Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2002, 07:49
icegirl.com
Avatar van icegirl.com
icegirl.com is offline
Wat vinden jullie van bruggers??

Ik vind ze echt zwaar irri, ze zijn TE druk, te kinderachtig, ze zijn TE klein, en het zijn er veeel te veel. En er zijn natuurlijk ook van die bruggers die stoer proberen te zijn...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2002, 08:07
Joshua
Joshua is offline
Citaat:
icegirl.com schreef:
Wat vinden jullie van bruggers??

Ik vind ze echt zwaar irri, ze zijn TE druk, te kinderachtig, ze zijn TE klein, en het zijn er veeel te veel. En er zijn natuurlijk ook van die bruggers die stoer proberen te zijn...
ik heb zo'n vermoeden dat jij zo'n brugger was die stoer probeerde te zijn...
__________________
No pleasure is temporary, for the impression that it leaves behind, remains.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 08:18
icegirl.com
Avatar van icegirl.com
icegirl.com is offline
Citaat:
Joshua schreef:
ik heb zo'n vermoeden dat jij zo'n brugger was die stoer probeerde te zijn...
Dus NIET
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 08:32
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Mja ach kwas dr zelf ook 1 dus ja ach....
Maar ut is wel vervelend als je 'n deur open doet en je em dan keihard tegen je neus terug krijgt.. of je word getekkeld in 'n smalle gang waar al die brugers dan op de grond zitten aan weerszijde van de kant en je je dan door de voeten van bruggers moet manouvreren (??).. naja ach.. en verder.. tassen open doen van andere enzo.. broodblik eruit jatten.. maar tis denk 'n fase waar je door heen moet ofzo?
Maar dr zijn ook altijd lieve bruggers.. van die enorm kleine.. dat je denkt: ahh.. wat leuk
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 08:44
Joshua
Joshua is offline
Citaat:
icegirl.com schreef:
Dus NIET
ga dan ff nadenken.... jij bent zelf ook een brugger geweest en dus ook zwaar irritant... het zijn allemaal fases boeiend, negeer ze gewoon...
__________________
No pleasure is temporary, for the impression that it leaves behind, remains.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 08:55
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Sinds mijn geboorte ben ik een gerespecteerd persoon
__________________
Gebanned
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 09:16
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Mijn zusje is nu een brugger en ze is nog irritanter dan ze al was. Maar ik was als brugger gewoon heel lief enzo.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 09:19
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ben het zelf ook geweest en weet nog goed hoe ik toen was en hoe ik deed, niet anders dan de bruggers nu
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 09:56
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
---> School & Studie
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 10:04
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
icegirl.com schreef:
Wat vinden jullie van bruggers??
Ach, ik vind ze wel grappig. Zijn altijd vrij aandoenlijk die kleine jochies met zo'n mega-grote tas. Ik vind het altijd zo raar dat mensen zeggen dat brugger irritant zijn enzo...waarom zijn ze dan irritant? En waarom zijn ze ineens niet meer irritant als ze in de 2de zitten?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 10:18
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ze zijn lieffff

En dan komen dr allemaal vriendjes naar je toe of je hun vriendje een kusje wil geven etc

