Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2006, 13:18
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-08-2006 @ 14:12 :
De trein rijdt wel rechtsstreeks, maar ik moet eerst hier naar het station en dan daar van het station naar de universiteit. Voordat ik me inschreef wist ik wel dat de reistijd lang was, maar de andere steden waar de studie gegeven wordt zijn nog verder weg... We hebben maar één auto en de auto kost idd geld en parkeren daar vast ook, maar wat voor mij zwaarder weegt is dat ik in slaap val als ik 'lang' auto moet rijden en dat vind ik nogal gevaarlijk.
Inslaap vallen tijdens het rijden euh dan kun je beter maar geen lange afstanden rijden idd En slapen kun je dan maar beter in de trein doen
Ik had eigenlijk wel verwacht dat er in Rotterdam ook wel genoeg studiemogelijkheden zijn. Die zullen er waarschijnlijk ook wel zijn maar dan dus niet de pedagogiek opleiding die jij wilt doen.

Hoeveel dagen per week moet je naar de universiteit?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Advertentie
Oud 22-08-2006, 13:24
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 22-08-2006 @ 14:18 :
Inslaap vallen tijdens het rijden euh dan kun je beter maar geen lange afstanden rijden idd En slapen kun je dan maar beter in de trein doen
Ik had eigenlijk wel verwacht dat er in Rotterdam ook wel genoeg studiemogelijkheden zijn. Die zullen er waarschijnlijk ook wel zijn maar dan dus niet de pedagogiek opleiding die jij wilt doen.

Hoeveel dagen per week moet je naar de universiteit?
Ligt er aan welke studie je wilt doen. HBO pedagogiek heb ik in Rotterdam gedaan, op universitair niveau wordt er niets in die richting aangeboden in Rotterdam (het enige dat er nog een klein beetje bij in de buurt op is psychologie, maar verder is het geneeskunde, economie, enz.). Ik ga onderwijskunde doen en Utrecht en Leiden zijn de dichtstbijzijnde plaatsen waar dat kan.

Als het goed is moet ik twee of drie dagen naar de universiteit voor colleges en werkgroepen ed.
Oud 22-08-2006, 13:29
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-08-2006 @ 14:24 :
Ligt er aan welke studie je wilt doen. HBO pedagogiek heb ik in Rotterdam gedaan, op universitair niveau wordt er niets in die richting aangeboden in Rotterdam (het enige dat er nog een klein beetje bij in de buurt op is psychologie, maar verder is het geneeskunde, economie, enz.). Ik ga onderwijskunde doen en Utrecht en Leiden zijn de dichtstbijzijnde plaatsen waar dat kan.

Als het goed is moet ik twee of drie dagen naar de universiteit voor colleges en werkgroepen ed.
Dat scheelt wel, je hoeft er niet dagelijks heen te klepperen..... Toch blijf ik het vreemd vinden hoor, dat het reizen zolang moet duren Echt

Ik ga er vandoor, mijn moeder oppikken van haar werk
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-08-2006, 13:31
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 22-08-2006 @ 14:29 :
Toch blijf ik het vreemd vinden hoor, dat het reizen zolang moet duren Echt

Ik ga er vandoor, mijn moeder oppikken van haar werk
Ik ook. Maar ik heb alles al nagekeken en CJ (mijn man dus) ook en er zijn niet echt andere opties...ja, met de bus, dan hoef ik maar één keer over te stappen, maar dan doe ik er nog een half uur langer over oid.

