Oud 28-04-2018, 20:09
Angeelll
Angeelll is offline
Hallo allemaal!

Ik zit er al een tijdje mee dat ik verliefd ben op een oudere man hij is 36 en ik ben 18 het zou nooit kunnen werken want hij heeft al kinderen, mijn ouders gaan dat nooit toestaan om zijn leeftijd en ook niet omdat hij van antilliaanse afkomst is. Ik ben echt graag bij hem maar hij zegt alleen friends with benefits te willen zijn maar aan de andere kant vind hij het ook jammer dat we niet samen kunnen zijn en ik voel me zo op mijn gemak bij hem en gelukkig dat ik aan de andere kant meer wil. Iemand een idee wat ik nu het beste zou kunnen doen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2018, 22:44
Verwijderd
Ja.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2018, 22:44
Verwijderd
Niet aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2018, 23:11
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Zoals cavia al zei is het inderdaad beter om dit af te kappen. In principe is hij strafbaar bezig omdat jij minderjarig bent. Ook heeft hij kinderen, wat wil je? Meewerken aan het kapotmaken van een gezin? Daarnaast is een relatie met iemand die zoveel ouder is ver van ideaal. Zo heb je al heel snel een machtsverschil waarin als het erop aan komt hij de baas is. Dat moet je echt oprecht niet willen. Kap het af, pas op jezelf en zet je eroverheen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2018, 23:58
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nee, zij is niet minderjarig en dus is hij niet strafbaar. Maar voor de rest ben ik het wel met jullie eens. Niet aan beginnen dus.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 29-04-2018, 00:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hij is een hele levensfase verder dan jij. Jij bent net kind-af, jij gaat straks studeren en je leven verder ontdekken. Dat heeft hij allemaal al gehad, hij heeft zelfs kinderen. Straks wil jij lekker feesten, vrienden maken van je eigen leeftijd, en onbezorgd student zijn. Begin dan niet aan een relatie met iemand die al vader is. Je krijgt daar gratis een hoop verantwoordelijkheden bij waar je nog niet op zit te wachten, je kunt niet onbezorgd je eigen dagen met hem plannen, want hij heeft een baan (hopelijk) en kinderen die misschien naar school en anders op tijd naar bed moeten. Kinderen die ook behoefte hebben aan een stabiel thuis, een mama in hun leven, geen jonge meid die op papa geilt. Deze man heeft zoveel bagage, daar zou ik echt niet aan beginnen. Jouw leven begint net, je hebt nog zoveel mogelijkheden en kansen, en een hoop daarvan zullen je een stuk meer brengen dan dat een relatie of fwb deze Antilliaanse papa je ooit gaat brengen. Als jij al gevoelens hebt gaat een fwb sowieso niet werken, dan ga je alleen maar meer aan hem hechten terwijl hij jou simpelweg niet als geliefde in zijn leven wil of kan hebben
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-04-2018, 02:29
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Daddy issues..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2018, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Daddy issues..
36/18 heb ik nog nooit als daddy issues meegemaakt en best vaak zo'n leeftijdsverschil meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2018, 10:06
Verwijderd
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat het goed bleef gaan trouwens.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2018, 12:05
Angeelll
Angeelll is offline
Vergeten te melden hij heeft geen relatie meer al heel lang niet meer voordat hij mij kende, zijn kinderen wonen bij de moeder en ziet hij niet heel vaak omdat ze ver weg wonen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2018, 12:06
Angeelll
Angeelll is offline
Maar voor alsnog ik snap wel wat jullie bedoelen en dat is niet wat ik wou ik wou dat ik ook een keer begrepen werd dan afgekraakt te worden. Je kiest niet voor wie je gevoelens krijgt en ik kan niet zomaar afstand nemen omdat ik teveel voel
Met citaat reageren
Oud 29-04-2018, 12:07
Verwijderd
Citaat:
.....zijn kinderen ... ziet hij niet heel vaak omdat ze ver weg wonen
Hoor jij die alarmbellen ook zo hard?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2018, 12:43
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik heb geen reactie gelezen waarin jij wordt afgekraakt. En de man heeft zelf al gezegd dat hij, hoewel hij niet meer getrouwd is, geen relatie met jou wil maar je alleen als fwb wil. Wil jij dat zelf ook?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 29-04-2018, 13:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar voor alsnog ik snap wel wat jullie bedoelen en dat is niet wat ik wou ik wou dat ik ook een keer begrepen werd dan afgekraakt te worden. Je kiest niet voor wie je gevoelens krijgt en ik kan niet zomaar afstand nemen omdat ik teveel voel
Ik snap heel goed dat je niet zelf kiest op wie je verliefd wordt. Maar ik weet ook dat je soms gewoon heel rationeel moet zijn over die gevoelens...
Als je al gevoelens hebt is FWB geen optie.
Als je gevoelens hebt voor iemand waarvan je weet dat deze persoon niet goed voor je is dan is het beter om afstand te nemen en deze gevoelens te laten vervagen dan om deze gevoelens te voeden. Je gaat uiteindelijk alleen jezelf maar pijn doen als je je gezonde verstand compleet negeert.

