Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2003, 23:21
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik heb zelf vodaphone en dat werkt echt perfect. Ik heb nog NOOIT problemen gehad, en ik heb altijd bereik. Echt super

mijn moeder heeft nu dus ook vodaphone maar die belt nog geen eens 20 euro per half jaar. Bij orange heb je dit probleem niet.

Maar voordat zij nu over gaat stappen op orange wil ik wel effe weten of orange een beetje goed bereik heeft.
Dus orange gebruikers......spreek u uit
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2003, 23:35
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Jahoor best redelijk
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 07:42
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bij vodafone hoef je toch maar per jaar te opwarderen?

(enne als je het via je giroshit doet kun je ook €10 opwarderen)
__________________
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 09:01
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Orange is perfect, ik heb een abonnement van 20 euro per maand.
Het geld dat je overhoud wordt naar de volgende maand verschoven en bellen is best wel goedkoop vergeleken met kpn.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 09:16
Verwijderd
Orange is super, ik krijg €20 meestal ook niet op in een half jaar, nu hoeft dat dus niet meer
Daarnaast vind ik de reclames mooi

Verder het ik overal goed bereik, behalve op de veluwe en hier in huis... maar ja, dat ligt aan de veluwe en dit huis. Orange heeft vrijwel geen witte vlekken meer, behalve de bekende Veluwe.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 09:52
Thomas
Thomas is offline
Ik heb T-mobile, mag ik hier dan nog wel reageren?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:06
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Wawl schreef op 21-08-2003 @ 10:52:
Ik heb T-mobile, mag ik hier dan nog wel reageren?
ja, ik vind het best hoor. Want mijn vader heeft sinds kort ook t-mobile. En dat is gewoon rond uit kut!. Hij is nooit bereikbaar en hij heeft zelfs zijn mobiel door moeten schakelen naar kantoor, zodat als een belangrijke klant hem belt er tenminste iemand op kan nemen.
Ik woon aan de rand van rotterdam en als ik in mijn tuin sta heb je gewoon 0,0 ontvangst. Hij vind het netwerk geen eens.

Maar ja....das via zijn partners geregeld ofzo, dus nou hoeft ie het niet te betalen. Alleen ik snap niet waarom ze zijn afgestapt van vodaphone want daar heb je echt nooit problemen mee!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:09
Tahvall
Avatar van Tahvall
Tahvall is offline
ik ben zeker tevreden over orange
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:26
Atje85
Atje85 is offline
Orange=
Perfect bereik(behalve op sommige plekken in de Veluwe, maar daar heeft niet alleen Orange last van)
Klantenservice is echt goed(meerdere malen gekozen tot beste klantenservice door de Consumentenbond)
Bellen is niet zo duur als bij Vodafone en KPN.

Maar asl je moeder maar ongeveer voor €20 per 6maanden belt, dan neem ik aan dat ze gewoon een prepaid klant is ??
Alleen bij Orange is je beltegoed ook sinds kort ''onbeperkt houdbaar''

Als je abo neemt bij Orange gaat t bedrag wat je overhoudt ONBEPERKT mee naar de volgende maand(alleen bij Orange)

Dus ja
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Tahvall schreef op 21-08-2003 @ 11:09:
ik ben zeker tevreden over orange
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 14:33
Jeroen
Avatar van Jeroen
Jeroen is offline
Orange is gewoon goed.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 14:34
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 21-08-2003 @ 11:06:

Maar ja....das via zijn partners geregeld ofzo, dus nou hoeft ie het niet te betalen. Alleen ik snap niet waarom ze zijn afgestapt van vodaphone want daar heb je echt nooit problemen mee!
VodaFone is duur, misschien daarom.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 14:54
Verwijderd
Orange is best okee.
Want de klantenservice belde ons ook nog 2 keer terug of het probleem verholpen was!
Go Orange.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 14:56
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Hmpf schreef op 21-08-2003 @ 15:54:
Orange is best okee.
Want de klantenservice belde ons ook nog 2 keer terug of het probleem verholpen was!
Go Orange.

2x zelfs
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:07
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
I love Orange! Eigenlijk overal bereik.. behalve op plaatsen als discotheken en kelders, maar daar heeft elke provider last van..is niet zo vreemd.

