Oud 07-07-2008, 02:23
Verwijderd
Oke, ik geef het op. Zelfs de support-cd die bij het moederbord kwam heeft geen drivers voor de onboard videokaart.
Advertentie
Oud 07-07-2008, 02:54
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Nog even posten voor ik slapen ga
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-07-2008, 02:55
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Oh, en reminder voor mezelf, morgen even m'n avater veranderen. Want deze is wel een beetje oldkslkool, maar toch lelijk
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 07-07-2008, 02:58
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oke, ik geef het op. Zelfs de support-cd die bij het moederbord kwam heeft geen drivers voor de onboard videokaart.
Dat is wel wtf
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 02:59
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Weet je wel zo zeker dat er een onboard kaartje op zit? Is het niet gewoon alleen een vga aansluiting ofzo? Als dat uberhaupt kan..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 03:15
Verwijderd
Citaat:
Weet je wel zo zeker dat er een onboard kaartje op zit? Is het niet gewoon alleen een vga aansluiting ofzo? Als dat uberhaupt kan..
Nee, er zit wel sowieso een onboard kaartje op, vermoedelijk een nVidia 6100.

De grote grap is dat ik de oude videokaart er nu ook niet meer goed in gebouwd krijg, want mijn kast is een oude rammelbak en dat paneeltje waar je dingen in moet schroeven is kapot. (O.a. omdat het ooit uit frustratie is bewerkt met een hamer ofzo. Niet door mij, overigens, maar door de jongen die me deze kast een paar maanden terug gaf ter vervanging van mijn Dell-kastje.) Die kaart zat dus ook soort-van vastgeklemd met een spijker, alleen krijg ik het nu niet meer voor elkaar om het geheel zo te klemmen als het eerst zat. Ik heb zelfs geprobeerd om die spijker op z'n plaats te houden met plakband, maar het mocht niet baten. Hoewel ik misschien ergens zo'n hendeltje ben vergeten over te halen en dat de videokaart er dáárom de hele tijd uit donderde, maar ik weet het niet zeker en ik heb geen zin om wéér te prutsen want daar ben ik al drie uur mee bezig en da's genoeg.

Dus nu ga ik maar vandaag of morgen een nieuwe kast + nieuwe grafische kaart kopen. En tot die tijd is het bikkelen met een trage responstijd en een resolutie van 800x600 en brakke kleuren. Maar nouja, dan kan ik het straks ten minste hard waarderen als ik Crysis op high zit te spelen
Oud 07-07-2008, 03:17
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Tsja. Als je toch nieuwe meuk gaat kopen, dan hoef je ook niet echt heel veel moeite meer te doen enzo
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 03:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
((6*22+14)*45)/60 = 109,5 uur aan ER dat ik in de afgelopen weken heb gekeken :')
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 03:23
Verwijderd
Citaat:
((6*22+14)*45)/60 = 109,5 uur aan ER dat ik in de afgelopen weken heb gekeken :')


Citaat:
Tsja. Als je toch nieuwe meuk gaat kopen, dan hoef je ook niet echt heel veel moeite meer te doen enzo
Precies. Ik wilde het eigenlijk eventueel nog uitstellen tot begin augustus oid, maar goed, ik roep al máánden dat ik een nieuwe kast/graka wil dus nu moet het er maar van komen ook.

Ik denk dat ik deze videokaart doe, vind je vast boeiend om te weten
Oud 07-07-2008, 03:27
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ahahahaha De snelheid van die kaart alleen al is net zo snel als de processor in mijn pentium3, en heeft 4x zoveel werkgeheugen

Hahaha, ik vraag me af of je windows op alleen je videokaart zou kunnen draaien :')
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 03:39
Verwijderd
Ja, lief is 'ie he

En hier gaat hij misschien in wonen, behalve dat ik 90,- eigenlijk veel te duur vind voor een kast. Maar er zit wel een voeding van 430 watt in en als ik die los moet kopen dan is dat óók duur. Bovendien is het vakantie, dus hoef ik de komende maanden geen collegegeld te betalen. HMM.

