Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2008, 20:33
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ben vandaag naar de Efteling geweest.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Oud 22-07-2008, 20:34
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
En ouders kunnen ook naaien, zeg. Als ik straks naar Amsterdam moet, krijg ik pas in oktober mijn OV. Dan mag ik een maand de reiskosten zelf gaan betalen, omdat ik er voor gekozen heb om in Amsterdam te studeren. Duur grapje. Gaat me €250,- euro kosten.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-07-2008, 20:36
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vind dat sowieso een belachelijk iets van de IBG trouwens, ik kreeg ook pas in oktober stufi terwijl ik vanaf eind augustus al kosten maakte.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 20:36
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik ben vandaag naar de Efteling geweest.
Efteling.

Je had mooi weer.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-07-2008, 20:37
Verwijderd
Citaat:
En ouders kunnen ook naaien, zeg. Als ik straks naar Amsterdam moet, krijg ik pas in oktober mijn OV. Dan mag ik een maand de reiskosten zelf gaan betalen, omdat ik er voor gekozen heb om in Amsterdam te studeren. Duur grapje. Gaat me €250,- euro kosten.
Kan je via de fiscus terug vragen! dus gewoon doen.. misschien kleine investering die je terug krijgt.

Trouwens; ibg is idd naaiers, augustus maak je kosten, krijg je stuffie in september pas.
Oud 22-07-2008, 20:38
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja, we hadden echt een goede dag uitgekozen. Het was helemaal niet druk en 's middags echt goed weer. We hebben echt max. 20-25 min bij de Bobslee moeten staan ofzo en dat was de langste wachtrij.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 20:38
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Kan je via de fiscus terug vragen! dus gewoon doen.. misschien kleine investering die je terug krijgt.
Oja? Dat zou wel hip zijn. Hoe vraag je dat terug dan?

Ja, ik ben een n00b met de fiscus.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-07-2008, 20:39
Verwijderd
leuk tink
Oud 22-07-2008, 20:39
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Kan je via de fiscus terug vragen! dus gewoon doen.. misschien kleine investering die je terug krijgt.
Je kan het vragen, maar je krijgt het volgens mij niet terug. Je kan het proberen though. Je krijgt wel een maand langer stufi door. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vandaag naar de Efteling geweest.
Leuk
Oud 22-07-2008, 20:40
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Kan je via de fiscus terug vragen! dus gewoon doen.. misschien kleine investering die je terug krijgt.

Trouwens; ibg is idd naaiers, augustus maak je kosten, krijg je stuffie in september pas.
Nou stel je voor dat je na juli jarig bent en heel september nog zelf moet betalen omdat je pas stufi in oktober krijgt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 20:41
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Haha, dat heb ik dus ook. Ik krijg pas in oktober stufi.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-07-2008, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Je kan het vragen, maar je krijgt het volgens mij niet terug. Je kan het proberen though. Je krijgt wel een maand langer stufi door. ;x
Haha, alsof dat een voordeel kan zijn, maar het is wel aftrekbaar. Wel even een reisverklaring aanvragen voor die maand.

@ other message; inderdaad, dat is pas klote, maar voor mensen van middelbare school komen is er een overgangsfinanciering mogelijk volgens mij tijdens de zomermaanden. weet niet hoe dat zit; maar dat vertelde een ibg-mens mij
Oud 22-07-2008, 20:45
Verwijderd
Als je het terugkrijgt van de belasting moet je het toch eerst zelf voorschieten.
Oud 22-07-2008, 20:45
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Haha, alsof dat een voordeel kan zijn, maar het is wel aftrekbaar. Wel even een reisverklaring aanvragen voor die maand.

@ other message; inderdaad, dat is pas klote
Ok. Bedankt voor de tip. Het valt te proberen. Vanavond maar eens even googlen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-07-2008, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Als je het terugkrijgt van de belasting moet je het toch eerst zelf voorschieten.
ja, dat is wel een nadeel, maar had het alleen over het terug krijgen.
Oud 22-07-2008, 20:48
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Guttegut, af en toe is die ouwe echt een lulletje.
Ik vertel hem over dat het misschien aftrekbaar. 'Nou, succes dan maar.'
Ja, ik kan dat geld zo ophoesten.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-07-2008, 20:50
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Haha, alsof dat een voordeel kan zijn, maar het is wel aftrekbaar. Wel even een reisverklaring aanvragen voor die maand.

