Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2008, 01:51
Verwijderd
Vrouwen die opscheppen over wie het nerderigst is. Het moet niet veel gekker worden!
Advertentie
Oud 18-06-2008, 01:52
Verwijderd
alsof nerderig zijn een mannenrecht is
Oud 18-06-2008, 01:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
nerderige vrouwen zijn juist het heetst!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 18-06-2008, 01:54
Verwijderd
Citaat:
alsof nerderig zijn een mannenrecht is
Ja.
Oud 18-06-2008, 01:54
Verwijderd
bullshit
Oud 18-06-2008, 01:55
Verwijderd
Citaat:
bullshit
Oud 18-06-2008, 01:55
Verwijderd
Citaat:
bullshit
Oud 18-06-2008, 01:57
Verwijderd
he fijn
Oud 18-06-2008, 01:57
Verwijderd
zijn we het toch allemaal eens
Oud 18-06-2008, 01:58
Verwijderd
ik ga zo maar eens een slaapverwekkend boek lezen, vandaag moet ik 40 kilometer fietsen
Oud 18-06-2008, 01:58
Verwijderd
wat een eind.
Oud 18-06-2008, 01:59
Verwijderd
yuh maar anders moet ik in de spits al naar huis en dat wil ik natuurlijk niet
Oud 18-06-2008, 01:59
Verwijderd
Een steenworp!
Oud 18-06-2008, 01:59
Verwijderd
anyways, ik ga maar, cheers mensen!
Oud 18-06-2008, 01:59
Verwijderd
Citaat:
Een steenworp!
kan je flink werpen dan
Oud 18-06-2008, 02:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik pwn jullie qua nerdheid.

Ik heb m'n naam leren schrijven/typen op een commodore 128, toen ik 3 was.
Ik heb alleen consoles van voor 1994.
Ik heb supermario geluidjes op m'n telefoon.
Ik knor soms als ik lach.
Ik heb dit t-shirt

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-06-2008, 02:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
weltrusten menschen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-06-2008, 02:00
Verwijderd
Citaat:
yuh maar anders moet ik in de spits al naar huis en dat wil ik natuurlijk niet
oh je doet het vanwege dus busstakingen, dat vergeet ik af en toe omdat hier alles gewoon rijdt.
Citaat:
anyways, ik ga maar, cheers mensen!
doei!
Oud 18-06-2008, 02:01
Verwijderd
Citaat:
Ik pwn jullie qua nerdheid.

Ik heb m'n naam leren schrijven/typen op een commodore 128, toen ik 3 was.
Ik heb alleen consoles van voor 1994.
Ik heb supermario geluidjes op m'n telefoon.
Ik knor soms als ik lach.
Ik heb dit t-shirt

[afbeelding]

maar kijk je wel genoeg doctor who?
Oud 18-06-2008, 02:02
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik ga ook slapen onder het genot van Killswitch Engage. Slaap lekker allemaal!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 18-06-2008, 02:02
Verwijderd
Citaat:
nohhhh deze is uit 1988
Ahaha ik weet niet uit welke tijd ze 5 1/4 flopjes hadden, maar vast niet veel eerder. Jij wint Waar heb je het stuk gaafheid vandaan en doet 'ie het nog?

Citaat:


Wat dan allemaal?
Eehhh. Forum, gmail, tweakers, een aantal webcomics, livejournal friendslist, livejournalpost die al 3 dagen openstaat en waarvan ik nog niet weet of ik 'm ga posten, d.nl, last.fm, een aantal interessante wikipedia-artikeltjes, een gave tekening van Manon, blackboard, imageshack voor als ik snel iets moet uploaden, van Dale, 9292ov.nl, tabjes met google en google images zodat ik altijd snel iets op kan zoeken, een paar gave youtubefilmpjes waaronder een aantal voice-tutorials voor After Effects, een aantal foto's, site van de expositie waar ik vrijdag heen was, site van Arrow Rock, site met foto's van Arrow Rock, een aantal artikelen van nu.nl, een aantal artikelen van fok!, weeronline, collegerooster, een aantal boeiende livejournalposts van andere mensen, een stuk of vijf foto's van Bjork want daar zocht ik net op en verder weet ik het niet.
Oud 18-06-2008, 02:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Tnx maarten
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 18-06-2008, 02:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
maar kijk je wel genoeg doctor who?
Nee, maar ik ken wel een liedje over Dr. Who in het Frans.

C'est lui, dans la nuit... Dr. Qui.
Avec les Daleks...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-06-2008, 02:03
Verwijderd
Ik ga ook maar slapen want ik moet om 11.10 de deur uit.
slaap lekker! x
Oud 18-06-2008, 02:03
Verwijderd
Citaat:
Ahaha ik weet niet uit welke tijd ze 5 1/4 flopjes hadden, maar vast niet veel eerder. Jij wint Waar heb je het stuk gaafheid vandaan en doet 'ie het nog?