Lieeffff
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 10:59
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:
Ach, ik vind ze wel grappig. Zijn altijd vrij aandoenlijk die kleine jochies met zo'n mega-grote tas. Ik vind het altijd zo raar dat mensen zeggen dat brugger irritant zijn enzo...waarom zijn ze dan irritant? En waarom zijn ze ineens niet meer irritant als ze in de 2de zitten?
Ieder z'n meug, maar ze maken over het algemeen belachelijk veel lawaai, en dat vinden veel mensen (waaronder ik) irritant. Maar ja, dit jaar ben ík de "brugger"!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 12:00
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
idd irritant ,ik was niet zo
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 12:31
icegirl.com
Avatar van icegirl.com
icegirl.com is offline
En dan gaan ze nog rennen ook!! Om niet te laat te komen.
5 Minuten voordat de (1e!!) bel gaat staan ze al klaar om te gaan! Ze zijn echt gestoord. Bang dat ze te laat komen ofzo??
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 13:25
Verwijderd
Citaat:
icegirl.com schreef:
En dan gaan ze nog rennen ook!! Om niet te laat te komen.
5 Minuten voordat de (1e!!) bel gaat staan ze al klaar om te gaan! Ze zijn echt gestoord. Bang dat ze te laat komen ofzo??
Ach joh, stel je niet zo aan zeg, laat ze wennen joh.. Jij bent er ook een geweest, mensen hebben zich ook aan jou lopen ergeren... Hou gewoon je mond!!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 13:38
Verwijderd
iedereen is brugger geweest...........
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 15:30
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Wij hebben twee gebouwen, op het ene gebouw de 1e, 2e en vmbo, en op het andere de 3H, 3V en de tweede fase, dus ik zie niet zo veel bruggers. Maar als ze zo af en toe eens naar ons gebouw komen vinnik ze alleen heeeel lief. De meeste zijn kleiner dan ik, en dan hebben ze een zo groot mogelijke rugzak, waar ze zo veel mogelijk boeken in hebben gestopt.
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 16:19
Popputjuh
Popputjuh is offline
Nou ja, vorig jaar deed ik ook zo irri, dus kan
nu niet zoveel kritiek geven
Zijn soms wel irritant, staan uren voor het roosterbord, om te kijken of er iets uitvalt (staat er een lokaalwijziging, YEAH!HET VALT UIT! )
Maar ja, t valt wel mee
__________________
~woeiii~ Ik heb een toe-hoe-ter op mijn waterscoe-hoe-ter, en daarmee toe-hoe-ter ik naar jou! *ik ben een spaghettiboon :P*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-10-2002, 16:28
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Bruggers zijn erg dom en ze moeten nog veel leren. Ik schaam me ervoor dat ik ooit een brugger ben geweest, en dat ik me toen zo dom gedragen heb.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Kat schreef:
Wij hebben twee gebouwen, op het ene gebouw de 1e, 2e en vmbo, en op het andere de 3H, 3V en de tweede fase, dus ik zie niet zo veel bruggers. Maar als ze zo af en toe eens naar ons gebouw komen vinnik ze alleen heeeel lief. De meeste zijn kleiner dan ik, en dan hebben ze een zo groot mogelijke rugzak, waar ze zo veel mogelijk boeken in hebben gestopt.
ja idd, soms lopen ze rond op ons gebouw, en das echt schattig, van die lopende tassen met een pieper ervoor...
maar ze kunnen ook erg irritant zijn, als ze met de hele klas (op de een of andere manier lopen ze altijd met de hele klas, en niet in groepjes) maar dan lopen ze dus met de hele klas door de gang, kan d'r niemand meer langs... das wel irritant... Maarja...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:16
mar87
mar87 is offline
'k vind ze maar nix, nouaj sommigen zjin nog wel normaal, maar bij ons op school hebben we 2 pauzes, (1,2e klas + 4,5,6 Havo/Vwo en een pauze voor de rest) en dan moet je na de pauzes de trappen op en die bruggers lopen mekaar altijd aan te duwen, en dan rollen d'r weer een paar op de grond, en dan duurt 't nóg langer voor je 'ns op de 4e verdieping ofzo bent omdat die lui zo kinderachtig doen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:19
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Hm ja niet alleen bruggers zijn kinderachtig, de meeste 4e klassers zijn ook nog kinderachtig.. Ik was met een vriend van me herrineringen aan het ophalen over een vorige school.. een keer dat een leraar me letterlijk aan me shirt met stoel en tafel en al naar buiten trok en ik over de rooie ging.. En er lagen meteen een paar meiden die het overhoorden in een deuk.. ik zo: "wat is er zo grappig?" "hij TROK.. hahah ihihihih hahaha"

Grow up.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:20
Verwijderd
Mweheheh, nu zijn ze superirritant ja, toen ik zelf smurf was vond ik dat nog wel meevallen.

Grm, wij fietsen dus altijd naar school (een uur fietsen) en als je dan achter smurfen fietst... Ik heb ik weet niet hoe vaak op de rem moeten vliegen om niet te verongelukken *schopt smurf*

Ook bij de kluisjes is het volgepropt met smurfen die niet bij hun kluisjes kunnen (wrede congierges, heheheh), in de gang lopen ze voor je voeten en wáárom moeten ze altijd vijf minuten van te voren al uit de kantine naar de volgende les? Dat deden wij zelfs niet toen we smurf waren!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:21
Verwijderd
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:
Hm ja niet alleen bruggers zijn kinderachtig, de meeste 4e klassers zijn ook nog kinderachtig.. Ik was met een vriend van me herrineringen aan het ophalen over een vorige school.. een keer dat een leraar me letterlijk aan me shirt met stoel en tafel en al naar buiten trok en ik over de rooie ging.. En er lagen meteen een paar meiden die het overhoorden in een deuk.. ik zo: "wat is er zo grappig?" "hij TROK.. hahah ihihihih hahaha"

