Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2005, 19:38
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
nummertje 23
gaat u verder
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Advertentie
Oud 27-03-2005, 19:42
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 27-03-2005 @ 20:31 :
Ja, het is al goed.
Oud 27-03-2005, 20:05
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bweh, Leonie ik kan je niet meer quoten, maar ik wil ff zeggen dat ik ook blij ben met mijn antihooikoortsmedicijnen.

2/3 deel van mijn natuurkunde geoefend. Nu dat 'ene' hoofdstuk nog. Het gaat heus wel lukken, waarom maak ik me dan altijd zo druk?
__________________
Oud 27-03-2005, 20:24
shibby almighty
Avatar van shibby almighty
shibby almighty is offline
bah voel me nog steeds verkankert als hell. Waarom, al weer om die hoer terwijl het gewoon al facking 6 weken geleden is waarom kan ik het niet hebben als ze verliefd is op een van mijn beste vrienden, waarom maakt het me jaloers. Waarom, ik had het al langer door maar wilde het niet zien, dus toen dact ik laat ik het eens eerlijk vragen en ze gaf het toe. Waarom weet hij nog niks waarom kan ik hem niks vertellen. Achja over een week gaat ze gelukkig weg en hoef ik er niet meer minstens 3/4 keer per week te zien en krijg ik haar mischie wel uit me hoofd gekickt.

het lucht iig wel op dit typen
__________________
alles is veel voor wie niets verwacht "BA 2: Being the upperclass, protecting the middleclass, forgetting the underclass denying the no-class
Oud 27-03-2005, 20:25
dreamer_4444
dreamer_4444 is offline
waarom moet alles weer in een keer komen... wat heb ik fout gedaan (*&^%$#@!
Oud 27-03-2005, 20:35
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
shibby almighty schreef op 27-03-2005 @ 21:24 :
bah voel me nog steeds verkankert als hell. Waarom, al weer om die hoer terwijl het gewoon al facking 6 weken geleden is waarom kan ik het niet hebben als ze verliefd is op een van mijn beste vrienden, waarom maakt het me jaloers. Waarom, ik had het al langer door maar wilde het niet zien, dus toen dact ik laat ik het eens eerlijk vragen en ze gaf het toe. Waarom weet hij nog niks waarom kan ik hem niks vertellen. Achja over een week gaat ze gelukkig weg en hoef ik er niet meer minstens 3/4 keer per week te zien en krijg ik haar mischie wel uit me hoofd gekickt.

het lucht iig wel op dit typen
GOoi het eruit!!!!
en laat der los.

hmm ja en dat zeg ik......
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 27-03-2005, 20:44
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-03-2005 @ 20:42 :
Jaja...

Bluh... het wordt er niet beter op. Ik voel me nu toch wel een soort van steeds en steeds minder. En ik weet dat ik erg moet uitkijken met deze buien, gezien het verleden, maar het lukt niet erg vandaag. Klotezooi, klotemensen en klotewereld. Hmm... echt opluchten doet het niet. Naja...
Oud 27-03-2005, 20:46
Verwijderd
goed, en dan vraag je jezelf nadrukkelijk af wat je in 12 weken tijd hebt gedaan als je van die kut se-week cijfers hebt..
Oud 27-03-2005, 21:43
Verwijderd
@ Mark Almighty; ik vond het ook eng om naar de psych te gaan. Veel mensen zeiden ook tegen mij dat ik hulp moest gaan zoeken, ik durfde niet, vond het ook eng en wilde mijn verhaal niet doen aan een wildvreemde die toch alleen maar werd betaald om naar mij te luisteren, en er verder geen belang bij had, over hoe ik me nou precies voelde.
*lastige zin, snap je hem?*
Maar ik ben zo blij dat ik de stap heb gemaakt. Pas sinds deze week voel ik dat ik er baat bij heb, en dat ik nog niet zonder kan. Een jaar lang loop ik er al, eerst GGZ / RIAGG, nu particulier. Ik wilde niet, had geen 100% inzet. Maar ik merk nu dat ik aan mn max zit, en dat ik het nodig heb...
Als mensen het tegen je zeggen, is dat omdat ze van je houden, en 'pijn' hebben omdat ze zien hou het met je gaat..

So, ik kom nogal bemoeizuchtig over denk ik... Maar hoop gewoon dat je niet dezelfde fout maakt als ik gemaakt heb. En als je het probeert, je zit nergens aan vast hoor! Het is absoluut geen verplichting, zeker niet als je vrijwillig gaat, want denk niet dat jij verplicht opgenomen moet worden

Zo, nu mn eigen sores weer..

