Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2004, 19:24
Verwijderd
Iedereen kent ze, die reclames op SBS6 na elven. Nu, heb jij ooit naar zo'n lijn gebeld? Zo ja, naar welke - het Geheime Afluisternummer of het Orgiehuis? De Verhalenlijn misschien? Heb je daadwerkelijk met zo'n vrouw gepraat? Opbiechten, dames en heren!

Ikzelf belde op mijn twaalfde met een 'dinnetje vaak het toenmalige variant op het afluisternummer. Kon je overschakelen tussen verschillende kamers waar volgens de reclame 'hete sletjes dag en nacht bezig zijn met elkaar' of iets in die richting.

Was niks van waar, want je hoorde in elke kamer alleen maar geklets. Soms, als je mazzel had, was het geklets over b00bs van een van die chicks of vertelde iemand overdreven luidruchtig hoe geil hij of zij wel niet was.

Maakte ons overigens vrij weinig uit, we belden toch alleen uit verveling. We werden er hooguit melig van, dus na zo'n telefoontje kwam geen hot lesbian teen-pr0n
Oud 10-09-2004, 19:28
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Nee.

Kwam simpelweg niet bij me op.
Ik vond/vind pr0n niet echt boeiend, dus zo'n sexlijn zou al helemaal stom zijn.
Echte sex leek/vind ik veeeel leuker.
Oud 10-09-2004, 19:29
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Nooit gebeld omdat het me totaal niet boeit maar de reclames zijn zó geweldig grappig.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 10-09-2004, 19:32
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Dith schreef op 10-09-2004 @ 20:29 :
Nooit gebeld omdat het me totaal niet boeit maar de reclames zijn zó geweldig grappig.
Ja! Vooral als ze het nummer zingen, zoals het nr in de titel, dacht ik.

Maar anders, nee, 't boeit me niet direct.

Alhoewel ik er toch stiekem een beetje nieuwsgierig naar ben.
Oud 10-09-2004, 19:38
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ja nieuwsgierig ben ik op zich ook wel. Het is niet zo dat ik nou echt de drang heb om het te bellen maar ik ben wel benieuwd hoe het er nou daar aan toe gaat.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 10-09-2004, 19:46
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Nee, zelfs nog niet eens in me opgekomen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 10-09-2004, 20:19
Dodemus
Dodemus is offline
Het is toch iets te duur om uit nieuwsgierigheid te doen, dus neen
Oud 10-09-2004, 20:27
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
heb toen ik twaalf was wel eens met mn broer gebeld, uit nieuwsgierigheid...Na 5 minuten hebben we met rode oortjes maar weer opgehangen
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Oud 10-09-2004, 20:36
Verwijderd
Helaas ben ik nooit dronken genoeg geweest om dat te doen
Oud 10-09-2004, 20:49
Verwijderd
Toen ik in groep 8 zat belde ik weleens met een vriendinnetje naar 0900 nrs.. Alleen als ik praatte dan hadden ze altijd door dat ik een kind was, vanwege m'n hoge stemmetje.
Oud 10-09-2004, 20:49
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
In de brugklas had je een gratis nummer, dan kreeg je mannen van rond de 30 aan de lijn (zij moesten er overigens wel voor betalen).. 0800 4949 en later 0800 4999 maar dat bestaat niet meer.. nougoed, wij belden regelmatig, kwam toch niet op de rekening. En die mannen geloofden altijd dat we net 18 waren, lang blond haar, blauwe ogen en lange benen hadden. Oh en grote tieten, geloofden wij. Pff we waren 12
__________________
qkw <3
Oud 10-09-2004, 21:26
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 20:46 :
Nee, zelfs nog niet eens in me opgekomen.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Oud 10-09-2004, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 10-09-2004 @ 21:49 :
In de brugklas had je een gratis nummer, dan kreeg je mannen van rond de 30 aan de lijn (zij moesten er overigens wel voor betalen).. 0800 4949 en later 0800 4999 maar dat bestaat niet meer.. nougoed, wij belden regelmatig, kwam toch niet op de rekening. En die mannen geloofden altijd dat we net 18 waren, lang blond haar, blauwe ogen en lange benen hadden. Oh en grote tieten, geloofden wij. Pff we waren 12
Idd, dat deden wij ook En ik was behoorlijk goed in het verzinnen van zieke verhalen (...pervers meisje, bah), en dan vragen "Geloof je dat ik 12 ben?" "Nee." "Ha, dat ben ik lekker toch."
Of mannen die graag een geil gesprek willen aan de praat houden over de hond van de buren. En afspraakjes maken op het station van Den Ham.