Succes.
Oud 22-08-2006, 13:38
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Hoezo gefrustreerd. Bah, ik wil dat mijn nieuwe pc er is en dat ik morgen eigenlijk helemaal niet met mijn zusje hoef te zwemmen want ik vind het eng en ik wil ook maar dat het vrijdag is want dan ga ik eindelijk weg met lieve vriendin. En ondertussen verveel ik me.
Oud 22-08-2006, 13:55
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-08-2006 @ 14:31 :
Ik ook. Maar ik heb alles al nagekeken en CJ (mijn man dus) ook en er zijn niet echt andere opties...ja, met de bus, dan hoef ik maar één keer over te stappen, maar dan doe ik er nog een half uur langer over oid.

ik heb eens nagekeken..als ik geen kamer ga vinden in Amsterdam doe ik er van deur tot deur 2 uur over (enkele reis) met minimaal 2x overstappen. Nog maar even hard m'n best doen op tijd iets te vinden. Ik heb net op een kamer gereageerd via kamernet, maar ik acht de kans dat ik via die site iets vind erg klein. Maarja, ik moét het proberen.

Scriptie ingeleverd. Ik heb 2 tegenpolen van begeleiders/correctoren. Die ene die ik er op het laatst nog heb bijgezocht is zo aardig. Hij was niet op de faculteit toen ik m'n scriptie wilde inleveren (wat ik persoonlijk wilde doen ipv. postvakje) dus ik heb hem thuis gebeld. Nee, hij kwam niet meer naar de faculteit maar z'n vrouw was in de stad en zij zou m'n scriptie dan wel even uit z'n postvakje halen. En dan zou hij me vanavond een mailtje sturen als hij hem had. Zo aardig. En hij snapt ook dat het snel moet worden nagekeken enz.

Die ander heb ik gemaild en vriendelijk maar dringend verzocht of hij het zo snel mogelijk wil nakijken. Situatie een beetje uitgelegd. Ik weet gewoon dat hij er gepikeerd door raakt, maar ik moet het vragen. Het hangt van hem af of ik aan m'n master kan beginnen of niet. (het is ook zijn schuld, minstens voor 75% dat het nu allemaal zo laat is..maarja, daar zit hij niet mee, dat is mijn probleem)

En nu afwachten maar...
Oud 22-08-2006, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 22-08-2006 @ 08:07 :
Om 11.25 mijn beoordeling voor mijn propedeuse. Zometeen naar de trein.... Wil het echt graag halen, maar ben bang. Geen zenuwen maar angst.
Hoe is het gegaan ?
Oud 22-08-2006, 14:02
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Rhea schreef op 22-08-2006 @ 14:55 :
Hoe is het gegaan ?

IK HEB HET GEHAAAALD
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 22-08-2006, 14:03
Verwijderd
Gefliciteerd!!!
Oud 22-08-2006, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 22-08-2006 @ 15:02 :
IK HEB HET GEHAAAALD
Aah wat goed, en ontzettend fijn !!
Gefeliciteerd !
Oud 22-08-2006, 14:17
Verwijderd
Gefeliciflapstaart!
Oud 22-08-2006, 14:57
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 22-08-2006 @ 14:55 :
ik heb eens nagekeken..als ik geen kamer ga vinden in Amsterdam doe ik er van deur tot deur 2 uur over (enkele reis) met minimaal 2x overstappen. Nog maar even hard m'n best doen op tijd iets te vinden. Ik heb net op een kamer gereageerd via kamernet, maar ik acht de kans dat ik via die site iets vind erg klein. Maarja, ik moét het proberen.


Ik ben zó blij met de Schipholboog! Van deur tot deur is het nog geen 35 minuten.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 22-08-2006, 15:01
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 22-08-2006 @ 15:57 :


Ik ben zó blij met de Schipholboog! Van deur tot deur is het nog geen 35 minuten.
Wat is de Schipholboog?
En ik zou dan vanuit Zwolle naar de VU moeten reizen, nog altijd beter dan Groningen, maar dat zou wel betekenen dat ik dan weer bij m'n ouders moet gaan wonen
Oud 22-08-2006, 15:26
Verwijderd
Positief hersenfilmpje, positief hartfilmpje, gaat weer de goede kant uit. Gelukkig.
Oud 22-08-2006, 16:33
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 22-08-2006 @ 14:55 :
Scriptie ingeleverd. Ik heb 2 tegenpolen van begeleiders/correctoren. Die ene die ik er op het laatst nog heb bijgezocht is zo aardig. Hij was niet op de faculteit toen ik m'n scriptie wilde inleveren (wat ik persoonlijk wilde doen ipv. postvakje) dus ik heb hem thuis gebeld. Nee, hij kwam niet meer naar de faculteit maar z'n vrouw was in de stad en zij zou m'n scriptie dan wel even uit z'n postvakje halen. En dan zou hij me vanavond een mailtje sturen als hij hem had. Zo aardig. En hij snapt ook dat het snel moet worden nagekeken enz.

