Oud 04-06-2008, 21:19
Verwijderd
laat ik beginnen met: arghhhhh waar was dit topic heen?!

en ik haat domme mensen die vinden dat in dat filmpje met die 16-jarige "demonstranten" de politie te hardhandig is. en ik haat de stomme security op pinkpop, omdat die dus gewoon een crowdsurfer gingen slaan. op zich niet zo slecht natuurlijk, maar wel als hij al uit het publiek is, op de grond ligt en door anderen wordt vastgehouden en je hem dán als sterke aap even een paar klappen geeft.
en ik haat dingen haten. grommmmm
Advertentie
Oud 04-06-2008, 21:21
Verwijderd
Je bedoelt dat filmpje met die 'dierenactivisten'?
Oud 04-06-2008, 21:22
Verwijderd
ja :')
Oud 04-06-2008, 21:23
Verwijderd
"We worden gearresteerd omdat we flyers uitdelen. We hebben geen vrijheid van meningsuiting meer!", lolz. Ik zei het al eerder, maar ik zal het hier nog een keer zeggen: Nee, mongool, daarom word je niet gearresteerd. Je wordt gearresteerd omdat je de toegang tot de winkel onmogelijk maakt en aanwijzingen van de agenten niet opvolgt.
Oud 04-06-2008, 21:24
Verwijderd
ik kan zo boos worden om dat soort randdebiliteit
Oud 04-06-2008, 21:25
Verwijderd
Ach, ik had er wel bij willen staan om te kunnen wijzen en lachen. Stelletje debielen.
Oud 04-06-2008, 21:25
Verwijderd
hehehehe wel fijn dat ze zo voor lul staan op internet nu
Oud 04-06-2008, 21:28
Verwijderd
link aub.

ont : dubbele dienst en dan direct weer een vroeg dienstje ;x
Oud 06-06-2008, 01:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zo fucking veel werken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2008, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Zo fucking veel werken. studeren
Dadelijk nog onderwijs met nieuwe stof (ook nog eens van die vage filosofische beschouwingen) en maandag al tentamen.
Oud 06-06-2008, 15:20
Verwijderd
Mijn ouders zijn weg, en mijn enige huishoudelijke taak was het zorgen voor de filter van de vijver. Vergeet ik één ochtend iets, is gelijk heel dat ding naar de knoppen En dan hebben we het niet over een schatig klein filtertje maar een ding van twee meter met zes kamers
Oud 06-06-2008, 15:33
Verwijderd
Mijn toetsenbord.

De enter, de spatie, de endknop en mijn rechtershift zitten wel eens vast en ik mis het min-knopje.

Maargoed, toetsenborden zijn nooit veilig bij mij
Oud 06-06-2008, 21:18
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik win met toetsenborden. ik heb geen enter en geen backspace meer.

En ik houd niet zo van proefwerkweken waarbij je echt heelveel moet leren terwijl je daarna vakantie hebt zodat je echt nergens zin in hebt, en zeker niet in leren. Ook ziek zijn vind ik niet tof.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-06-2008, 21:39
Verwijderd
Ik kan mijn laatste tentamens niet zo waarderen.
Oud 06-06-2008, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders zijn weg, en mijn enige huishoudelijke taak was het zorgen voor de filter van de vijver. Vergeet ik één ochtend iets, is gelijk heel dat ding naar de knoppen En dan hebben we het niet over een schatig klein filtertje maar een ding van twee meter met zes kamers
+ dikke vette ruzie hierover.
Oud 06-06-2008, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Ik win met toetsenborden. ik heb geen enter en geen backspace meer.
Jij slaat ook graag zo hard mogelijk met je vuist op je toetsenbord als je ergens boos over bent?
Oud 06-06-2008, 22:26
Verwijderd
Ik waardeer m'n RSI niet. Nu probeer ik volgens de correcte 10-vingers-manier te typen om mijn handen te sparen, maar dat gaat te traag voor woorden. Als je 500+ aanslagen per minuut gewend bent, dan. En ik wist nog iets niet te waarderen, maar door dat langzame getype ben ik het vergeten.