Zou met mn 'beste vriend' gaan stappen, eerst karten, dan naar de stad. Belt ie; nee, ik ga met mn zus en dr vriend in Rotterdam, maar ik kan vragen of je mee mag'. Ik; 'Ja, is goed, ik hoor het wel'. Tot 5 minuten geleden niets gehoord, maar gesmst dat het niet meer hoeft, dat hij het zo wel had mogen zeggen alstie me dr niet bij wilde hebben. Krijg ik n sms dat ie dacht dat ie al gesmst had, maar dat de auto vol is, en dat ik niet mee kan. Hij maakt de belofte dat ik de volgende keer wel mee mag. Daar zit ik GVD niet op te wachten, daar heb ik nu niets aan!
Ik ben zo teleurgesteld in hem. Niet eens boos, maar gewoon teleurgesteld..
Ben beetje bot geweest, en heb terug gestuurd dat denken voor paarden is, dat ik zijn beloftes onderhand ken en dat ik wil weten waarom dat ie zn gsm niet opnam. En heb gezegd dat ik teleurgesteld ben, dat ik hem morgen wel bel. En als klapper op de vuurpijl heb ik hem veel plezier gewenst...

Waargh, weet echt niet hoe ik me nu moet voelen.. Behalve in de steek gelaten, door zowel mn 'beste vriendin' als mn 'beste vriend' (lees in het LJH deel 23..)

Nu ga ik Law and Order kijken...
Oud 27-03-2005, 22:44
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 27-03-2005 @ 21:46 :
goed, en dan vraag je jezelf nadrukkelijk af wat je in 12 weken tijd hebt gedaan als je van die kut se-week cijfers hebt..
ervoor gezorgd dat ze niet nog kutter waren

ontopic:

Ik moet toch eens leren wat subtieler te worden
Oud 27-03-2005, 22:50
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Concentratie van een theelepel vandaag.
En zit een half uur te ouwehoeren tegen iemand van wie ik denk dat het iemand anders is... Lekker bezig weer. Heb gelukkig nog geen dingen gezegd die ik niet had mogen zeggen, maar dat was toch best een mogelijkheid geweest als ik niet op had gelet.

Morgen feestje. Vandaag paasvuur gezien, nog nooit zo veel vuur op één hoop gezien.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 28-03-2005, 08:53
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Lange dagen, moederziel alleen
Het lijkt alsof echt niemand om je geeft
Onbewogen, starend naar de klok
vragend aan jezelf waarvoor je leeft

Niet geslapen, weer een lange nacht
Waar is alles toch zo mis gegaan?
Duizend vragen, tollend in je hoofd
zoekend naar de zin van het bestaan



__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-03-2005, 09:11
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 28-03-2005 @ 09:53 :
Lange dagen, moederziel alleen
Het lijkt alsof echt niemand om je geeft
Onbewogen, starend naar de klok
vragend aan jezelf waarvoor je leeft

Niet geslapen, weer een lange nacht
Waar is alles toch zo mis gegaan?
Duizend vragen, tollend in je hoofd
zoekend naar de zin van het bestaan



Gisteren heel toevallig het programma "sterretjes" gezien. Ik kende het niet maar Xander was er te gast en ik ben dus maar maar blijven kijken want ik ben Volumia-fan. Was blij dat liedje nog is te horen na lange tijd want heeft een speciale betekenis voor me. dus bij deze aan iedereen die het nodig heeft:

"Als het geluk je plots verrast, denk dan niet na maar grijp het vast."

OT: Niesbuien, buikpijn, m.a.w. dingen waar we snel van af willen maar we zijn nog steeds vrolijk. We willen alleen zon.

Groetjes oceangirl
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 28-03-2005, 09:15
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 28-03-2005 @ 10:11 :
Gisteren heel toevallig het programma "sterretjes" gezien. Ik kende het niet maar Xander was er te gast en ik ben dus maar maar blijven kijken want ik ben Volumia-fan. Was blij dat liedje nog is te horen na lange tijd want heeft een speciale betekenis voor me. dus bij deze aan iedereen die het nodig heeft:

"Als het geluk je plots verrast, denk dan niet na maar grijp het vast."

OT: Niesbuien, buikpijn, m.a.w. dingen waar we snel van af willen maar we zijn nog steeds vrolijk. We willen alleen zon.