Die ander heb ik gemaild en vriendelijk maar dringend verzocht of hij het zo snel mogelijk wil nakijken. Situatie een beetje uitgelegd. Ik weet gewoon dat hij er gepikeerd door raakt, maar ik moet het vragen. Het hangt van hem af of ik aan m'n master kan beginnen of niet. (het is ook zijn schuld, minstens voor 75% dat het nu allemaal zo laat is..maarja, daar zit hij niet mee, dat is mijn probleem)

En nu afwachten maar...
Ik heb maar 1 begeleider en die is ontzettend aardig maar het schiet niet op
Oud 22-08-2006, 16:35
moon
Avatar van moon
moon is offline
Als ik mijn ogen dicht doe zie ik mezelf weer een kattenbak leeg scheppen . Pff ik kan geen kattenbak en kattenspeelgoed enz. meer zien! Ik heb vandaag echt zo keihard gewerkt en het duurde ook zolang nu ik in mijn eentje moest! pfoeh! Maar het is nog steeds heel leuk en ik wil nu ook eigenlijk niet meer bij de honden, 'k vind het veel te leuk bij de katten! Maar ik ben wel blij dat het 1 keer per week is want anders zou ik wel gek worden.

Morgen de eerste introductiedag. Oei, oei wat ben ik zenuwachtig. Ik ben zo verlegen en weet niet goed wat ik moet zeggen misschien en ook zo onzeker over mezelf. Gelukkig heb ik via het forum iemand leren kennen die een beetje hetzelfde heeft en we gaan ook samen naar de introductie toe. Het is prettig om alvast iemand een beetje te kennen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 22-08-2006, 17:02
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-08-2006, 17:11
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Aragnabite: gefeliciteerd meis!!

OT: Dé brief is gekomen. V5B gaat het worden dit jaar, en ik ben er nog niet over uit of ik daar blij mee moet zijn. Die eikels hebben geen klassenlijst, geen mentorenlijst, helemaal niets opgestuurd. Ik zit gelukkig bij J. en bij nog wat leuk mensen uit m'n oude klas, maar ook L. zit nu bij me in de klas, iets waar ik absolúút geen behoefte aan heb. Ben benieuwd, maar krijg er steeds minder zin in, als ik eraan denk hoe vermoeiend het allemaal gaat worden..

EDIT: Hoor ik net, dat er een meisje dat net eindexamen heeft gedaan op mijn school, van de week overleden is aan kanker en dat vandaag de begravenis was. Dat is de tweede leerling in anderhalf jaar tijd..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*

Laatst gewijzigd op 22-08-2006 om 17:17.
Oud 22-08-2006, 19:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Waarom spaart mijn vader al zijn kleingeld op voor mijn zusje (voor op dr spaarrekening) en niet voor mij? Waarom heeft mijn zusje nu al bijna het dubbele, terwijl ze 6 jaar jonger is? En nee, ze stort niet zelf. Dat is toch niet eerlijk?
Oud 22-08-2006, 19:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
m'n voeten zijn kapot... werken is zwaar. Die mensen zijn behoorlijk dement en het is dus niet alleen lichamelijk zwaar. Er zijn afgelopen week 2 mensen overleden die ik dus van dichtbij heb meegemaakt. Het hoort erbij, tuurlijk, maar ik heb het toch een beetje onderschat. Maar ik ben er bijna, nog 2,5 dag en dan heb ik nog een weekje vrij, waarvan ik 2 dagen training krijg voor m'n nieuwe baantje, maar dat is vast leuk...