Maar eigenlijk nooit om er zelf geil van te worden, nee. *grijns*
Oud 10-09-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 10-09-2004 @ 21:49 :
In de brugklas had je een gratis nummer, dan kreeg je mannen van rond de 30 aan de lijn (zij moesten er overigens wel voor betalen).. 0800 4949 en later 0800 4999 maar dat bestaat niet meer.. nougoed, wij belden regelmatig, kwam toch niet op de rekening. En die mannen geloofden altijd dat we net 18 waren, lang blond haar, blauwe ogen en lange benen hadden. Oh en grote tieten, geloofden wij. Pff we waren 12
Ja precies!

Ik probeerde ooit zo hard om zo'n man gigantisch af te schrikken, en het lukte gewoon niet.

"En ik heb hele grote voeten"
'Welke maat dan?'
"45"
'Oeh, wauw, ik ben dol op voeten, hoe meer hoe beter'

En een keer met een jongen afgesproken op het centraal station, waar ik natuurlijk helemaal niet heenging.

En wel eens van die verhalenlijntjes gebeld uit nieuwschierigheid "Oh jij geile hengst!" was ook erg komisch

Mja, dat kwam wel op de rekening. Dan zei ik altijd dat ik naar The Box had gebeld om clips aan te vragen, dat geloofden ze gewoon. Mja, ik kreeg wel een verbod
Oud 10-09-2004, 21:53
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Citaat:
Jules schreef op 10-09-2004 @ 21:49 :
In de brugklas had je een gratis nummer, dan kreeg je mannen van rond de 30 aan de lijn (zij moesten er overigens wel voor betalen).. 0800 4949 en later 0800 4999 maar dat bestaat niet meer.. nougoed, wij belden regelmatig, kwam toch niet op de rekening. En die mannen geloofden altijd dat we net 18 waren, lang blond haar, blauwe ogen en lange benen hadden. Oh en grote tieten, geloofden wij. Pff we waren 12
OMG dat heb ik ook gedaan!!! In de brugklas heb je nog niet zo'n lage stem dus ik deed me samen met een vriendin altijd voor als 2 lesbische meisjes. Telefoon op de speaker en kijken hoelang je het volhoudt zonder in lachen uit te barsten.

Op een gegeven moment deden we het zelfs op school in de kantine bij zo'n openbare telefoon in de pauze's. Toen werd het pas echt populair en ging de hele klas meedoen. Kreeg je soms wel vragen wat al die stemmen waren op de achtergrond maar dan zei je gewoon iets van dat er een 'feestje was beneden' en dat je in een gehorig huis was.
__________________
BORED NOW...
Oud 10-09-2004, 22:54
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Winner schreef op 10-09-2004 @ 22:53 :
Op een gegeven moment deden we het zelfs op school in de kantine bij zo'n openbare telefoon in de pauze's. Toen werd het pas echt populair en ging de hele klas meedoen. Kreeg je soms wel vragen wat al die stemmen waren op de achtergrond maar dan zei je gewoon iets van dat er een 'feestje was beneden' en dat je in een gehorig huis was.
Haha zat jij soms bij mij op school?