Grow up.
Wheheheh dat is gewoon een speciaal type mensen

*heeft zelf ook nogal vaak humor om dat soort opmerkingen en is ook al bijna achttien en een zesdeklasser*
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:
idd irritant ,ik was niet zo
Jij bént nog een smurf, in een jaar raak je dat nog niet kwijt hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2002, 19:45
Verwijderd
Dit jaar zijn er bij ons op school wel extreem veel bruggers bijgekomen. Ongeveer 20 klassen, en dan met zo'n 25 tot 30 per klas...
en dat op een school met normaal zo'n 2000 leerlingen
En ze zijn idd dit jaar ook erg irritant, erg kinderachtig en erg klein.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 19:46
m.
m. is offline
zo'n gast die ik ken stak toen smurfwijf langskwam rennen zijn poot uit. die brugger teerde meter of 1 verder weer op de grond.. krabbelde op en liep verder hahaha

ik schold in de brugklas eens 4de klassers uit toen werd ik in de gangen gebeukt

uh

maar ze lijken elk jaar weer korter en steeds meer dragen sleutels om hun nek >_<
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 20:08
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Citaat:
LiquidLans schreef:

maar ze lijken elk jaar weer korter en steeds meer dragen sleutels om hun nek >_<
Klopt, ik (en de rest van mijn klas) was (waren) in de 1e echt wel wat groter dan die blagen van nu.
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 21:06
Pink panter
Avatar van Pink panter
Pink panter is offline
ach je bent er zelf ook 1 geweest he..
__________________
ralph l.a.u.r.e.n
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 21:46
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb ze nooit irritant gevonden. Eigenlijk vond ik het niet eens boeiend, iedereen is brugger geweest. Wat wel irritant was/is, zijn sommige tweede klassers die zo lullig tegen brugklassers doen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 22:36
utopian me
utopian me is offline
ach, bruggers zijn wel lief , toen ik vorig jaar nog op m'n school zat waren er een aantal bruggertjes die begonnen te fluisteren dat ik een of ander zusje van iemand was toen ik langs kwam en zeiden toen altijd heel enthousiast heey tegen mij enzo , achneeuh nooit zo'n last van gehad eigenlijk (oke, nu zaten ze ook meestal in ons aparte bruggebouw, misschien dat het daarom ook niet speciaal de bruggers waren die in de weg liepen)
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 06:47
angel4
Avatar van angel4
angel4 is offline
Citaat:
icegirl.com schreef:
En dan gaan ze nog rennen ook!! Om niet te laat te komen.
5 Minuten voordat de (1e!!) bel gaat staan ze al klaar om te gaan! Ze zijn echt gestoord. Bang dat ze te laat komen ofzo??

dat doen ze bij mij ook komt er op eens een klas van 26
kinder op je af rennen

verder heb ik niet zo last van ze het leukste is nog als je voor
een automaat staat met snoep dat de mensen met de langste armen die achter aan staan zo over de bruggertjes hun geld in de automaat gooien en voor dringen bij de broodjes
want daar durven ze toch niks van te zeggen
__________________
free tibet
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 13:41
Verwijderd
ik voel me nu net weer een brugger

En het waren wel altijd de enigen bij wie ik kans had eroverheen te kunnen kijken
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 13:43
C5C5C
C5C5C is offline
ze zijn druk want ze rennen door de school heen en lopen te duwen op de trap omdat ze als eerste bij het lokaal willen zijn
__________________
www.myforumclub.tk
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 18:04
MacArt
Avatar van MacArt
MacArt is offline
IK vind bruggers cool!
ze zijn stuk voor stuk beter dan ongeveer 70% m'n klas genoten, dat zijn nml allemaal hufters. Die bruggers zijn nog echt kindjes, of igg nog een soort schattig

maar mischien is da took wel omdat ik er igg een aantal echt ken en zij mij allemaal kennen, was nml begleider op hun kampje paar weken terug

Ik moet wel zeggen dat ze verwonderlijk veel energie kunnen op brengen, zlefs al heel vroeg in de ochtend als ik nog in coma tegen de koffie automaat hang..
__________________
With all our common consciousness and all our energy, let's feel the sound of the sun and dance!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 20:03
Janicha
Janicha is offline
kvind ze soms wel schattig, behalve mn zusje dan
__________________
I love my Friends!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-10-2002, 20:21
Verwijderd
Bruggen zijn juist koel juh! (Hmm... bij nader inzien toch niet eigenlijk... )
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 20:41
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
ja bruggers zijn schattig maar de meeste niet natuurlijk, vooral de meisjes niet maar dat is dan misschien, omdat die groter zijn..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 20:58
Angeles
Angeles is offline
Ik heb me er nog nooit een seconde druk om gemaakt. Mensen die over brugklassers zeuren willen mij altijd een beetje té graag laten zien hoe groot ze al zijn. Datzelfde geldt later weer voor mensen die zeuren over eerstejaars (wat de meesten van jullie nog gaan meemaken ).
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 10:07
Mabo
Avatar van Mabo
Mabo is offline
Citaat:
icegirl.com schreef:
[B]Wat vinden jullie van bruggers??

