Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2008, 00:00
Verwijderd
Maarrr... Ja, Fiona Apple dus. Ik moet er misschien nog 's wat beter naar luisteren. Ze wordt wel altijd met Tori Amos vergeleken. Maar ja, dat worden Sarah MacLachlan en Alanis Morisette ook.

PJ Harvey ook, en dat is dan wel weer te gek...
Advertentie
Oud 01-09-2008, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, daar heb ik dingen uit gedaan toen. Maar ze zijn wel leuk.
Ja, ze zijn ook wel leuk, maar gewoon nogal te vaak gedaan.
Oud 01-09-2008, 00:01
Verwijderd
Alanis Morisette is vet anders!
Oud 01-09-2008, 00:02
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
PJ Harvey ook, en dat is dan wel weer te gek...
Ja, dat is gaaf spul. Vooral 4-track demos (daar ging ik net per ongeluk op staan).
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-09-2008, 00:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, ze zijn ook wel leuk, maar gewoon nogal te vaak gedaan.
Ja, maar dat is Shakespeare ook.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-09-2008, 00:03
Verwijderd
Ik vind haar echt een huppelkutje en haar stem vind ik naar, maar goed.
Oud 01-09-2008, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat is Shakespeare ook.
Shakespeare is nóóit te vaak gedaan!
Hoewel... soms had een zoveelste voorstelling van 'Romeo en Julia' beter niet gespeeld kunnen worden...
Oud 01-09-2008, 00:04
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maarrr... Ja, Fiona Apple dus. Ik moet er misschien nog 's wat beter naar luisteren. Ze wordt wel altijd met Tori Amos vergeleken. Maar ja, dat worden Sarah MacLachlan en Alanis Morisette ook.

PJ Harvey ook, en dat is dan wel weer te gek...
Sarah MacLachlan is nog best te doen, though
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 00:04
Verwijderd
Ik kijk Heist. Dankjewel voor de Industry of Love-dvd, Uice.
Oud 01-09-2008, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is gaaf spul. Vooral 4-track demos (daar ging ik net per ongeluk op staan).
Die ken/heb ik niet, helaas.

Ik ben eigenlijk vooral dol op de cd 'Uh Huh Her'.
Oud 01-09-2008, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Sarah MacLachlan is nog best te doen, though
Iew nee, zeikmiep.
Oud 01-09-2008, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk Heist. Dankjewel voor de Industry of Love-dvd, Uice.
Ja, ik wil die ook echt een keer zien!
Oud 01-09-2008, 00:05
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Iew nee, zeikmiep.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 00:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Shakespeare is nóóit te vaak gedaan!
Hoewel... soms had een zoveelste voorstelling van 'Romeo en Julia' beter niet gespeeld kunnen worden...
Ha, ik zag laatst posters in de stad voor 'Romeo over Julia', met Johnny de Mol en Beau van Erven Dorens. Als Shakespeare dat geweten had.

Ik heb maar twee Romeo en Julia's gezien, een heel tekstgetrouwe met allemaal tieners, en een kutte onzinnige met Pierre Bokma en tangodansers.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-09-2008, 00:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Die ken/heb ik niet, helaas.
Oh, het zijn ongeveer alle nummers van Rid of me, maar dan wat ranziger en rauwer en zonder band. Heel gaaf.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-09-2008, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Ha, ik zag laatst posters in de stad voor 'Romeo over Julia', met Johnny de Mol en Beau van Erven Dorens. Als Shakespeare dat geweten had.

Ik heb maar twee Romeo en Julia's gezien, een heel tekstgetrouwe met allemaal tieners, en een kutte onzinnige met Pierre Bokma en tangodansers.
Haha. Ja, pijnlijk.

Die met Pierre Bokma heb ik niet gezien, maar sowieso is Pierre Bokma een iets te oud gecaste persoon voor Romeo. En de recensies waren ook niet al te best, weet ik nog.
Oud 01-09-2008, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Oh, het zijn ongeveer alle nummers van Rid of me, maar dan wat ranziger en rauwer en zonder band. Heel gaaf.
Oh, Rid of me heb ik wel. Maar nog niet zo vaak geluisterd, morgen maar eens doen dan ofzo.
Oud 01-09-2008, 00:10
Verwijderd
Ooooh, ik moet echt gaan slapen onderhand, anders zie je m'n wallen morgen tot aan m'n tieten hangen!
Oud 01-09-2008, 00:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Haha. Ja, pijnlijk.
Volgens mij is het trouwens een homoversie ervan, want er stonden alleen maar mannen op het affiche.