net de kamer opnieuw ingericht . Is wel wennen, maar wel leuk. Dinsdag bij Ikea wat leuke spulletjes kopen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-08-2006, 19:56
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 22-08-2006 @ 16:01 :
Wat is de Schipholboog?
En ik zou dan vanuit Zwolle naar de VU moeten reizen, nog altijd beter dan Groningen, maar dat zou wel betekenen dat ik dan weer bij m'n ouders moet gaan wonen
Dat is de nieuwste verbinding van Utrecht (hij komt uit Eindhoven geloof ik) naar Schiphol, die alleen bij Zuid WTC stopt. Alleen zie ik dat dat voor jou geen optie is van de NS omdat je via Amersfoort wordt gestuurd.. Met één keer overstappen vanuit Zwolle is het trouwens 1.16 uur. Nog veel, maar het klinkt al een stuk beter dan 2.17 uur.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 22-08-2006, 20:12
Verwijderd
Mensen kunnen bepaalde zinnen zo verdraaien, heel erg irritant, ben jij zo creatief met taal of ben je gewoon een leugenaar?
Oud 22-08-2006, 20:19
Verwijderd
Misschien hebben we elkaar wel een beetje te vaak gezien de laatste tijd, want je doet een beetje anders. Het komt allemaal goed, het komt allemaal goed! Don't worry.
Oud 22-08-2006, 20:24
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 22-08-2006 @ 20:01 :
Waarom spaart mijn vader al zijn kleingeld op voor mijn zusje (voor op dr spaarrekening) en niet voor mij? Waarom heeft mijn zusje nu al bijna het dubbele, terwijl ze 6 jaar jonger is? En nee, ze stort niet zelf. Dat is toch niet eerlijk?
Hm klinkt niet helemaal fair. Nu worden twee kinderen vaak verschillend behandeld omdat ze simpelweg verschillend zijn, maar dit klinkt vreemd. Heb je het al eens vriendelijk aan je vader gevraagd?


Pfff, mijn haar lijkt veel dunner nu ik de vlechten eruit heb, maar misschien beeld ik me dan in omdat er zo veel uit viel. Er kon natuurlijk ook geen haar tussenuit meer dan een maand lang.
En morgen lekker lunchen met een spelweekvriendinnetje, ze zal wel pissig zijn dat mijn vlechten weg zijn.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 22-08-2006, 21:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
All I wanted to do was collapse in someone's arms and cry today...but there wasn't anyone there to catch me
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-08-2006, 21:14
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 22-08-2006 @ 20:56 :
Met één keer overstappen vanuit Zwolle is het trouwens 1.16 uur. Nog veel, maar het klinkt al een stuk beter dan 2.17 uur.
Ja, maar bedoel ook van deur tot deur. Moet in Zwolle nog naar het station en in A'dam nog naar de VU, maar dat is niet zo ver.
(ik ben trouwens wel gewend om lang in de trein te zitten, lang à la 4/4,5 uur en met vertraging nog langer, maar da's naar m'n vriend eens in de 2 weken gemiddeld, niet voor m'n studie)

OT: 2x op een kamer gereageerd op kamernet, 1 reactie om te komen kijken a.s. donderdag. Dat vind ik best een goed resultaat. (Het was trouwens van dezelfde verhuurder)
Ik haat hospiteren eigenlijk, helemaal nu omdat het een huis is met 8 mensen...maar ja, misschien heb ik mazzel en hoe kom ik anders ooit aan een kamer.
Oud 22-08-2006, 22:45
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Jezus mijn Drenthebegeleider is echt een achterlijke eikel.
Na drie weken nog geen reactie op mijn email, nog maar een emailtje gestuurd en dan krijg ik de opmerking dat twee pagina's toch geen drenthe rapport is en dat hij daarvan een uitdraai in zn postvak wil.
Ik heb toch duidelijk gezegd dat het een gedeelte van een gedeelte van het rapport is en dat ik het opstuurde omdat ik wilde weten of ik wel op de goeie weg zat en of het dus wle zin had om zo door te gaan. Bovendien stonden er nog een aantal vragen in de email waar hij dus helemaal niet op reageert.