ze zijn TE klein, en het zijn er veeel te veel.
En ze lijken wel steeds kleiner te worden... net tuinkabouters die in het bos de kabouterdans opvoeren... Maar het is ook zwaar niet om als uk mee te tellen in de grote mensen wereld...
__________________
"Een kans Een ziel Een hart om te vergeven Om door te kunnen gaan Een doel Een liefde Een reden om te leven De wereld te verslaan" [Ferry van Leeuwen]
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 11:16
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
Citaat:
icegirl.com schreef:
Wat vinden jullie van bruggers??
Als ze maar niet aan me komen, vind ik alles best. 'Vroeger' keek ik tegen die grote jongens van de bovenbouw op, nu moeten ze ,maar tegn mij op kijken. Dat geeft me een kick
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 14:37
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
haha ik kijk altijd na de grote van hun tas in verhouding met hun eigen lengte das altijd komisch om te sjien... ik moet vaak om ze lachen.. maar tis nie uitlachen gewoon ik vind ut schattig en bedenk me altidj van sjeees so was ik 4 jaar trug dus oowk..
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 16:53
Q3
Avatar van Q3
Q3 is offline
Ik zie die bruggers bij ons op school gelukkig niet zo vaak, ja af en toe zie ik ze richting de kantine rennen ;\
Maar het is een fase waar ze ook eventjes doorheen moeten dus tja kan er ook niet echt wakker van liggen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 17:13
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
k vind ze wel schattig, die tassen met beentjes eronder ^^ en ze doen je denken aan de tijd dat je zelf ook nog zo was nog zo lief, onschuldig en huiswerk makend..
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 09:59
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
tsja, ik zit nu in de 2de en k ga me daar echt nie druk om maken, iedereen is wup geweest, dusse..... al loopt er wel zo'n eerste klassertje rond echt zo'n madurodam poppie..ech lief en dan zo'n groete tas, hij is denk ik zo'n 1.30 groot. Maja, al is het wel lollig als ze eerst in van die joepie-basisschool-kleren komen en nu opeens leuke kleren dragen, maja.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 19:37
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
de bruggers zijn wel grappig, hoe ze ver voor tijd de aula uit rennen. het minder grappige is, is dat mijn vrienden het leuk vinden om te zeggen, kijk daar eens, die is zelfs kleiner dan jij!
__________________
wie zwijgt stemt toe
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 10:06
the tourist
the tourist is offline
Ik vind ze wel lief, ze zijn vaak zo klein met een supergrote tas... Alleen dit jaar zijn er nogal veel bij mij op school (450 van de 1700), dat is soms een beetje irri bij de trappen. Maar ach, ik zit er niet zo mee eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 10:33
Verwijderd
Citaat:
kleinmeisje schreef:
de bruggers zijn wel grappig, hoe ze ver voor tijd de aula uit rennen. het minder grappige is, is dat mijn vrienden het leuk vinden om te zeggen, kijk daar eens, die is zelfs kleiner dan jij!
dat zegt kat altijd zelf... hee, kijk die is kleiner als mij
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 11:26
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:
dat zegt kat altijd zelf... hee, kijk die is kleiner als mij
Dan mij....
ik ben nie zo goed in nederlands, maar dat weet ik nog wel hoor!!!
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Kat schreef:
Dan mij....
ik ben nie zo goed in nederlands, maar dat weet ik nog wel hoor!!!
tja... die fout maak ik nou altijd...
op het pw samenvatten ook... trekt die ***** er nog een halve punt voor af ook...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Bruggers
Tjeerd
28 05-10-2011 15:06
Wegwijzen & Voorstellen Bruggertje
superelsiee
1 14-03-2011 23:29
De Kantine Gesprekken die je opving in de metro, of ergens anders.
Uice
500 30-03-2008 12:35
Algemene schoolzaken Grote Bek
blackcamel
66 16-10-2003 16:44
Algemene schoolzaken hoe was jou eerste schooldag/schooljaar??
*SatansGirl*
45 29-08-2003 19:15
Algemene schoolzaken bruggers....
Verwijderd
8 27-11-2001 12:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.