Mijn domste belletje ging zo, ik (*) stond in een telefooncel:

-mmmja, nou Chanelle wat heb je dan aan?
*niets
-oooooooooooooooo!
*jaa...
-en waar ben je nu dan?
*in een telefooncel
-oooooooooooooooo!
*...
-mmmmm
*dus jij gelooft dat ik naakt in een telefooncel sta?
-...ja?

daarna heb ik hem uitgescholden en opgehangen.
__________________
qkw <3
Oud 10-09-2004, 22:57
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
vorig jaar een keer gebeld, kreeg nieuwe telefoon en beltegoed van oude moest op. kan me niet herinneren welk nummer het was, maar uiteindelijk na veel doorklikken (toets 1 voor... blabla) een bandje te horen met iemand die een 'erotisch verhaal' vertelde... daarna nooit meer echt behoefte gehad om te bellen...
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Oud 10-09-2004, 23:29
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
ik had pas een site waar je gratis zo''n verhaal kon downloaden.. gesproke.. zwaar droog
Oud 11-09-2004, 01:21
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
Jules schreef op 10-09-2004 @ 23:54 :
Haha zat jij soms bij mij op school?

Mijn domste belletje ging zo, ik (*) stond in een telefooncel:

-mmmja, nou Chanelle wat heb je dan aan?
*niets
-oooooooooooooooo!
*jaa...
-en waar ben je nu dan?
*in een telefooncel
-oooooooooooooooo!
*...
-mmmmm
*dus jij gelooft dat ik naakt in een telefooncel sta?
-...ja?

daarna heb ik hem uitgescholden en opgehangen.

HAHAHAHAHHAHAHAHAH :'D
Dat ie dat geloofde...

Nee ik zo nooit opbellen, vind het best wel kansloos. Zou ik liever naar een hoer gaan voor een gesprek als ik daar behoefte aan zou hebben. Nope mij niet gezien
__________________
Bevecht vuur met vuur en je zal om niets meer dan het as vechten...
Oud 11-09-2004, 01:56
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
lekker bellen met hem, lekker bellen met haar
oehoeeeh lekker bellen met elkaar
0906-0911
oeeeeeeh lekker bellen

maargoed. de verhalen in dit topic zijn echt te grappig. en die reclames ook. maar nooit gebeld, ook nooit de behoefte gehad.
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Oud 11-09-2004, 08:34
l0ve.Bel0w
Avatar van l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Zit ik snachts druk te leren voor tentamen, komt er ineens zo'n blonde doos langs bij net 5.

"Horen, zien en komen"

"Dit is anita, zei is gééééil"

Weg concentratie
__________________
<3
Oud 11-09-2004, 09:01
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-09-2004 @ 22:40 :
Idd, dat deden wij ook En ik was behoorlijk goed in het verzinnen van zieke verhalen (...pervers meisje, bah), en dan vragen "Geloof je dat ik 12 ben?" "Nee." "Ha, dat ben ik lekker toch."
Of mannen die graag een geil gesprek willen aan de praat houden over de hond van de buren. En afspraakjes maken op het station van Den Ham.

Maar eigenlijk nooit om er zelf geil van te worden, nee. *grijns*

Hahaha deden vriendin en ik ook ..wij waren geloof ik 10 of 11
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 11-09-2004, 09:08
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Jules schreef op 10-09-2004 @ 21:49 :
In de brugklas had je een gratis nummer, dan kreeg je mannen van rond de 30 aan de lijn (zij moesten er overigens wel voor betalen).. 0800 4949 en later 0800 4999 maar dat bestaat niet meer.. nougoed, wij belden regelmatig, kwam toch niet op de rekening. En die mannen geloofden altijd dat we net 18 waren, lang blond haar, blauwe ogen en lange benen hadden. Oh en grote tieten, geloofden wij. Pff we waren 12
Hehe..dat deed ik vroeger ook altijd met mn maten, allerlei kletspraat en op het laatst..'ik ben een vent hoor'
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 11-09-2004, 10:42
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
eerst maar eens iets via tell-sell gaan kopen...
Oud 11-09-2004, 11:06
Verwijderd
Citaat:
dead person schreef op 11-09-2004 @ 10:01 :
Hahaha deden vriendin en ik ook ..wij waren geloof ik 10 of 11
ik ook
en dan liet je ze een tijdje praten, en dan vertellen dat je 11 was en gaan schelden
Oud 11-09-2004, 11:09
Verwijderd
*grinnikt* Ja het 0800-4949 nummer heb ik ook wel eens met een vriendinnetje gebeld. In groep 7 of 8 denk ik ofzo. En wij allemaal rare verhalen verzinnen. Maar ik heb verder nooit zo'n nummer uit lust of iets gebeld.
Oud 11-09-2004, 11:30
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 10-09-2004 @ 22:51 :
Ja precies!