En ik ben verdomme al zo ontzettend ongemotiveerd, hier wordt het niet echt beter van

Verdomme.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 22-08-2006, 22:48
aboe
aboe is offline
ik mis de viersprong!
__________________
het veiligste is om te doen waar je bang voor bent
Oud 22-08-2006, 22:58
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 22-08-2006 @ 15:02 :
IK HEB HET GEHAAAALD
well done girl
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-08-2006, 23:08
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 22-08-2006 @ 22:14 :
Ja, maar bedoel ook van deur tot deur. Moet in Zwolle nog naar het station en in A'dam nog naar de VU, maar dat is niet zo ver.
(ik ben trouwens wel gewend om lang in de trein te zitten, lang à la 4/4,5 uur en met vertraging nog langer, maar da's naar m'n vriend eens in de 2 weken gemiddeld, niet voor m'n studie)

OT: 2x op een kamer gereageerd op kamernet, 1 reactie om te komen kijken a.s. donderdag. Dat vind ik best een goed resultaat. (Het was trouwens van dezelfde verhuurder)
Ik haat hospiteren eigenlijk, helemaal nu omdat het een huis is met 8 mensen...maar ja, misschien heb ik mazzel en hoe kom ik anders ooit aan een kamer.
anders kom je bij mij logeren, ik woon 5 min lopen vanaf het station in zwolle

succes met je kamerzoektocht
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-08-2006, 23:15
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Het is even geleden, maar er is dan ook een hoop gebeurd.

De afgelopen dagen heb ik gemerkt hoe belangrijk vrienden zijn in dit soort situaties. Had niet verwacht zoveel aan ze te mogen en kunnen hebben .
Met M. gaat het vooralsnog erg goed allemaal. Saampjes is het erg fijn, al is het nog erg onwennig en nieuw. Hoop dat het allemaal goed gaat lopen, zelfs zij (of júist zij) sleept mij nu door veel dingen heen....

En dan de hoofdmoot: m'n moeder. Natuurlijk nog steeds in het ziekenhuis op de intensive care. Gezien het totaalbeeld gaat het íets beter, al schiet het allemaal nog niet veel op. Ze is nu wel een soortvan bij kennis: ogen open en herkennig, af en toe een pijnvertrekking, maar zeker geen totaal bewustzijn. Soms is dat moeilijker dan de tijd dat ze nog sliep... maargoed, zoals de arts zei: Ze is nog steeds heel erg ziek, al is het ergste inmiddels weg. Maar we mogen ons nog niet rijkrekenen, legionella is een kloteziekte............

en daar moeten we het voorlopig mee doen.....
Oud 22-08-2006, 23:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
nare neigingen slaan toe
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-08-2006, 00:30
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
kwor gek van mensen die alleen naar uiterlijk kijken
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-08-2006, 00:33
Verwijderd
Nou, hier nog iemand die in kamernood zit... Niet zozeer omdat ik dan ver moet reizen, maar omdat ik gewoon werkelijk heeel snel dit huis moet verlaten en eigenlijk allang weg had moeten zijn...
Maar goed, ik eindig steeds op de tweede plaats en krijg dus steeds net niet de kamer. En daar baal ik behoorlijk van! Eerst had ik nog behoorlijke hoop, maar de hoop slinkt en ik begin het steeds minder positief in te zien. Ik vrees dat ik hier nog moet blijven tot het eind van dit jaar en dat wil ik niet! En het is ook niet goed voor me, ik kan het eigenlijk niet! Ik ga eraan onderdoor. Ik kan niet langer alles aanzien, aanzien wat ik met mezelf doe door hier te zijn. Het is tijd dat ik mijn eigen leven begin. Nu maar hopen dat ik snel iets krijg... of anders toch maar een urgentie aanvragen? Tja... over een paar weekjes als ik weer bij de psych ben toch maar weer even overleggen als ik dan nog niets heb.
Oud 23-08-2006, 04:32
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 23-08-2006 @ 01:33 :
Nou, hier nog iemand die in kamernood zit... Niet zozeer omdat ik dan ver moet reizen, maar omdat ik gewoon werkelijk heeel snel dit huis moet verlaten en eigenlijk allang weg had moeten zijn...
Maar goed, ik eindig steeds op de tweede plaats en krijg dus steeds net niet de kamer. En daar baal ik behoorlijk van! Eerst had ik nog behoorlijke hoop, maar de hoop slinkt en ik begin het steeds minder positief in te zien. Ik vrees dat ik hier nog moet blijven tot het eind van dit jaar en dat wil ik niet! En het is ook niet goed voor me, ik kan het eigenlijk niet! Ik ga eraan onderdoor. Ik kan niet langer alles aanzien, aanzien wat ik met mezelf doe door hier te zijn. Het is tijd dat ik mijn eigen leven begin. Nu maar hopen dat ik snel iets krijg... of anders toch maar een urgentie aanvragen? Tja... over een paar weekjes als ik weer bij de psych ben toch maar weer even overleggen als ik dan nog niets heb.
Waarom moet je het huis snel verlaten?
Probeer, hoe moeilijk het ook is, positief te blijven