@ other message; inderdaad, dat is pas klote, maar voor mensen van middelbare school komen is er een overgangsfinanciering mogelijk volgens mij tijdens de zomermaanden. weet niet hoe dat zit; maar dat vertelde een ibg-mens mij
Nja zoals ik al zei, je kan het proberen, maar hier zitten wel meer mensen mee die geen stufi krijgen en wel reiskosten maken, ook mbo-ers enzo van 16 die een opleiding in een andere stad doen, en die krijgen ook niets terug voor zover ik weet.

Ja maar dat is way not enough om de kosten te dekken. Ik ben 750 per maand nodig en daar krijg je mischien 100 euro ofzo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Nja zoals ik al zei, je kan het proberen, maar hier zitten wel meer mensen mee die geen stufi krijgen en wel reiskosten maken, ook mbo-ers enzo van 16 die een opleiding in een andere stad doen, en die krijgen ook niets terug voor zover ik weet.

Ja maar dat is way not enough om de kosten te dekken. Ik ben 750 per maand nodig en daar krijg je mischien 100 euro ofzo.
ja, maar mbo leerlingen van 16 moeten geen schoolkosten ophoesten.
Oud 22-07-2008, 20:58
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hun ouders wel. Maar reiskosten bedoelde ik dan, maar blijkt dat mbo-ers het sowieso nooit terugkrijgen, die krijgen ook pas na 2 jaar stufi. Wat ik trouwens ook het domste systeem ooit vind. Echt, maak mij minister van onderwijs, ik lul financiën wel onder de tafel en het verandert. (a)
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 21:01
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
@ other message; inderdaad, dat is pas klote, maar voor mensen van middelbare school komen is er een overgangsfinanciering mogelijk volgens mij tijdens de zomermaanden. weet niet hoe dat zit; maar dat vertelde een ibg-mens mij
Volgens mij is dat meer als je al 18+ bent en tegemoetkoming scholieren krijgt. Dat houdt dan waarschijnlijk in juli op, en je begint pas weer in september. Tot je 18e moeten je ouders sowieso voor je betalen, en dat gaat bij de IBG in kwartalen.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 22-07-2008, 21:03
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
MBO zit vaker dichtbij. De meeste gemiddelde steden hebben wel een MBO, geloof ik. Dus daar hoeft ook minder vaak reiskosten voor gemaakt te worden.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 22-07-2008, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Hun ouders wel. Maar reiskosten bedoelde ik dan, maar blijkt dat mbo-ers het sowieso nooit terugkrijgen, die krijgen ook pas na 2 jaar stufi. Wat ik trouwens ook het domste systeem ooit vind. Echt, maak mij minister van onderwijs, ik lul financiën wel onder de tafel en het verandert. (a)
Nee, niet dom, van 16e tot 18e krijg je onderwijs gratis(heb over een bedrag van 1500 euro). dus het blijft even eerlijk

Citaat:
Volgens mij is dat meer als je al 18+ bent en tegemoetkoming scholieren krijgt. Dat houdt dan waarschijnlijk in juli op, en je begint pas weer in september. Tot je 18e moeten je ouders sowieso voor je betalen, en dat gaat bij de IBG in kwartalen.
wettelijk gezien tot de 21ste zijn je ouders financieel verantwoordelijk, maar wat moeten ze betalen dan? een bijdrage? die moeten ze alleen betalen als ze die aanvullende beurs willen.
Oud 22-07-2008, 21:06
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja maar toch is het naaierij als je bv. net een hele specifieke opleiding wil doen die verder weg zit. Mijn broertje wilde eerst ook iets doen wat alleen maar in Groningen of Zwolle was. En een vroegere vriendin van mij die stopte met de havo en ging naar het Cibap in Zwolle, dan ben je ook nog geen 18 en heb je wel reiskosten. Er is gewoon geen uitzonderingsregeling omdat ze ervan uitgaan dat iedereen gewoon dichtbij gaat op fietsafstand. En anders draaien je ouders op voor de reiskosten. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 21:07
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nee, niet dom, van 16e tot 18e krijg je onderwijs gratis(heb over een bedrag van 1500 euro). dus het blijft even eerlijk