Groetjes oceangirl
volumia fan wiehieeeeeeeeeeeeee ze bestaan nog
jhahahahaha

ik heb het niet gezein...zag gister joan of arcadian (ofzo ) en daar werd op de begrafenis een stukje voorgelezen wat ik een tijdje als msn naam had...das echt zo een mooi stukje (ook liedje)
ik vond de hele aflevering trouwens weer mooi...leek bijna meer dan toeval dat het nu kwam
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-03-2005, 09:26
Verwijderd
@rare kwast: gefeliciteerd!
Oud 28-03-2005, 09:31
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 28-03-2005 @ 10:15 :
volumia fan wiehieeeeeeeeeeeeee ze bestaan nog
jhahahahaha

Ben je me nu aan het uitlachen of hoe bedoel je dit nu?

Laat ik het zo zeggen dat ik dat gewoon mooie teksten vond/vind/whatever.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 28-03-2005, 09:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Rare kwast: gefeliciteerd!!!

Alles voelt zo nutteloos.. Ik verlang terug naar mijn droom, eerst droomde ik over liefde en het was zo volmaakt, ik had het zo goed in de hand en het was zo mooi... En daarna droomde ik over een Charlies Angels verkiezing en ik was Camaron Diaz
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 28-03-2005, 09:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 28-03-2005 @ 10:31 :
Ben je me nu aan het uitlachen of hoe bedoel je dit nu?

Laat ik het zo zeggen dat ik dat gewoon mooie teksten vond/vind/whatever.
nee dat is als yes ik ben niet de enige

thanx leonoor en vogelvrij
*passt taart*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Ads door Google
Oud 28-03-2005, 10:02
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 28-03-2005 @ 10:59 :
nee dat is als yes ik ben niet de enige

thanx leonoor en vogelvrij
*passt taart*
Nee dus niet idd.

Ik was het even vergeten maar van hieruit ook ff 3 verjaardagskusjes he. proficiat.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 28-03-2005, 10:33
Verwijderd
Pfoe, weer eens lekker slecht geslapen. Om 00.15 eindelijk in slaap (das iig de laatste tijd die op mn klok heb gezien..) en om 04.00 weer wakker, heerlijk!

Ik ben het allemaal zoooo beu! Waarom treft het mij, en niet de mensen met wie het altijd goed lijkt te gaan?!



@ Rare Kwast; gefeliteerd!
Oud 28-03-2005, 11:19
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Gisteravond was echt zoo leuk

teun: stalk je me ?
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Oud 28-03-2005, 11:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik wou dat ik wat minder honger had de hele dag ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-03-2005, 11:33
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-03-2005 @ 12:31 :
Ik wou dat ik wat minder honger had de hele dag ...
Wisselen? jij hele dag mijn buikpijn, ik hele dag honger?
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 28-03-2005, 11:44
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik kan niet meer, ik wil niet meer. Godverdomme. Ik ben het allemaal zo zat. Stiekem en heel voorzichtig durfde ik alweer een klein beetje vooruit te kijken, te dromen over een leuke toekomst, met dingen die ik leuk vond. Na tedenken over een leuke opleiding, en eigelijk maakte het me niet uit wat. Een klein beetje houvast, een klein beetje 'durf' om het dan misschien toch nog tot een goed eind te brengen, ik had er vertrouwen in. Gelukkig heb ik erg lieve mensen in mijn omgeving die me als ronduit 'kansloos' typeren, zo zal het wel niet bedoelt zijn want ik heb nog altijd denkwerk voor 10, en heb ook heel veel goede kanten , en ja, het zal wel aan mij liggen. Het is als een kind in de waan laten dat het later als het groot is brandweerman wordt, waarom is het verboden te dromen? En ookal zou het niet lukken, tot die tijd geeft het me de nodige motivatie, maar dat is onbegrijpbaar voor de buitenwereld. Ik weet wat ik wil, en ik krijg het ook.. als ik er maar voor knok, enkel lijkt het nu nog zo onbereikbaar en onmogelijk. Maar ik weet dat ik het kan, zeker. Ik word door bijna iedereen afgeschreven op mijn zwart-wit denken, en mijn stemmingswisselingen... en dan nog het meest door moeder. En elke keer wanneer er even verbetering in lijkt te komen wordt ik weer rechtstreeks op m'n oude plaats terug gewezen. Ze neemt het me kwalijk dat ik geen zin meer heb in school (ik trek het gewoon niet, niet nu!), en ik krijg zovaak het idee/gevoel dat ze liever een burgelijke trut van een dochter had gehad, gezond, gewoon normaal. Als ik dit tegen haar zeg, krijg ik standaard terug: "maar je bent toch hardstikke normaal".. Ja lijkt mij dus ook, enkel 'anders' geen 13- in 1 dozijn geval. Ze vind het jammer. Ik zou willen dat ook voor mij alles een stuk simpeler lag, ik heb er nooit voor gekozen, maar denk wel dat ik er ooit weer uit kan komen, maar niet hier, niet nu!