Ikzelf kom uit een gezin waar het ook niet bepaald lekker liep. Ik ben (enigzins gedwongen) uit huis gegaan op mijn 18e. Opzich niet zo gek, 4 maanden later was ik nogal depressief en moest ik stoppen met mijn studie. Nu, zo'n 8 maanden later, gaat het uitstekend met mij! In september begin ik aan een nieuwe studie, ik ga bij een studentenvereniging, etc... alweer allemaal nieuwe dingen. Ik vind het toch wel een beetje eng, zeker nu het zo dichtbij is
Oud 23-08-2006, 07:55
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Gisteren met vriendje gepraat. Uiteindelijk lag ik om half 2 in bed, opgelucht, verliefderig, moe. Geslapen tot kwart voor vijf en daarna een dikke twee uur wakker gelegen. Niet grappig, als je weet dat je er om half negen weer uit moet...

Vandaag ga ik een paar dagen weg . Ik ben de hele week al aan het compenseren en sporten geweest, omdat ik natuurlijk zo min mogelijk wil laten merken dat het ergens nog niet helemaal goed zit.. aan de andere kant wíl ik ook gewoon eten, maar het lukt niet even smoothly als ik zou willen. We werken eraan, zal ik maar zeggen.

Er gaat zoveel door me heen, zoveel spannende tijden breken aan. Hij voelde zich best rot dat hij me er alsnog alleen voor had laten staan. Maar dat gaat nu veranderen. Vanaf nu hoef ik het niet meer alleen te doen, vanaf nu staat hij naast me .

Vertrouwen & acceptatie, dat zou ik eens wat meer willen hebben. I work on it.

*Knuffelt iedereen die het nodig heeft* Tot over een paar dagen!
Oud 23-08-2006, 08:24
ganja
ganja is offline
ik ben nieuw hier en ik denk ik kom ff op deze topic kijken want ik zit zelf met nogal wat problemen en ik kan er niet echt veel met iemand over praten.dus ik hoopte dat dat hier wel kan
Oud 23-08-2006, 09:53
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
ganja schreef op 23-08-2006 @ 09:24 :
ik ben nieuw hier en ik denk ik kom ff op deze topic kijken want ik zit zelf met nogal wat problemen en ik kan er niet echt veel met iemand over praten.dus ik hoopte dat dat hier wel kan
Welkom ganja