Ik probeerde ooit zo hard om zo'n man gigantisch af te schrikken, en het lukte gewoon niet.

"En ik heb hele grote voeten"
'Welke maat dan?'
"45"
'Oeh, wauw, ik ben dol op voeten, hoe meer hoe beter'

En een keer met een jongen afgesproken op het centraal station, waar ik natuurlijk helemaal niet heenging.

En wel eens van die verhalenlijntjes gebeld uit nieuwschierigheid "Oh jij geile hengst!" was ook erg komisch

Mja, dat kwam wel op de rekening. Dan zei ik altijd dat ik naar The Box had gebeld om clips aan te vragen, dat geloofden ze gewoon. Mja, ik kreeg wel een verbod

Hebben wij ook gedaan.
Ik heb het wel geprobeerd, maar men stem was al snel niet goed hoog meer te houden, maar men neef deed het prima.

Hij aan de foon, ik er naast op de bank, 14 en 16 ben je dan. Moeders aan het werk tijdens de zomervakantie. En idd als je naar dat nummer voor vrouwen belt en je voordoet als vrouw, dan krijg je niks te zien op e rekening.

Hoeveel mannen er in geloven, en het niet doorhebben. Ik snap er geen bal van. En keer op keer zo'n berrichtenbox vol, mensen afspreken, en uiteraard niet op komen dagen. En dan hem een berricht achter laten van 'sorry, liep mis.' Waarna hij weer helemaal goedgelovig werd.

Mannen zijn echt zulke sukkels!
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Oud 11-09-2004, 14:43
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Neen, maar ik zag laatst wel een reclame waar ik vreselijk hard om moest lachen. Hoor je zo;n geile stem dingen vertellen, en dan daarna heel snel hoe duur het is en blabla. Ongelofelijk droog.
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Oud 11-09-2004, 15:13
Verwijderd
[flauwemodusaan]alleen 0900-1313[flauwemodusuit]

nee. nog nooit gedaan. ben het ook niet van plan.
Oud 11-09-2004, 15:49
Verwijderd
Volgens mij krijgen ze op sekslijnen net zo veel nieuwsgierige brugklassers als geile mannen

Ik heb 't nooit gedaan, ook niet uit nieuwsgierigheid ofzo. Ik ken de reclames wel en ken echt te veel van die liedjes uit m'n hoofd... maar dat komt doordat ze vaak zo gemaakt zijn dat je ze na één keer horen niet meer vergeet.
Oud 11-09-2004, 16:23
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Citaat:
Katje schreef op 11-09-2004 @ 12:06 :
ik ook
en dan liet je ze een tijdje praten, en dan vertellen dat je 11 was en gaan schelden
...soms was het gewoon echt zoo weird..was een keer een man die begon te lullen dat hij nu met een injectienaald je zwanger had gemaakt echt vaag..
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 11-09-2004, 17:12
juno
Avatar van juno
juno is offline
nooit gebeld, ik vond het het toppunt van niet-geil, meer het toppunt van ranzig. Wel eens engerds aan de gewone telefoon gehad. Kom daar maar eens vanaf....

..maar nu ik jullie lees...ik had natuurlijk met zo'n creep af moeten spreken, en gewoon niet op komen dagen, die hint is meestal wel duidelijk...maar ja, ik wilde maar een ding en dat was met rust gelaten worden. En helaas ben ik netjes opgevoed, dus ik was altijd heel beleefd en vriendelijk. En mannen snappen geen hints. Ik verbaas me daar nog steeds over. Als een meid heel erg moeilijk gaat lopen doen, is dat niet omdat ze niet kan wachten tot ze een harde paal tegen zich aan geduwd krigt, maar omdat ze dat juist niet zo'n aanlokkelijk vooruitzicht vindt.

