Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2002, 22:54
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Is het goed? Heeft iemand dit al gespeeld?
Ik heb gehoord dat de besturing bij PC slecht is. Ik vroeg me ook af het het Web Slingen er al op verbeterd, want in de vorig games was daar niet zoveel aan...en als je van een gebouw viel leefde je nog.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2002, 23:04
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik heb hem op de pc ja.

Het spel zelf is mooi, vooral slingeren langs gebouwen. Heel mooi gedaan. Het verhaal gaat ook nog wel.

Maar de controle op de PC is inderdaad ronduit kut, als je geen gamepad of zoiets dergelijks hebt.

Default beweeg je voor, achter, links, rechts met WSA en D. Dan heb je het hele numeric keypad tot je beschikking om te vechten en te slingeren. 7 bv. om een sliert omhoog te schieten, 5 (of was het nou 8) om gewoon te slingeren, 4 en 6 om te slaan en schoppen ofzo.

Je kan de muis dan ook nog gebruiken om rond te kijken.

Op zich .. valt .. het .. nog .. mee .. maar dan hebben we ook nog de fijne camera die soms van hot naar her springt waardoor je, als je eerst vooruit bewoog, moet gaan wijzigen naar opzij bewegen.

..

Na paar uur spelen heb ik de controle nog niet helemaal onder de knie en kan ik spidey niet a la seconden doen wat ik in gedachten heb, en dat is wel jammer.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 23:10
Francorchamps
Avatar van Francorchamps
Francorchamps is offline
Erg mooi spel, goede graphics, muziek en leuk om te spelen. Maar als je geen gamepad hebt is het gewoon echt totaal onspeelbaar.. begin er dan ook niet aan. Heb je die wel, is het zeker een aanrader
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 08:11
mad operator
Avatar van mad operator
mad operator is offline
heej
ik heb een vraag
voor spidey moet je kaart T&L ondersteunen, maar welke videokaart moet je hebben dan?
ik heb een geforce2 tnt64

ik wil hem namelijk graag spelen
__________________
Iedereen moet ergens in geloven-Ik geloof dat ik nog een biertje neem
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 09:54
Francorchamps
Avatar van Francorchamps
Francorchamps is offline
Citaat:
mad operator schreef:
ik heb een geforce2 tnt64
die bestaat niet. ik denk dat je een tnt2 m64 bedoelt, die ondersteunt volgens mij geen t&l, een geforce2(mx), 3 of 4 wel.

Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 11:12.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 10:15
micra
Avatar van micra
micra is offline
Citaat:
mad operator schreef:
heej
ik heb een vraag
voor spidey moet je kaart T&L ondersteunen, maar welke videokaart moet je hebben dan?
ik heb een geforce2 tnt64

ik wil hem namelijk graag spelen
k kan hem ook niet draaien
daar baal k ook van k had hem gedownload en toen wou k heb spelen en dan komt er zoon verhaal van dat k geen goede vidio kaart had ofzo!!

maar k vind er wel wat op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40.