wettelijk gezien tot de 21ste zijn je ouders financieel verantwoordelijk, maar wat moeten ze betalen dan? een bijdrage? die moeten ze alleen betalen als ze die aanvullende beurs willen.
Ja dat is nieuw, pas sinds dit jaar. En dan heb je alsnog reiskosten.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ja maar toch is het naaierij als je bv. net een hele specifieke opleiding wil doen die verder weg zit. Mijn broertje wilde eerst ook iets doen wat alleen maar in Groningen of Zwolle was. En een vroegere vriendin van mij die stopte met de havo en ging naar het Cibap in Zwolle, dan ben je ook nog geen 18 en heb je wel reiskosten. Er is gewoon geen uitzonderingsregeling omdat ze ervan uitgaan dat iedereen gewoon dichtbij gaat op fietsafstand. En anders draaien je ouders op voor de reiskosten. ;x
Dat zijn keuzes die jezelf maakt, maar aan de ene kant snap ik dat wel dat ze daar ook voor geen uitzondering willen doen, anders gaat iedereen dat doen.
er zijn heel veel mbo scholen, meer dan hbo en universiteiten.

Ik denk dat er best fiscaal aftrekbaar is, haha maar zelf weet ik dat nog niet moet nog beginnen aan mijn studie fiscaal recht weet veel, maar niet alles.
Je kan proberen om aan een reisverklaring te komen van een busmaatschappij, misschien lukt het wel alsnog?
Oud 22-07-2008, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is nieuw, pas sinds dit jaar. En dan heb je alsnog reiskosten.
Nieuw? dat is al sinds 2005(http://www.loketmboict.nl/site/?mode...73&nav_id=1374) als bewijs dat het echt zo is. Reiskosten zijn minder dan de kosten voor je school.
Oud 22-07-2008, 21:15
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Dat zijn keuzes die jezelf maakt, maar aan de ene kant snap ik dat wel dat ze daar ook voor geen uitzondering willen doen, anders gaat iedereen dat doen.
er zijn heel veel mbo scholen, meer dan hbo en universiteiten.

Ik denk dat er best fiscaal aftrekbaar is, haha maar zelf weet ik dat nog niet moet nog beginnen aan mijn studie fiscaal recht weet veel, maar niet alles.
Je kan proberen om aan een reisverklaring te komen van een busmaatschappij, misschien lukt het wel alsnog?
Ja wel je eigen keuze maar het belemmert je wel in je keuze als het te duur is en je te jong bent om op kamers te gaan. En belemmering van keuze is gewoon ronduit belachelijk, net zo goed voor een mbo'er want die moet ook gewoon de kans krijgen om de opleiding te doen die hij wil, net zo goed als een hbo'er of wo'er dat kan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 21:19
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nieuw? dat is al sinds 2005(http://www.loketmboict.nl/site/?mode...73&nav_id=1374) als bewijs dat het echt zo is. Reiskosten zijn minder dan de kosten voor je school.
Ah oke, mijn vriendje riep dat, maar mooi! Maar reiskosten zijn niet altijd minder hoor. Een busabonnement is al zo'n duizend euro, laat staan eventuele treinkosten die daar nog overheen zouden komen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Ja wel je eigen keuze maar het belemmert je wel in je keuze als het te duur is en je te jong bent om op kamers te gaan. En belemmering van keuze is gewoon ronduit belachelijk, net zo goed voor een mbo'er want die moet ook gewoon de kans krijgen om de opleiding te doen die hij wil, net zo goed als een hbo'er of wo'er dat kan.
Even een ander voorbeeld;
Stel; als iedereen even veel verdiend, zal niemand universiteit/hbo gaan studeren, want hij verdiend net zoveel dan als schoonmaker en wordt dan geen dokter.