Citaat:
+ dikke vette ruzie hierover.
Valt 'ie niet meer te maken?
Oud 06-06-2008, 22:55
Verwijderd
mensen die vergeten dat ze moeten werken, waardoor ik langer moest blijven
Ads door Google
Oud 07-06-2008, 01:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mensen die ziek zijn en bazen die geen roosters kunnen maken, waardoor je met 2 man te weinig staat op de drukste dag van de week.
En mij dan een schuldgevoel aanpraten omdat ze morgen het zelfde probleem hebben, niemand kunnen vinden en ik de enige ben die vrij heeft. Nou dikke pech, ik kom dus mooi niet werken. Los het zelf maar op, ik werk me ook altijd de pestpleuris om dit soort dingen te compenseren, want dan word er ook nooit een extra persoon geregeld.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-06-2008, 09:49
Verwijderd
Mijn huisgenoten en de moeder van één van hen. Die moeder is hier omdat die gast zo stom geweest is om in een zatte bui met zijn handen in het glas te vallen en nu moeten ze constant naar het ziekenhuis want het is vrij enrnstig. Heel vervelend allemaal, maar waarom moeten ze dan om focking twee uur 's nachts op de gáng gaan praten of de boiler die stuk is? Die boiler is zo vaak stuk, big deal, rechtvaardigd niet dat je mij uit mijn welverdiende en o zo nodige slaaprust haalt door er een kwartier met snerpstemmen en bromstemmen over te gaan zagen.
Oud 07-06-2008, 10:36
Verwijderd
Muggebulten.
Oud 07-06-2008, 11:22
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat het absces tussen mijn schouderbladen gisteravond is opengebarsten. Ik was ook nog eens alleen thuis, dus ik moest allerlei acrobatische toeren uithalen om de boel te kunnen verzorgen
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 07-06-2008, 12:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Werken op zaterdag.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2008, 12:22
Verwijderd
Me verslapen voor mn werk op zaterdag ik ben een trouwe en loyale arbeider, maar dit is al de tweede keer in twee weken
Oud 07-06-2008, 12:24
Verwijderd
Dat ik een rugfail had, vandaag.
Advertentie
Oud 07-06-2008, 17:53
Verwijderd
Ik word nu echt constant genaaid door slechte pokerspelers die elke keer maar weer hun enige out hitten Echt om ziek van te worden.

Iemand durfde zelfs na mijn flinke raises te callen met een flush draw En die kreeg hij uiteraard ook, op de river. ARGH.
Oud 07-06-2008, 18:25
Verwijderd
De loodgieter(s). We hadden vannacht lekkage (hoor ik nu) in de slang naar de boiler. Huisgenoot S had naar de loodgieter gebeld maar die melden doodleuk dat ze hem niet konden helpen. Zelf wist hij niks van het ding dus hij wachtte maar tot er andere huisgenoten thuiskwamen. Na een uur stond de hal blank (niet in ons huis, maar de grote hal, de trappenkast is daar namelijk) en kwam gelukkig huisgenoot F thuis die wel wist dat je de hoofdkraan kon dichtdraaien. Na een hoop gebel kwam er om drie uur 's nachts eindelijk iemand van de 24 uur dienst om de boel te redden. Bleek dat een slang, waar geen druk om mag staan, toch onder druk stond. Hele preek over dat we niet zelf daar aan hadden mogen zitten, terwijl ons eerder juist is uitgelegd hoe je dat moet aanpakken. Mij is zelfs een verteld dat ik niet had moeten bellen ''want dat kun je toch zelf wel''. Nou blijkbaar niet dus. Geven ze ons een beetje de schuld van hun foute uitleg.
En de wbv vervangt dan ding ook niet eens, terwijl er iedere maand wel íets mis is. Pffff.
Oud 07-06-2008, 18:27
Verwijderd
Het OV gister.

Om 2 uur had ik tentamen, om 10 uur ging ik van huis weg. Er was een aanrijding met een persoon geweest tussen Assen en Beilen, dus ik moest via Leeuwarden ;x Leeuwarden-Groningen was zo'n gezellige stoptrein, waardoor ik nu heel Friesland heb gezien, van 'Hurdegaryp' tot Grijpskerk en Zuidhorn. Naast mij zat een stinkend oud wijf dat mij de hele reis belette te leren met haar gewauwel over de heup van haar moeder en de Turken in haar stamkroeg die ze niet bleek te waarderen.De bussen reden natuurlijk niet, dus na twee uur treinen op Groningen centraal te zijn aangekomen moest ik nog een andere trein naar Groningen Noord nemen, en verder lopend naar de tentamenhal. Die bleek meer dan een half uur lopen te zijn. En aangezien mijn lieftallige echtgenoot mij ervan had verzekerd dat het kutweer zou worden was ik lekker warm gekleed, met in mijn tas een jas en paraplu. Het was tachtig graden. Het tentamen heb ik na anderhalf uur opgegeven.
Oud 07-06-2008, 18:28
Verwijderd
De zwarte wodka is op
Oud 07-06-2008, 18:36
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Wachten op een uitslag.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 07-06-2008, 18:50
Verwijderd
En oh, ik kan ook niet echt waarderen dat het kwart voor acht is maar ik nu al in slaap zou kunnen vallen.
Oud 07-06-2008, 18:55
Cesar
Avatar van Cesar
Cesar is offline
Zaterdag naar school moeten
Oud 07-06-2008, 18:56
Verwijderd
oei

