij ook als forumbaas ziet!
Oud 04-03-2019, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Het is vooral dat bepaalde leden mij graag het gevoel geven dat ik volledig overbodig ben en maar beter kan oprotten. Niet leuk, en i.m.o. ook onterecht.
Ja, je modereert namelijk echt waardeloos. Voor de rest ben je wel ok, hoor. Maar als je geen forumbaas was dan kon ik je tenminste wel op mijn negeerlijst zetten.
Oud 04-03-2019, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Bedankt dat je mij ook als forumbaas ziet!
Is wel fijn datsoort dingen maar nouja Forumbaas komt serieuzer over, zou vast wel iets psychologisch voor zijn waarom datso voelt
Oud 04-03-2019, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Is wel fijn datsoort dingen maar nouja Forumbaas komt serieuzer over, zou vast wel iets psychologisch voor zijn waarom datso voelt
Oud 04-03-2019, 20:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Is wel fijn datsoort dingen maar nouja Forumbaas komt serieuzer over, zou vast wel iets psychologisch voor zijn waarom datso voelt
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.