Ik vind deze man niet klinken als een ideale partner. Hij had een vrouw en gezin en kiest nu de makkelijke weg, lekker onafhankelijk (de kinderen bij zijn ex) en met alle vrijheid om te doen en laten wat hij wil met meiden wiens leeftijd dichter bij die van zijn kids ligt dan bij die van hem. Begin er niet aan, wat heb je te winnen. Er zijn zat jongens van je eigen leeftijd die leuk zijn en een stuk minder verleden met zich meedragen. O, en die misschien ook gewoon open staan voor een fatsoenlijke relatie (want ik krijg sterk de indruk dat dat is wat je eigenlijk wil) - en een stabiele relatie gaat deze man jou niet bieden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-04-2018, 18:22
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Tja, los van alles wat al gezegd is - als hij geen relatie wil, dan houdt het op.

Wat vind je zo leuk aan hem?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2018, 19:07
Angeelll
Angeelll is offline
Hij laat me tenminste voelen alsof ik ertoe doe, als ik met hem ben vergeet ik alles wat er aan de hand is hij heeft ook goed kanten en dat zijn kinderen bij zijn ex wonen zegt niks hij bezoekt ze gewoon misschien iets minder vaak zoals het hoort maar hij doet het wel, hij heeft gewoon werk probeert het ook op orde te krijgen en nee ik wil geen fwb zijn dat heb ik hem al eerder duidelijk gemaakt en daar wou ik ook weer met hem over praten
Met citaat reageren
Oud 29-04-2018, 19:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat een aannames allemaal.

Citaat:
Zoals cavia al zei is het inderdaad beter om dit af te kappen. In principe is hij strafbaar bezig omdat jij minderjarig bent.
Ze is niet minderjarig en hij is niet strafbaar.

Citaat:
Ook heeft hij kinderen, wat wil je? Meewerken aan het kapotmaken van een gezin?
Mensen kunnen kinderen hebben en toch single zijn....

Citaat:
Daarnaast is een relatie met iemand die zoveel ouder is ver van ideaal. Zo heb je al heel snel een machtsverschil waarin als het erop aan komt hij de baas is. Dat moet je echt oprecht niet willen. Kap het af, pas op jezelf en zet je eroverheen.
Waar baseer je dit op?

Citaat:
Hij is een hele levensfase verder dan jij.
Dat hoeft helemaal niet waar te zijn.

Citaat:
Jij bent net kind-af, jij gaat straks studeren en je leven verder ontdekken. Dat heeft hij allemaal al gehad, hij heeft zelfs kinderen.
Oh noes, hij heeft kinderen. Je kunt zelf geen kinderen hebben en toch een relatie hebben met iemand die wel kinderen heeft.

Citaat:
Straks wil jij lekker feesten, vrienden maken van je eigen leeftijd, en onbezorgd student zijn.
Of je wilt werken, vrienden maken die veel ouder zijn dan jij en geen student zijn. Niet iedereen is hetzelfde.