ik ben gaar en moe en chagrijnig en morgen moet ik naar mn zus en ik ben boos op dr. morgen zouden we namelijk eigenlijk vader- en moederdag samen vieren bij mijn ouders en toen bedacht mijn zus (me me MEEEEEEE) dat het natuurlijk wel over háár moest gaan, dus heeft ze geregeld dat opeens mijn half gefossiliseerde grootouders langskomen bij háár thuis en dat het dus helemaal niet meer voor mijn ouders is. lekker is dat. kuthoer.
Oud 07-06-2008, 22:45
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Jij slaat ook graag zo hard mogelijk met je vuist op je toetsenbord als je ergens boos over bent?
Neu, dat nog net weer niet. Bij de enter was het zo dat hij vast hing (alsin, ik kon hem niet meer aanslaan) en toen sloeg ik hem iets te hard aan, blijkbaar, waardoor hij door de kamer vloog. En jammer genoeg heb ik een laptop, dus maken is ietwat lastig.
Hoe ik mijn backspace ben kwijt geraakt weet ik niet meer.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 01:03
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Huiswerk, school, slapen moeten.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 08-06-2008, 01:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Gezeik.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Ads door Google
Oud 08-06-2008, 12:24
Verwijderd
Ik zou in aanmerking moeten komen voor toegang tot een Pokernews $2500 freeroll maar ik krijg maar geen mailtje van die lui terwijl ik wel aan alle regels voldoe Kutzooi!
Oud 08-06-2008, 12:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
D.nl
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-06-2008, 12:59
Verwijderd
Mijn vinger en niet goed kunnen typen.
En dat ik niet naar buiten kan terwijl het zo'n goed weer is.
Oud 08-06-2008, 14:50
Verwijderd
Er komt een Amersfoort 749 jarig bestaan-feest pal naast mijn woning. Op zich nog geen ramp, maar die etter Wolter Kroes komt ook optreden
Oud 08-06-2008, 15:05
Verwijderd
Stom rot verslag 't Boek spreekt zichzelf continu tegen en laat dat nu m'n enige bron zijn
Oud 08-06-2008, 16:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mensen die over Wolter Kroes posten en dat ik die dan vind met naamzoeken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-06-2008, 16:17
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Mensen die over Wolter Kroes posten en dat ik die dan vind met naamzoeken
Humor.

Een door eigen slonzigheid, stoffig geworden kamer moeten opruimen, terwijl je een stofallergie hebt.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 08-06-2008, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Mensen die over Wolter Kroes posten en dat ik die dan vind met naamzoeken
Haha, wees blij dat het niet over jou ging
Oud 09-06-2008, 18:57
Verwijderd
Vul ik in mijn EK-poule in dat Frankrijk van Roemenië wint met 2-1, zelfs Frankrijk als kampioen, en dan bakken die kutFransen er helemaal NIKS van
Oud 09-06-2008, 23:00
Verwijderd
Sommige mensen moeten werken om 7 uur
Oud 09-06-2008, 23:02
Verwijderd
of om 8 uur
Oud 10-06-2008, 06:21
Verwijderd
en sommige mensen denken dat het verstandig is om dan een gezichtsdinges op te smeren, waardoor nu hun hele gezicht brandt en vuurrood is. en zo moeten ze gaan werken.
Oud 10-06-2008, 08:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hooikoorts
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-06-2008, 11:55
Verwijderd
Mijn bureaustoel. Mijn linkerbeen valt altijd in slaap als ik op die bureaustoel zit, dat moet wel aan die stoel liggen...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine wie of wat kan je niet zo waarderen? ‎
Verwijderd
500 01-11-2008 16:18
De Kantine wie of wat kan je wel waarderen?
Verwijderd
500 30-09-2008 08:43
De Kantine Bonsaai Boompje #282
TopDrop
500 15-07-2008 21:53
De Kantine Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing!
Mariekje*
30 23-05-2008 06:40
Psychologie Eisen stellen aan personen in je omgeving...
Gothic
5 04-12-2002 18:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.