Eehhh. Forum, gmail, tweakers, een aantal webcomics, livejournal friendslist, livejournalpost die al 3 dagen openstaat en waarvan ik nog niet weet of ik 'm ga posten, d.nl, last.fm, een aantal interessante wikipedia-artikeltjes, een gave tekening van Manon, blackboard, imageshack voor als ik snel iets moet uploaden, van Dale, 9292ov.nl, tabjes met google en google images zodat ik altijd snel iets op kan zoeken, een paar gave youtubefilmpjes waaronder een aantal voice-tutorials voor After Effects, een aantal foto's, site van de expositie waar ik vrijdag heen was, site van Arrow Rock, site met foto's van Arrow Rock, een aantal artikelen van nu.nl, een aantal artikelen van fok!, weeronline, collegerooster, een aantal boeiende livejournalposts van andere mensen, een stuk of vijf foto's van Bjork want daar zocht ik net op en verder weet ik het niet.
ik las mijn naam, welke tekening en waarom?

en uuh, ik heb hem al vanaf toen ik nog heel klein was en we op vakantie gingen naar griekenland en als ik er een nieuwe bats in doe moet hij het vast doen!
Oud 18-06-2008, 02:04
Verwijderd
Het loopt leeg.
Oud 18-06-2008, 02:04
Verwijderd
Als een puist die opengekrabd wordt.
Oud 18-06-2008, 02:04
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ahaha ik weet niet uit welke tijd ze 5 1/4 flopjes hadden, maar vast niet veel eerder. Jij wint Waar heb je het stuk gaafheid vandaan en doet 'ie het nog?

Eehhh. Forum, gmail, tweakers, een aantal webcomics, livejournal friendslist, livejournalpost die al 3 dagen openstaat en waarvan ik nog niet weet of ik 'm ga posten, d.nl, last.fm, een aantal interessante wikipedia-artikeltjes, een gave tekening van Manon, blackboard, imageshack voor als ik snel iets moet uploaden, van Dale, 9292ov.nl, tabjes met google en google images zodat ik altijd snel iets op kan zoeken, een paar gave youtubefilmpjes waaronder een aantal voice-tutorials voor After Effects, een aantal foto's, site van de expositie waar ik vrijdag heen was, site van Arrow Rock, site met foto's van Arrow Rock, een aantal artikelen van nu.nl, een aantal artikelen van fok!, weeronline, collegerooster, een aantal boeiende livejournalposts van andere mensen, een stuk of vijf foto's van Bjork want daar zocht ik net op en verder weet ik het niet.
omfg :')

maar veel dingen kun je toch wel opslaan als bookmark? en je kunt ook handige knopjes maken enzo dat je in 1 klik op een site zit.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 18-06-2008, 02:05
Verwijderd
Citaat:
Als een puist die opengekrabd wordt.
fascinerende littekenliteratuur
Oud 18-06-2008, 02:06
Verwijderd
Citaat:
ik las mijn naam, welke tekening en waarom?

en uuh, ik heb hem al vanaf toen ik nog heel klein was en we op vakantie gingen naar griekenland en als ik er een nieuwe bats in doe moet hij het vast doen!
Bats

En het is deze, ik heb 'm openstaan sinds je 'm voor het eerst had gepost, omdat ik 'm gaaf vind. En ik ben slecht in het sluiten van tabs die iets leuks bevatten.
Oud 18-06-2008, 02:06
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar ik ken wel een liedje over Dr. Who in het Frans.

C'est lui, dans la nuit... Dr. Qui.
Avec les Daleks...

ja maar toch
Oud 18-06-2008, 02:07
Verwijderd
Citaat:
Bats

En het is deze, ik heb 'm openstaan sinds je 'm voor het eerst had gepost, omdat ik 'm gaaf vind. En ik ben slecht in het sluiten van tabs die iets leuks bevatten.
oh, de illustratie van de vanish moord, oké

anywayz, welterusten kantine volk
Oud 18-06-2008, 02:07
Verwijderd
La momie qui fait l'amour tous les jours
Oud 18-06-2008, 02:08
Verwijderd
ik ook van jou kazet
Oud 18-06-2008, 02:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Bats