Ik zou zeggen, go for it..
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:16
Verwijderd
Ik heb al jaren Dutchtone en daar ben ik altijd tevreden over geweest. Nu het Orange is merk ik eigenlijk geen verschil behalve de providername op het scherm.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:52
orange
orange is offline
Citaat:
I love Orange!
Citaat:
ik ben zeker tevreden over orange
Citaat:
Orange is perfect
Citaat:
Orange is super
Citaat:
Orange is best okee.
Wat ben ik toch geliefd.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 18:18
mar87
mar87 is offline
Bij Vodafone is je beltegoed 'n jaar geldig. Tenminste mijn pa heeft vodafone en die heeft nu nog 13 euro ofzow en dat is in oktober niet meer geldig en dan had hij het een jaar.

magoed.

heb verder geen ervaring met orange.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-08-2003, 18:38
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
orange is de beste provider
tot die conclusie ben ik gekomen met een paar vrienden toen we het hadden over telefoons

dus ja
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:21
Verwijderd
Yup Orange is erg goed
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:25
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
beetje matig
als ik gebeld word krijg ik alleen een smsje van orange waarin staat dat er niemand je voicemail heeft ingesproken
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 20:33
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Nou , vet hoor die klantenservice, ze lachten me uit toen ik belde :/
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 20:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb KPN, en gezien de eerdere reply's mag ik dan ook reageren

Mwah... heb overal wel goed bereik, maar toch... KPN is duur. En ik heb een Nokia 3310, kan misschien maar 5 SMS'jes in mijn inbox bewaren anders krijg ik er geen meer binnen omdat dan mijn inbox te vol is door dat stomme KPN
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 22:21
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-08-2003 @ 21:37:
Ik heb KPN, en gezien de eerdere reply's mag ik dan ook reageren

Mwah... heb overal wel goed bereik, maar toch... KPN is duur. En ik heb een Nokia 3310, kan misschien maar 5 SMS'jes in mijn inbox bewaren anders krijg ik er geen meer binnen omdat dan mijn inbox te vol is door dat stomme KPN
sluit zich hier bij aan!
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 22:23
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Orange is super!
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2003, 22:35
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
WOW ! das best wel overtuigend zeg

nou, ok.....dat word dus duidelijk orange
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 22:41
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 21-08-2003 @ 20:25:
beetje matig
als ik gebeld word krijg ik alleen een smsje van orange waarin staat dat er niemand je voicemail heeft ingesproken
Krijg ik ook bij Vodafone.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 22:56
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 21-08-2003 @ 20:25:
beetje matig
als ik gebeld word krijg ik alleen een smsje van orange waarin staat dat er niemand je voicemail heeft ingesproken
er staat ook vanaf welk nummer gebeld is(als t nummer in je tel geheugen staat, staat er automatisch de naam)

''De volgende nummers hebben u gebeld: blablab heeft 1x gebeld, maar geen bericht achtergelaten''

''De volgende nummers hebben u gebeld: blablablabla heeft 2x gebeld en een bericht achtergelaten. Bel blablab om uw berichten te beluisteren''

Overigens kun je deze optie gewoon uitzetten, simpel


Dit heb je overigens ook bij Vodafone(en de rest weet ik niet)

Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 22:58.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 22:56
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
mar87 schreef op 21-08-2003 @ 19:18:
Bij Vodafone is je beltegoed 'n jaar geldig. Tenminste mijn pa heeft vodafone en die heeft nu nog 13 euro ofzow en dat is in oktober niet meer geldig en dan had hij het een jaar.

magoed.

heb verder geen ervaring met orange.
Bij alles een jaar, bij Orange onbeperkt(sinds 1 aug pas)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 22:57
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 21-08-2003 @ 21:33:
Nou , vet hoor die klantenservice, ze lachten me uit toen ik belde :/
grappig toch

nee, maar dat maak je zo vaak mee, postbus51 klantenservice lachte mij zelfs uit
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 23:37
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 21-08-2003 @ 11:06:
ja, ik vind het best hoor. Want mijn vader heeft sinds kort ook t-mobile. En dat is gewoon rond uit kut!. Hij is nooit bereikbaar en hij heeft zelfs zijn mobiel door moeten schakelen naar kantoor, zodat als een belangrijke klant hem belt er tenminste iemand op kan nemen.
Ik woon aan de rand van rotterdam en als ik in mijn tuin sta heb je gewoon 0,0 ontvangst. Hij vind het netwerk geen eens.

