Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2011, 08:12
Halt
Avatar van Halt
Halt is offline
Ik weet niet helemaal zeker of dit mag, of een heleboel spam gaat veroorzaken maar dan moet een moderator dit maar gewoon verwijderen. Ik schrijf ook voor 2 gamesites (1 daarvan gaat alleen over de 3DS). en ik hoop dus ook hier een paar blogs te kunnen posten. Maargoed nu zal ik je vertellen waarom we dit stukje technologie nog niet in 2011 krijgen.



De 3DS
De eerste rede is ons favoriete nieuwe stukje hardware, nogal duidelijk, heel veel fans zeggen dat ze de 3DS nog niet gaan kopen in maart en de 3DS heeft nog geen feestdagen meegemaakt. Het zou dus de verkoop van de 3DS in de weg gaan zitten.


De Wii is nog niet klaar
He? De Wii is nog niet klaar? Bedoel je niet de Wii 2?
Nee, ik bedoel de Wii. Moet je zien wat er voor de Wii nog aan zit de komen, kennen jullie dat ene spel dat een beetje op Gran Turismo 5 lijkt nog? Weet je wel, Skyward Sword. Bevendien heb ik nog niet echt het idee dat Nintendo nog 1 keer goed probeert te verkopen, nee, ze brengen nog toppers uit!


Wat wordt er verbeterd?
Wii HD!!! Denk eens na, zouden al die kleine kinderen echt een nieuwe Wii kopen voor betere graphics? Volgens mij niet en dan draait Nintendo er toch een beetje verlies op. Bovendien zou ik nou ook niet meteen naar de winkel rennen als er een Wii HD zou komen.


De games van de 3DS
Opnieuw iets met de 3DS en deze keer de games, als je die vette line-up ziet... Daar moet toch ook aan gewerkt worden. Bovendien heeft Nintendo ook nog het een en ander voor ons in petto voor de 3DS.



Hij wordt echt wel aangekondigd op de E3 dit jaar!
Nee, dat gebeurt niet. Wederom vanwege de 3DS, je verknalt je verkopen door te zeggen:"Jullie hebben een mooie 3D handheld maar volgend jaar komt er een veel duurdere 3D en HD console met vette hardcore games en komen er op de 3DS weer allemaal DS achtige games". Tja, dan zegt iedereen die de 3DS nog niet had:"Zie je wel, ik heb hem niet gekocht en nu koop ik de Wii 2"
__________________
Currently banned from [N]Gamer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2011, 10:28
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Komt er een Wii 2 ? Of niet?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 10:39
Verwijderd
Goed blog. Zuivere logica. Genadeloze spelling.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 10:51
Halt
Avatar van Halt
Halt is offline
Citaat:
Komt er een Wii 2 ? Of niet?
Er komt een opvolger van de Wii die door de media de "Wii 2" wordt genoemd. Dit is trouwens ook een foutive benaming (oeh, blog)
__________________
Currently banned from [N]Gamer
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 11:56
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Nintendo had de Wii gewoon de Nintendo Revolution moeten laten heten

Dat was de originele naam van de Wii voordat hij uitkwam ftr.
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 12:08
Halt
Avatar van Halt
Halt is offline
Die naam is idd beter
__________________
Currently banned from [N]Gamer
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 12:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Goed blog. Zuivere logica. Genadeloze spelling.
Citaat:
Nintendo had de Wii gewoon de Nintendo Revolution moeten laten heten

Dat was de originele naam van de Wii voordat hij uitkwam ftr.
Dit.

Daarnaast heeft de wii natuurlijk geen fuck te maken met de DS in welk opzicht dan ook. De reden dat er nog geen opvolger komt is omdat:

- Ze nog te weinig verdiend hebben aan de wii. Ze willen daar meer van verkopen voor ze naar de volgende console gaan.

- Zowel Playstation als Xbox nog geen nieuwere variant hebben. Een nieuwe wii uitbrengen kan voordelig zijn, maar niet zolang de Xbox en Playstation 360 in de meeste opzichten nog superieur zijn aan de wii.

- Consoles spammen is helemaal niet verstandig voor de inkomsten en populariteit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 13:01
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Het lijkt me dat het wel even duurt voor er een opvolger komt van de Wii. Allereerst gaat het niet echt super met Nintendo. Daarnaast richt de Wii zich meer op de casual gamer, die niet per se behoefte heeft aan uberleet graphics. Ik denk net zoals DP dat ze wachten op een nieuwe Xbox en PS voor er een opvolger van de Wii komt. De Xbox lijkt me dan de eerste die met een nieuwe komt, want qua hardware loopt die toch wat achter op de PS3 als ik me niet vergis.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 20:50
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Nintendo heeft er voor gekozen om voor een nieuwe doelgroep games te maken om zo te kunnen onderscheiden van Sony en Microsoft. Of dat ook een slimme zet was kun je je afvragen. Voor de komst van de Playstation was Nintendo gewoon de koning van de games. Sega was ook oke, maar bleef altijd in de schaduw van Nintendo. Tegenwoordig heeft Nintendo helaas een 'kiddie' imago, waardoor ze nieuwe gamers mislopen.

Ik denk dat Nintendo vooral eerst moet richten op goede platform games en RPG's voordat er weer een nieuwe console uitkomt. Kijken welke titels het goed gedaan hebben op de Snes en N64 en daar vanuit nieuwe games ontwikkelen. En wanneer een nieuwe console komt dat ding niet zo'n belachelijke naam geven en een minder 'familie' imago geven.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 10:08
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Nintendo had de Wii gewoon de Nintendo Revolution moeten laten heten
Nee, want dat zou een glasharde leugen zijn. Er is helemaal niets revolutionairs aan de Wii, dus het tegenovergestelde beweren zou Nintendo waarschijnlijk komen te staan op enorme backlash. Zeker in de door fanatisme en fanboyisme gedreven consolewereld.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 16:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee, want dat zou een glasharde leugen zijn. Er is helemaal niets revolutionairs aan de Wii, dus het tegenovergestelde beweren zou Nintendo waarschijnlijk komen te staan op enorme backlash. Zeker in de door fanatisme en fanboyisme gedreven consolewereld.
Misschien, maar wii is een kutnaam, het idee is kut en het principe van 'we geven gamers een afstandsbediening want daar kan iédereen mee omgaan huhuhu' is ook kut.

Revolutions was ten minste nog een gave naam.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.