Het kost tijd, en ook daarover staat ze te panieken. De psychotherapeut moeten we zelf betalen (95 euro per consult), en dit weet ze niet al te lang meer te bekostigen (1 á 2 keer per week), logisch.. tuurlijk! maar ik voel me zo verschrikkelijk schuldig, waardoor ik wéér in het negatieve spiraaltje beland. Ik bood aan het voor mij meest dierbare iets op deze aardkloot te verkopen, mijn paard. Ik kan hem momenteel voor aardig wat geld van de hand doen, en daarmee zou ik zelf alles kunnen vergoeden. Ik heb het gevoel alsof zij dit in stilte ervaard als gezichtsverlies, een hoogstaand eergevoel. Maar als er niets meer rest om eergevoel over te hebben, behalve over jezelf... dien je dan toch maar voor jezelf te kiezen toch? (zoals ik nu dus van plan ben..)

Ik verlang ontzettend veel naar gewoon mijn eigen ding doen. Als ik 'alleen' ben, zou het alles zoveel makkelijker maken. Mensen die mij écht kennen, weten bijna zeker dat ik er op MIJN manier best zal komen, op welk gebied dan ook. Tijd & geld is voor mij het probleem, zelfs als ik wat jaren verder ben zullen mijn ideëen niet slagen zonder een bijdrage van m'n ouders. En dat haat ik nou juist zo: ik wil onafhankelijkheid, vrijheid, zelfstandigheid... maar hoe? Het frustreert me. Dat maar weinig mensen in MIJ geloven, zal me een rotzorg zijn, ik geloof in mezelf.. En ik denk dat je het daar als egoïstisch individu (want dat zijn we uiteindelijk allemaal) nog het meest aan hebt. Damn.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 28-03-2005, 12:03
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik wil weg, weg van al het gezeur. Opnieuw beginnen en nooit meer terug gaan. Zo snel mogelijk
Advertentie
Oud 28-03-2005, 12:28
malaika
Avatar van malaika
malaika is offline
wauwww I feel good!!!!!!!!!!!!
__________________
**Give me a reason to believe that you're gone, I see your shadow so I know they're all wrong **
Oud 28-03-2005, 12:48
Verwijderd
@rare kwast: Gefeliciteerd!! Maak er een leuke dag van hè!

Ot;
Ik dacht ik het niet meer nodig had, ik dacht dat ik zonder kon.
Ik had het gehoopt...
Mn hoop is weg. Foetsie. Gone.
Ik kon toch niet van het glas afblijven...
(Ok het was niet heel erg dit keer, maar, ik heb het wél gedaan, wel pijn gehad, en dat, dát is erg.)

En ik wil naar school! Ik hou het niet meer vol om tot september te wachten, maar ik zal wel moeten.
Heb nu een duidelijker beeld van een aantal opleidingen en wil het liefst morgen beginnen. Muuhuu, ik mis het zó.
Oud 28-03-2005, 12:51
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik haaaaaaaaaaaaaat Pasen, tenzij het in het weekend valt. Nu kan ik vandaag niet eens even mijn geld opmaken!

Oops, dit was Eend
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 28-03-2005, 12:52
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
malaika schreef op 28-03-2005 @ 13:28 :
wauwww I feel good!!!!!!!!!!!!
Ik ook, en dat is heel lang geleden. Komt waarschijnlijk door gisteravond. Zo zit je nog om kwart voor acht verveeld aan msn, en zo zit je om half 9 met een goede vriendin in de bios voor 'Milion Dollar Baby'. Daarna haar thuisgebracht, daar eventjes blijven hangen tot 2 uur. Net als vroeger. Het was echt héél lang geleden dat we dit nog eens samen hadden gedaan. Echt heel erg fijn. Vannacht wel héél erg fijn gedroomd, toevallig, over mij en haar. Als dromen toch eens uit zouden kunen komen.