--

Ik heb hoofdpijn. Alweer. En ik heb geen zin meer om alles in doosjes te stoppen
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 23-08-2006, 10:10
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Mo-ti-va-tie. Of is het een gebrek aan concentratie?
Oud 23-08-2006, 10:14
Verwijderd
Whaa ben zo zenuwachtig! Dat gesprek is pas over vier uur, maar ik zit nu al te stressen. Blijf nou eens stil zitten! Tuurlijk komt het goed. Tuurlijk. Het ergste wat kan gebeuren is dat ie je opeet. Ja. Verdomme, ik wil niet!
Oud 23-08-2006, 11:32
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
bleh morgen naar school ken nog heel leuk worden
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-08-2006, 11:41
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Yana schreef op 23-08-2006 @ 08:55 :
*knip*
Veel plezier! Ik hoop dat je het leuk hebt.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-08-2006, 11:59
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Christus. Wat een zooi weer. S. zit nu in Thailand, ze is naar haar geboorteland terug gegaan omdat ze in Nederland mishandelt werd en omdat ze niet meer thuis kon wonen. Ze woont nu bij haar tante in Thailand, maar is daar doodongelukkig. Ze kent de taal niet meer goed genoeg, op school gaat het slecht, ze mist iedereen hier. Dus heeft ze besloten om terug te komen.

Het probleem is alleen: ze heeft een visum dat geldig is tot 2007, maar dat visum heeft haar vader. Ze moet nu een Nederlands paspoort aanvragen, maar of dat gaat lukken? Pff, jezus ik gun het haar zo graag, maar ik weet niet hoe dat allemaal in zijn werk gaat, en of dat wel zomaar kan?.. En kan ook niets goeds vinden op internet,, aahrg frustratie!!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-08-2006, 12:06
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Dankjulliewel allemaal *knuft*

En dan kom je er even achter dat er al een tijd een bekende van je op het forum zit. Slim. Hoop niet dat het je afschrikt meid, want dat is niet de bedoeling *ook voor Ashamed een knuf*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 23-08-2006, 12:32
Redhair
Redhair is offline
Moe, zo moe. Sinds gister is de keelpijn wel weg, maar ik blijf zo moe. Waarom? Gewoon door de koorts, of afkickverschijnselen? Deze vermoeidheid had ik niet in Noorwegen. Heb gek genoeg helemaal geen behoefte aan pep.
Gister was J. weer lief. We belden, we smsten, we msnden, uiteindelijk elkaar vijf minuten gezien. Hij kwam op me af, sloeg zijn armen om me heen, zoende me, keek me aan.
Woow, hij straalde, keek zo verliefd, ik had hem nog nooit zo zien kijken. We konden met moeite elkaar weer loslaten.
Kreeg vannacht, toen hij ging werken, een smsje. Het begon met 'hey lief', dat heeft hij nooit eerder gedaan. Om een uur was hij vrij en belde alweer, hoe het ging.
zijn ex en een oude vriend van hem komen zo bij hem, hij vroeg of ik ook wilde komen. Maar ik ben moe. Echt moe. Ik ga weer slapen denk ik. God, ik slaap de hele dag, de hele nacht, de hele dag, ik kan mijn ogen niet open houden.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 23-08-2006, 13:07
anterx
anterx is offline
Arggg en juist nu word ik ziek
Oud 23-08-2006, 13:07
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
met mij is alles goed he, alleen zo jammer dat de vakantie bijna is afgelopen, na 12 weken ofzo . Ben benieuwd na de nieuwe studie en studiegenoten en introductie week enzo.

@ redhair: veel succes met afkicken, en slaap lekker x. En natuurlijk sterkte aan iedereen die dat kan gebruiken enzoo.
Oud 23-08-2006, 13:35
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Niet snoepen houd ik echt met gemak vol, niet verwacht! Vandaag iets van 15 kilometer gefietst. Gezond bezig zijn voelt lekker . Zin in vrijdag!
Oud 23-08-2006, 13:51
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
shit... mijn tante heeft de tickets geboekt maar we komen terug als mijn vakantie er al twee dagen opzit ik moet nu naar mijn werk bellen om te zeggen dat ik een probleem heb.. Zojuist geprobeerd contact op te nemen met de manager maar die zit in de behandelplan bespreking... Shit, ze heeft me nu wel heel erg voor 't blok gezet...
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 23-08-2006, 13:54
Verwijderd
Ik ben moe.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.