Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2005, 20:43
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
blupp schreef op 06-04-2005 @ 21:30 :
Ik ook!!
Bewijs dat je echt bent wormpje of kruip terug onder je steen waar je een eeuw hebt liggen marineren.
Blupp en Biep past dat niet bij elkaar.. , ik vind jullie wel een leuk stel..!
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2005, 21:16
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
blueeyes_jochie schreef op 06-04-2005 @ 21:43 :
Blupp en Biep past dat niet bij elkaar.. , ik vind jullie wel een leuk stel..!
zou idd leuk onder een kerstkaartje staan ja.
maar ik ben al voorzien van een Tinus (Martijn) (vd Berg).
(Biep van den Berg klinkt ook leuk voor later )
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 21:23
Verwijderd
Nog een laatste keer: ga op onzin chatten ofzo Maar niet hier.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 21:27
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-04-2005 @ 22:23 :
Nog een laatste keer: ga op onzin chatten ofzo Maar niet hier.
Owk je hebt gelijk, maar loontjuh even seriues, kijk in andere topics overal reageer ik on-topic, maar dit is toch niet om on-topic te reageren of wel? Natuurlijk wil ik wel serieus zijn vraag beantwoorden en wil hem er gerust bij helpen, maar is het ook niet zo, dat hij om de zoveel weken met een andere soap komt?

On-topic heb ik al gereageerd dus ik kom hier in dees topic wel een tijdje niet meer totdat het wat serieuzer word, als dat niveau ooit nog behaald wordt..
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 22:33
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Weet iemand nog een goede datingsite, waar de kans op leuk contact groter is??
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 22:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 06-04-2005 @ 23:33 :
Weet iemand nog een goede datingsite, waar de kans op leuk contact groter is??
Contact gezocht
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 06:46
Verwijderd
Als je zo heftig op zoek bent naar een vriendin, heb ik maar één advies: ermee ophouden en je leven leuk gaan inrichten. Als je zelf happy bent, dan komt de rest meestal wel vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-04-2005 @ 07:46 :
Als je zo heftig op zoek bent naar een vriendin, heb ik maar één advies: ermee ophouden en je leven leuk gaan inrichten. Als je zelf happy bent, dan komt de rest meestal wel vanzelf.
Ervaring heeft mij geleerd dat dit dus niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 09:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 07-04-2005 @ 09:44 :
Ervaring heeft mij geleerd dat dit dus niet zo is.
Als je hopeloos op zoek bent, straal je dat ook uit naar de buitenwereld en die signalen worden opgevangen door je omgeving, al dan niet bewust.
Ik denk dat de meeste mensen er wel een soort van antenne voor hebben om op te vangen of die persoon hopeloos op zoek is naar een vriend of vriendin, waardoor je al sneller iets hebt van 'die hoef ik niet, want die probeert het toch bij ieder meisje die een beetje interesse toont in hem'.

Je moet dat idd van je af proberen te gooien en genieten van de dingen die je wel hebt, je vrienden, andere mensen om je heen.
Als je daarvan geniet, je minder druk maakt dat je alleen bent, leuke dingen gaat doen met andere mensen etc. , dan kom je vanzelf nieuwe mensen tegen, maak je nieuwe vrienden en misschien kom je op een dag wel iemand tegen waarmee het zo ontzettend goed klikt dat er meer groeit dan een vriendschap.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 09:51
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 06-04-2005 @ 23:35 :
Contact gezocht
Je kan het altijd proberen!!! En je hebt al een streepje voor op de rest...je bent een beroemdheid! En welke meid wil nu niet aan de zijde van een bekende forummer lopen?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 15:50
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 06-04-2005 @ 23:33 :
Weet iemand nog een goede datingsite, waar de kans op leuk contact groter is??
www.cu2night.nl of als je denkt hetero te zijn www.cu2day.nl
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 16:23
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Als je hopeloos op zoek bent, straal je dat ook uit naar de buitenwereld en die signalen worden opgevangen door je omgeving, al dan niet bewust.
Ik denk dat de meeste mensen er wel een soort van antenne voor hebben om op te vangen of die persoon hopeloos op zoek is naar een vriend of vriendin, waardoor je al sneller iets hebt van 'die hoef ik niet, want die probeert het toch bij ieder meisje die een beetje interesse toont in hem'.
Ben het deels met je eens. Ja, mensen vangen dingen op. Van je houding. Bewust en onbewust.