Maar ja....das via zijn partners geregeld ofzo, dus nou hoeft ie het niet te betalen. Alleen ik snap niet waarom ze zijn afgestapt van vodaphone want daar heb je echt nooit problemen mee!
bij mij heeft T-Mobile wel altijd ontvangst
kheb er nog nooit problemen mee gehad
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 23:46
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
orange is echt goed hoor! kan t aanraden al jaren trouwe abonnee...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 23:55
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik ben me toch tevreden
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:01
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 21-08-2003 @ 23:57:
grappig toch

nee, maar dat maak je zo vaak mee, postbus51 klantenservice lachte mij zelfs uit
Nouja, eigenlijk moest ik hun uitlachen, zij konden mijn gegevens niet vinden Ik moest mn nummer nog activeren namelijk. Eigenlijk was het niet om te lachen, maar dan gaan ze míj een beetje uitlachen. Sure
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:22
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Ik ben tevreden, daarbij kun je je beltegoed sparen als je een abonement hebt.. dat is echt chill...
__________________
V.N.W.D.A.B
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:28
Repsaj
Avatar van Repsaj
Repsaj is offline
ik woon aan de grens en het bereik van ORANGE is daar nu niet echt goed, maar kan ermee door.

En als je nu je beltegoed wil opvragen krijgt je eerst een minuutlang het gezeur van: U beltegoed is onbeperkt 'houdbaar'bla blabla na 1 keertje weet ik het wel!
__________________
Spreek tot ons,Wijze Weerboer uit Het Oosten - Want het leven duurt maar even, alle jdn....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-08-2003, 10:37
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 22-08-2003 @ 11:01:
Nouja, eigenlijk moest ik hun uitlachen, zij konden mijn gegevens niet vinden Ik moest mn nummer nog activeren namelijk. Eigenlijk was het niet om te lachen, maar dan gaan ze míj een beetje uitlachen. Sure
Pff, kansloos, in zo'n geval zou ik gewoon hebben meegedeeld dat ze dat beltegoed en die telefoon in hun aars hadden kunnen steken, was teruggegaan naar de telefoonwinkel en had die meuk ingeruild voor een andere provider. 'Zo, weer een klant kwijt dankzij JOU, lullig laaggeschoold callcenter-medewerkertje!'
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:43
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-08-2003 @ 11:37:
Pff, kansloos, in zo'n geval zou ik gewoon hebben meegedeeld dat ze dat beltegoed en die telefoon in hun aars hadden kunnen steken, was teruggegaan naar de telefoonwinkel en had die meuk ingeruild voor een andere provider. 'Zo, weer een klant kwijt dankzij JOU, lullig laaggeschoold callcenter-medewerkertje!'
hahaha, dat had je cht niet gedaan
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Repsaj schreef op 22-08-2003 @ 11:28:
ik woon aan de grens en het bereik van ORANGE is daar nu niet echt goed, maar kan ermee door.

En als je nu je beltegoed wil opvragen krijgt je eerst een minuutlang het gezeur van: U beltegoed is onbeperkt 'houdbaar'bla blabla na 1 keertje weet ik het wel!
Maar dat geblaat is wel gratis
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 14:05
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 21-08-2003 @ 00:21:


mijn moeder heeft nu dus ook vodaphone maar die belt nog geen eens 20 euro per half jaar. Bij orange heb je dit probleem niet.
ik heb hier weinig aan mijn beltegoed is namelijk altijd binnen een paar dagen op!

Maar voor de rest is Orange wel goed hoor!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 14:40
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 22-08-2003 @ 15:05:
ik heb hier weinig aan mijn beltegoed is namelijk altijd binnen een paar dagen op!

Maar voor de rest is Orange wel goed hoor!
kan je dan niet beter een abbo nemen. Is ook nog is een stuk goedkoper en je hoeft niet steeds op te waarderen
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 15:50
feyegirl
feyegirl is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 21-08-2003 @ 11:06:
ja, ik vind het best hoor. Want mijn vader heeft sinds kort ook t-mobile. En dat is gewoon rond uit kut!. Hij is nooit bereikbaar en hij heeft zelfs zijn mobiel door moeten schakelen naar kantoor, zodat als een belangrijke klant hem belt er tenminste iemand op kan nemen.
Ik woon aan de rand van rotterdam en als ik in mijn tuin sta heb je gewoon 0,0 ontvangst. Hij vind het netwerk geen eens.