Jullie willen echt een blauwtje lopen voor jullie het doorhebben he. "Nee, ik wil niet want je bent een loser". Maar dat vinden wij weer zo zielig....

Laatst gewijzigd op 11-09-2004 om 17:18.
Oud 11-09-2004, 18:00
Verwijderd
Nooit gebeld, maar een idioot heeft wel eens mijn nummer
op zo'n soort site gezet en toen werd ik voortdurend gebeld door geile Achmeds. Toen maar m'n nummer laten veranderen.
Oud 11-09-2004, 18:57
Verwijderd
ja, maar geil werd ik er niet van, wat een geldverspilling
Oud 12-09-2004, 00:30
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
0800-0221234, gratissssss
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 12-09-2004, 07:39
11568
11568 is offline
Drie jaar geleden op feestjes e.d. weleens, toen was er zo'n 0800 nummer. En dan kon je in De Carroussel als je met meerdere mensen wilde praten of Direct Apart.
Was enorm grappig altijd
Geen idee of dat nr. nog bestaat, het zal wel niet meer gratis zijn door mensen zoals ik
Oud 12-09-2004, 11:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Opzich wel humor, die nummers... Er was altijd een soort nummer waar je naar kon bellen en dan ging je samen met 4 "vrouwen" gratis 1 man opgeilen We waren 12 of 13 ofzo en het was overduidelijk dat 2 van die 3 andere "vrouwen" ook jochies of meiskes van 12 waren.

Soms kreeg je dan gewoon een heel gesprek tussen die jochies, dat was echt humor, die kerel dan zo "hee, wat zijn jullie aan het doen?" en dan zeggen "bemoei je er niet mee, homo!" "hoezo, homo?" "we zijn kerels..."

Maar ik had altijd een net iets te lage stem, dus dan haalde de computer je er soms uit als je je naam ("Natasja" ) uitsprak om "in te loggen".
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-09-2004, 11:53
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ook nog een mooie, uit de begintijd van dat soort lijnen, gek genoeg niet sexueel getint...

06- 320 330 10 Paaarty line, telefoneren met z'n tienen tegelijk!

En godver, je had toen ook de bananasplitlijn, de sjef van oekel lijn en bergen met flauwe moppen lijnen.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 12-09-2004, 12:05
l0ve.Bel0w
Avatar van l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Dat gratis nummer, zaten echt een paar vrij kansloze figuren bij. Gelachen dat we hebben
__________________
<3
Oud 12-09-2004, 12:58
Verwijderd
Hihi..dat gratis nummer daar heb ik ook behoorlijk wat lol meegehad.. Met de hele klas in een telefooncel *grijns* En dan inderdaad vertellen dat je naakt in een telefooncel staat..En ze geloofden t ook nog..Gniffel.. Volgens mij geilen die mannetjes gewoon op jonge meisje..Bah.

*Toen ik belde was het nr inmiddels 08004999 of 08004666....*

Maar nooit serieus gebeld ofzo..
Oud 12-09-2004, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 10-09-2004 @ 23:54 :
Haha zat jij soms bij mij op school?

Mijn domste belletje ging zo, ik (*) stond in een telefooncel:

-mmmja, nou Chanelle wat heb je dan aan?
*niets
-oooooooooooooooo!
*jaa...
-en waar ben je nu dan?
*in een telefooncel
-oooooooooooooooo!
*...
-mmmmm
*dus jij gelooft dat ik naakt in een telefooncel sta?
-...ja?

daarna heb ik hem uitgescholden en opgehangen.
hahaha geweldig ja!
dat soort dingen deed ik opok met vriendinnen. maar ik lag dan altijd alweer op de grond van het lachen als ik zo'n man heel zwoel hhhhallo hoor zeggen. belehehehe.
Oud 12-09-2004, 13:49
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 12-09-2004 @ 14:20 :
zwoel hhhhallo
Uuurghh ja
__________________
qkw <3
Oud 12-09-2004, 21:03
combat95
Avatar van combat95
combat95 is offline
hallo geile honingbeer, je zit op alarmfase rood op de geile sexlijn.