En inderdaad: de meeste sjans heb je als je iemand hebt. Echt!

Maar...

Citaat:
'die hoef ik niet, want die probeert het toch bij ieder meisje die een beetje interesse toont in hem'
Waarom gaan vrouwen dan toch vaak voor een player die het inderdaad bij iedereen probeert. En soms net nog met een ander heeft staan zoenen? Waarom hapt zo'n meisje dan toch toe (hahahah, kun je ook letterlijk opvatten, maar bedoelde het figuurlijk?)
Waarom zeggen al die meiden dan niet: wow, knappe, stoere, succesvolle jongen... nou, die weet dat, en die probeert het bij iedereen. LAAT IK DAN MAAR NIET TOEHAPPEN.... ???
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 18:28
blupp
blupp is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-04-2005 @ 17:23 :


Waarom gaan vrouwen dan toch vaak voor een player die het inderdaad bij iedereen probeert. En soms net nog met een ander heeft staan zoenen? Waarom hapt zo'n meisje dan toch toe (hahahah, kun je ook letterlijk opvatten, maar bedoelde het figuurlijk?)
Waarom zeggen al die meiden dan niet: wow, knappe, stoere, succesvolle jongen... nou, die weet dat, en die probeert het bij iedereen. LAAT IK DAN MAAR NIET TOEHAPPEN.... ???
Omdat die players zelfverzekerd zijn en jij niet.







Is al duizend keer gezegd op dit forum.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 08:44
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 07-04-2005 @ 09:44 :
Ervaring heeft mij geleerd dat dit dus niet zo is.
Wellus Als een man zijn leven op orde heeft is hij een veel betere catch, om het zo maar even te noemen. Een jongen die zijn hele leven aan jou zal wijden als je wat met hem begint, omdat hij simpelweg niks anders heeft om zijn leven aan te wijden is nou niet echt aantrekkelijk.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 09:35
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Mijn zus heeft haar vriend een ruim jaar geleden leren kennen via zo''n site, en ze gaan nu zelfs trouwen.. dus het kan allemaal wel..
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 09:55
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ja, maar je moet niet zo wanhopig op zoek gaan, vind ik. kijk anders eens 's avonds laat naar SBS6 enzo
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 10:34
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-04-2005 @ 17:23 :
Waarom gaan vrouwen dan toch vaak voor een player die het inderdaad bij iedereen probeert. En soms net nog met een ander heeft staan zoenen? Waarom hapt zo'n meisje dan toch toe (hahahah, kun je ook letterlijk opvatten, maar bedoelde het figuurlijk?)
Waarom zeggen al die meiden dan niet: wow, knappe, stoere, succesvolle jongen... nou, die weet dat, en die probeert het bij iedereen. LAAT IK DAN MAAR NIET TOEHAPPEN.... ???

Omdat de meiden die daaraan toegeven lompe breezersletjes zijn óf het net uit is met hun vriend (die met een btje mazzel in de buurt staat) óf straalbezopen zijn.
Iig zijn het niet de meiden die je moet hebben (imho natuurlijk )
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 11:08
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 08-04-2005 @ 09:44 :
Wellus Als een man zijn leven op orde heeft is hij een veel betere catch, om het zo maar even te noemen. Een jongen die zijn hele leven aan jou zal wijden als je wat met hem begint, omdat hij simpelweg niks anders heeft om zijn leven aan te wijden is nou niet echt aantrekkelijk.
Kijk, ik kan gewoon uit ervaring spreken. Ik heb een eigen huis, leuke baan, eigen auto, veel vrienden, ben gelukkig met mijn leven en doe genoeg leuke dingen. Heb mijn leven dus erg 'op orde' zoals je het zegt. Maar ik heb in mijn leven nog nooit ook maar enige interesse van dames gehad. Steeds moet ik degene zijn die het boeltje aanzwengeld, zonder succes overigens. En ik ben echt niet wanhopig.