Citaat:
Begin dan niet aan een relatie met iemand die al vader is. Je krijgt daar gratis een hoop verantwoordelijkheden bij waar je nog niet op zit te wachten, je kunt niet onbezorgd je eigen dagen met hem plannen, want hij heeft een baan (hopelijk) en kinderen die misschien naar school en anders op tijd naar bed moeten.
Ja, hinderlijk die kinderen. Maar, ehm, als je kinderen hebt en je relatie gaat uit moet je dus per definitie de rest van je leven alleen blijven? Of kun je beter überhaupt nooit kinderen nemen omdat het maar onhandig is?

Citaat:
Kinderen die ook behoefte hebben aan een stabiel thuis, een mama in hun leven, geen jonge meid die op papa geilt.
Eh, wat?

Citaat:
Deze man heeft zoveel bagage, daar zou ik echt niet aan beginnen.
Je weet 3 dingen van hem: zijn leeftijd, zijn afkomst en het feit dat hij kinderen heeft. "Zoveel bagage"...

Citaat:
Jouw leven begint net, je hebt nog zoveel mogelijkheden en kansen, en een hoop daarvan zullen je een stuk meer brengen dan dat een relatie of fwb deze Antilliaanse papa je ooit gaat brengen. Als jij al gevoelens hebt gaat een fwb sowieso niet werken, dan ga je alleen maar meer aan hem hechten terwijl hij jou simpelweg niet als geliefde in zijn leven wil of kan hebben
2 vrienden van mij zijn als FWB begonnen en gaan nu trouwen. Ik zou er niet noodzakelijk vanuit gaan en het is niet ideaal maar het kan prima gebeuren. Oh en tussen hun zit ook >10 jaar.

Citaat:
Ik snap heel goed dat je niet zelf kiest op wie je verliefd wordt. Maar ik weet ook dat je soms gewoon heel rationeel moet zijn over die gevoelens...
Als je al gevoelens hebt is FWB geen optie.
Of wel, als je denkt dat je dat aankunt. Wederom, niet ideaal maar het kan.

Citaat:
Als je gevoelens hebt voor iemand waarvan je weet dat deze persoon niet goed voor je is dan is het beter om afstand te nemen en deze gevoelens te laten vervagen dan om deze gevoelens te voeden. Je gaat uiteindelijk alleen jezelf maar pijn doen als je je gezonde verstand compleet negeert.
Je kunt inderdaad beter niet met een moordenaar daten.

Citaat:
k vind deze man niet klinken als een ideale partner.
Op basis waarvan in godsnaam?

Citaat:
Hij had een vrouw en gezin en kiest nu de makkelijke weg, lekker onafhankelijk (de kinderen bij zijn ex) en met alle vrijheid om te doen en laten wat hij wil met meiden wiens leeftijd dichter bij die van zijn kids ligt dan bij die van hem.
Even serieus, projecting much? Je hebt geen idee wat zijn situatie is, waarom hij de keuzes maakt die hij maakt, waarom die relatie uit is gegaan, hoe het met zijn kinderen zit...

Citaat:
Begin er niet aan, wat heb je te winnen. Er zijn zat jongens van je eigen leeftijd die leuk zijn en een stuk minder verleden met zich meedragen. O, en die misschien ook gewoon open staan voor een fatsoenlijke relatie (want ik krijg sterk de indruk dat dat is wat je eigenlijk wil) - en een stabiele relatie gaat deze man jou niet bieden
Van wat ik zo gelezen heb is jouw relationele situatie ook niet ideaal, kun jij dan ook niet beter een relatie nemen met iemand die dichtbij jou woont en waarvan je weet dat hij dezelfde dingen wilt als jij?

Liefde is niet rationeel. Ja, het is niet noodzakelijk altijd handig om zo'n soort relatie aan te gaan en er zijn zat redenen om er in ieder geval eens goed over na te denken. Maar het kan alsnog en ik vind dat er een heleboel aangenomen wordt over hem / haar / hun zonder dat mensen weten hoe het eigenlijk precies zit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 29-04-2018, 21:58
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Iedereen heeft een punt. Maar ook de post hierboven van dp. Het is heus allemaal niet zo erg. En wij kennen hem niet

Dus in het kort.