Rare Kwast: gefeliciteerd!
Daydream-ster: bedankt voor je stukje!
Oud 28-03-2005, 12:55
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Hmmz...ik zweer het je! Ik heb me niet ingelogd als Eend en nu zie ik opeens M@rco staan boven dit ding. D'r klopt geen ene reet van. Zal wel door Pasen komen.

Er is niks leuksers dan Bowling for Soup luisteren en met Worms je wormen naar mensen die je haat noemen en ze heerlijk bekogelen met bommen.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 28-03-2005, 12:56
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
O, nu staat er opeens weer Eend.

Een bug, een bug! Ik heb een bug gevonden! Want ik hallucineer niet Toch?
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 28-03-2005, 14:13
Nothing__wyin__
Nothing__wyin__ is offline
ik voel me hele dagen verrot.. depressief..
en ik word niet serieus genomen.. *cries*
__________________
Nothing, Without You I'm Nothing..
Oud 28-03-2005, 15:48
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 28-03-2005 @ 11:33 :
Pfoe, weer eens lekker slecht geslapen. Om 00.15 eindelijk in slaap (das iig de laatste tijd die op mn klok heb gezien..) en om 04.00 weer wakker, heerlijk!

Ik ben het allemaal zoooo beu! Waarom treft het mij, en niet de mensen met wie het altijd goed lijkt te gaan?!
Sterkte *knuffelt* Maar echt, zelfs de mensen met wie het altijd goed lijkt te gaan, hebben problemen en kutbuien etc Ook al is dat waarschijnlijk niet echt een hulp/troost voor jou.

OT: Waarom ben ik nou weer allergisch voor bodylotion Mijn benen branden als een gek. Verder ben ik wel blij dat ik de laatste tijd heel veel met hem praat, zo gezellig
__________________
Reina de la Calle
Oud 28-03-2005, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Isiyanka schreef op 28-03-2005 @ 16:48 :
Sterkte *knuffelt* Maar echt, zelfs de mensen met wie het altijd goed lijkt te gaan, hebben problemen en kutbuien etc Ook al is dat waarschijnlijk niet echt een hulp/troost voor jou.
Ik weet het *zucht*. Vandaar 'met wie het goed lijkt te gaan'.

Maar het gewoon even beu. De pa van mn beste vriendin is dood, ik mag er niet voor haar zijn. Ze wilde alleen naar zn crematie, nu gaat dr vriend mee. Van wie ik nota bene moest horen dat ze al drie weken een relatie hebben..
Daar kan ik echt slecht tegen!

Mja.. zal wel aan mij liggen..
Oud 28-03-2005, 16:43
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 28-03-2005 @ 17:20 :
Ik weet het *zucht*. Vandaar 'met wie het goed lijkt te gaan'.

Maar het gewoon even beu. De pa van mn beste vriendin is dood, ik mag er niet voor haar zijn. Ze wilde alleen naar zn crematie, nu gaat dr vriend mee. Van wie ik nota bene moest horen dat ze al drie weken een relatie hebben..
Daar kan ik echt slecht tegen!

Mja.. zal wel aan mij liggen..
Wat een rottige situatie Misschien is ze gewoon wat in de war vanwege haar vader etc? Ik weet dat het moeilijk moet zijn om er nu niet voor haar te mogen/kunnen zijn, maar hopelijk wordt het hierna wel weer beter Het ligt dus niet aan jou, iig.
__________________
Reina de la Calle
Oud 28-03-2005, 16:53
Verwijderd
gisternacht om 3 uur ergens ineens compulsief aan het typen gegaan. Zal niet de laatste keer zijn, was ook niet de eerste keer. Een hoop van mezelf neergezet. Half uur geleden diezelfde tekst uitgebreid met nog 3 extra plakken. Zal overigens geen steek veranderen, heb er uiteindelijk niets aan


Voel me kut, een autootje langs de weg met een klapband, een lifter staande aan een verlaten weg. Mn arm wordt lam van het zwaaien, het zal niet veel langer meer duren voordat ik mn arm definitief laat zakken.
Ads door Google
Oud 28-03-2005, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Isiyanka schreef op 28-03-2005 @ 17:43 :
Wat een rottige situatie Misschien is ze gewoon wat in de war vanwege haar vader etc? Ik weet dat het moeilijk moet zijn om er nu niet voor haar te mogen/kunnen zijn, maar hopelijk wordt het hierna wel weer beter Het ligt dus niet aan jou, iig.
Nou, dat hoop ik gewoon maar vind het zo ondankbaar dat ze dr vriend wel meevraagt en mij niet.. Ze heeft net 3 weken verkring..