hadik gister voor de grap gebeld met wat vrienden, was zo melig en stoned
__________________
Ik weet het, mijn spelling is heel slecht.
Oud 12-09-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 20:46 :
Nee, zelfs nog niet eens in me opgekomen.
Oud 12-09-2004, 23:01
Verwijderd
Ohhh, ik bedenk me opeens dat ik + mijn gristendinnie laatst nog een aantal keer gebeld hadden naar zo'n lijn. Tja, meligheid en wijn, ghe.

> "Haaaiii.."
< "Yo."
> "Hoe heet jij, meisje?"
< "Sabine."
> "En wat heb je aan, Sabine?"
< "Twee groene sokken, paarse skibroek, rood shirt, rode trui, blauwe handschoenen, gele ijsmuts."
> ""

Je had ook zo'n ander kereltje, die probeerde een vies praatje over bananen.
> "Hebben jullie ook bananen in huis?"
< "Hoezo?"
> "Nou, als jij zo'n mooie grote banaan pakt zal ik het je wel uitleggen."
< "Nou, er liggen er nog wel wat op de fruitschaal, maar die zijn compleet doorrot. Zal ik anders even in de vriezer kijken, of daar nog bananen liggen?"

Flauw.
Oud 13-09-2004, 15:33
Verwijderd
jah weleens gedaan
met een vriend (no whe're not gay) naar zo'n gratis lijn gebeld,, waar je altijd van die manenn aan de lijn kreeg. altijd gingantisch gelachen. We noemden ons altijd Wanda

en we hadden een scheerapparaat die we gebruikten als "vibrator"

arme ventjes die naar die lijn belden

was toen 12 ofzo
Oud 13-09-2004, 15:40
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Jules schreef op 10-09-2004 @ 23:54 :
Haha zat jij soms bij mij op school?

Mijn domste belletje ging zo, ik (*) stond in een telefooncel:

-mmmja, nou Chanelle wat heb je dan aan?
*niets
-oooooooooooooooo!
*jaa...
-en waar ben je nu dan?
*in een telefooncel
-oooooooooooooooo!
*...
-mmmmm
*dus jij gelooft dat ik naakt in een telefooncel sta?
-...ja?

daarna heb ik hem uitgescholden en opgehangen.
Wat... was jij dat?


Maar even de gekheid achterwegen latend, nooit gebeld, nooit in geinteresseerd
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie

Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 16:02.
Oud 13-09-2004, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 13-09-2004 @ 16:40 :
gebelt
gebeld, mijn waarde
Oud 13-09-2004, 18:32
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
0800-4949 bestaat nog steeds!!!

Toen ik 12, 13 was ging ik dit vaak bellen samen met een vriendinnetje (allebei een apart toestel), echt we hebben de grootste lol gehad urenlang praten over onzin dingen, dan zeggen dat we 12 waren, of allerlei dates afspreken waar we natuurlijk nooit heengingen .
Ik probeerde het net nog eens en ja hoor het is er nog steeds en nog precies hetzelfde. Nog steeds moet je inspreken "Operator, ik ben ouder dan 18 jaar en wil graag een eigen boxnummer", dat was echt irri omdat te doen zonder te lachen.. maar nu ik bijna 18 ben,,, is het toch wel anders... maar kga maar weer eens kijken of het er nog steeds zo kansloos is .
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 13-09-2004, 18:35
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-09-2004 @ 21:40 :
Idd, dat deden wij ook En ik was behoorlijk goed in het verzinnen van zieke verhalen (...pervers meisje, bah), en dan vragen "Geloof je dat ik 12 ben?" "Nee." "Ha, dat ben ik lekker toch."
Of mannen die graag een geil gesprek willen aan de praat houden over de hond van de buren. En afspraakjes maken op het station van Den Ham.

Maar eigenlijk nooit om er zelf geil van te worden, nee. *grijns*
jaaaah dat was leuk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.