Je hebt minder dan 512 RAM in je pc? Het is dat je een laptop hebt, anders was het wel zo van omg. En of je er Windows op kan draaien.. Praktisch gezien niet, uiteraard, want dan heb je geen cpu/mobo/harde schijf. Maar er is vast een of andere nerd die iets geprogrammeerd heeft om het ding voor de grap als graka én als geheugen te doen functioneren? (Hoewel nee, dat lijkt me sterk, want dat kaartje is pas een week of twee op de markt. Maar er komt uiteindelijk vast iemand die zoiets gaat proberen.)
Oud 07-07-2008, 03:43
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb een pentium3, 667mhz, 128mb ram, 32mb videokaartje. Daar draait overigens prima windows xp pro op. Soms moet ie wel even ratelen om dingetjes te berekenen, maar het is een mooie windows install zonder troep en start hoogstwaarschijnlijk een stuk sneller op dan de dual core pc van mn vader met widnwos vista.

Ik heb ook een laptop met een pentium4, 3,06ghz, 512mb ram en een crappy 64mb videokaart. Doet wat ie moet doen, maar draait niet bepaald de laatste games meer. Vakantiebaantje = cash = tijdvoorietsnieuws.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 03:54
Verwijderd
Oja, dat vertelde je een keer allemaal. Wat ga je voor nieuws kopen na je vakantiebaanavonturen?
Oud 07-07-2008, 04:01
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Geeeeen idee. Ik denk gewoon een reteflexe normale pc.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 04:06
Verwijderd
Ga je 'm zelf bouwen?

En ga je dan hier alle onderdelen posten die je gaat kopen? Want dan kan ik er naar kijken en zo doen van 'oh wow gaaf' of 'tsk dropje koop eens iets gavers'. (a)

Hardware <3
Oud 07-07-2008, 04:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Die kans is wel groot ja Als je lief bent mag je dan ook wel langskomen en doen zo van tsk, daar hoort niet je moederbord, daar moet je hardeschijf!

__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 04:11
Verwijderd
Citaat:
Die kans is wel groot ja Als je lief bent mag je dan ook wel langskomen en doen zo van tsk, daar hoort niet je moederbord, daar moet je hardeschijf!

Hahaha Ahh ik krijg helemaal mental pictures van zo'n sip kijkend moederbordje in een hd-rekje. Echt zo half opgerold en hij heeft zoiets van 'nou '.

+ lallll reviews op tweakers. Over een kast: "Voldoet prima aan mijn eisen; recht toe recht aan, geen gekke bochten erin "

Bochten in een kast
Oud 07-07-2008, 04:12
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Hahahahaha <3

Nu moet je definitely langskomen!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 04:15
Verwijderd
Ik wil deze echt fakkkkkking graag, maar 120,- voor een computerkast
Oud 07-07-2008, 04:17
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Hahaha, oh god, dat gaat nog erg worden met uitzoeken. Zwijmelen bij de toffe shit en denken, ja, als ik die neem, dan moet ik van die ander ook wel die nemen, anders is het zonde. En dan ook wel die, en die dan dus ook. En dan heb je een rekening van 2000 euro
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 04:19
Verwijderd
Citaat:
Hahahahaha <3

Nu moet je definitely langskomen!
Wat, door m'n mental picture? Maar ik doe niet aan huisbezoekjes, je komt maar gewoon zoals de rest naar een meeting
Oud 07-07-2008, 04:23
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, oh god, dat gaat nog erg worden met uitzoeken. Zwijmelen bij de toffe shit en denken, ja, als ik die neem, dan moet ik van die ander ook wel die nemen, anders is het zonde. En dan ook wel die, en die dan dus ook. En dan heb je een rekening van 2000 euro
Ja, dat was toen ik deze pc kocht echt heel erg. Want toen móest ik ook zo'n beetje alles kopen, omdat je niet zomaar één onderdeel kan vervangen als voor de rest alles oud en brak is. Dus nu is alles nieuw ende glimmend, behalve de grafische kaart en de kast. En een beetje de voeding, maar daar red ik het voorlopig wel mee.