Doe waar jij je prettig bij voelt. Kun je ermee leven dat je voor hem nu fwb bent? Accepteer dat en wellicht is het over een jaar anders. Maar pas op voor je eigen gevoelens. Spreek je gevoelens nog eens duidelijk uit met hem. En kijk hoe hij erover denkt. Misschien zegt hij. Als we over een jaar nog zo bezig zijn....wil ik wel meer. Vraag hem waarom hij alleen fwb wil. Wellicht denkt hij zelf ook van dat leeftijd verschil oogt gek voor mijn omgeving. Praat gewoon een keer goed met hem.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-04-2018, 22:03
Verwijderd
Ik denk oprecht dat dp de enige is die een echte reactie heeft geschreven. Ik wil wel zeggen dat er dingen aan de situatie zijn die gewoon niet lekker zitten maar ja we zijn toch allemaal wel eens verliefd geweest?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2018, 22:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat een aannames allemaal.
Dat hoeft helemaal niet waar te zijn.

Oh noes, hij heeft kinderen. Je kunt zelf geen kinderen hebben en toch een relatie hebben met iemand die wel kinderen heeft.

Of je wilt werken, vrienden maken die veel ouder zijn dan jij en geen student zijn. Niet iedereen is hetzelfde.

Ja, hinderlijk die kinderen. Maar, ehm, als je kinderen hebt en je relatie gaat uit moet je dus per definitie de rest van je leven alleen blijven? Of kun je beter überhaupt nooit kinderen nemen omdat het maar onhandig is?

Eh, wat?

Je weet 3 dingen van hem: zijn leeftijd, zijn afkomst en het feit dat hij kinderen heeft. "Zoveel bagage"...

2 vrienden van mij zijn als FWB begonnen en gaan nu trouwen. Ik zou er niet noodzakelijk vanuit gaan en het is niet ideaal maar het kan prima gebeuren. Oh en tussen hun zit ook >10 jaar.

Of wel, als je denkt dat je dat aankunt. Wederom, niet ideaal maar het kan.

Je kunt inderdaad beter niet met een moordenaar daten.

Op basis waarvan in godsnaam?

Even serieus, projecting much? Je hebt geen idee wat zijn situatie is, waarom hij de keuzes maakt die hij maakt, waarom die relatie uit is gegaan, hoe het met zijn kinderen zit...

Van wat ik zo gelezen heb is jouw relationele situatie ook niet ideaal, kun jij dan ook niet beter een relatie nemen met iemand die dichtbij jou woont en waarvan je weet dat hij dezelfde dingen wilt als jij?

Liefde is niet rationeel. Ja, het is niet noodzakelijk altijd handig om zo'n soort relatie aan te gaan en er zijn zat redenen om er in ieder geval eens goed over na te denken. Maar het kan alsnog en ik vind dat er een heleboel aangenomen wordt over hem / haar / hun zonder dat mensen weten hoe het eigenlijk precies zit.
Laat ik het zo zeggen, ik zou er niet op zitten te wachten en ik zou vriendinnen van me waarschuwen om er niet aan te beginnen.
Daarnaast, wat valt er aan te beginnen als hij geen relatie wil?

Ik weet heel goed dat mijn relatie niet de meest praktische is, en word daar voldoende mee geconfronteerd en ben me vanaf de eerste minuut bewust geweest van het feit dat dat niet altijd makkelijk gaat zijn. Mijn ex woonde dichterbij en wilde lange tijd exact dezelfde dingen, en dat liep stuk. (Gelukkig maar!) Door mijn huidige vriend voel ik me een stuk beter begrepen ook al zitten we niet altijd 100% op één lijn en dat begrip vind ik wel heel waardevol. Iemand vinden van mijn leeftijd die exact hetzelfde in het leven staat als ik is (helaas en gelukkig) niet zo makkelijk
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 00:02
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik zou eerlijk gezegd blij zijn als ik de TS was dat deze man eerlijk is dat hij niet meer wil dan FWB. Hij houdt haar tenminste niet aan het lijntje.