En het is deze, ik heb 'm openstaan sinds je 'm voor het eerst had gepost, omdat ik 'm gaaf vind. En ik ben slecht in het sluiten van tabs die iets leuks bevatten.
Ik heb er meestal ook wel veel open staan, maar op een gegeven moment ga ik toch echt rigoreus sluiten hoor :')
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 18-06-2008, 02:08
Verwijderd
Citaat:
omfg :')

maar veel dingen kun je toch wel opslaan als bookmark? en je kunt ook handige knopjes maken enzo dat je in 1 klik op een site zit.
Ik heb al teveel van die knopjes en ook teveel bookmarks. Maar bookmarks zijn sowieso een hekel verhaal bij mij, want ik heb een nieuwe pc maar ben vergeten m'n bookmarks over te zetten. Dus ik moet nu even de oude harde schijf in deze pc bouwen en voordat ik dat doe moet ik uitzoeken of het niet uitmaakt dat ik dan in principe 2x Windows in één systeem heb eeehhh. Dus mijn bookmarks zijn nu allemaal ongeorganiseerd en het zijn er alweer veel te veel. Ik mis m'n mapje voor interessante wikipedia-artikelen
Oud 18-06-2008, 02:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er meestal ook wel veel open staan, maar op een gegeven moment ga ik toch echt rigoreus sluiten hoor :')
Ja, dat kan ik dus niet. Ik kan het alleen als ik op een gegeven moment vergeten ben wat ik allemaal open heb staan en dan zonder te kijken in één keer alle tabs sluit door heel firefox te sluiten, zeg maar.

Ik heb trouwens ook heel vaak photoshop op standby staan, voor als ik snel iets wil photoshoppen als reactie op iemand of voor als ik opeens een gaaf idee heb en dat losjes wil schetsen.
Oud 18-06-2008, 02:24
Verwijderd
Oh en mijn vader gaf me vandaag opeens zijn Zippo cadeau aww <3 Nu ben ik daar truukjes mee aan het oefenen. Straks kan ik vast dit allemaal:

Oud 18-06-2008, 03:28
Verwijderd
Héé! Goedemorgen, .
Oud 18-06-2008, 03:42
Verwijderd
fuuuuuu
Oud 18-06-2008, 03:49
Verwijderd
Lekker werken? .
Oud 18-06-2008, 03:53
Verwijderd
Nou, ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga lekker naar bed. De mazzel.
Oud 18-06-2008, 08:15
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
fuuuuuu
qft

Citaat:
Ik heb al teveel van die knopjes en ook teveel bookmarks. Maar bookmarks zijn sowieso een hekel verhaal bij mij, want ik heb een nieuwe pc maar ben vergeten m'n bookmarks over te zetten. Dus ik moet nu even de oude harde schijf in deze pc bouwen en voordat ik dat doe moet ik uitzoeken of het niet uitmaakt dat ik dan in principe 2x Windows in één systeem heb eeehhh. Dus mijn bookmarks zijn nu allemaal ongeorganiseerd en het zijn er alweer veel te veel. Ik mis m'n mapje voor interessante wikipedia-artikelen
Dat maakt niet uit. In je bios staat de startup informatie van die windows toch niet. En verder kun je prima een paar windows installs op 1 pc hebben staan.

Maar sluit je echt nooit je firefox dan? Ik heb ingesteld dat firefox onthoudt wat er open staat als ik 'm sluit, zodat ie alle tabjes weer restored als ik hem opnieuw open. <3
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 18-06-2008, 08:45
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik kan echt niet tegen veel tabbladen open hebben Als ik het allemaal wil onthouden dan maak ik van al m'n tabbladen een map. En sowieso heb ik sites als google, nu.nl, wikipedia, knmi op m'n bookmark-balk staan zodat ik daar altijd snel bij kan
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 18-06-2008, 08:47
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Hehe, zometeen heb ik herkansing MO. Omdat ik het zo graag wou. Nou, ik heb er geen flikker voor gedaan.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 18-06-2008, 08:51
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Eigenlijk moeten we ook maar eens een dronken DK-meet organiseren!
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 18-06-2008, 09:03
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Hehe, zometeen heb ik herkansing MO. Omdat ik het zo graag wou. Nou, ik heb er geen flikker voor gedaan.
Daar is het een herkansing voor,t och?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 18-06-2008, 09:04
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Juh. Ik wou een zes. Maar ik heb mijn boek niet open gedaan.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 18-06-2008, 09:05
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dronken zijn is voor n44bs die niet weten waar hun grenzen liggen.

En succes, wie weet scoor je zomaar hoger.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 18-06-2008, 09:06
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dankjewel. Ik zie het wel!
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04
De Kantine Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258
TopDrop
500 28-06-2008 19:33
De Kantine Saai Sacrifice #253
Verwijderd
501 24-06-2008 21:18
De Kantine Ready to Saai #252
Verwijderd
500 24-06-2008 10:58
De Kantine Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251
Verwijderd
500 23-06-2008 12:45
De Kantine So they saai #248
Neko*
500 20-06-2008 16:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.