Kijk, er wordt geinvesteerd in hoger opgeleiden, want daar zijn er al zo weinig van.
Denk dat overheid mensen wil prikkelen om zich zo hoog mogelijk te willen bevorderen, om de maatschappij te bevorderen.

OT:

Ik vind persoonlijk, als er zoveel mbo scholen zijn, roc's moeten investeren in zulke opleidingen. Dit is ibg/overheid hun schuld gewoon niet dat roc's dat niet doen(laksheid).
Over algemeen zien zijn mbo'ers goedkoper uit qua kosten. Als ze uitwonend zijn krijgen ze gewoon studiefinanciering en kunnen ze uitwonend worden toch?
Oud 22-07-2008, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Ah oke, mijn vriendje riep dat, maar mooi! Maar reiskosten zijn niet altijd minder hoor. Een busabonnement is al zo'n duizend euro, laat staan eventuele treinkosten die daar nog overheen zouden komen.
1000 euro? sinds wanneer dat? je moet wel busabbo's bekijken met reductie en niet kijken naar vol-tarief.

correctie; kosten voor school van mbo zin 1000 euro ongeveer, maar dat maakt mijn agrumenten niet minder sterk
Oud 22-07-2008, 21:27
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja maar dat heeft toch niets te maken met het belemmeren van de keuze van een mbo studie wat verder weg omdat je die leuker vindt dan de opleidingen die ze dichterbij aanbieden? Verder snap ik je verhaal wel hoor, maar ik zie het verband met mijn punt wat betreft reiskosten omdat de opleiding van jouw eerste keuze niet dichterbij aangeboden wordt niet.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 21:32
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
1000 euro? sinds wanneer dat? je moet wel busabbo's bekijken met reductie en niet kijken naar vol-tarief.

correctie; kosten voor school van mbo zin 1000 euro ongeveer, maar dat maakt mijn agrumenten niet minder sterk
Waarom reductie? En sowieso is reductie per maand al 146,15 en een jaar is dus 10x een maandabonnement, reken maar uit.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 21:33
Verwijderd
ik slaap
Oud 22-07-2008, 21:35
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ik slaap weer eens, mbo krijgt geen studiefinanciering
Ja dus? Ik heb het toch over de reiskosten.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Waarom reductie? En sowieso is reductie per maand al 146,15 en een jaar is dus 10x een maandabonnement, reken maar uit.
Ligt er aan waar je naar toe wilt? die ouders krijgen toch ook kinderbijslag?

Oke, 271 euro per maand als je enige kind ben, 322 voor als je met 3 kinderen bent.
Denk als ouders gewoon kunnen investeren? of ze gaan er voor werken, zelf, denk mbo's minder studielast uren hebben als hbo'ers en wo'ers?

Laatst gewijzigd op 22-07-2008 om 21:40.
Oud 22-07-2008, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vandaag naar de Efteling geweest.
Supervet!

*fan van de Efteling*
Oud 22-07-2008, 21:40
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ligt er aan waar je naar toe wilt? die ouders krijgen toch ook kinderbijslag?
Kinderbijslag. ;d;d;D Die heeft überhaupt niets met school te maken, dat krijgen ouders altijd al voor kleding enzo. En sowieso is dat niet te vergelijken want dat ligt heel erg aan hoeveel kinderen je hebt hoeveel geld ouders krijgen, met meer kinderen krijg je maar 40 euro meer ofzo maar moet je het geld wel over een kind extra verdelen. Kinderbijslag is niet gemaakt om reiskosten te compenseren maar voor het stimuleren om kinderen te nemen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 21:40
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Supervet!