TS: Accepteer dat hij niet meer wil. Hem in een relatie dwingen gaat niet werken. Dus accepteer jullie FWB status of stop ermee en zoek iemand die ook meer wil.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Hij laat me tenminste voelen alsof ik ertoe doe, als ik met hem ben vergeet ik alles wat er aan de hand is
Ga dr voor meid!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2018, 15:55
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Klinkt als iemand wiens motto liever de lusten dan de lasten is. Hij laat een moeder zitten met meerdere kinderen en hij wil jou alleen voor de seks. Fwb werkt niet als 1 van de 2 meer wil, kun je dan maar beter mee ophouden ipv blijven hopen dat hij voor jou gaat veranderen. Verder alles wat Transcavia zegt, laat al die rode vlaggen eens op je inwerken zou ik zeggen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2018, 02:25
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Laat ik het zo zeggen, ik zou er niet op zitten te wachten en ik zou vriendinnen van me waarschuwen om er niet aan te beginnen.
Daarnaast, wat valt er aan te beginnen als hij geen relatie wil?

Ik weet heel goed dat mijn relatie niet de meest praktische is, en word daar voldoende mee geconfronteerd en ben me vanaf de eerste minuut bewust geweest van het feit dat dat niet altijd makkelijk gaat zijn. Mijn ex woonde dichterbij en wilde lange tijd exact dezelfde dingen, en dat liep stuk. (Gelukkig maar!) Door mijn huidige vriend voel ik me een stuk beter begrepen ook al zitten we niet altijd 100% op één lijn en dat begrip vind ik wel heel waardevol. Iemand vinden van mijn leeftijd die exact hetzelfde in het leven staat als ik is (helaas en gelukkig) niet zo makkelijk
Ik zou er ook niet noodzakelijk voor kiezen. Maar, soms lopen dingen op een manier die je van te voren niet zo had ingepland en werken ze blijkbaar wel goed, zie ook je eigen voorbeeld. En je zult als deze relatie uitgaat waarschijnlijk alsnog niet noodzakelijk in een zelfde soort situatie willen komen en wellicht gebeurt dat alsnog toevallig zo. Maar ik ben blij dat je huidige relatie beter is!

Citaat:
Klinkt als iemand wiens motto liever de lusten dan de lasten is. Hij laat een moeder zitten met meerdere kinderen en hij wil jou alleen voor de seks. Fwb werkt niet als 1 van de 2 meer wil, kun je dan maar beter mee ophouden ipv blijven hopen dat hij voor jou gaat veranderen. Verder alles wat Transcavia zegt, laat al die rode vlaggen eens op je inwerken zou ik zeggen.
Of zijn vrouw is vreemdgegaan, heeft hem gedumpt en laat hem zijn kinderen niet / nauwelijks meer zien terwijl hij dat erg graag zou willen. En wil hij wel een relatie, maar is hij toevallig niet verliefd op haar en kan hij haar dus moeilijk een relatie bieden, ondanks dat hij haar wel leuk genoeg vindt voor vriendschap / FWB. En zijn motto is misschien wel "de morgenstond heeft goud in de mond".

Bovenstaande is uiteraard nergens op gebaseerd, maar het zou zeker kunnen!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-05-2018, 13:15
Verwijderd
Ja dat is allemaal leuk en aardig wat je daar schetst, maar feit blijft fat hij alleen een FWB wil en verder niks, en zijn historie is nogal gecompliceerd. Dat is gewoon een fucking feit. Dus, ik blijf bij mijn standpunt, niet aan beginnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2018, 13:17
Verwijderd
Maar ja ze is nogal doof voor alle alarmbellen, hij laat haar helemaal voelen alsof ze fucking bijzonder is. Uitgelezen kans om te beseffen dat niemand fucking bijzonder is, dus dan moet ze er maar lekker voor gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2018, 17:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als hij haar helpt alle problemen te vergeten lijkt me dat ook geen ideale gozer om samen mee te zijn, volgens mij kan je namelijk beter je problemen proberen op te lossen of leren accepteren dan simpelweg tijdelijk vergeten. Dat valt namelijk weer vies tegen wanneer hij er dan niet is om haar af te leiden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 09:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja dat is allemaal leuk en aardig wat je daar schetst, maar feit blijft fat hij alleen een FWB wil en verder niks
Hee, dat is zowaar feitelijk juist!

Citaat:
en zijn historie is nogal gecompliceerd. Dat is gewoon een fucking feit. Dus, ik blijf bij mijn standpunt, niet aan beginnen.
Zijn historie is dat hij kinderen heeft. Dat kan inderdaad iets gecompliceerder zijn dan zonder kinderen.

