Oud 11-12-2017, 03:29
Chocoladekoek
Chocoladekoek is offline
Hoi, ik vind iemand ontzettend leuk en ik hou van deze persoon en hij ook van mij. Maar ik ben verschrikkelijk jaloers op het feit dat hij een moker lekkere ex heeft en dat ze 2 jaar wat gehad hebben. Hij begint er ook steeds over?! Like wtf dude? Ik voel me ook totaal niet geliefd door hem ofzo en we kennen elkaar nu bijna 2 maanden en zijn ex was 9 maanden terug. But yeah, wtf. Iemand tips? Ik hou er niet van om constant vergeleken te worden met iemands ex, dus heb ik gelijk of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2017, 05:46
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Op wat voor manier vergelijkt hij je met zijn ex?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2017, 07:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Misschien moet je hier gewoon het gesprek over aangaan. Zeg gewoon dat je het niet zo prettig vindt om het steeds over zijn ex te hebben of met haar vergeleken te worden omdat je daar onzeker van wordt
Met citaat reageren
Oud 11-12-2017, 08:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat zijn ex een lekker ding was kan je weinig aan doen. Hoe vaak hij over zijn ex praat, dat kan wel veranderen. Bespreek hoe jij je voelt als hij steeds over z'n ex praat, dan kan hij er rekening mee houden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-12-2017, 11:30
Chocoladekoek
Chocoladekoek is offline
Hij vergelijkt mij op manieren zoals: "Mijn ouders gaan je vast geweldig vinden, omdat je klein bent, want dat vonden de ook bij mijn ex" of ehm : "jouw persoonlijkheid lijkt zoveel op die van mijn ex" .. en het ergste is nog, dat als ik er over begin, dat ik de gene ben die fout zit want dan kom ik zogenaamd jaloers over.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2017, 11:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hij vergelijkt mij op manieren zoals: "Mijn ouders gaan je vast geweldig vinden, omdat je klein bent, want dat vonden de ook bij mijn ex" of ehm : "jouw persoonlijkheid lijkt zoveel op die van mijn ex" .. en het ergste is nog, dat als ik er over begin, dat ik de gene ben die fout zit want dan kom ik zogenaamd jaloers over.
Dat lijkt me ook vervelend! Mensen vergelijken is eigenlijk nooit leuk, laat staan op deze manier. Ik zou het toch nog eens bespreken. Niet op een aanvallende manier, maar juist op een kwetsbare manier. Beschuldig hem niet, maar wees wel open over jouw gevoelens. Dat het jou pijn doet, of onzeker maakt. Houdt het dicht bij jezelf... Als hij jouw gevoelens niet serieus kan nemen en het afdoet als "jaloers gezeur" dan zitten jullie misschien toch niet zo op één lijn als je zou willen. Begrip en respect voor elkaars gevoelens is super belangrijk in een relatie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook
meisje833
40 01-09-2005 21:48
Liefde & Relatie jaloers kreng...neeeeej hellup!
droppie
37 16-06-2003 19:35
Liefde & Relatie niet jaloers!
sicilion
51 19-05-2003 21:56
Liefde & Relatie Jaloers andersom!?
Kleintjeyakult
15 16-04-2003 16:36
Liefde & Relatie jaloers...
tiktoktak
18 08-06-2002 17:17
Liefde & Relatie Mijn moeder is jaloers op me schoonfamilie
HelpMePlease
10 18-05-2002 18:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.