*fan van de Efteling*
Hihi ik was vet bang in de vogelrok.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Hihi ik was vet bang in de vogelrok.
De eerste keer istie heel erg, maar daarna niet meer.
Oud 22-07-2008, 21:42
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
De eerste keer istie heel erg, maar daarna niet meer.
Ja dan weet je hoe ie gaat, dat is wel handig, vooral omdat je geen hand voor ogen ziet, wat ik heeeeeeeeeel vervelend vind. ;x En ik werd zeiknat bij die river rapids bootjes. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Kinderbijslag. ;d;d;D Die heeft überhaupt niets met school te maken, dat krijgen ouders altijd al voor kleding enzo. En sowieso is dat niet te vergelijken want dat ligt heel erg aan hoeveel kinderen je hebt hoeveel geld ouders krijgen, met meer kinderen krijg je maar 40 euro meer ofzo maar moet je het geld wel over een kind extra verdelen. Kinderbijslag is niet gemaakt om reiskosten te compenseren maar voor het stimuleren om kinderen te nemen.
nood breekt wet? studiefinanciering is toch om te investeren voor je studie en niet om je kamer te betalen? dat maakt dus niet uit.

maar mbo'ers hebben minder studielast uren toch?

........

Vogelrock is best wel grappig..lekker schreeuwen
Oud 22-07-2008, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ja dan weet je hoe ie gaat, dat is wel handig, vooral omdat je geen hand voor ogen ziet, wat ik heeeeeeeeeel vervelend vind. ;x En ik werd zeiknat bij die river rapids bootjes. ;x
Ik ga daar niet meer in, ik vind er geen hol meer aan, aan dat nat worden. (...)

Ben je ook in de Pandadroom geweest? Want die vind ik echt vet eng.
Oud 22-07-2008, 21:44
Verwijderd
Is Vogelrok van het verhaal van de Vogel Rok, of whut?
Oud 22-07-2008, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ja dan weet je hoe ie gaat, dat is wel handig, vooral omdat je geen hand voor ogen ziet, wat ik heeeeeeeeeel vervelend vind. ;x En ik werd zeiknat bij die river rapids bootjes. ;x
haha, Tijdje geleden ben ik naar bobbejaanland geweest, heb je banana waterbattle..haha ik was echt helemaal zeiknat toen ik eruit kwam. haha
Oud 22-07-2008, 21:44
Verwijderd
ik ben trouwens nog nooit in de efteling geweest
Oud 22-07-2008, 21:45
Verwijderd
Citaat:
ik ben trouwens nog nooit in de efteling geweest
Wat een gemis! Het is bijna a crime against attractieparken!
Oud 22-07-2008, 21:47
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
nood breekt wet? studiefinanciering is toch om te investeren voor je studie en niet om je kamer te betalen? dat maakt dus niet uit.

maar mbo'ers hebben minder studielast uren toch?

........

Vogelrock is best wel grappig..lekker schreeuwen
Nood breekt wet vind ik toch voor de overheid geen argument. En ligt er ook net aan wat je studieinvestering vindt, als je elke dag drie uur moet reizen als heenweg al dan kan je niet op tijd bij college zijn, dan gaat dat ten koste van je studie. Dus in dat opzicht is het wel een investering.

Ligt eraan, die maken langere dagen op school, weinig zelfstudie.

Citaat:
Ik ga daar niet meer in, ik vind er geen hol meer aan, aan dat nat worden. (...)

Ben je ook in de Pandadroom geweest? Want die vind ik echt vet eng.
Ja ik wilde gewoon alles proberen.

Nee, Roy zei dat dat een voorstelling was en dat vind ik niet zo leuk. Maar wat is er eng aan dan?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 21:48
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ik ben trouwens nog nooit in de efteling geweest
Ik vandaag ook voor het eerst.

SLAGHAREN DAAR KUN JE VEEL BELEVEN, SLAGHAREN DAAR IS HET ALTIJD FEEST. LEKKER SPRINGEN RENNEN DUIKEN VLIEGEN ZWEMMEN. SLAGHAREN DAAR GENIET JE NOG HET MEEST! *@*@*@*@*@*@*
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-07-2008, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ja ik wilde gewoon alles proberen.

Nee, Roy zei dat dat een voorstelling was en dat vind ik niet zo leuk. Maar wat is er eng aan dan?
Het is een 3D-film met allemaal effecten. Je moet ook zo'n brilletje op.
Maar tja, vroeger vond ik het niet zo eng, maar nu vind ik het elke keer weer enger, met al die haaien enzo die op je af komen!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.