De uitspraak dat 'het dan vanzelf wel komt' is dan IMO ook de grootst mogelijke onzin.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 11:21
Verwijderd
het is inderdaad niet waar dat je per definitie meteen een relatie krijgt als je tevreden bent met jezelf
maar het is wel zo dat het helemáál niet gaat lukken als je in een hoekje gaat zitten miepen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 07-04-2005 @ 09:44 :
Ervaring heeft mij geleerd dat dit dus niet zo is.
Dan ben je te wanhopig wellicht.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 08-04-2005 @ 13:31 :
Dan ben je te wanhopig wellicht.
Ik ben helemaal niet wanhopig. Als ik uitga ben ik ook totaal niet bezig met het 'scoren' van een vrouw, maar gewoon gezellig uit gaan met vrienden en een praatje maken met mensen die ik een niet iedere dag zien.

Heb ook wel vaak genoeg van vrienden/vriendinnen te horen gekregen dat ze het niet snappen dat ik nog niet aan de vrouw ben. Tsja, wou dat ik het kon veranderen, maar ik heb gemerkt dat je als je juist echt bezig bent met dit soort dingen, het toch niet lukt. Maar aan de andere kant dus ook niet.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 14:23
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 08-04-2005 @ 12:08 :
Kijk, ik kan gewoon uit ervaring spreken. Ik heb een eigen huis, leuke baan, eigen auto, veel vrienden, ben gelukkig met mijn leven en doe genoeg leuke dingen. Heb mijn leven dus erg 'op orde' zoals je het zegt. Maar ik heb in mijn leven nog nooit ook maar enige interesse van dames gehad. Steeds moet ik degene zijn die het boeltje aanzwengeld, zonder succes overigens. En ik ben echt niet wanhopig.

De uitspraak dat 'het dan vanzelf wel komt' is dan IMO ook de grootst mogelijke onzin.
Ik zeg ook niet dat als je dat allemaal hebt dat je dan een vrouw krijgt, ik zeg alleen dat als je dat allemaal niet hebt, je kansen op een leuke vrouw aanzienlijk kleiner zijn. Maar in jouw geval weet ik niet waarom je geen leuk meisje vindt dan.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 14:29
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
blupp schreef op 07-04-2005 @ 19:28 :
Omdat die players zelfverzekerd zijn en jij niet.
Mag ik je - voor een keertje - uitlachen

Man, mijn maatjes vragen aan mij of ik voor hen contact wil maken met meisjes. Laat me niet lachen joh!

Ik reageerde alleen op de stelling van die andere persoon. Omdat ik dat deels met 'em eens ben, maar signaleerde dat zijn verhaal niet helemaal op gaat. That's all...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 20:26
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 08-04-2005 @ 15:29 :
Mag ik je - voor een keertje - uitlachen

Man, mijn maatjes vragen aan mij of ik voor hen contact wil maken met meisjes. Laat me niet lachen joh!
Zielige maatjes
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 20:35
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 08-04-2005 @ 15:29 :
Mag ik je - voor een keertje - uitlachen

Man, mijn maatjes vragen aan mij of ik voor hen contact wil maken met meisjes. Laat me niet lachen joh! *STOER ZEG!*
jaor en nu lachen wij...

players zijn meestal aantrekkelijk omdat ze meestal een leuk smoeltje hebben, superdure kleren dragen en een reputatie van iemand die dit of dat goed kan... voor de rest geven players nergens om en dat schijnt meiden ook aan te trekken, dat onbereikbare..
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 08-04-2005 om 20:37.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 00:18
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 08-04-2005 @ 15:23 :
Ik zeg ook niet dat als je dat allemaal hebt dat je dan een vrouw krijgt, ik zeg alleen dat als je dat allemaal niet hebt, je kansen op een leuke vrouw aanzienlijk kleiner zijn. Maar in jouw geval weet ik niet waarom je geen leuk meisje vindt dan.
omdat de aantrekkelijkste meisjes sowieso nog wel tot hun 24e bezig zijn met een moeilijke studie en helemaal geen tijd hebben voor een kerel?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 00:46
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
En dan hebben ze totaal geen ervaring op dat gebied en willen ze wel gelijk een kind, omdat ze anders te oud worden.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 01:57
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Zielige maatjes
Ach, ik heb ook iets van: ga gewoon zelf naar iemand toe. Maar ik maak nou eenmaal makkelijk contact met mensen...

Citaat:
*STOER ZEG!*
Zeker niet stoer. Absoluut niet stoer.