Maar met deze kast heb ik een speciale band, volgens mij zijn we soulmates Beter verkopen ze die nog als ik over tien jaar heel rijk ben.
Oud 07-07-2008, 04:25
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Wat, door m'n mental picture? Maar ik doe niet aan huisbezoekjes, je komt maar gewoon zoals de rest naar een meeting
He, verdorie

Citaat:
Ja, dat was toen ik deze pc kocht echt heel erg. Want toen móest ik ook zo'n beetje alles kopen, omdat je niet zomaar één onderdeel kan vervangen als voor de rest alles oud en brak is. Dus nu is alles nieuw ende glimmend, behalve de grafische kaart en de kast. En een beetje de voeding, maar daar red ik het voorlopig wel mee.

Maar met deze kast heb ik een speciale band, volgens mij zijn we soulmates Beter verkopen ze die nog als ik over tien jaar heel rijk ben.
Ja precies

Ik kan mijn p3tje ook niet zomaar wegdoen denk ik hoor
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 04:30
Verwijderd
Als ik die kast nu alsnog koop ben ik in totaal 270,- armer Waarom heb ik zoiets van 'hm iets meer dan 250,- voor twee stukken hardware is wel erg veel maar misschien nog nét acceptabel' terwijl ik ook gewoon een week naar Praag kan van dat geld? Maar bij Praag denk ik van 'hmmm bijna 300,- uitgeven aan een vakantie, voor een vakantie is dat niet zo veel maar nahhh kan ik toch niet betalennnn'. Daar klopt iets niet.
Oud 07-07-2008, 04:33
Verwijderd
Citaat:
He, verdorie
Maar je kan wel proberen om een afterparty te organiseren bij jou thuis. Aftermeetingparty.

Citaat:
Ja precies

Ik kan mijn p3tje ook niet zomaar wegdoen denk ik hoor
Haha, mijn kamer stond vroeger vol met alle pc's die ik ooit had gekregen/gehad/gevonden. Echt vijf ofzo. En een mac. En drie monitoren. En allemaal stukken oude hardware.

En toen mocht ik van mijn vader de (toentertijd wel aardige) pc van beneden hebben, maar alleen als ik al die oude troep weggooide.

Dat heb ik toen wel gedaan uiteraard, maar een pc die je al heel lang hebt heeft wel harde sentimentele waarde ja.
Oud 07-07-2008, 04:35
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maar je kan wel proberen om een afterparty te organiseren bij jou thuis. Aftermeetingparty.

Haha, mijn kamer stond vroeger vol met alle pc's die ik ooit had gekregen/gehad/gevonden. Echt vijf ofzo. En een mac. En drie monitoren. En allemaal stukken oude hardware.

En toen mocht ik van mijn vader de (toentertijd wel aardige) pc van beneden hebben, maar alleen als ik al die oude troep weggooide.

Dat heb ik toen wel gedaan uiteraard, maar een pc die je al heel lang hebt heeft wel harde sentimentele waarde ja.
Dan doe ik dat

Ahaha, gaaf Ik heb nooit zoveel met hardware gespeeld. Ik kende ook niemand in mijn omgeving die dat deed eigenlijk. Maar ik weet wel een beetje de weg enzo. Qua software weet ik wel meer denk ik.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 04:48
Verwijderd
Citaat:
Dan doe ik dat