Citaat:
Maar ja ze is nogal doof voor alle alarmbellen, hij laat haar helemaal voelen alsof ze fucking bijzonder is. Uitgelezen kans om te beseffen dat niemand fucking bijzonder is, dus dan moet ze er maar lekker voor gaan.
Alle alarmbellen Ik zou het zelf ook niet noodzakelijk willen, hoor, maar die gast wordt op allerlei vlakken veroordeeld en dingen aan hem toegekend waarvan we helemaal niet weten of het zo is. Ik vind het advies 'hey misschien beter om het niet te doen' niet het probleem, maar wel alle dingen die aangenomen worden die misschien helemaal niet kloppen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Hee, dat is zowaar feitelijk juist!

Zijn historie is dat hij kinderen heeft. Dat kan inderdaad iets gecompliceerder zijn dan zonder kinderen.

Alle alarmbellen Ik zou het zelf ook niet noodzakelijk willen, hoor, maar die gast wordt op allerlei vlakken veroordeeld en dingen aan hem toegekend waarvan we helemaal niet weten of het zo is. Ik vind het advies 'hey misschien beter om het niet te doen' niet het probleem, maar wel alle dingen die aangenomen worden die misschien helemaal niet kloppen.
"Iets gecompliceerder zijn dan zonder kinderen".
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 10:13
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Oké er wordt met vooroordelen gesmeten in dit topic. Maar de opmerking van de TS "hij heeft ook goede kanten" vond ik persoonlijk wel veelzeggend.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 10:47
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:


Of zijn vrouw is vreemdgegaan, heeft hem gedumpt en laat hem zijn kinderen niet / nauwelijks meer zien terwijl hij dat erg graag zou willen. En wil hij wel een relatie, maar is hij toevallig niet verliefd op haar en kan hij haar dus moeilijk een relatie bieden, ondanks dat hij haar wel leuk genoeg vindt voor vriendschap / FWB. En zijn motto is misschien wel "de morgenstond heeft goud in de mond".

Bovenstaande is uiteraard nergens op gebaseerd, maar het zou zeker kunnen!
TS zegt dat haar scharrel zijn kinderen niet vaak ziet omdat ze ver weg wonen. Ik weet niet wat ver weg is (wellicht de Antillen aangezien hij daar zelf vandaan komt) maar wat ik wel weet is dat een gezin dat om welke reden dan ook uit elkaar gaat (daar heb ik niets over gespeculeerd) in de meeste gevallen een omgangsregeling treft waar de vader de kinderen vaker ziet dan 'bijna niet'.
Kan mijn zo voorstellen dat er allerlei gerechtelijke procedures zijn dit mede mogelijk te maken als de ouders er zelf niet uitkomen. En daar komt ook nog eens bij dat gezaghebbende ouders toestemming moeten geven als 1 vd 2 naar het buitenland wil met de kinderen. Dus ergens zit daar ook heel veel van zijn eigen keuze in.
Dat hij een moeder met 2 kinderen laat zitten, is gewoon waar als hij ze niet vaak ziet. Want dan draait die moeder op voor alles, of ze daar nu voor gekozen heeft of niet.

Ik weet inderdaad niet wat het achtergrondverhaal is, maar ik voel wel op mijn klompen aan dat dit past in een patroon van wel de lusten en niet de lasten. Zo komt het op mij in elk geval over.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Hij laat me tenminste voelen alsof ik ertoe doe,

als ik met hem ben vergeet ik alles wat er aan de hand is

hij heeft ook goed kanten

en dat zijn kinderen bij zijn ex wonen zegt niks hij bezoekt ze gewoon misschien iets minder vaak zoals het hoort maar hij doet het wel,

hij heeft gewoon werk probeert het ook op orde te krijgen

en nee ik wil geen fwb zijn dat heb ik hem al eerder duidelijk gemaakt en daar wou ik ook weer met hem over praten
Ik dacht ik trek die tangconstructie ff uit elkaar voor je Dark Phoenix. Misschien snap je het dan. En anders moet je even een boek lezen of een keer naar buiten gaan ofzo.