Citaat:
Die met Pierre Bokma heb ik niet gezien, maar sowieso is Pierre Bokma een iets te oud gecaste persoon voor Romeo. En de recensies waren ook niet al te best, weet ik nog.
Nee, het was ook gewoon belachelijk. De familie van Romeo werd gespeeld door acteurs en die van Julia door tangodansers. Dan kreeg je eerst gewoon dialogen en dan opeens een paar minuten tango. Een soort musical, maar dan een dancical. En af en toe moest Julia een paar regels tekst zeggen, maar ze was gewoon een tangodanseres en kon echt totaal niet acteren. Heel genant.
Het hoogtepunt was dat Bokma boos werd toen er een mobieltje afging in de zaal.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-09-2008, 00:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ooooh, ik moet echt gaan slapen onderhand, anders zie je m'n wallen morgen tot aan m'n tieten hangen!
Weltrusten! En succes morgen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-09-2008, 00:13
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Avril Lavigne - Girlfriend
The official "Girlfriend" video, the first single from The Best Damn Thing The official "Girlfriend" video, the first single from The Best Damn Thing (more) (less)
Added: 1 year ago
From:RCARecords
Views: 99,139,417

Waarom is dit de best bekeken video op youtube?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 00:13
Verwijderd
Nee, waarschijnlijk drie Romeo's, die hun verhaal over Julia vertellen.
Zó ontzettend origineel!
Oud 01-09-2008, 00:14
Verwijderd
Oh ja, bedankt. Ik ging slapen inderdaad. Truste!
Oud 01-09-2008, 00:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee, waarschijnlijk drie Romeo's, die hun verhaal over Julia vertellen.
Zó ontzettend origineel!
Oh, dat verklaart de titel. Ik dacht eerst, over in de zin van neuken, en toen over in de zin van 'ik ben over haar heen want ik ben nu homo'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-09-2008, 00:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik ga trouwens ook naar bed. Welterusten iedereen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-09-2008, 04:34
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Slaaptijd.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 04:46
Verwijderd
Goedemorgen
Oud 01-09-2008, 04:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Hai tharr!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 04:47
Verwijderd
Omfg, ik kom opeens Beavis & Butthead pr0n tegen. En dan dus niet getekend, maar met acteurs. Ze hebben pruiken op en het fragment bevat Nederlandstalige ondertiteling, met o.a. de instant classic "Pijpen heer en meester" als vertaling van "Blowjobs rule". What.

Uice naamzoek, herinner me eraan dat ik je de link stuur. Het is hilarisch, je kan het vast waarderen.
Oud 01-09-2008, 04:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Evader: nothing beats a caffiene high when reading a good book
Evader: kicks the imagination into overdrive
Quixote: I'll bet a light dose of psychedelics would beat a caffeine high.
Evader: no, then the vowels would segregate from the union and you'd have an alphabetical civil war on your hands
Evader: if you REALLY fuck up, the numbers will come in as peacekeepers and proceed to draw out a year long campaign to 'resolve the conflict' while secretly stealing all the punctuation
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 04:48
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Omfg, ik kom opeens Beavis & Butthead pr0n tegen. En dan dus niet getekend, maar met acteurs. Ze hebben pruiken op en het fragment bevat Nederlandstalige ondertiteling, met o.a. de instant classic "Pijpen heer en meester" als vertaling van "Blowjobs rule". What.