Ahaha, gaaf Ik heb nooit zoveel met hardware gespeeld. Ik kende ook niemand in mijn omgeving die dat deed eigenlijk. Maar ik weet wel een beetje de weg enzo. Qua software weet ik wel meer denk ik.
Een goede vriend van me is echt een keiharde hardwarenerd. Hij weet op elk moment van de dag zo te zeggen welke dingen er nu net uitgekomen zijn en wat voor dingen je nu 't beste kan kopen en hoeveel ze kosten en waar je ze kan bestellen en welke chipsets er eventueel in verwerkt zijn en wanneer het volgende gave ding uitkomt en wat de voorgangers van die dingen allemaal waren etc, etc, etc. Echt inclusief typenummers en specificaties ook echt. Op Hardware staat zo'n topic, van Dr. Zoidberg. Daar zat ik advies te geven over wat de TS beste kon doen met z'n pc, maar op een gegeven moment vroeg ik zo aan die vriend of hij even snel een lijstje kon noemen van wat je nu het beste kan kopen als je een beetje 'n gemiddelde pc wil bouwen. Dus geen high-end shite, maar gewoon, iets semi-betaalbaars. En dat ene lijstje dat je daar ziet staan, in dat topic, gaf hij dus na nog geen 10 seconden en ik weet zeker dat 'ie 'm zo uit z'n hoofd heeft getypt. Zieke shit.

Van hem heb ik overigens ook alles geleerd wat ik over hardware weet Okay, en van mijn vader, voordat ik die jongen kende. En van Tweakers. Maar toch. Met hem en nog een vriend van hem gaan we soms ook gewoon een hele dag niks doen en op alternate.com hangen en tegen elkaar zeggen van 'noohhh kijk deze cpukoeler, die is echt lijp'
Oud 07-07-2008, 04:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
omg wat heb jij gave vrienden
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 04:57
Verwijderd
Ja he <3

Het is nog gaver om op lelijke pc-kasten te schelden. Zoals zulk soort dingen:
http://www.alternate.nl/html/shop/ca...+Tower&#Apevia

Bizar kut gewoon.
Oud 07-07-2008, 05:16
Verwijderd
Mhhhhh ik ga als ik later groot ben zo veel elektronica kopen, niet normaal
Oud 07-07-2008, 06:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar dan kan je ook niet goed chaos maken als wolf (of je moet het allemaal zelf uitzoeken als dorpeling) Als niemand eigenlijk zin heeft
6 rode kaarten + weinig mensen die zin hebben, gok ik.

/care ook.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-07-2008, 06:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het is vroeg
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-07-2008, 07:26
Verwijderd
Ik heb zoveel en levendig gedroomd dat ik doodmoe ben, terwijl ik bijna klokje rond heb geslapen.
Oud 07-07-2008, 07:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat heb je gedroomd Naodjennie?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-07-2008, 07:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh, al gelezen. Nouja, dan maar werken.

Bye bye.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-07-2008, 07:46
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Werkze.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 07-07-2008, 07:49
Verwijderd
werkse dp'tje.
Oud 07-07-2008, 07:52
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
De ene keer loopt het storm in het weerwolfspel, de andere keer niet.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 07-07-2008, 07:54
Verwijderd
ik heb geen zin om mee te doen
Oud 07-07-2008, 08:02
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Idem.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 07-07-2008, 08:19
Verwijderd
Wil slapen.
Oud 07-07-2008, 09:46
Verwijderd
Meurning.
Oud 07-07-2008, 09:47
Verwijderd
Goedemorgen.
Ik ga vandaag een agenda kopen.
Oud 07-07-2008, 09:50
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Wie heeft als uc grootvader, straks iemand met een rode kaart of iemand die twee keer mee wil doen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-07-2008, 09:51
Verwijderd
inderdaad, dat kan natuurlijk niet zomaar
Oud 07-07-2008, 10:07
Verwijderd
Zooo jullie hebben even een topic of 3, 4 volgemaakt
Oud 07-07-2008, 10:11
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Zoooo jij bent even een paar dagen weggeweest.

Bij de titel denk ik aan Volgens Ginger en nu heb ik dat introliedje in m'n hoofd. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-07-2008, 10:12
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Hoertje
Oud 07-07-2008, 10:13
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Tettenbak
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-07-2008, 10:13
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
reldel
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.