En klinkt misschien hard, maar ik zou precies zo reageren op vriendinnen/vrienden als in deze topic.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 14:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
TS zegt dat haar scharrel zijn kinderen niet vaak ziet omdat ze ver weg wonen. Ik weet niet wat ver weg is (wellicht de Antillen aangezien hij daar zelf vandaan komt) maar wat ik wel weet is dat een gezin dat om welke reden dan ook uit elkaar gaat (daar heb ik niets over gespeculeerd) in de meeste gevallen een omgangsregeling treft waar de vader de kinderen vaker ziet dan 'bijna niet'.
Kan mijn zo voorstellen dat er allerlei gerechtelijke procedures zijn dit mede mogelijk te maken als de ouders er zelf niet uitkomen. En daar komt ook nog eens bij dat gezaghebbende ouders toestemming moeten geven als 1 vd 2 naar het buitenland wil met de kinderen. Dus ergens zit daar ook heel veel van zijn eigen keuze in.
Dat hij een moeder met 2 kinderen laat zitten, is gewoon waar als hij ze niet vaak ziet. Want dan draait die moeder op voor alles, of ze daar nu voor gekozen heeft of niet.

Ik weet inderdaad niet wat het achtergrondverhaal is, maar ik voel wel op mijn klompen aan dat dit past in een patroon van wel de lusten en niet de lasten. Zo komt het op mij in elk geval over.
En dat is het punt, we weten de achtergrond niet. Wie weet wat er gebeurd is, met welke reden, in welke situatie. Daar kunnen we over speculeren, maar het blijven aannames over een situatie waar we weinig van af weten.

Citaat:
Ik dacht ik trek die tangconstructie ff uit elkaar voor je Dark Phoenix. Misschien snap je het dan. En anders moet je even een boek lezen of een keer naar buiten gaan ofzo.

En klinkt misschien hard, maar ik zou precies zo reageren op vriendinnen/vrienden als in deze topic.
Ik snap het prima, hoor. Ik zou het zelf ook niet noodzakelijk willen, of aan anderen aanraden. Maar goed, ik zou Elines relatie (sorry Eline dat ik jou even als voorbeeld gebruik) ook niet noodzakelijk willen of aan anderen aanraden. Toch werkt hij blijkbaar voor haar en dat is helemaal prima en alleen maar mooi! Maar er zit toch wel een verschil tussen "goh hij heeft kinderen, dat is misschien niet ideaal, denk daar wel goed over na" en alle aannames, beschuldigingen en verwijten die door allerlei mensen geuit worden zonder dat ze het hele verhaal, de achtergrond etc. kennen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 15:09
Verwijderd
Citaat:
En dat is het punt, we weten de achtergrond niet. Wie weet wat er gebeurd is, met welke reden, in welke situatie. Daar kunnen we over speculeren, maar het blijven aannames over een situatie waar we weinig van af weten.

Ik snap het prima, hoor. Ik zou het zelf ook niet noodzakelijk willen, of aan anderen aanraden. Maar goed, ik zou Elines relatie (sorry Eline dat ik jou even als voorbeeld gebruik) ook niet noodzakelijk willen of aan anderen aanraden. Toch werkt hij blijkbaar voor haar en dat is helemaal prima en alleen maar mooi! Maar er zit toch wel een verschil tussen "goh hij heeft kinderen, dat is misschien niet ideaal, denk daar wel goed over na" en alle aannames, beschuldigingen en verwijten die door allerlei mensen geuit worden zonder dat ze het hele verhaal, de achtergrond etc. kennen.
Wat heeft de relatie van Eline daar mee te maken? Is toch helemaal niet te vergelijken?

Aannames, verwijten, beschuldigingen? Waar heb je het over.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Meer interrese in oudere mannen.
Dreamgirl777
1 30-04-2017 15:31
Liefde & Relatie Verliefd op oudere man.
Chocolade-ijsje
15 30-10-2009 01:14
Liefde & Relatie Ouder
LoveGirl212
60 01-02-2005 17:32
Liefde & Relatie Verliefd op een VEEL oudere man
illegal_love
74 11-09-2004 20:35
Liefde & Relatie Verliefd op mijn nicht!
meandmyself
61 16-08-2004 15:47
Psychologie Meisjes met oudere mannen
MasterMolly
20 15-02-2002 15:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.