Uice naamzoek, herinner me eraan dat ik je de link stuur. Het is hilarisch, je kan het vast waarderen.
omg
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 04:50
Verwijderd
Oud 01-09-2008, 04:51
Verwijderd
Als d.nl een beetje meewerkt dan post ik daar de link zo wel
Oud 01-09-2008, 04:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Werkt ie niet mee?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 04:56
Verwijderd
Ik ga zo maar eens m'n trein halen
Oud 01-09-2008, 04:57
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Eh, hoe wil je die meenemen? In je handtas? Dan kun je dat in dat topic posten.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 04:57
Verwijderd
Citaat:
Werkt ie niet mee?
Nouja, hij laadt verdacht langzaam, dus mijn tocht van de indexpagina naar het relevante topic was lang en bar. Maar ik zit inmiddels al in het reageerschermpje dus hij hoeft nog maar één ding te laden
Oud 01-09-2008, 04:57
Verwijderd
Citaat:
Eh, hoe wil je die meenemen? In je handtas? Dan kun je dat in dat topic posten.
Topdropgrapje detected.
Oud 01-09-2008, 04:59
Verwijderd
Citaat:
Eh, hoe wil je die meenemen? In je handtas? Dan kun je dat in dat topic posten.
Oud 01-09-2008, 05:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
<Aoi-chan> everyone's first vi session. ^C^C^X^X^X^XquitqQ!qdammit[esc]qwertyuiopasdfghjkl;:xwhat
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 05:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Godver, ik spuugde mn drinken uit
Citaat:
<+twk3V`Hucky[hbfs]> I have a ritual called 'terminator'. I crouch in the shower in the "naked terminator" pose. With eyes closed I crouch for a minute and visualize either Arnie or the guy from the 2nd movie. I then start to hum the T2 theme. Slowly I rise to a standing position and open my eyes. It helps me get through my day. The only problem is if the shower curtain sticks to my terminator leg. It sorta ruins the fantasy.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 05:12
Verwijderd
Ik moet over drie en 'n half uur vertrekken richting de universiteit, voor de eerste werkgroep van een vak dat niet bij m'n studie hoort (want keuzevak van een andere faculteit) en waar verder geen mensen zitten die ik ken. Bovendien is het in een gebouw dat ik altijd kwijtraak, dus eigenlijk moet ik eerder vertrekken om zeker te weten dat ik op tijd ben. En verder lig ik nou al achter op schema, want ik heb nog niet alles van de literatuurlijst gelezen.

Dat wordt lekker op full caffeine-force contactgestoord zwetsen tegen volslagen onbekenden :')
Oud 01-09-2008, 05:13
Verwijderd
En ik ken alle quotes van TopDrop al Het zal wel niet lang meer duren voor ik heel het internet gelezen heb.

Misschien kan ik dan aan de literatuurlijst beginnen.
Oud 01-09-2008, 05:14
Verwijderd
Gelukkig heb ik wel net het woord 'awesomecakes' kunnen gebruiken, dat maakt m'n dag weer helemaal goed.
Oud 01-09-2008, 05:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
En ik ken alle quotes van TopDrop al Het zal wel niet lang meer duren voor ik heel het internet gelezen heb.

Misschien kan ik dan aan de literatuurlijst beginnen.


Citaat:
Gelukkig heb ik wel net het woord 'awesomecakes' kunnen gebruiken, dat maakt m'n dag weer helemaal goed.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 05:19
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Owja. Ik kom er OPEENS achter dat ik woensdag mn eerste college heb in plaats van vrijdag. Ennu komt het vast in de knoop met mijn ritme. Want dat had ik niet ingeplanned.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 05:22
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Eigenlijk wil ik nu dit hele topic volplempen met hilarische quotes, maar daar zitten jullie vast niet op te wachten
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 05:28
Verwijderd
Citaat:
Owja. Ik kom er OPEENS achter dat ik woensdag mn eerste college heb in plaats van vrijdag. Ennu komt het vast in de knoop met mijn ritme. Want dat had ik niet ingeplanned.
Haha, zo'n beetje 't zelfde probleem had ik dus ook. Nu ben ik maar een nacht aan het doorhalen, maar 't is niet van harte.
Oud 01-09-2008, 05:30
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Weet je wat? Ik ga gewoon mee naar jouw college. We kennen toch niemand daar.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-09-2008, 05:34
Verwijderd
Citaat:
Weet je wat? Ik ga gewoon mee naar jouw college. We kennen toch niemand daar.
Hahaha Nou, van mij mag je wel, hoor. Dan ben ik ten minste niet de enige die niks van de literatuurlijst gelezen heeft en daar komt aanzetten met nachten-doorhaal-brakheid. Maar ik denk niet dat ze je daar zomaar onaangekondigd binnenlaten, want 't is geen college maar een werkgroep.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.