21-11-2002, 15:48 | |
Verwijderd
|
Naar aanleiding van dit topic.
Wie heeft ipv speciale kleding etc, gewoon vaak GEEN kleding aan. Of gaan naar een nudisten camping, of naakstrand [alhoewel naakstrand ook is om gewoon egaal bruin te worden ] het is nu niet de bedoeling dat dit een pervers topic met foto's word ofzo, en ja, ik verveel me |
Advertentie | |
|
21-11-2002, 20:15 | |
Heerlijk
Loop vaak naakt door het huis en ben 's zomers zo vaak mogelijk te vinden op het balkon om idd zo egaal mogelijk bruin te worden. Naaktstrand is ook oké maar dan moet ik wel ff iemand hebben die mee wil, in je eentje is het natuurlijk lang niet zo gezellig
21-11-2002, 20:24 | |
Ik hou t bij de sauna... Alleen vraag ik me wel eens af hoe ik me zou voelen als ik m'n buurman tegen zou komen
Nee naaktstrand dat nie... Topless zonnen wil ik wel, maar dat vind ik weer zo...ja ik voel me dan iemand van een bepaald milieu Kuzzje IK
21-11-2002, 22:04 | |
Verwijderd
|
Ik heb er een sterke afkeer van.
Je kleding is één van de weinige uiterlijkheden waarin je je identiteit (enigszins) kunt uitdragen...het idee van nudisme is echt zo'n ouwerwets stonede-hippie-idee, zo van 'als we allemaal onze kleren uitdoen zijn we allemaal gelijk'. Ja dáág... |
21-11-2002, 22:08 | ||
Citaat:
ook een manier om te zeggen dat je penis extreem kleine proporties heeft
21-11-2002, 23:15 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
22-11-2002, 08:14 | |
Iedereen reageert als of ze naakt voor 100 mensen lopen!!
je kan ook gewoon heerlijk naakt in je bed gaan of thuis lekker vrij rond lopen. vind het heerlijk! maar ja kom ook van een warm land, en heb de gewoonte aangehouden dnek ik.... gaat wel steets moeilijker met 6 graden...... maar blijft nog steets lekker..... en kleren maken je identiteit? mwaaaaa jij maakt je identiteit kleren tonen meer je identiteit die jij hebt gevonden aan andere.......
22-11-2002, 14:13 | |
Waarom hebben jullie het er steets over dat mensen erbij meoten zijn???? waarom kan je gewoon niet naakt thuis rond lopen met alle gordijnen dicht? je hoeft dan voor niemand een godelijk lichaam te hebben...........
ik ga ook niet naakt op straat rond rennen! krijg nog een vette schop onder me reed en word dan nog een boete onder me neus gegooit........... en als er dan een vet lekker wijf rond zou lopen! waarmee ik vroeg of later wat mee zou krijgen!! zou ze toch hetzelfde zien. Anders.... HOI!! GOEIE MORGEN!! DIT BEN IK!
22-11-2002, 16:35 | ||
Citaat:
22-11-2002, 16:37 | ||
Citaat:
Ik ben alles behalve tevreden met m'n lichaam....Helaas valt er weinig aan te veranderen dus het moet maar zo En om het nou in dikke truien en slobberbroeken ( oké dat wel ) te verhullen........vriendelijk bedankt ( no offence )
22-11-2002, 17:22 | ||
Citaat:
|
22-11-2002, 17:36 | ||
Citaat:
22-11-2002, 17:58 | |
Ik zal wel een open deur inschoppen voor de meesten als ik hier vertel dat ik weinig moeite heb met naakt en zeker niet op een naaktstrand of naturistencamping. Aangezien ik al van kleins af aan met mijn ouders mee ga naar dit soort terreinen is naakt niet echt iets waar ik me ongemakkelijk bij voel. Let op, toen ik een jaar of twaalf was kwam er met de groei van borsten en schaamhaar ook wel ff een vreemd soort van misplaatste schaamte opzetten, maar je voelt jezelf al snel belachelijk als je de hele dag met je zwembroekje aan blijft lopen tussen al die naakte mensen en dan s'avonds zonder er bij na te denken in je blootje tussen diezelfde mensen staat te douchen. Kortom naakt is lekker, naakt is mooi, hoe je er ook uit ziet en naakt is gewoon heel erg makkelijk...
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat vinden jullie van naturisten??? Maikie | 162 | 20-05-2003 13:53 |