Maar ja....das via zijn partners geregeld ofzo, dus nou hoeft ie het niet te betalen. Alleen ik snap niet waarom ze zijn afgestapt van vodaphone want daar heb je echt nooit problemen mee!
t-mobile kut ?? ik heb egt overal bereik en egt nooit problemen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 17:32
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 22-08-2003 @ 15:40:
kan je dan niet beter een abbo nemen. Is ook nog is een stuk goedkoper en je hoeft niet steeds op te waarderen
Idd...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 17:40
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
orange schreef op 21-08-2003 @ 17:52:
Wat ben ik toch geliefd.
Orange gaat wel
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 17:44
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 21-08-2003 @ 23:56:
er staat ook vanaf welk nummer gebeld is(als t nummer in je tel geheugen staat, staat er automatisch de naam)

''De volgende nummers hebben u gebeld: blablab heeft 1x gebeld, maar geen bericht achtergelaten''

''De volgende nummers hebben u gebeld: blablablabla heeft 2x gebeld en een bericht achtergelaten. Bel blablab om uw berichten te beluisteren''

Overigens kun je deze optie gewoon uitzetten, simpel


Dit heb je overigens ook bij Vodafone(en de rest weet ik niet)
hoe schakel je dat uit dan?

het echte prob is dat ik NIET gebeld kan worden
krijg altijd de vraag waarom ik mn foon heb uitstaan
vreemd, dat ding staat al een paar jaar zo goed als nonstop aan

dus iemand draait mn nummer en dan krijgt die voicemail en ik een smsje met slap gelul waar ik nix aan heb (moet ik nou met die info?! in welke situatie dan ook, tis altijd nutteloos )
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 18:21
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 22-08-2003 @ 15:40:
kan je dan niet beter een abbo nemen. Is ook nog is een stuk goedkoper en je hoeft niet steeds op te waarderen
daar moet je toch 18 voor zijn of hoe heb ik da nou?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 18:30
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
paultjuhhhh schreef op 22-08-2003 @ 19:21:
daar moet je toch 18 voor zijn of hoe heb ik da nou?
waarom zoou je nou weer 18 moeten zijn . Ik weet niet hoe het bij orange zit, maar ik ken genoeg mensen die niet 18 zijn met een abbo hoor. En dan nog.......dan laat je je moeder toch dat abbo kopen ofzow! Of ben je bang voor de bel politie die achter criminelen aan gaan die minderjarig bellen

HEy wat doe jij daar !!!! jij ben nog geen 18 hoor!!! dan mag je nie bellen met een abbo !!!!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.

Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 21-08-2003 @ 00:21:
Ik heb zelf vodaphone en dat werkt echt perfect. Ik heb nog NOOIT problemen gehad, en ik heb altijd bereik. Echt super

mijn moeder heeft nu dus ook vodaphone maar die belt nog geen eens 20 euro per half jaar. Bij orange heb je dit probleem niet.

Maar voordat zij nu over gaat stappen op orange wil ik wel effe weten of orange een beetje goed bereik heeft.
Dus orange gebruikers......spreek u uit
Damn die spelling... en dat terwijl je elke dag VodaFone in je beeld ziet staan...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:51
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 22-08-2003 @ 18:44:
hoe schakel je dat uit dan?

het echte prob is dat ik NIET gebeld kan worden
krijg altijd de vraag waarom ik mn foon heb uitstaan
vreemd, dat ding staat al een paar jaar zo goed als nonstop aan

dus iemand draait mn nummer en dan krijgt die voicemail en ik een smsje met slap gelul waar ik nix aan heb (moet ik nou met die info?! in welke situatie dan ook, tis altijd nutteloos )

Dat is je eigen schuld, want dan heb jij waarschijnlijk in je telefoon aut. doorschakelen aan (in bepaalde gevallen, dus check je instellingen inej telefoon maar bij Doorverbinden)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:52
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 22-08-2003 @ 19:30:
waarom zoou je nou weer 18 moeten zijn .
MOET, of je moet t op naam van je pa of ma ofzo laten doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.