Citaat:
players zijn meestal aantrekkelijk omdat ze meestal een leuk smoeltje hebben, superdure kleren dragen en een reputatie van iemand die dit of dat goed kan... voor de rest geven players nergens om en dat schijnt meiden ook aan te trekken, dat onbereikbare..
Maar blijft natuurlijk wel schrijnend dat in het een geval veel meisjes/vrouwen vallen voor dat 'het interesseert me geen bal' en in het andere geval weer niet.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 01:58
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
ON-TOPIC:

Ik sta net twee dagen op een site. Drie reacties. Eentje gaf MSN. Net geMSNd. En direct gebeld. Ongeveer 40min. Leuk.

TS, succes!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 05:06
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 09-04-2005 @ 02:57 :



Maar blijft natuurlijk wel schrijnend dat in het een geval veel meisjes/vrouwen vallen voor dat 'het interesseert me geen bal' en in het andere geval weer niet.
dat is het zeker, maar veel aan veranderen kan je het niet, misschien is het wel makkelijk dat er players bestaan... players trekken toch alleen maar vrouwen aan voor kortstondige relaties, die heb jij, ik en vele van ons niet nodig en na meestal één of als ze een beetje blond zijn meerdere players zullen ze er niet meer zo snel op af gaan en eerst eens nadenken of het wel zo leuk is om met zo iemand om te gaan en dan komen ze naar ons, en zijn ze super tevreden met hun lievie vriendje dat ze dan hebben

Citaat:
hhendrikxx schreef op 09-04-2005 @ 02:58 :
ON-TOPIC:

Ik sta net twee dagen op een site. Drie reacties. Eentje gaf MSN. Net geMSNd. En direct gebeld. Ongeveer 40min. Leuk.

TS, succes!
mja het kan dus wel zo te zien
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 14:14
blupp
blupp is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 08-04-2005 @ 15:29 :
Mag ik je - voor een keertje - uitlachen

Man, mijn maatjes vragen aan mij of ik voor hen contact wil maken met meisjes. Laat me niet lachen joh!

Ik reageerde alleen op de stelling van die andere persoon. Omdat ik dat deels met 'em eens ben, maar signaleerde dat zijn verhaal niet helemaal op gaat. That's all...
Ja hoor dat mag je.
Ik zag alleen deze paar reacties van je hier, ik ken je verder niet dus je maakte zo een indruk op me, mijn excuses.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 08-04-2005 @ 15:19 :
Ik ben helemaal niet wanhopig. Als ik uitga ben ik ook totaal niet bezig met het 'scoren' van een vrouw, maar gewoon gezellig uit gaan met vrienden en een praatje maken met mensen die ik een niet iedere dag zien.

Heb ook wel vaak genoeg van vrienden/vriendinnen te horen gekregen dat ze het niet snappen dat ik nog niet aan de vrouw ben. Tsja, wou dat ik het kon veranderen, maar ik heb gemerkt dat je als je juist echt bezig bent met dit soort dingen, het toch niet lukt. Maar aan de andere kant dus ook niet.
Geduld, geduld.

Ja, ik zou het ook verder niet weten. Bedenk maar dat als je wanhopig wordt, het dan nog erger wordt
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 15:14
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 09-04-2005 @ 02:58 :
ON-TOPIC:

Ik sta net twee dagen op een site. Drie reacties. Eentje gaf MSN. Net geMSNd. En direct gebeld. Ongeveer 40min. Leuk.

TS, succes!
Dank je!
Dat doe je erg goed en vlot, moet ik zeggen.

Zelf laatste dagen geen resultaat.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 15:22
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Dat doe je erg goed en vlot, moet ik zeggen.
Nou, je moet ook beetje geluk hebben. En let wel: twee reacties waren een soort van 'hartjes'. Reactie zonder tekst. Want veel mensen zijn geen lid. En kunnen dus geen tekst sturen.

Maar goed, die derde was wel leuk. We shall see!
Nogmaals, je moet ook beetje geluk hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:08
PierdeRegenmier
Avatar van PierdeRegenmier
PierdeRegenmier is offline
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:47
blupp
blupp is offline
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 20:44
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
PierdeRegenmier schreef op 12-04-2005 @ 20:08 :
Damn het wordt een plaag ...

__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hoe help ik hem
Verwijderd
22 28-07-2008 23:32
Liefde & Relatie Relaties - internetsites
lso
42 13-09-2006 14:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.