Ben echt gewoon beetje boos!
Oud 28-03-2005, 17:15
-(L)-
Aaahh, ik weet echt ff niet meer wat ik moet doen. Hoe kan ik 't m'n ouders toch vertellen
Oud 28-03-2005, 17:38
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 28-03-2005 @ 18:11 :
Nou, dat hoop ik gewoon maar vind het zo ondankbaar dat ze dr vriend wel meevraagt en mij niet.. Ze heeft net 3 weken verkring..

Ben echt gewoon beetje boos!
Ik denk dat iedereen dat wel zou zijn... het *is* gewoon ondankbaar natuurlijk Veel sterkte ermee iig, ik hoop dat het weer snel beter gaat tussen jullie

OT: Waar komen die kriebels nu weer vandaan Als er iets is wat ik op het moment niet kan gebruiken...
__________________
Reina de la Calle
Oud 28-03-2005, 18:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nog steeds alles goed!
Oud 28-03-2005, 18:12
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 28-03-2005 @ 18:38 :
OT: Waar komen die kriebels nu weer vandaan Als er iets is wat ik op het moment niet kan gebruiken...
Pak een geweer en schiet die vlinders neer....

OT: Net gegourmet, eerste keer zonder haar....ook al vond ze er zelf niks aan toen het was veel leuker met haar erbij.....

Waarom mis ik der zo, zij heeft mij bedondert....

Naja
wat de toekomst brenguh moge mij geleidt des heren haaand lalalallaaa

Hoop dat er eens wat leuks in mijn leven komt............
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 28-03-2005, 18:56
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik heb nog steeds een hekel aan pasen.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 28-03-2005, 19:03
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 28-03-2005 @ 19:12 :
Pak een geweer en schiet die vlinders neer....

OT: Net gegourmet, eerste keer zonder haar....ook al vond ze er zelf niks aan toen het was veel leuker met haar erbij.....

Waarom mis ik der zo, zij heeft mij bedondert....

Naja
wat de toekomst brenguh moge mij geleidt des heren haaand lalalallaaa

Hoop dat er eens wat leuks in mijn leven komt............
Was het maar zo makkelijk... nuja. Ze gaan wel weer weg, we hebben dit al een keer geprobeerd en we weten dat het niet werkt.

Jij sterkte toegewenst

En waarom stel ik altijd alles uit?
__________________
Reina de la Calle
Oud 28-03-2005, 19:11
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 28-03-2005 @ 20:03 :
En waarom stel ik altijd alles uit?
Bang voor de gevolgen
dat de uitkomst van whatever je doet anders is dan je verwacht just like me and so many others.
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 28-03-2005, 19:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
leuk een verjaardag....
uhm....dat wrdt weer heeel veel slapen vannacht...
*ik kan mezelf heel goed voor de gek houden*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-03-2005, 19:22
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 28-03-2005 @ 20:11 :
Bang voor de gevolgen
dat de uitkomst van whatever je doet anders is dan je verwacht just like me and so many others.
In het geval van een boekverslag
Nee ik snap wat je bedoelt
Verder heb ik zojuist weer een erg lompe opmerking gemaakt en kwam er pas achter toen Mark Almighty erop reageerde Wat ben ik toch blond af en toe
__________________
Reina de la Calle
Oud 28-03-2005, 19:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
nee, ik wil NIET ziek worden nu
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-03-2005, 19:42
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik ben blij Morgen lekker scheikunde praticum ik verheug me er echt op.

Me vriendinnen hebben kado's voor me gekocht en ik krijg ze morgen Was afgelopen vrijdag jarig vandaar.

Dus wie kan deze dag nog breken?
Antw: alleen mezelf
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 28-03-2005, 19:46
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Waarom snap ik niks van die stomme natuurkunde toets van morgen....
ik kan het niet veroorloven deze toetsweek te verneuken.......
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 28-03-2005, 20:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nee, niet weer... Niet zij... Niet met haar... Niet weer dezelfde fout... GEEN GEVOELENS MEER!!!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart topic #25
Nona
487 16-04-2005 00:44
Psychologie Ik voel me kut
Noddy
6 26-01-2005 00:14
Psychologie Heimwee?
JJ13
7 24-01-2005 17:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.